In mijn geheugen een hele sierlijke voetballer met prachtige momenten en hele fijne steekballetjes, maar ik heb hem na Heerenveen eigenlijk vrijwel nooit meer zien voetballen.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:32 schreef hhh38 het volgende:
Over Djuricic: totaal ander type dan Til toch? Zou ik een beetje een gekke keuze vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een persoonlijke aanval. Niet dat je geen gelijk hebt.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer een kutpost van een bejaarde alcoholist.
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In mijn geheugen een hele sierlijke voetballer met prachtige momenten en hele fijne steekballetjes, maar ik heb hem na Heerenveen eigenlijk vrijwel nooit meer zien voetballen.Nouja, Slot wil het hele spelers van de bal lopen en INTENSIEVE SPRINTS haast tot in perfectie uitgewerkt hebben, dan is het wel wat apart dat je opeens bij op het oog sierlijke wat luie spelers aankomt zoals Djuricic en Veerman natuurlijk. Denk dat dat het meer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is puur onderbuik ook over die spelers hoor, geloof dat men nauw samenwerkt met data-analistjes en dergelijke, misschien schetsen die een heel ander beeld.VBL SC influencer
Left, right, behind
Denk dat zo'n Djuricic in o.a. Italiλ daar ook wel wat stapjes in heeft gemaakt.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, Slot wil het hele spelers van de bal lopen en INTENSIEVE SPRINTS haast tot in perfectie uitgewerkt hebben, dan is het wel wat apart dat je opeens bij op het oog sierlijke wat luie spelers aankomt zoals Djuricic en Veerman natuurlijk. Denk dat dat het meer is.
Maar dit is puur onderbuik ook over die spelers hoor, geloof dat men nauw samenwerkt met data-analistjes en dergelijke, misschien schetsen die een heel ander beeld.
Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ik kan Dani de Wit dan aanraden!
Laat ze maar gewoon voor Heitinga gaanquote:Op donderdag 23 december 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot hoor.
Ben wel bang dat we die op enig moment kwijtraken aan Ajax straks.
Het is nog altijd onwennig om zo’n goede trainer bij ons te hebben, maar denk dat er ook voor hem het komende anderhalf jaar nog genoeg te leren valt bij ons dus maak mij nu nog niet zo zorgen. Feyenoord is altijd een project voor de lange termijn geweest natuurlijk, als hij naar Ajax had gewild had hij net zo goed bij AZ kunnen wachten want het was dan toch een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot hoor.
4 miljoen + Diemers en 20% doorverkoop.quote:"Feyenoord wil hem graag hebben. We zullen zien hoe het verder gaat", vertelt de spelersbegeleider, die weet dat Frank Arnesen ook afgelopen zomer al aanklopte in het Abe Lenstra Stadion. Destijds waren ook Hellas Verona, Rangers FC en AZ in de markt voor de middenvelder. "Feyenoord was net als de andere gegadigden vrij laat. Daarom wilde Heerenveen niet meewerken. Heerenveen heeft nu gezegd: Als we het op tijd weten, dus niet op 20 januari of zoiets, dan willen we meedenken."
De club wil Veerman uiteraard niet voor een appel en een ei laten gaan. Afgelopen zomer werd het bericht naar buiten gebracht dat de spelmaker tien miljoen euro moest opbrengen. Van Kooperen noemt dat in gesprek met De Telegraaf 'onzin'. "Wat een redelijke waarde voor hem is in Nederland? Ik denk rond de zes miljoen en doorverkoop. Ik denk: hoe hoger het bedrag, hoe lager de doorverkoop. En omgekeerd. AZ zat afgelopen zomer rond de vijf miljoen en twintig procent doorverkoop. Dat heeft Heerenveen niet gedaan, omdat ze niemand konden halen. Dat argument gaat niet meer op: nu weten ze het op tijd."
Voor beide partijen lijkt het interessant om afscheid van elkaar te nemen. De Friezen hebben het geld nodig om het operationeel tekort aan te vullen en het geld kan deels geοnvesteerd worden in nieuwe spelers, aangezien de selectie nu niet helemaal in balans is. Vooral voorin zoekt de club versterkingen. Daarnaast wil Veerman zelf ook graag vertrekken, aldus Van Kooperen. "Joey wil een stap maken en ik denk dat Feyenoord heel goed bij hem past."
Ik denk dat Heerenveen meer interesse heeft in Antonucci.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4 miljoen + Diemers en 20% doorverkoop.
Mag ook wel wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Heerenveen meer interesse heeft in Antonucci.
Heeft hij al eens aangegeven waarom hij όberhaupt zo abrupt bij AZ vertrokken is?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog altijd onwennig om zo’n goede trainer bij ons te hebben, maar denk dat er ook voor hem het komende anderhalf jaar nog genoeg te leren valt bij ons dus maak mij nu nog niet zo zorgen. Feyenoord is altijd een project voor de lange termijn geweest natuurlijk, als hij naar Ajax had gewild had hij net zo goed bij AZ kunnen wachten want het was dan toch een kwestie van tijd.
Voor nu zit er nog genoeg rek in.
Naast het salaris heeft simpel gezegd AZ gewoon een (stuk) lager maximaal potentieel dan Feyenoord. Dat Feyenoord dat er de afgelopen twintig jaar nooit heeft uitgehaald ligt meer aan onszelf (van slecht beleid naar risicoloos beleid) maar in verder alles zou Feyenoord minimaal de tweede club van Nederland moeten zijn. Juist omdat Feyenoord zo’n ontzettend onbenut potentieel heeft maar wel veel meer schijnwerpers moet het voor Slot een interessantere uitdaging zijn geweest dan AZ. Komt ook nog eens bij dat met Arnesen er eindelijk iemand zit met lange termijn visie en de scouting op de schop is gegaan en dan wordt het ineens geen hopeloze missie meer.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft hij al eens aangegeven waarom hij όberhaupt zo abrupt bij AZ vertrokken is?
Natuurlijk is Feyenoord in alles een grotere en mooiere club etc, maar op zich had hij het toch redelijk voor elkaar daar.
Hij vertrok niet abrupt, hij werd ineens ontslagen. Maar hij wilde zijn contract niet verlengen omdat hij vond dat het wel was uitgewerkt, meen ik mij te herinneren uit een interview. Het project AZ was wel klaar oid.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft hij al eens aangegeven waarom hij όberhaupt zo abrupt bij AZ vertrokken is?
Natuurlijk is Feyenoord in alles een grotere en mooiere club etc, maar op zich had hij het toch redelijk voor elkaar daar.
Voorlopig zie ik voldoende ruimte voor verbetering, dus Slot kan maar beter blijven.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij vertrok niet abrupt, hij werd ineens ontslagen. Maar hij wilde zijn contract niet verlengen omdat hij vond dat het wel was uitgewerkt, meen ik mij te herinneren uit een interview. Het project AZ was wel klaar oid.
Hopelijk gaat het project Feyenoord nooit klaar zijn.
Bij Feyenoord is de klus pas klaar bij een kampioenschap.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik voldoende ruimte voor verbetering, dus Slot kan maar beter blijven.
Ik denk dat we op het moment dat we kampioen worden nog niet de Champions League hebben gewonnen, dus dan is de klus nog niet klaar.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is de klus pas klaar bij een kampioenschap.
Misschien over een jaar of 2 a 3, maar ik zie het niet gebeuren dat hij na 1 seizoen alweer vertrekt eigenlijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot hoor.
Eens wel. Ik hoop dat ze trouwens ook nooit de fout maken om die Frδser bij ons voor de groep te zetten. Die past echt totaal niet bij de ‘voetbalfilosofie’ die ze nu hebben opgesteld. Dan eerder iemand uit de eigen opleiding die daar al mee heeft gewerkt.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:55 schreef Caland het volgende:
Feyenoord moet uiteindelijk zelf ook wel een bepaalde omslag maken dat een trainer niet meer alleen het allerbelangrijkste poppetje is in een bepaalde spelopvatting organisatiebreed. Al blijft het natuurlijk wel zo dat er maar net iemand beschikbaar moet zijn die daarvoor geschikt is, feitelijk was het aantrekken van Slot ook gewoon een mazzeltje natuurlijk.
Ja en dat is altijd het lastige. Je moet en een voetbalfilosofie aanhangen en dat ook gewoon goed kunnen overbrengen op een groep hele diverse jonge gasten. Die combinatie van lijkt Slot wel in zich te hebben en als je echt het AZ model kopieert zou je zeggen dat Stam (met haar) zijn opvolger gaat worden.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens wel. Ik hoop dat ze trouwens ook nooit de fout maken om die Frδser bij ons voor de groep te zetten. Die past echt totaal niet bij de ‘voetbalfilosofie’ die ze nu hebben opgesteld. Dan eerder iemand uit de eigen opleiding die daar al mee heeft gewerkt.
Ik zou op zich wel benieuwd zijn naar een Tomasson bijvoorbeeld. Of die een beetje binnen de filosofie past. Kent ook de club, da’s mooi meegenomen. Eigenlijk niet zo’n goed beeld wat er op dit moment binnen de club zelf rondloopt. Of daar nog wat interessants tussen zit.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat is altijd het lastige. Je moet en een voetbalfilosofie aanhangen en dat ook gewoon goed kunnen overbrengen op een groep hele diverse jonge gasten. Die combinatie van lijkt Slot wel in zich te hebben en als je echt het AZ model kopieert zou je zeggen dat Stam (met haar) zijn opvolger gaat worden.
Maar kijk maar eens naar die Lijnders. Dat wordt ook nu weer gezien als ongeveer de beste man achter Klopp maar in Nijmegen kreeg hij de groep iets minderbedeelde voetballers totaal niet mee, communicatief ook een beetje een weirdo.
Ik op 23.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:10 schreef fetX het volgende:
Maar hoop eigenlijk dat Slot er nog minstens 2 tot 3 seizoenen zit.
Ja eens wat betreft dat tweede, wel een heel wisselende trackrecord tot nu toe. Met Dick is echt te lang doorgegaan en er is uiteindelijk ook wel het nodige aan brandhout binnengehaald.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien over een jaar of 2 a 3, maar ik zie het niet gebeuren dat hij na 1 seizoen alweer vertrekt eigenlijk.
Hoop trouwens vooral dat Arnesen nog even blijft zitten.
Het tweede pak wijn van de dag zit erin?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:25 schreef tong80 het volgende:
Dit jaar vierde of vijfde. Bewondering voor de trouwe supporters.
Of gewoon een zak geld natuurlijk, je weet niet welke positieverbetering hem is aangereikt ten opzichte van AZ.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naast het salaris heeft simpel gezegd AZ gewoon een (stuk) lager maximaal potentieel dan Feyenoord. Dat Feyenoord dat er de afgelopen twintig jaar nooit heeft uitgehaald ligt meer aan onszelf (van slecht beleid naar risicoloos beleid) maar in verder alles zou Feyenoord minimaal de tweede club van Nederland moeten zijn. Juist omdat Feyenoord zo’n ontzettend onbenut potentieel heeft maar wel veel meer schijnwerpers moet het voor Slot een interessantere uitdaging zijn geweest dan AZ. Komt ook nog eens bij dat met Arnesen er eindelijk iemand zit met lange termijn visie en de scouting op de schop is gegaan en dan wordt het ineens geen hopeloze missie meer.
Het valt van Slot ook enorm te waarderen dat hij bij Feyenoord echt de uitdaging zoekt.
Verder is Slot volgens mij ook gewoon een Feyenoord supporter.
Yep op naar de persoonlijke aanval.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het tweede pak wijn van de dag zit erin?
Als Herman begint te janken weet je in elk geval dat de club goed onderweg is.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het tweede pak wijn van de dag zit erin?
Het is vooral een beetje treurig allemaal.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Herman begint te janken weet je in elk geval dat de club goed onderweg is.
Zijn posts tijdens heb kampioensjaar waren ook legendarisch.
Hij zal wel weer geblokkeerd zijn op de facebookpagina van zijn dorp.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is vooral een beetje treurig allemaal.
Het enige wat je weet is dat het slecht met hem gaat.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Herman begint te janken weet je in elk geval dat de club goed onderweg is.
Zijn posts tijdens heb kampioensjaar waren ook legendarisch.
Het jammerlijke is dat ie best normaal kan meeposten als hij niet aan de zuip is.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is vooral een beetje treurig allemaal.
Bij AZ verdiende hij €250.000. Volgens mij krijgt hij bij ons het dubbele. Maar hij zou sowieso niet bij AZ blijven. Toen Arnesen dat hoorde heeft hij contact opgenomen en de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Of gewoon een zak geld natuurlijk, je weet niet welke positieverbetering hem is aangereikt ten opzichte van AZ.
Wel echt geweldig hoe het zo is uitgepakt, en eindelijk een keer een TD met transfers die aansluiten bij de filosofie van de trainer. In plaats van spelers als Tapia en Amrabat halen die eigenlijk verkracht zijn in hun potentieel qua beoogt spelsysteem van de zittende trainers.
Zou die investeerder zelf invloed hebben op de speler die gehaald wordt? Want dat lijkt me niet echt wenselijkquote:
is wel knap wat hij neergezet heeft tot nu toe, wel blijft de vraag hoe je volgend seizoen weer een stap kan makenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naast het salaris heeft simpel gezegd AZ gewoon een (stuk) lager maximaal potentieel dan Feyenoord. Dat Feyenoord dat er de afgelopen twintig jaar nooit heeft uitgehaald ligt meer aan onszelf (van slecht beleid naar risicoloos beleid) maar in verder alles zou Feyenoord minimaal de tweede club van Nederland moeten zijn. Juist omdat Feyenoord zo’n ontzettend onbenut potentieel heeft maar wel veel meer schijnwerpers moet het voor Slot een interessantere uitdaging zijn geweest dan AZ. Komt ook nog eens bij dat met Arnesen er eindelijk iemand zit met lange termijn visie en de scouting op de schop is gegaan en dan wordt het ineens geen hopeloze missie meer.
Het valt van Slot ook enorm te waarderen dat hij bij Feyenoord echt de uitdaging zoekt.
Verder is Slot volgens mij ook gewoon een Feyenoord supporter.
Met het CL geld gaat dat wel lukken.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel knap wat hij neergezet heeft tot nu toe, wel blijft de vraag hoe je volgend seizoen weer een stap kan maken
Ik vraag me nog altijd af, welke belangen mensen hebben om alle inside info te delen met dat snotjong..quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Slot is geen trainer voor ajax
te sott
te vriendelijk
Met die uitstraling red je het gewoon niet
Bovendien maakt hij tactische niet de goede opstellingen
hij stelt niet zijn beste spelers op
wil te veel goede vriendjes blijven met bepaalde spelers
Hij heeft gewoon niet over de lijk mentaliteit zoals Erik ten Hag die wel heeft met zijn spelersgroep
Ja ik snap het ook niet echt eigenlijk. Nou ja, wel. Lekker popijopi.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Uitermate dom van zolderkamerautist om dit te delen. Het is totaal niet in het belang van Feyenoord dat iedereen weet dat er (mogelijk) veel geld is te besteden met hulp van een investeerder.
Maar goed, het is hem natuurlijk vooral om zichzelf te doen.
Als het verhaal wat @aTypisch schetste over hem een beetje klopt snap ik wel dat deze verder nietszeggende jongen gewoon de aandacht heel leuk vind.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Uitermate dom van zolderkamerautist om dit te delen. Het is totaal niet in het belang van Feyenoord dat iedereen weet dat er (mogelijk) veel geld is te besteden met hulp van een investeerder.
Laatste keer dat ik die gozer zag is denk ik al 10 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 23 december 2021 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het verhaal wat @:atypisch schetste over hem een beetje klopt snap ik wel dat deze verder nietszeggende jongen gewoon de aandacht heel leuk vind.
Verder leek het mij per definitie confirmed dat Feyenoord Veerman via een externe investeerder moest halen. We zijn al blut en lege stadions helpen natuurlijk niet mee.
hij speelt toch journalistje en is een groot account geworden met scoopsquote:Op donderdag 23 december 2021 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja maar dat vindt iedereen dus nu ook, die is straks weg en met Diemers, El Bouchataoui, Antonucci, Texeira etc win je de oorlog niet en met Milambo en Hartjes voorlopig ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind die veermen echt helemaal niets
Hij is mij echt nooit opgevallen
hij werd alleen maar gehypt in veronicainside en sindsdien zou het zogenaam een topspeler zijn...pfff
Ajax had deze speler allang opgehaald als het echt zo een goede speler was
maar de scouts van ajax zien het zelfde als ik ....niets bijzonders
gewoon een type diemers
ik denk dat diemers gewoon beter is
misschien wil Feyenoord hem hebben voor volgend seizoen, want dan zullen er wel paar middenvelders weggaan
toornstra, diemers kokcu texeira zijn allemaal twijfelgevallen of die wel of niet weg zijn. Til is sowieso weg.
Misschien zit daar de logica in dat veerman zou moeten komen maar echt bijzonder vind ik hem niet. Kokcu vind ik een betere speler die nu op een leeftijd komt dat hij het spel kan maken en controleren.
Veerman is 23, is dat al te oud tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:36 schreef Qarrad het volgende:
Overigens vind ik Veerman veel te duur voor zijn kwaliteiten en te oud om te kunnen kopen op de gok dat hij goed genoeg gaat worden. In Scandinaviλ pik je zo'n speler voor een kwart van de prijs en jonger op.
Voor wat volgens mij beoogd wordt, namelijk opereren met een bepaalde ondergrens in een bepaalde rol wel ja. Ik vind hem niet stabiel genoeg op deze leeftijd en zijn pieken zijn ook niet van het niveau dat dat de gok rechtvaardigt.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veerman is 23, is dat al te oud tegenwoordig?
En heb je voorbeelden van spelers zoals hij uit Scandinaviλ?
Nouja, oke. Ik spring nog niet een gat in de lucht als Veerman Kokcu mag vervangen volgend jaarquote:Op donderdag 23 december 2021 22:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor wat volgens mij beoogd wordt, namelijk opereren met een bepaalde ondergrens in een bepaalde rol wel ja. Ik vind hem niet stabiel genoeg op deze leeftijd en zijn pieken zijn ook niet van het niveau dat dat de gok rechtvaardigt.
Nee maar ik ben ook wel weer zo'n goudvis dat ik als eerste sta te juichen als ie het goed doet hoor. Heb wel vaker ongelijk gehad. Kφkηό zag ik het ook niet in bijvoorbeeld maar dat blijkt dus echt een topper aan het worden. En van Achahbar snapte ik echt niet dat die geen kans kreeg. Dat is inmiddels best terecht gebleken.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, oke. Ik spring nog niet een gat in de lucht als Veerman Kokcu mag vervangen volgend jaar.
heeft alles met leeftijd en ervaring te makenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee maar ik ben ook wel weer zo'n goudvis dat ik als eerste sta te juichen als ie het goed doet hoor. Heb wel vaker ongelijk gehad. Kφkηό zag ik het ook niet in bijvoorbeeld maar dat blijkt dus echt een topper aan het worden. En van Achahbar snapte ik echt niet dat die geen kans kreeg. Dat is inmiddels best terecht gebleken.
Wat moet hij kosten dan? Ik weet ook niet of hij het niveau aankan maar het is wel een bijzondere speler, die liggen in Scandinaviλ echt niet voor het oprapen.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:36 schreef Qarrad het volgende:
Overigens vind ik Veerman veel te duur voor zijn kwaliteiten en te oud om te kunnen kopen op de gok dat hij goed genoeg gaat worden. In Scandinaviλ pik je zo'n speler voor een kwart van de prijs en jonger op.
Vind zijn rol echt lastig te duiden ene week denk je doorselecteren en opdonderen en dan speelt hij weer zo'n wedstrijd als tegen PSVquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:00 schreef Scrummie het volgende:
Leuk voor Jens. Komende jaren de ideale 12e man en dan lekker afsluiten bij ons.
[ twitter ]
hihi een homo grapjequote:Op vrijdag 24 december 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat leuk voor ze dat ze steeds openlijker uit de kast komen
Bryan praat als een mongool.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heeft Jens nog met Schaken gevoetbald bij ons?quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja 1 seizoen onder Fred Rutten, 2014/2015.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft Jens nog met Schaken gevoetbald bij ons?
Intelligente voetballer die z'n beperkingen kent, daarom ook weer logisch dat hij bij Feyenoord blijft.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind zijn rol echt lastig te duiden ene week denk je doorselecteren en opdonderen en dan speelt hij weer zo'n wedstrijd als tegen PSV
Bryan klinkt als een heel leuke stiefvader.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
is er een open positie?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bryan klinkt als een heel leuke stiefvader.
Je ziet toch zo dat het niet 1 van de intelligenste isquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Komt uit Limburg. Kan die jongen ook niets aan doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je ziet toch zo dat het niet 1 van de intelligenste is
hij voetbal ook als een debiel
Linssen scoorde maar in 7 van de 18 competitiewedstrijden en meestal ook nog is de tegen lager geklasseerde. De meeste wedstrijden waren het gewoon intikkertjes en inkoppertjesquote:
er is niks beters in de selectiequote:Op zaterdag 25 december 2021 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Linssen scoorde maar in 7 van de 18 competitiewedstrijden en meestal ook nog is de tegen lager geklasseerde. De meeste wedstrijden waren het gewoon intikkertjes en inkoppertjes
aanspeeelpunt is hij niet want hij raakt de bal gewoon kwijt. Je heb alleen wat aan hem in de zestien. IN de meeste wedstrijden was hij gewoon onzichtbaar.
Maar hij is nu ineens een topspits
Halenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
ik had deze nog niet gezien
Fijne kerstquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerst makkers
Jesus Nascimento do Nazareth speelde bij Bethlehem United, mooie transfer gemaakt naar FC Heaven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:30 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Meteen halen die Jesus. Waar speelt die tegenwoordig?
Sterkte @klaasweetalles ! Dit moet keihard aangekomen zijn.quote:
Dus wat is dan logische dat je een middenvelder of een spits gaat halen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is niks beters in de selectie
hebben ze Berghius eruit geknipt?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerst makkers
jezus is waarschijnlijk een paar jaar voor Chirstus geborenquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:30 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Meteen halen die Jesus. Waar speelt die tegenwoordig?
Haha Chirstusquote:Op zondag 26 december 2021 10:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jezus is waarschijnlijk een paar jaar voor Chirstus geboren
quote:Op maandag 27 december 2021 13:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Je had bovenAan moeten staan
Zo slecht dat je niet met een echte rechtsbuiten heb gespeeld een aantal wedstrijden
Een supporter zo te lezen, ik vond het geen bijster interessant stukje eigenlijk. Hoezo?quote:Op maandag 27 december 2021 14:19 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
ik zag dit voorbij komen gisteren, niet gelezen maar wie is deze bikkel?
dat bereid zijn te sterven voor Feyenoord werkte wel op m'n lachspierenquote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Een supporter zo te lezen, ik vond het geen bijster interessant stukje eigenlijk. Hoezo?
Moet je die docu op dinsey plus eens kijken. Daar zijn ook aardig wat lachwekkende supporters in te vindenquote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bereid zijn te sterven voor Feyenoord werkte wel op m'n lachspieren
Ja dat is altijd wel bizar. Lege woorden.quote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het altijd jammer dat zulke mensen een podium krijgen maar goed het zal er wel bij horenquote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet je die docu op dinsey plus eens kijken. Daar zijn ook aardig wat lachwekkende supporters in te vinden
(die je bij elke club kan vinden hoor. daar niet van)
Volgens mij was nou juist vrijwel iedereen het daar wel over eens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:19 schreef chailatte het volgende:
Ik snap niet waarom hier wordt gedaan alsof we geen middenvelder kunnen gebruiken.
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:19 schreef chailatte het volgende:
Ik snap niet waarom hier wordt gedaan alsof we geen middenvelder kunnen gebruiken. Til vertrekt sowieso en ik neem aan dat we Kokcu gewoon kwijt zijn aan het eind van dit seizoen, dan is het toch handig om Veerman erbij te halen om dit vertrek alvast op te vangen?
Want?quote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
supporters in de arena ook.....die sfeer proberen te creeeren die er toch nooit komt,,,,dat werkt pas op mijn lachspierenquote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je heb een goede spits nodig die er 30 maaktquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:19 schreef chailatte het volgende:
Ik snap niet waarom hier wordt gedaan alsof we geen middenvelder kunnen gebruiken. Til vertrekt sowieso en ik neem aan dat we Kokcu gewoon kwijt zijn aan het eind van dit seizoen, dan is het toch handig om Veerman erbij te halen om dit vertrek alvast op te vangen?
Ik heb bitcoinmeesterquote:
Lekkere bordeelsluipers man.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke schoenen
@Nattekat is het hier mee eensquote:Op woensdag 29 december 2021 09:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje FC TwenteBitcoin is walgelijk en moet vernietigd worden
Ik hoop gewoon dat ie komt, voor hoeveel maakt me tot op zekere hoogte niet eens uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk gaan ze geen 5+ miljoen + een doorverkoop doen
ik voorzie ook wel een nieuw scenario a la Vilhenaquote:Op woensdag 29 december 2021 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ie komt, voor hoeveel maakt me tot op zekere hoogte niet eens uit.
Ja, komend seizoen zonder Til kan dat wel ja. Kokcu naar voren dan. Maar ik ga er wel vanuit dat Kokcu gaat in de zomer, we moeten ook wel een uitgaande transfer maken volgens Krabby dus dan is dat wel de makkelijkste optie die ook nog iets gaat opleveren.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik voorzie ook wel een nieuw scenario a la Vilhena
steeds een vervanger halen voor een middenvelder die nog jaren blijft plakken
al kunnen Kokcu en Veerman denk ik ook wel samen op een middenveld
ripquote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Scrummie het volgende:
RIP ouwe reus. Veel te vroeg...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Scrummie het volgende:
RIP ouwe reus. Veel te vroeg...
[ afbeelding ]
Het stadion wat uit z,n dak als hij ging warm lopen, dat was grandioos .quote:Op woensdag 29 december 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik zo treurig was om iemand die ik niet ken. Voor mij was Gyan toch de eerste echte cultheld waar ik mee in aanraking kwam als iemand uit ‘88.
Zijn uitvaart gaat in ieder geval speciaal worden, daar gaan we alles aan doen.
1 van de mooiere herinneringen aan mijn tijd in de Kuip en dus Gyan, vergeet ik nooit weer.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het stadion wat uit z,n dak als hij ging warm lopen, dat was grandioos .
Kop op jongen, hij had als Nouri kunnen eindigen. Dat was pas treurig geweest.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik zo treurig was om iemand die ik niet ken. Voor mij was Gyan toch de eerste echte cultheld waar ik mee in aanraking kwam als iemand uit ‘88.
Als iemand uit '89 beaam ik deze post.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Mooiquote:Feyenoord start de tweede seizoenshelft op in Zuid-Spanje. De selectie van hoofdcoach Arne Slot trekt aan het begin van het jaar 2022 naar Jerez, om daar achter gesloten deuren toe te werken naar de hervatting van de competitie.
Φmer Gόndόz, Noah Naujoks, Mimeirhel Benita en Mike Kleijn sluiten volgens het Algemeen Dagblad aan bij het eerste van Feyenoord. De talenten krijgen in Spanje de kans om zich te bewijzen. Slot vliegt met zijn team op maandag 3 januari van Rotterdam naar Jerez.
Die Kleijn staat wel hoog aangeschreven volgens mij, ook aanvoerder in een elftal hoger dan zijn leeftijd is. Maar meer dan dat weet ik ook niet eigenlijk. Wel benieuwd, hopelijk is er een oefenpotje te zien in het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Benita kan wel wat worden. Van die andere 3 niet echt een idee.
Die walgelijke tokkie heeft mij nog altijd geblokt op insta omdat ik een keer wat zei over FRFC1908quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
Volgens ZKA op instagram liggen Feyenoord en Heerenveen niet ver meer uit elkaar wat betreft Veerman.
Het is een ontzettend triest figuur, maar hij heeft af en toe wel nieuws. Dus dat is wel handig. Maar goed als er nieuws is komt dat toch wel in dit topic terechtquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die walgelijke tokkie heeft mij nog altijd geblokt op insta omdat ik een keer wat zei over FRFC1908
Ja, idd. Straks ook wel nieuwsgierig naar die website van hem (en anderen), ziet er wel goed uit tot nu toe.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een ontzettend triest figuur, maar hij heeft af en toe wel nieuws. Dus dat is wel handig. Maar goed als er nieuws is komt dat toch wel in dit topic terecht
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ESPN elftal van het jaar bedoel je?
Neem aan dat ze wachten totdat Veerman binnen is, ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Jaaaaaaa
Diemers out, Veerman in.
Ja. Ze kwamen er alleen bij het middenveld achter dat het elftal wel eens uit 11 Feyenoorders kon gaan bestaan op basis van stemmenquote:
Beetje lachwekkend elftal wel. Vreemd ook dat juist Kokcu ontbreekt. Een van de beste spelers van Feyenoord in de eerste seizoenshelft.quote:
wie stemmen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Ze kwamen er alleen bij het middenveld achter dat het elftal wel eens uit 11 Feyenoorders kon gaan bestaan op basis van stemmen
Wanbeleid
Klopt. Dat was dus ook niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
en een Feyenoordhart, kaapten ze niet een tijdje dat speler van de week ook bij VI?
Trauner heeft het elftal echt wel beter gemaakt, Bijlow kan ik ook nog wel inkomen bij gebrek aan beter, Sinisterra vind ik echt een leuke speler maar zou bij mij niet hoger dan #3 komen op die plek, na Tadic en Gakpo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Dat was dus ook niet meer serieus te nemen
Vanuit Feyenoord zou ik Trauner, Kokcu en Bijlow sowieso wel neerzetten eigenlijk. Bijlow blijft ondanks zijn paar mindere wedstrijden natuurlijk wel de beste keeper.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
Trauner heeft het elftal echt wel beter gemaakt, Bijlow kan ik ook nog wel inkomen bij gebrek aan beter, Sinisterra vind ik echt
al met al gewoon prima gedaan, heel knap van Slotquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanuit Feyenoord zou ik Trauner, Kokcu en Bijlow sowieso wel neerzetten eigenlijk. Bijlow blijft ondanks zijn paar mindere wedstrijden natuurlijk wel de beste keeper.
Ik vind Pedersen en Sinisterra ook wel echt goed, maar betwijfel of dat de beste zijn op hun positie met Tadic en bijvoorbeeld Mazraoui als concurrenten. Gakpo heeft toch te weinig laten zien met al die blessures. Malacia en Senesi waren echt te onbetrouwbaar de eerste seizoenshelft. Op linksback zou ik dan toch Wijndal maar neerzetten ook al vind ik dat niet veel bijzonders.
Mooie actie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:32 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.defeijenoorde(...)ilie-christian-gyan/
Feyenoordquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
De Feijenoorder was net op Rijnmond, nu al €36.000 binnen door ongeveer 2500 mensen.
dit is niet echt hahahquote:
Nu al bijna 65k door 4.400 mensen. Die actie gaat best goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
De Feijenoorder was net op Rijnmond, nu al €36.000 binnen door ongeveer 2500 mensen.
Mooi hoor. Prachtig hoe snel dat gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nu al bijna 65k door 4.400 mensen. Die actie gaat best goed
Ik denk niet dat ze al zonder hulp zaten sinds het boekje en de actie daaromheen, dus ik gok op dezelfde mensen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:34 schreef aTypisch het volgende:
beetje een zure vraag: maar wie gaat de nabestaanden van Gyan helpen met het goed besteden van dat geld? hopelijk zijn ze wat egoοstischer/beter met hun geld dan Christian zelf was
Dat zou wel mooi zijn, als je als bedrijf verantwoordelijk bent voor alle begrafenissen van ex-spelersquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze al zonder hulp zaten sinds het boekje en de actie daaromheen, dus ik gok op dezelfde mensen.
Overigens vind ik die vraag niet zuur. Wat ik wel zuur vond was vrijdag bij Rijnmond waar die gozer van De Feijenoorder even wat mocht zeggen over deze actie. Dame die daar zat; 'oh en waarom betaalt Feyenoord die begrafenis niet gewoon? Nou? NOU!??!?!?!".
Woerden gaat ze helpen alles te beleggen in cryptoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:34 schreef aTypisch het volgende:
beetje een zure vraag: maar wie gaat de nabestaanden van Gyan helpen met het goed besteden van dat geld? hopelijk zijn ze wat egoοstischer/beter met hun geld dan Christian zelf was
Vroeg of laat krijgt iedereen Omicron, dus als je als ploeg een beetje slim bent laat je nu in de winterstop expres je hele ploeg + staf besmet raken. Ben je er meteen vanaf en heb je later geen gezeik meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik hou mijn hart vast voor die tweede seizoenshelft als je ziet wat er in Engeland en Spanje aan de hand is bij veel clubs
kampioen in een lege kuipquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik hou mijn hart vast voor die tweede seizoenshelft als je ziet wat er in Engeland en Spanje aan de hand is bij veel clubs
Ik keek even de seizoensopening van Wie is de Mol? met mijn dochters. Dat speelt zich af in Albaniλ. Zou de Tirana-gangers adviseren er een weekje rondtoeren aan vast te plakken, prachtig land!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zien elkaar dit jaar in Tirana makkers.
Pics van je dochters graag.quote:Op zondag 2 januari 2022 08:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik keek even de seizoensopening van Wie is de Mol? met mijn dochters. Dat speelt zich af in Albaniλ. Zou de Tirana-gangers adviseren er een weekje rondtoeren aan vast te plakken, prachtig land!
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Veerman komt.quote:
Je moet Mikos Gouka dan ook nooit geloven.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Veerman komt.
Als ik Mikos Gouka moet geloven in de AD podcast dan probeert Feyenoord via zo'n ingewikkelde constructie over de benodigde financiλn bij elkaar te krijgen dat ik niet verwacht dat het gaat lukken.
Mja. Mikos Gouka zit er meestal naast of vist achter het net.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Veerman komt.
Als ik Mikos Gouka moet geloven in de AD podcast dan probeert Feyenoord via zo'n ingewikkelde constructie de benodigde financiλn bij elkaar te krijgen dat ik niet verwacht dat het gaat lukken.
PSV hep ook interesse.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:55 schreef fetX het volgende:
Ja dat stukje begreep ik ook niet echt. Maar aangezien we al zo weinig middenvelders hebben neem ik aan dat we Veerman een dezer dagen ook wel kunnen verwelkomen.
Of ze doen het gewoon om Feyenoord wat extra geld uit de zak te kloppen. We zijn ze immers bijna voorbij (op alle fronten).quote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef fetX het volgende:
Verstandig van PSV. Dat middenveld lijkt nergens op.
We hebben DermaneGod al praktisch binnen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef fetX het volgende:
Verstandig van PSV. Dat middenveld lijkt nergens op.
Of hij nou wel of niet komt, een middenvelder hebben we uiteindelijk wel nodig.
Volgens mij is hij gehaald voor Jong Feyenoord (voorlopig).quote:Op maandag 3 januari 2022 13:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We hebben DermaneGod al praktisch binnen.
Geen ramp als Veerman niet komt imo, maar als Diemers vertrekt moet je wel iets halen om het op te vullen. Selectie is al niet zo breed. Met Toornstra, Aursnes, Kokcu en Til het seizoen afmaken is vragen om problemen. Op z’n minst 1 extra (waardige) vervanger lijkt me noodzakelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook het tweede bod op Veerman is door Heerenveen afgewezen.
Die komt dus niet.
Dit heeft alles in zich om een Ziyech 2.0 verhaal te worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Die komt dus niet.
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Die komt dus niet.
In plaats van Veerman halen we Maher?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit heeft alles in zich om een Ziyech 2.0 verhaal te worden.
Ik zie het niet meer tot een akkoord komen op deze manier, jij wel?quote:
Geen flauw idee.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie het niet meer tot een akkoord komen op deze manier, jij wel?
Wat leuk dat je helemaal op de hoogte bent van de 'faalpogingen' van Feyenoord.quote:Welvoor de faalpogingen van Feyenoord wellicht ja.
Dat is niet verboden.quote:Al ben ik ook nog niet 100% overtuigd van Veerman. Meer dan 6 miljoen lijkt hij mij niet waard.
Ik denk vooral een gevolg van de achterlijke fouten die we maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Interessant (bedankt voor de vraag @:El-Stinho). Denk dat dit een gevolg is van de traagheid van Senesi
Maar waarom maken we dan meer achterlijke fouten dan een PSV of AZ?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk vooral een gevolg van de achterlijke fouten die we maken.
Kwaliteit? Geen idee, maar als Malacia een bal totaal onnodig inlevert bij de tegenstander, of een Kokcu, ligt dat niet aan de traagheid van Senesi. Je kan wel stellen dat door zijn gebrek aan snelheid (zo traag vind ik hem niet) dat hij die fouten minder snel kan herstellen, maar liever zie ik dat soort domme fouten wat minder.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar waarom maken we dan meer achterlijke fouten dan een PSV of AZ?
Dat doen ze dan ook in dat fragment, Hans.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandse club. Wij spreken hier Nederlands.
Gewoon een consequentie van alle verdedigende slordigheden die we maken, maar verder met al het afjagen en de dominantie van Trauner (en overigens ook Senesi veel momenten) geven we nauwelijks ruimte weg voor de tegenstander om zelf iets te creλren. Bijvoorbeeld Ajax en PSV hadden echt nul uitgespeelde aanvallen tegen ons en dat zijn aanvallend de beste teams van de Eredivisie.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Interessant (bedankt voor de vraag @:El-Stinho). Denk dat dit een gevolg is van de traagheid van Senesi
Ferry de haan is een Feyenoorder die kan die Veerman toch wel voor een miljoentje minder onze kant op sturen.quote:
HET KAN NOG.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Maar ga vooral verder met allerlei voorbarige conclusies @:tomatenboer
een type tonnygodquote:Op maandag 3 januari 2022 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
HET KAN NOG.
Al hoop ik vooral dat er een middenvelder van enige kwaliteit komt. Hoeft niet per sι Joey te zijn.
Dat deed hij toen in oranje ook wel heel verdienstelijk. En zou het nu nog steeds beter doen dan Blind.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een type tonnygod
https://www.transfermarkt(...)daten/spieler/182581
ik zie dat hij tegenwoordig als wing back wordt gebruikt in rusland
terughalenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deed hij toen in oranje ook wel heel verdienstelijk. En zou het nu nog steeds beter doen dan Blind.
Tonny in het kampioensjaar met El Ahmadi bohh. Broekje uit hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef fetX het volgende:
Tonny was een prima middenvelder, maar nooit ιcht fan van hem geweest eigenlijk.
Dat seizoen was hij echt goed ja. De rest vaak wisselvallig.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tonny in het kampioensjaar met El Ahmadi bohh. Broekje uit hoor
Als je ziet wat Arne met Kφkcό heeft gedaan, ben ik ook heel benieuwd wat ie met Tonny zou kunnen. Denk dat ie nog veel beter kan dan ie bij ons heeft laten zien.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef fetX het volgende:
Tonny was een prima middenvelder, maar nooit ιcht fan van hem geweest eigenlijk.
Had gewoon nooit voor Rusland moeten gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tonny had voor zijn eigen ontwikkeling na het kampioensjaar moeten vertrekken. Verbaast mij nog steeds dat ie ie niet verder is gekomen dan dit, die jongen had zoveel potentie.
De bankrekening zal er wat anders over denken. Maar voor z'n ontwikkeling is het niet zo handig geweest inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had gewoon nooit voor Rusland moeten gaan.
Tja.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef Caland het volgende:
Gewoon even PSV 1,5 miljoen meer laten betalen voor Veerman
ArnesenGod.
Wie doet alsof Feyenoord financieel gezonder is dan PSV dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Pistolero het volgende:
Dus Feyenoord moet allemaal gare constructies en investeerders optuigen om met de grootst mogelijke moeite 5 α 6 miljoen op tafel te krijgen, en PSV gooit het even neer alsof het niks is. Dat is toch wel een beetje triest.![]()
Maar vooral doen alsof we PSV bijna voorbij zijn, lol. Op financieel gebied lopen we mijlenver achter.
Dat zeg ik ook nergens, wel goed lezen heh. Desalniettemin zijn we volgens @Caland PSV bijna voorbij, op alle fronten.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wie doet alsof Feyenoord financieel gezonder is dan PSV dan?
De financiλle situatie bij Feyenoord triest noemen(wat het ook is) staat blijkbaar gelijk aan een meltdown, gelachen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef fetX het volgende:
Ah, @:pistolero heeft weer een haakje gevonden voor een meltdown.
PSV stopt nog wat extra geld in hun wanhopige poging om aan te haken bij Ajax. Als die Champions League mislopen zullen ze toch moeten gaan verkopen lijkt me.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef Caland het volgende:
6 miljoen en doorverkoop is ook wel erg veel, loopt Martin van Geel in Eindhoven rond?
PSV verkocht die clown van een Rosario voor 6 miljoen. Mocht Veerman redelijk mee ballen dan kunnen ze die vast wel voor meer kwijt dan 6 miljoen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:34 schreef hhh38 het volgende:
Jammer. Maar het was wel een risico op een hele dure speler die je niet voor winst doorverkoopt.
Wat mij betreft zoek je een iets minder bewezen goedkopere optie die nog een half jaar in de luwte kan groeien naar een basisplaats.
Rosario is een degelijke voetballer en international, dat vond ik geen gek bedrag. Maar ze hebben sowieso genoeg geld op het veld staan, dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:43 schreef leeroy het volgende:
[..]
PSV verkocht die clown van een Rosario voor 6 miljoen. Mocht Veerman redelijk mee ballen dan kunnen ze die vast wel voor meer kwijt dan 6 miljoen.
Wel zonde dit, had hem graag bij ons gezien. Zal wel weer een teleurstellende transferperiode worden
Rosario speelt alles in Frankrijk, in tegenstelling tot de AZ 'talenten'.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:43 schreef leeroy het volgende:
[..]
PSV verkocht die clown van een Rosario voor 6 miljoen. Mocht Veerman redelijk mee ballen dan kunnen ze die vast wel voor meer kwijt dan 6 miljoen.
Wel zonde dit, had hem graag bij ons gezien. Zal wel weer een teleurstellende transferperiode worden
Tel je zegeningen. Wees blij dat jullie de nieuwe Ramselaar mislopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:25 schreef H.FR het volgende:
Ik vind het niet zo'n ramp als hij 6mln moest kosten, maar wat moet PSV eigenlijk met nog een middenvelder? Dacht dat die wel ruim zaten.
En toch zal Feyenoord weer winnen van ze in de Kuipquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:30 schreef De_Kraam het volgende:
PSV is Feyenoord voorbij OP ALLE FRONTEN.
Dat is een zekerheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch zal Feyenoord weer winnen van ze in de Kuip
Ben wel benieuwd of ze nog wat gaan doen. Eigenlijk is in elke linie versterking wel gewenst (met de prio mijns inziens achterin en na vertrek Diemers toch ook wel een back-up op het middenveld). Als je bereid was 5 miljoen uit te geven aan Veerman kun je je dus toch wel ergens versterken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach als Feyenoord moet je ook niet willen dat je 6 mil op tafel legt voor een Veerman.
In het verleden al zo'n groot succes gebleken ook. Lekker weer naar Zweden gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |