Hebben ze daar ouwe reus. Knopje drukken en ze komen het brengen heerlijk!quote:Op woensdag 22 december 2021 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Genot zegt ie. Heb je genoeg eten en drinken bij?
quote:
quote:Mensen geboren op een woensdag worden beheerst door Mercurius en zijn daardoor wat rusteloos en bezitten ook vaak de onderzoekende en vragende eigenschappen van de planeet. Een woensdagkind is communicatief, logisch, zorgeloos en veelzijdig en heeft een neusje voor zaken doen. Mensen geboren op woensdag zijn doorgaans best tevreden met hun leven.
Dat fragment ooit bij kopspijkers waar iemand 2 kratten bier instapelde.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Genot zegt ie. Heb je genoeg eten en drinken bij?
Ja weet ik veel, succes mocht ook al nietquote:
Neenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Nober het volgende:
Stelling: Borland had gewonnen van Durrant
Ja, denk het wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Nober het volgende:
Beaton welquote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Nober het volgende:
Ik ken ook wel een andere Oostenrijker die altijd polariseerde.quote:
@Hitler niet aanwezigquote:Op woensdag 22 december 2021 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ook wel een andere Oostenrijker die altijd polariseerde.
EN half Nederland is nu de Autobahnen aan het infarcten om voor vrijdag in Oostenrijk te kunnen zijnquote:
En niet te vergeten dat die mensen nu 5 x zoveel betalen als normaal voor een weekje Oostenrijkquote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN half Nederland is nu de Autobahnen aan het infarcten om voor vrijdag in Oostenrijk te kunnen zijn![]()
sukkels
Durrant gaat dat wellicht daarna doen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Machielovic het volgende:
Dat Oconnor hier gauw een eind aan maakt
... in het schilderachtige Oostenrijk...quote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat die mensen nu 5 x zoveel betalen als normaal voor een weekje Oostenrijk
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Als je smerige proleet opzoekt in het woordenboek staat er een foto van Frank Lammers bij. Alles wat kut is aan Nederland onder de rivieren in 1 hoofd samengevat.
Wenen is nog wel leuk.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... in het schilderachtige Oostenrijk...
zelfde volk dat met Pasen naar de bouwmarkt gaan.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN half Nederland is nu de Autobahnen aan het infarcten om voor vrijdag in Oostenrijk te kunnen zijn![]()
sukkels
quote:
Ik ben al bezig met de chocolate chip cookies uit een van de kerstpakkettenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor wat te snacken, wat vinden jullie
Nu alweer? Vet zwijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor wat te snacken, wat vinden jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |