SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Mijn Pick'em vindt dat niet leukquote:Op woensdag 22 december 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
Stiekem best leuk als Durrant gewoon wint.
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Robert ten Brink ook heel vervelend met zijn 40-45 inwisselbare dochters.
Vrijwel iedereen heeft o'connor joh.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn Pick'em vindt dat niet leuk
Precies dat.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn Pick'em vindt dat niet leuk
Nee joh, gewoon Dumfriesquote:Op woensdag 22 december 2021 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft o'connor joh.
We mogen wel wat creatiever worden.
Raymond Smith gaat Hempel uitschakelen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is de hype van dit WK? Welke trein pakt FOK.
Hard gelachenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hull City, maar dat leer ik 'm nog wel af
Nee joh, Hempel gaat doorquote:Op woensdag 22 december 2021 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Raymond Smith gaat Hempel uitschakelen.
Zoiets gaat Co dan ook zeggen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier kan Durrant zich gewoon aan vasthouden
Het dartbord is rond.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier kan Durrant zich gewoon aan vasthouden
TRIBUNALENquote:Op woensdag 22 december 2021 14:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Post opgeslagen. Gij krijgt binnenkort wa te heure van men.
Stukje Marcoquote:Op woensdag 22 december 2021 14:42 schreef LordVoldermort het volgende:
O'Connor in deze vorm kan het ook iedereen lastig maken
Gewoon stukje Netflix.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor je vrouw, dat ze moet bevallen met jou erbij.
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon Co-Co-commentator worden
Hebben ze daar ouwe reus. Knopje drukken en ze komen het brengen heerlijk!quote:Op woensdag 22 december 2021 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Genot zegt ie. Heb je genoeg eten en drinken bij?
quote:
quote:Mensen geboren op een woensdag worden beheerst door Mercurius en zijn daardoor wat rusteloos en bezitten ook vaak de onderzoekende en vragende eigenschappen van de planeet. Een woensdagkind is communicatief, logisch, zorgeloos en veelzijdig en heeft een neusje voor zaken doen. Mensen geboren op woensdag zijn doorgaans best tevreden met hun leven.
Dat fragment ooit bij kopspijkers waar iemand 2 kratten bier instapelde.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Genot zegt ie. Heb je genoeg eten en drinken bij?
Ja weet ik veel, succes mocht ook al nietquote:
Neenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Nober het volgende:
Stelling: Borland had gewonnen van Durrant
Ja, denk het wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Nober het volgende:
Beaton welquote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Nober het volgende:
Ik ken ook wel een andere Oostenrijker die altijd polariseerde.quote:
@Hitler niet aanwezigquote:Op woensdag 22 december 2021 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ook wel een andere Oostenrijker die altijd polariseerde.
EN half Nederland is nu de Autobahnen aan het infarcten om voor vrijdag in Oostenrijk te kunnen zijnquote:
En niet te vergeten dat die mensen nu 5 x zoveel betalen als normaal voor een weekje Oostenrijkquote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN half Nederland is nu de Autobahnen aan het infarcten om voor vrijdag in Oostenrijk te kunnen zijn![]()
sukkels
Durrant gaat dat wellicht daarna doen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Machielovic het volgende:
Dat Oconnor hier gauw een eind aan maakt
... in het schilderachtige Oostenrijk...quote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat die mensen nu 5 x zoveel betalen als normaal voor een weekje Oostenrijk
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Als je smerige proleet opzoekt in het woordenboek staat er een foto van Frank Lammers bij. Alles wat kut is aan Nederland onder de rivieren in 1 hoofd samengevat.
Wenen is nog wel leuk.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... in het schilderachtige Oostenrijk...
zelfde volk dat met Pasen naar de bouwmarkt gaan.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN half Nederland is nu de Autobahnen aan het infarcten om voor vrijdag in Oostenrijk te kunnen zijn![]()
sukkels
quote:
Ik ben al bezig met de chocolate chip cookies uit een van de kerstpakkettenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor wat te snacken, wat vinden jullie
Nu alweer? Vet zwijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar is het altijd wel tijd voor... tochquote:Op woensdag 22 december 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zo'n lekkere kerstboomkoek met kraaltjes.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfs met 1 pijl wint ie nog joh,quote:Op woensdag 22 december 2021 15:01 schreef Kopiko het volgende:
Als O'Connor sportief is legt hij één dart weg.
Hij zit nog steeds een punt of 6 boven Willie Borland.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
Zou het wel knap vinden als zijn gemiddelde boven dat van Miek0l blijft.
ERG MOOIquote:Op woensdag 22 december 2021 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
@:slobeend Geen Paul en Arie in het nieuwe kabinet.
In zijn voordeel werkt: hij kwam nauwelijks aan het missen van dubbels toe.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
Zou het wel knap vinden als zijn gemiddelde boven dat van Miek0l blijft.
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds een punt of 6 boven Willie Borland.
Carola is de slechtste van allemaalquote:Op woensdag 22 december 2021 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste ronde telt niet mee wat mij betreft.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Durrant gooit nog steeds meerdere punten beter dan die Jap van gisteren of Ashton bijvoorbeeld
Godzijdank.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
Zo kijkt O'Connor altijd.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er een speler mentaal niet zo lekker bij loopt
https://twitter.com/sophievleeuwen/status/1473655510624837644quote:
Dan kun je ook niet verliezenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:06 schreef Chippiegang het volgende:
Ipv van het podium aflopen, misschien handiger om de volgende keer niet het podium OP te lopen
Tientje op Hennis.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/sophievleeuwen/status/1473655510624837644
Benieuwd naar de nieuwe FRISSE namen.
oh okee.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerste ronde telt niet mee wat mij betreft.
Voorspelling: Wouter Beekers.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zullen wel diversiteitsquota behaald moeten wordenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan krijg je het prijzengeld ook niet. PDC is KEIHARDquote:Op woensdag 22 december 2021 15:06 schreef Chippiegang het volgende:
Ipv van het podium aflopen, misschien handiger om de volgende keer niet het podium OP te lopen
Keurig.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:09 schreef Doevelaer het volgende:
O'Conner toont hier sympathieke trekjes. Wat vindt DRT daar van?
Een like voor O'Connor.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:09 schreef Doevelaer het volgende:
Het mongolenquotum werd ruimschoots gehaald in dit kabinet.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zullen wel diversiteitsquota behaald moeten worden
Klen krijgt de Ziggydome wel vol.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:09 schreef Zipportal het volgende:
Afscheid in Ziggodome voor Klenn of in AFAS.
O'Conner heeft een identiteit.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:09 schreef Doevelaer het volgende:
Er moet nog iets met vrouwen, transgenders en zwarten. Denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het mongolenquotum werd ruimschoots gehaald in dit kabinet.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sympathiek dat CU met frisse namen komt. Benieuwd met welke oude namen VVD aan komt zetten
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet nog iets met vrouwen, transgenders en zwarten. Denk ik.
Nanke meesteres boh boh @de_boswachterquote:Op woensdag 22 december 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nanke is ook voor een vrouwenquotum.
Bereid je maar vast voor op het vrouwenscrotumquote:Op woensdag 22 december 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja die gaat.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef Chippiegang het volgende:
Zolang Hugo maar lekker thuis blijft, mag die zn schoenenverzameling wat aandacht gaan geven
Dat is dan ook weer waar, maar dit kan ook niet goed zijn voor hemquote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan krijg je het prijzengeld ook niet. PDC is KEIHARD
milfquote:Op woensdag 22 december 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe wijn in oude zakkenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sympathiek dat CU met frisse namen komt. Benieuwd met welke oude namen VVD aan komt zetten
Stukje pedoverheerlijkerquote:Op woensdag 22 december 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jelle zal wel voor een minderjarigenquotum zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kinderlokker komt morgenmiddag pasquote:Op woensdag 22 december 2021 15:18 schreef Chippiegang het volgende:
Kinderlokker doet aardig voor Durrant, toch wel klasse dan
Zijn meerdere kinderlokkers dus, Heta bedoel jij?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kinderlokker komt morgenmiddag pas
Wel klote. Net zijn baan opgezegd etc. Daar sta je dan koekoek.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Durrent is 51, die heeft geen tijd meer om eerst weer 2 jaar bij de WDF te gooien. Het is gewoon klaar.
Ik hoop dat God zijn vrouw wel met rust laat deze kerst.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harde werker genot. Is ook timmerman
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:19 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zijn meerdere kinderlokkers dus, welke bedoel jij?
Het is puur zelfvertrouwen inderdaad en die walgelijke stijl helpt daar zeker niet aan mee.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Overigens heeft Durrant zelf gezegd dat het niks met Covid te maken heeft maar dat het al begon in de Prumjer Liek die hij won, gewoon een probleem met zelfvertrouwen en zijn worp. Hij heeft zon mechanische worp met veel stukken dat als er iets in spaak loopt hij gelijk niks meer raakt.
Nou nouquote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
Keukenconcurrent wenst @:Wereldgozer een vrolijke lockdown toe.
Wat heeft een nummer nodig om en opkomstnummer te zijn vind jij?quote:
Zeker niet, maar je krijgt de boel er wel een beetje mee op gangquote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Past totaal niet bij Luke maar oke.
En ging het dan om verspringen of hoogspringen??quote:Op woensdag 22 december 2021 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
SpringCupDaar was ondergetekende jarenlang scheidsrechter
Heb nog een shirt van SpringCup 2006 geloof ik
Ladyboy gaat sinds die World Cup wel verrassend goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef BB-King het volgende:
Mr. Humphries gaat over ladyboy heen.
Stukje dartsen Hansssssquote:Op woensdag 22 december 2021 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En ging het dan om verspringen of hoogspringen??
Meezingvermogen of een melodietje waar men lekker 'la la la la la' op kan doen en waar een beetje enthousiasme en pit in zitquote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft een nummer nodig om en opkomstnummer te zijn vind jij?
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets waar je stevig op kan pompen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit blijft de mooiste O'Connor gif
[ afbeelding ]
Hebben ze al je posts gebundeld?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
Kerstpakket trouwens ontvangen. Baas vroeg en? Ik zeg kankertroep.
Niet langer welkom allen. @:Zipportal
Walgelijk bio en vega troep.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
Things that Didn't Happenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
Past niet in zo'n doos ouwe reus. Daar heb ik het hele pand voor nodigquote:Op woensdag 22 december 2021 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hebben ze al je posts gebundeld?
Fair enough. Vind het vaak maar lastigquote:Op woensdag 22 december 2021 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meezingvermogen of een melodietje waar men lekker 'la la la la la' op kan doen en waar een beetje enthousiasme en pit in zit
Ik van alles 2quote:Op woensdag 22 december 2021 15:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Walgelijk bio en vega troep.
Man man man.
Die zit op kantoor bij de baas. Contract ontbonden genot.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:tagliano als het goed is inmiddels ook
Ik wacht even op zijn review, dan plaats ik mijn inhoud ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:tagliano als het goed is inmiddels ook
Een weinig inclusief kerstpakket dusquote:Op woensdag 22 december 2021 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik van alles 22 x chips, 2 x saus etc. GEEN VARIATIE.
Uiterst geloofwaardig. Baas heeft daarna zeker de doos uit je handen getrokken en de fles gojibessen-bloedsinaasappelsap op je hoofd kapotgeslagen? Genot allenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
Sociale werkplaats heeft altijd goeiste pakketten dus ik verwacht er veel van bij @Taglianoquote:Op woensdag 22 december 2021 15:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wacht even op zijn review, dan plaats ik mijn inhoud ook.
Ik dit jaar ook, voor het eerst. En eindejaarsuitkeringquote:Op woensdag 22 december 2021 15:26 schreef Doevelaer het volgende:
Ik krijg sinds 3 jaar giftcard als kerstpakket, erg content mee
Sigaar uit eigen doosquote:Op woensdag 22 december 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind een kerstpakket krijgen en daar dan nog over kankeren ook TYPISCH NEDERLANDS
Gewoon wat fatsoenlijks geven of je teringtroep bijhouden genot.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind een kerstpakket krijgen en daar dan nog over kankeren ook TYPISCH NEDERLANDS
Zal wel een flink kerstpakket zijn danquote:Op woensdag 22 december 2021 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hebben ze al je posts gebundeld?
Ben nog aan het werken voor mijn kankergeld.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Caland is wakker genot. Stukje snuif.
Lekker neef. Dankzij jou inzet ligt de IC NIET vol. KLAPPEN VOOR CALAND.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben nog aan het werken voor mijn kankergeld.
Ik keek vanmorgen op mijn rekening..quote:Op woensdag 22 december 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook, voor het eerst. En eindejaarsuitkering![]()
#Nieuwebaangenot
Goed zo jongenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Werken, dat moet in je aard liggen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje -2500 euro staan genot.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen op mijn rekening..
Bohhh. klein stijfje.
Ik krijg alleen maar wijn in het kerstpakket, stukje alcoholisme genotquote:Op woensdag 22 december 2021 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik van alles 22 x chips, 2 x saus etc. GEEN VARIATIE.
Nee, joh. Hij is gewoon bewust met zijn leefstijl bezig. En anxiety problems had/heeft.quote:
Genot.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:28 schreef Madhouse11 het volgende:
Dit worden 4 afleveringen Bean zo
Morgen eindejaarsuitkering, eind januari nog extra bonus ā 2,5 maandsalarsquote:Op woensdag 22 december 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook, voor het eerst. En eindejaarsuitkering![]()
#Nieuwebaangenot
Is toch al geruime tijd viesdun?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je er een brood tegenaan gooit krijg je hem gesneden terug.
Ik morgen pas inclusief die thuiswerkvergoeding met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen op mijn rekening..
Bohhh. klein stijfje.
Veel pallets verkocht hoor ik. Klasse ventje.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen eindejaarsuitkering, eind januari nog extra bonus ā 2,5 maandsalars
Kijk dat gaat goed. Grote scheppen gauw thuisquote:Op woensdag 22 december 2021 15:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen eindejaarsuitkering, eind januari nog extra bonus ā 2,5 maandsalars
Abbinkachtig.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ongezond dun inderdaad. Dolf Jansen achtig bijna.
Veel mensen verhandeldquote:Op woensdag 22 december 2021 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel pallets verkocht hoor ik. Klasse ventje.
Stukje Betcity.nl allen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik morgen pas inclusief die thuiswerkvergoeding met terugwerkende kracht.
Ga denk ik de wekker zetten en alles aan hoeren spenderen. ONEE DAT MAG OOK AL NIET MEER VAN HUGO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |