Kinderlokker komt morgenmiddag pasquote:Op woensdag 22 december 2021 15:18 schreef Chippiegang het volgende:
Kinderlokker doet aardig voor Durrant, toch wel klasse dan
Zijn meerdere kinderlokkers dus, Heta bedoel jij?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kinderlokker komt morgenmiddag pas
Wel klote. Net zijn baan opgezegd etc. Daar sta je dan koekoek.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Durrent is 51, die heeft geen tijd meer om eerst weer 2 jaar bij de WDF te gooien. Het is gewoon klaar.
Ik hoop dat God zijn vrouw wel met rust laat deze kerst.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harde werker genot. Is ook timmerman
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:19 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zijn meerdere kinderlokkers dus, welke bedoel jij?
Het is puur zelfvertrouwen inderdaad en die walgelijke stijl helpt daar zeker niet aan mee.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Overigens heeft Durrant zelf gezegd dat het niks met Covid te maken heeft maar dat het al begon in de Prumjer Liek die hij won, gewoon een probleem met zelfvertrouwen en zijn worp. Hij heeft zon mechanische worp met veel stukken dat als er iets in spaak loopt hij gelijk niks meer raakt.
Nou nouquote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
Keukenconcurrent wenst @:Wereldgozer een vrolijke lockdown toe.
Wat heeft een nummer nodig om en opkomstnummer te zijn vind jij?quote:
Zeker niet, maar je krijgt de boel er wel een beetje mee op gangquote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Past totaal niet bij Luke maar oke.
En ging het dan om verspringen of hoogspringen??quote:Op woensdag 22 december 2021 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
SpringCupDaar was ondergetekende jarenlang scheidsrechter
Heb nog een shirt van SpringCup 2006 geloof ik
Ladyboy gaat sinds die World Cup wel verrassend goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef BB-King het volgende:
Mr. Humphries gaat over ladyboy heen.
Stukje dartsen Hansssssquote:Op woensdag 22 december 2021 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En ging het dan om verspringen of hoogspringen??
Meezingvermogen of een melodietje waar men lekker 'la la la la la' op kan doen en waar een beetje enthousiasme en pit in zitquote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft een nummer nodig om en opkomstnummer te zijn vind jij?
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets waar je stevig op kan pompen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit blijft de mooiste O'Connor gif
[ afbeelding ]
Hebben ze al je posts gebundeld?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
Kerstpakket trouwens ontvangen. Baas vroeg en? Ik zeg kankertroep.
Niet langer welkom allen. @:Zipportal
Walgelijk bio en vega troep.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
Things that Didn't Happenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
Past niet in zo'n doos ouwe reus. Daar heb ik het hele pand voor nodigquote:Op woensdag 22 december 2021 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hebben ze al je posts gebundeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |