Ja. Ze kwamen er alleen bij het middenveld achter dat het elftal wel eens uit 11 Feyenoorders kon gaan bestaan op basis van stemmenquote:
Beetje lachwekkend elftal wel. Vreemd ook dat juist Kokcu ontbreekt. Een van de beste spelers van Feyenoord in de eerste seizoenshelft.quote:
wie stemmen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Ze kwamen er alleen bij het middenveld achter dat het elftal wel eens uit 11 Feyenoorders kon gaan bestaan op basis van stemmen
Wanbeleid
Klopt. Dat was dus ook niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
en een Feyenoordhart, kaapten ze niet een tijdje dat speler van de week ook bij VI?
Trauner heeft het elftal echt wel beter gemaakt, Bijlow kan ik ook nog wel inkomen bij gebrek aan beter, Sinisterra vind ik echt een leuke speler maar zou bij mij niet hoger dan #3 komen op die plek, na Tadic en Gakpo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Dat was dus ook niet meer serieus te nemen
Vanuit Feyenoord zou ik Trauner, Kokcu en Bijlow sowieso wel neerzetten eigenlijk. Bijlow blijft ondanks zijn paar mindere wedstrijden natuurlijk wel de beste keeper.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
Trauner heeft het elftal echt wel beter gemaakt, Bijlow kan ik ook nog wel inkomen bij gebrek aan beter, Sinisterra vind ik echt
al met al gewoon prima gedaan, heel knap van Slotquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanuit Feyenoord zou ik Trauner, Kokcu en Bijlow sowieso wel neerzetten eigenlijk. Bijlow blijft ondanks zijn paar mindere wedstrijden natuurlijk wel de beste keeper.
Ik vind Pedersen en Sinisterra ook wel echt goed, maar betwijfel of dat de beste zijn op hun positie met Tadic en bijvoorbeeld Mazraoui als concurrenten. Gakpo heeft toch te weinig laten zien met al die blessures. Malacia en Senesi waren echt te onbetrouwbaar de eerste seizoenshelft. Op linksback zou ik dan toch Wijndal maar neerzetten ook al vind ik dat niet veel bijzonders.
Mooie actie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:32 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.defeijenoorde(...)ilie-christian-gyan/
Feyenoordquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
De Feijenoorder was net op Rijnmond, nu al ¤36.000 binnen door ongeveer 2500 mensen.
dit is niet echt hahahquote:
Nu al bijna 65k door 4.400 mensen. Die actie gaat best goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
De Feijenoorder was net op Rijnmond, nu al ¤36.000 binnen door ongeveer 2500 mensen.
Mooi hoor. Prachtig hoe snel dat gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nu al bijna 65k door 4.400 mensen. Die actie gaat best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |