SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Mijn Pick'em vindt dat niet leukquote:Op woensdag 22 december 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
Stiekem best leuk als Durrant gewoon wint.
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Robert ten Brink ook heel vervelend met zijn 40-45 inwisselbare dochters.
Vrijwel iedereen heeft o'connor joh.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn Pick'em vindt dat niet leuk
Precies dat.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn Pick'em vindt dat niet leuk
Nee joh, gewoon Dumfriesquote:Op woensdag 22 december 2021 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft o'connor joh.
We mogen wel wat creatiever worden.
Raymond Smith gaat Hempel uitschakelen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is de hype van dit WK? Welke trein pakt FOK.
Hard gelachenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hull City, maar dat leer ik 'm nog wel af
Nee joh, Hempel gaat doorquote:Op woensdag 22 december 2021 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Raymond Smith gaat Hempel uitschakelen.
Zoiets gaat Co dan ook zeggen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier kan Durrant zich gewoon aan vasthouden
Het dartbord is rond.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier kan Durrant zich gewoon aan vasthouden
TRIBUNALENquote:Op woensdag 22 december 2021 14:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Post opgeslagen. Gij krijgt binnenkort wa te heure van men.
Stukje Marcoquote:Op woensdag 22 december 2021 14:42 schreef LordVoldermort het volgende:
O'Connor in deze vorm kan het ook iedereen lastig maken
Gewoon stukje Netflix.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor je vrouw, dat ze moet bevallen met jou erbij.
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon Co-Co-commentator worden
Hebben ze daar ouwe reus. Knopje drukken en ze komen het brengen heerlijk!quote:Op woensdag 22 december 2021 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Genot zegt ie. Heb je genoeg eten en drinken bij?
quote:
quote:Mensen geboren op een woensdag worden beheerst door Mercurius en zijn daardoor wat rusteloos en bezitten ook vaak de onderzoekende en vragende eigenschappen van de planeet. Een woensdagkind is communicatief, logisch, zorgeloos en veelzijdig en heeft een neusje voor zaken doen. Mensen geboren op woensdag zijn doorgaans best tevreden met hun leven.
Dat fragment ooit bij kopspijkers waar iemand 2 kratten bier instapelde.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Genot zegt ie. Heb je genoeg eten en drinken bij?
Ja weet ik veel, succes mocht ook al nietquote:
Neenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Nober het volgende:
Stelling: Borland had gewonnen van Durrant
Ja, denk het wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Nober het volgende:
Beaton welquote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Nober het volgende:
Ik ken ook wel een andere Oostenrijker die altijd polariseerde.quote:
@Hitler niet aanwezigquote:Op woensdag 22 december 2021 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ook wel een andere Oostenrijker die altijd polariseerde.
EN half Nederland is nu de Autobahnen aan het infarcten om voor vrijdag in Oostenrijk te kunnen zijnquote:
En niet te vergeten dat die mensen nu 5 x zoveel betalen als normaal voor een weekje Oostenrijkquote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN half Nederland is nu de Autobahnen aan het infarcten om voor vrijdag in Oostenrijk te kunnen zijn![]()
sukkels
Durrant gaat dat wellicht daarna doen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Machielovic het volgende:
Dat Oconnor hier gauw een eind aan maakt
... in het schilderachtige Oostenrijk...quote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat die mensen nu 5 x zoveel betalen als normaal voor een weekje Oostenrijk
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Als je smerige proleet opzoekt in het woordenboek staat er een foto van Frank Lammers bij. Alles wat kut is aan Nederland onder de rivieren in 1 hoofd samengevat.
Wenen is nog wel leuk.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... in het schilderachtige Oostenrijk...
zelfde volk dat met Pasen naar de bouwmarkt gaan.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN half Nederland is nu de Autobahnen aan het infarcten om voor vrijdag in Oostenrijk te kunnen zijn![]()
sukkels
quote:
Ik ben al bezig met de chocolate chip cookies uit een van de kerstpakkettenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor wat te snacken, wat vinden jullie
Nu alweer? Vet zwijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar is het altijd wel tijd voor... tochquote:Op woensdag 22 december 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zo'n lekkere kerstboomkoek met kraaltjes.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfs met 1 pijl wint ie nog joh,quote:Op woensdag 22 december 2021 15:01 schreef Kopiko het volgende:
Als O'Connor sportief is legt hij één dart weg.
Hij zit nog steeds een punt of 6 boven Willie Borland.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
Zou het wel knap vinden als zijn gemiddelde boven dat van Miek0l blijft.
ERG MOOIquote:Op woensdag 22 december 2021 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
@:slobeend Geen Paul en Arie in het nieuwe kabinet.
In zijn voordeel werkt: hij kwam nauwelijks aan het missen van dubbels toe.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
Zou het wel knap vinden als zijn gemiddelde boven dat van Miek0l blijft.
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds een punt of 6 boven Willie Borland.
Carola is de slechtste van allemaalquote:Op woensdag 22 december 2021 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste ronde telt niet mee wat mij betreft.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Durrant gooit nog steeds meerdere punten beter dan die Jap van gisteren of Ashton bijvoorbeeld
Godzijdank.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
Zo kijkt O'Connor altijd.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er een speler mentaal niet zo lekker bij loopt
https://twitter.com/sophievleeuwen/status/1473655510624837644quote:
Dan kun je ook niet verliezenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:06 schreef Chippiegang het volgende:
Ipv van het podium aflopen, misschien handiger om de volgende keer niet het podium OP te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |