Nee, joh. Hij is gewoon bewust met zijn leefstijl bezig. En anxiety problems had/heeft.quote:
Genot.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:28 schreef Madhouse11 het volgende:
Dit worden 4 afleveringen Bean zo
Morgen eindejaarsuitkering, eind januari nog extra bonus à 2,5 maandsalarsquote:Op woensdag 22 december 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook, voor het eerst. En eindejaarsuitkering![]()
#Nieuwebaangenot
Is toch al geruime tijd viesdun?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je er een brood tegenaan gooit krijg je hem gesneden terug.
Ik morgen pas inclusief die thuiswerkvergoeding met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen op mijn rekening..
Bohhh. klein stijfje.
Veel pallets verkocht hoor ik. Klasse ventje.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen eindejaarsuitkering, eind januari nog extra bonus à 2,5 maandsalars
Kijk dat gaat goed. Grote scheppen gauw thuisquote:Op woensdag 22 december 2021 15:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen eindejaarsuitkering, eind januari nog extra bonus à 2,5 maandsalars
Abbinkachtig.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ongezond dun inderdaad. Dolf Jansen achtig bijna.
Veel mensen verhandeldquote:Op woensdag 22 december 2021 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel pallets verkocht hoor ik. Klasse ventje.
Stukje Betcity.nl allen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik morgen pas inclusief die thuiswerkvergoeding met terugwerkende kracht.
Ga denk ik de wekker zetten en alles aan hoeren spenderen. ONEE DAT MAG OOK AL NIET MEER VAN HUGO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |