abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 december 2021 @ 01:13:44 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202747871



quote:
Aangifte van seksueel misbruik tegen Marco Borsato

AMSTERDAM - Een jonge vrouw (22), die zegt vanaf haar vijftiende seksueel te zijn misbruikt door Marco Borsato, heeft maandag officieel aangifte gedaan bij de zedenpolitie in de regio Midden-Nederland.

Met de aangifte verzoekt de vrouw om strafrechtelijke vervolging voor het delict aanranding. Ze stelt in haar aangifte dat gedurende een aantal jaren sprake is geweest van het plegen van ontuchtige handelingen. Bij aanranding gaat het dan om ongewenst aanraken van geslachtsdelen, billen en borsten. De politie heeft bewijsmateriaal in beslag genomen, dat de aangifte kan ondersteunen.

Het is voor het eerst dat officieel aangifte volgt tegen Borsato, die al geruime tijd onder vuur ligt vanwege geruchten van grensoverschrijdend gedrag.

Het Openbaar Ministerie zegt in een reactie: ,,We hebben vandaag een aangifte van onzedelijke betastingen tegen hem ontvangen. Onderzoek zal moeten uitwijzen of er sprake is van bewijsbare strafbare feiten. Een verdere toelichting kunnen we op dit moment niet geven."

Het advocatenechtpaar Knoops, dat Borsato bijstaat, blijft bij een vorige week uitgegeven verklaring dat het Openbaar Ministerie om een 'onafhankelijk onderzoek' is verzocht en dat verder geen vragen worden beantwoord. Borsato zelf laat weten 'kennis te hebben genomen van het feit dat aangifte jegens mij is gedaan.'
https://www.telegraaf.nl/(...)-tegen-marco-borsato

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef Mylene het volgende:
Dochter van werkneemster zanger zegt aangerand te zijn (meisje met het dagboek). Het misbruik duurde volgens de aangeefster van 2014 tot in 2019. Hij zat volgens haar talloze malen aan borsten, billen en en gleed met zijn handen onder haar rokje om tussen benen te strelen. (Telegraaf Premium).
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Mylene het volgende:
In het premium artikel staat ook dat Borsato volgens de aangifte aanwezig was tijdens sessies met psychologen en huilend zijn verontschuldigen aanbood.
Na het overlijden vader, zou Borsato zich hebben opgeworpen als een pleegvader.
twitter


SPOILER: Artikel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Tijdlijn:

In 2019 heeft de moeder van de vrouw een dagboek ontdekt waarin het seksueel misbruik gedetailleerd is beschreven.

Op 4 juli 2019 confronteerde de moeder van het slachtoffer Marco op kantoor met de gevonden info uit het dagboek.
Op die dag zou er dus ook een geluidsopname zijn gemaakt. Het vermeende slachtoffer heeft daarna therapie gevolgd, waarbij de zanger ook aanwezig zou zijn geweest. Borsato zou daar huilend zijn excuses hebben aangeboden

- In september 2019 heeft moeder de samenwerking met MB beëindigd en verklaart in Story week 49/2021: ‘Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken!.' (https://www.tijdschrift.n(...)rondom-marco-borsato). Wanneer waren die sessies bij de psycholoog dan?

- In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af

- februari 2020: Marco en Leontine gaan scheiden

- maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids

- maart 2020 Evert Santegoeds zou door moeder zijn benaderd ("Er zouden (toen ook al) dagboekaantekeningen en een bandopname zijn, maar men kwam niet met bewijs over de brug”(https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/)

- juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat

- (Reeds) medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes.

- juni 2021: Marco en Leontine weer samen

- 24-11-2021 (en eerder): RoddelPraat beweert dat MB aan jonge meisjes heeft gezeten

- rond 20-08-2021: Yvonne zegt contact te hebben met een slachtoffer. En is 14-12 trots op "haar 2 leeuwinnen"

-25-11-2021: Fawry van RUMAG TV/De Roddelloog: “Nu heb ik vorige week met een hele goede bron gebeld en die heeft mij dus verteld dat er op dit moment drie meiden zijn die een aanklacht tegen hem gaan indienen. Er komt dus binnenkort een rechtszaak tegen Marco over dit hele gebeuren. Hij ziet het al aankomen, want wat ik ook heb gehoord is dat hij ergens in Italië een stukje grond heeft gekocht

- 09-12-2021: Knoops' Advocaten maakt donderdagavond om 19.00 uur bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties."

- 13-12-2021: Volgens de 22-jarige vrouw zou Marco Borsato haar al vanaf haar vijftiende seksueel hebben misbruikt, tot ze twintig jaar was. "In de aangifte, die maandag bij zedenrechercheurs van de politie-eenheid Midden-Nederland is gedaan, verklaart de vrouw dat Borsato talloze malen aan haar borsten en billen zat en met zijn handen onder haar rokje gleed en tussen haar benen streelde"

- 14-12-2021: John van den Heuvel heeft samen met Mick van Wely (al in het voorjaar van 2021 contact met moeder en dochter) en Martin Groenewold een half jaar gewerkt aan deze zaak, heeft nu blijkbaar wel het dagboek+ondersteunend bewijs. Roept mogelijke andere slachtoffers op zich (bij hem/politie) te melden.
Twee mensen zouden zich hebben gemeld en die zaken gaan Mick en John nader onderzoeken.

- MB stelt via Knoops (medio 2020 ingeschakeld) tot vandaag (14-12-2021) niet te hebben geweten waar de geruchten vandaan kwamen.

Tijdlijn van alle affaires en beschuldigingen rondom Marco Borsato
quote:
OM: zaak Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken 'vanwege de enorme maatschappelijke impact'

16-12-2021 13:14

OM: zaak Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken 'vanwege de enorme maatschappelijke impact'
Marco Borsato

De aangifte tegen Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken, waardoor die langer moeten wachten voor ze behandeld worden. Dat zegt het OM Midden-Nederland.

Onlangs meldden we nog dat ruim 800 zedenzaken door een gebrek aan personeel nog altijd op de plank liggen, sommigen zelfs jarenlang. Toch gaat de aangifte tegen Marco Borsato van 'onzedelijke betastingen' die maandag werd ingediend dus voor.

Voorpaginanieuws

"Het is altijd een dilemma welke zaken voorrang krijgen en bij zedenzaken is dat nog lastiger", zegt persvoorlichter Ties Kortmann. Hij vertelt dat bij de afweging gekeken wordt naar de ernst van de feiten en hoe lang geleden ze zijn gepleegd. "Omdat deze feiten niet recent zouden zijn gepleegd zou dat reden kunnen zijn om de zaak geen voorrang te geven."

Dat de aangifte tegen Borsato nu toch snel wordt opgepakt komt volgens de persvoorlichter door de 'geschokte rechtsorde'. Hij doelt daarmee op de 'enorme maatschappelijke impact' en het feit dat de aangifte voorpaginanieuws was. "Het weegt ook mee dat de identiteit van de betrokkenen in ieder geval deels op straat ligt", zegt de persvoorlichter.

Vertraging voor anderen

"Elke dag dat het langer onduidelijk blijft, neemt de schade toe voor zowel de aangeefster als degene tegen wie aangifte is gedaan. Daarom is de afweging zeer bewust gemaakt om voorrang te geven aan de zaak", vertelt Kortmann.

Dat is volgens hem geen standaardprocedure, maar wordt per zaak bekeken. Dat de aangifte tegen Borsato nu voorrang heeft gekregen, heeft wel gevolgen voor andere zaken. "Als je bepaalde zaken voorrang geeft, dan weet je dat anderen weer wat langer moeten blijven zitten."

'Heel erg om te horen'

Advocate Nelleke Stolk die veel zedenzaken behandelt, reageert geschokt: "Ik vind het heel erg om te horen. Het stuit me echt tegen de borst, want nu blijven andere zaken nog langer liggen."

"En de slachtoffers die nu zitten te wachten, voelen zich hierdoor niet serieus genomen. Ik vind het schandalig."

Eva wacht al 1,5 jaar

Eva Peters deed anderhalf jaar geleden aangifte van een ernstig zedendelict, maar de verdachte in haar zaak is nog steeds niet verhoord. Ze benadrukt nog eens dat er meer dan 800 soortgelijke zedenzaken op de plank liggen: "Al die zaken hebben evenveel recht op een snel onderzoek. Ik voel mij echt een tweederangsburger."

Het stoort haar enorm dat het Openbaar Ministerie in de zaak Borsato zegt meteen in actie te komen: "Ik heb respect voor de vrouw die de aangifte heeft aangedurfd, want ik weet als geen ander dat dat niet zomaar een gesprekje is. Maar nu lijkt het erop dat het OM snel handelt bij zedenzaken en dat is een schijnvertoning. De werkelijkheid is dat er honderden zaken op de plank liggen."

https://eenvandaag.avrotr(...)schappelijke-impact/
SPOILER: vorige OP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Marco Borsato doet aangifte wegens smaad en laster tegen de vrouw die hem aanklaagt

Marco Borsato heeft de vrouw aangeklaagd die hem eerder deze week aanklaagde wegens seksueel overschrijdend gedrag. Borsato deed aangifte voor het doen van een valse aangifte, smaad, laster en het doen van een lasterlijke aanklacht.

Hij klaagt ook de moeder van de vrouw aan, wegens uitlokking en medeplichtigheid.
Dat bevestigen de advocaten van Borsato en het Openbaar Ministerie aan RTL Nieuws.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-die-hem-aanklaagt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202747878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 01:00 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je moet je niet zo aanstellen. Staat gewoon in de eerste 7 minuten.
Komt er nog een genverbrander in voor? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202747893
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 01:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Komt er nog een genverbrander in voor? :+
Wat een idioot was dat.
  woensdag 22 december 2021 @ 01:24:13 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202747894
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 01:16 schreef Leandra het volgende:
Komt er nog een genverbrander in voor? :+
Ik heb de rest van zijn pulp niet gekeken, maar het leek me wel leuk om te horen wat hij te roepen had over deze Gate. Kan helaas niks van Jomanda vinden. Had ik ook wel geinig gevonden. En wat mij betreft halen ze koe Sijtje ):O nog even van stal die voorspellingen kan doen. Altijd leuk :D

@Nine kan hier nog wel iets leuks van maken misschien



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 22-12-2021 01:34:58 ]
pi_202747897
Maar geen grote verjaardag dus voor Marco online? Geen kerstwensen? Geen oproep tot donatie? Geen poging tot een kersthit?

Heerlijk
  Tettenkoning woensdag 22 december 2021 @ 07:00:43 #6
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202748319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 22:17 schreef luxerobots het volgende:
En dan pakt hij jonge meiden beet en knuffelt ze. En de meisjes vinden dat leuk of laten het toe omdat Marco de grote ster is. Daarbij denken veel meisjes ook dat ze zelf zangeres of actrice kunnen worden en dat Marco daarvoor gaat zorgen.
Grote ster of niet, van minderjarigen heb je gewoon met je tengels af te blijven... |:)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning woensdag 22 december 2021 @ 07:01:31 #7
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202748323
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 01:24 schreef Tengano het volgende:
Ik heb de rest van zijn pulp niet gekeken, maar het leek me wel leuk om te horen wat hij te roepen had over deze Gate. Kan helaas niks van Jomanda vinden. Had ik ook wel geinig gevonden. En wat mij betreft halen ze koe Sijtje ):O nog even van stal die voorspellingen kan doen. Altijd leuk :D

@:nine kan hier nog wel iets leuks van maken misschien

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit verhaal zegt me niets :?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202748557
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:59 schreef puzziepie het volgende:

[..]
41 minuten :+
Dat trek ik niet _O-
Wat ziet die eruit, joh! Hopelijk is die gevaccineerd. Ik voel aan mn theebladeren dat dit niet het geval is.
Ik ga dit wel checken, hoor. Het is niet alsof we zoveel anders te doen hebben.
Go hard or go home
pi_202748559
Godver, Gordon komt weer terug in NL in 2022.
Een bekende tv kok gaat dood.
Doutzen gaat onder het mes en het loopt goed af.
Ze gaat ook een boek uitbrengen en ze wordt heel spiritueel. Heel apart.
Thierry krijgt een lullig nieuwsbericht over wildpoepen.
Go hard or go home
pi_202748734
quote:
8s.gif Op woensdag 22 december 2021 07:58 schreef Noek het volgende:
Godver, Gordon komt weer terug in NL in 2022.
Een bekende tv kok gaat dood.
Doutzen gaat onder het mes en het loopt goed af.
Ze gaat ook een boek uitbrengen en ze wordt heel spiritueel. Heel apart.
Thierry krijgt een lullig nieuwsbericht over wildpoepen.
Allemaal slechte berichten. Wel goed dat je allerergste het eerste noemt, dan valt de rest mee.
pi_202748779
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 08:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Allemaal slechte berichten. Wel goed dat je allerergste het eerste noemt, dan valt de rest mee.
Het wordt nog véél erger. Het is te erg om op te schrijven maar ik luister nog steeds, op karakter.
Go hard or go home
pi_202748792
Ciao,

Credo nell'innocenza di Marco Borsato, perché ora parlo anche italiano. mozzarella tutti i frutti quattro formaggi stagioni cappuccino

arrivederci
pi_202748846
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 08:40 schreef Noek het volgende:

[..]
Het wordt nog véél erger. Het is te erg om op te schrijven maar ik luister nog steeds, op karakter.
Hmmm ik vroeg me af wat er erger is dan Gordon terug in NL, toen ik besefte dat dat in jouw geval wel iets met Sylvie moet zijn. Dus ik denk dat Selfie de draagmoeder wordt van Gordons eigen liefdesbaby.

Sterkte.
pi_202749053
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 08:42 schreef Eenheid het volgende:
Ciao,

Credo nell'innocenza di Marco Borsato, perché ora parlo anche italiano. mozzarella tutti i frutti quattro formaggi stagioni cappuccino

arrivederci
Smakelijke voortzetting. Kerstmenu?
  woensdag 22 december 2021 @ 09:19:25 #15
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202749106
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 22 december 2021 @ 09:34:20 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202749245
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2021 07:01 schreef Nine. het volgende:

[..]
Dit verhaal zegt me niets :?
Van dat plaatje bedoel ik met Sijtje. De koe van Nederland die voorspellingen kan doen. Die kan voorzien of we nog een elfstedentocht of een witte kerst krijgen oid. Net zoals er elders in de wereld een inktvis is die dingen kan voorspellen. Is gewoon humor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 22-12-2021 09:43:15 ]
  woensdag 22 december 2021 @ 09:37:43 #17
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202749291
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 08:42 schreef Eenheid het volgende:
Ciao,

Credo nell'innocenza di Marco Borsato, perché ora parlo anche italiano. mozzarella tutti i frutti quattro formaggi stagioni cappuccino

arrivederci
Ciau, mi chiamo Marco Prostato :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 22-12-2021 09:45:16 ]
pi_202749438
quote:
8s.gif Op woensdag 22 december 2021 07:58 schreef Noek het volgende:
Godver, Gordon komt weer terug in NL in 2022.
Een bekende tv kok gaat dood.
Doutzen gaat onder het mes en het loopt goed af.
Ze gaat ook een boek uitbrengen en ze wordt heel spiritueel. Heel apart.
Thierry krijgt een lullig nieuwsbericht over wildpoepen.
Welke tv kok?
pi_202749703
quote:
Meer beschuldigingen erbij.
  woensdag 22 december 2021 @ 10:23:20 #20
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202749732
quote:
Nog meer ellende dus. Ik ben benieuwd wat nu weer naar buiten komt. Waarschijnlijk niet veel soeps.
pi_202749834
quote:
Allemaal drama in beeld

Story: "Fijne feestdagen toegewenst"
  Tettenkoning woensdag 22 december 2021 @ 10:39:17 #22
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202749887
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:34 schreef Tengano het volgende:
Van dat plaatje bedoel ik met Sijtje. De koe van Nederland die voorspellingen kan doen. Die kan voorzien of we nog een elfstedentocht of een witte kerst krijgen oid. Net zoals er elders in de wereld een inktvis is die dingen kan voorspellen. Is gewoon humor.
Die koe zegt me echt helemaal niets, heb toen zeker onder mijn steen gelegen :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 december 2021 @ 10:45:27 #23
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202749954
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2021 07:57 schreef Noek het volgende:

[..]
Wat ziet die eruit, joh! Hopelijk is die gevaccineerd. Ik voel aan mn theebladeren dat dit niet het geval is.
Ik ga dit wel checken, hoor. Het is niet alsof we zoveel anders te doen hebben.
:D _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 22-12-2021 11:05:28 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202750030
quote:
Ex vrouw van collega zanger… wie zou dat zijn?
  woensdag 22 december 2021 @ 10:52:32 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202750042
quote:
Angela de Jong zegt ja tegen VI: ultieme wraak na bizarre boycot

Het mediabedrijf van John de Mol heeft alle banden met het AD verbroken omdat met name Angela de Jong erg kritisch is, maar er is één Talpa-programma dat zich níet houdt aan die boycot: Veronica Inside. Of VI Vandaag, zoals het programma na de jaarwisseling heet. Die willen Angela namelijk gaan opvoeren als vaste gast.

https://www.mediacourant.(...)k-na-bizarre-boycot/
pi_202750044
Vaak zijn die koppen van Story etc schromelijk overdreven. Dan lijkt het alsof dat crewlid het bijvoorbeeld ook over misbruik heeft gehad, maar gaat het er in werkelijkheid om dat het kerstpakket van MB dit jaar wat tegenviel.

Maar als er behoefte is, wil ik best even lezen en hier een samenvatting gooien.
  woensdag 22 december 2021 @ 10:53:46 #27
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202750060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vaak zijn die koppen van Story etc schromelijk overdreven. Dan lijkt het alsof dat crewlid het bijvoorbeeld ook over misbruik heeft gehad, maar gaat het er in werkelijkheid om dat het kerstpakket van MB wat tegenviel.

Maar als er behoefte is, wil ik best even lezen en hier een samenvatting gooien.
Ik was al aan het googelen of ik hem in de bibliotheek kon lezen. En ja natuurlijk willen we weten wat er in staat! Ik wel tenminste. Hij ligt trouwens al in de winkel begreep ik.
  woensdag 22 december 2021 @ 10:55:51 #28
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202750079
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vaak zijn die koppen van Story etc schromelijk overdreven. Dan lijkt het alsof dat crewlid het bijvoorbeeld ook over misbruik heeft gehad, maar gaat het er in werkelijkheid om dat het kerstpakket van MB dit jaar wat tegenviel.

Maar als er behoefte is, wil ik best even lezen en hier een samenvatting gooien.
Graag :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202750085
quote:
Hihi, Marco gaat slecht?

En ben benieuwd naar die andere verhalen.
Koel en donker bewaren
pi_202750087
https://www.ditjesendatje(...)-weten-wat-we-weten/

Luca, de zoon van Marco Borsato, laat weten dat hij, Jada en Senna veel last hebben van de situatie. Via social media krijgen ze te maken met de meest heftige dreigementen en ook via de mail worden ze lastiggevallen. Luca besluit dan ook om te reageren op de situatie.

‘Daar praten we verder niet over’
,,Wat vooral belangrijk is, is dat ‘naasten’ hier sowieso in direct begrip heel weinig mee te maken hebben”, vertelt hij in gesprek met showbizzkanaal RealityFbi. ,,Wij weten wat we weten en that’s it. Daar praten we verder niet over.”

Wel laat Luca weten dat hij samen met Jada en Senna Marco support, maar dat dat nog geen reden is om dreigementen te ontvangen. ,,Dit is een zaak on it’s own. En wij supporten door dik en dun”, aldus Luca. ,,Dat wij en überhaupt mensen hier dreigementen over ontvangen is te laag voor woorden eigenlijk.”

Leontine liet eerder al weten aan RTL Boulevard dat zij en de kinderen ‘erg aangeslagen en ontdaan’ zijn van de situatie. Verder zei ze de komende twee maanden geen reactie meer te geven.
  woensdag 22 december 2021 @ 10:57:08 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202750091
Talpa mag ook wel lekker keihard deaud gaan met zijn allen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202750105
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ex vrouw van collega zanger… wie zou dat zijn?
ex vrouw van lange Frans misschien die bemoeit zich er ook steeds mee Als die als zanger wordt beschouwd...
  woensdag 22 december 2021 @ 10:58:14 #33
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202750109
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ex vrouw van collega zanger… wie zou dat zijn?
Ligt er denk ik aan hoe breed het begrip zanger is bij de Story. Maar de ex-vrouw van Lange Frans had al eerder haar gal gespuwd over Marco, is vast hier ook voorbij gekomen.

En bij Mediacourant:
https://www.mediacourant.(...)orsato-na-geruchten/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 22 december 2021 @ 11:07:40 #34
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202750198
Roddelpraat heeft het inderdaad ook over Danielle van Aalderen die haar verhaal doet in de story.

Marco heeft dan wel een bepaald type waar hij voor valt... Bruin haar, bruine ogen
pi_202750236
twitter
pi_202750244
Ja das logisch, de vrouw van Lange Frans.
pi_202750519
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 10:56 schreef fleuril het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)-weten-wat-we-weten/

Luca, de zoon van Marco Borsato, laat weten dat hij, Jada en Senna veel last hebben van de situatie. Via social media krijgen ze te maken met de meest heftige dreigementen en ook via de mail worden ze lastiggevallen. Luca besluit dan ook om te reageren op de situatie.

‘Daar praten we verder niet over’
,,Wat vooral belangrijk is, is dat ‘naasten’ hier sowieso in direct begrip heel weinig mee te maken hebben”, vertelt hij in gesprek met showbizzkanaal RealityFbi. ,,Wij weten wat we weten en that’s it. Daar praten we verder niet over.”

Wel laat Luca weten dat hij samen met Jada en Senna Marco support, maar dat dat nog geen reden is om dreigementen te ontvangen. ,,Dit is een zaak on it’s own. En wij supporten door dik en dun”, aldus Luca. ,,Dat wij en überhaupt mensen hier dreigementen over ontvangen is te laag voor woorden eigenlijk.”

Leontine liet eerder al weten aan RTL Boulevard dat zij en de kinderen ‘erg aangeslagen en ontdaan’ zijn van de situatie. Verder zei ze de komende twee maanden geen reactie meer te geven.
Vreemde reactie van Luca.

"En wij supporten door dik en dun". Betekent dit dat hij ook "support" als zijn vader schuldig is?

Hij zegt immers niet dat zijn vader onschuldig is.
pi_202750649
Ik ben geen fan van zijn muziek maar ik heb Borsato altijd wel een sympathieke persoon gevonden. Op tv dan, in werkelijkheid heb ik hem nooit ontmoet.

Ik weet dat de teksten en muziek nooit zelf heeft geschreven, hij zingt alleen - is in feite niet meer dan de luidspreker van de muziek van anderen. Een goede luidspreker weliswaar, maar toch onvergelijkbaar met échte musici.

Maar desondanks een sympathieke persoonlijkheid. Tot naar buiten kwam dat hij zijn vrouw bedroog. Voor mij zijn mensen die vreemdgaan lager dan varkens. Vanaf dat moment kon ik Borsato niet meer sympathiek vinden. Niet dat ik hem haatte ofzo. Nee, hij is gewoon een van de vele verder totaal onbelangrijke varkens die er nu eenmaal zijn.

Ik kan me zo voorstellen dat er bij meer mensen zo'n omslagpunt is geweest. En dat dit mensen de ogen heeft geopend. Die grijpgrage handjes in een ander licht zijn gaan zien.
  woensdag 22 december 2021 @ 11:53:29 #40
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202750711
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik ben geen fan van zijn muziek maar ik heb Borsato altijd wel een sympathieke persoon gevonden. Op tv dan, in werkelijkheid heb ik hem nooit ontmoet.

Ik weet dat de teksten en muziek nooit zelf heeft geschreven, hij zingt alleen - is in feite niet meer dan de luidspreker van de muziek van anderen. Een goede luidspreker weliswaar, maar toch onvergelijkbaar met échte musici.

Maar desondanks een sympathieke persoonlijkheid. Tot naar buiten kwam dat hij zijn vrouw bedroog. Voor mij zijn mensen die vreemdgaan lager dan varkens. Vanaf dat moment kon ik Borsato niet meer sympathiek vinden. Niet dat ik hem haatte ofzo. Nee, hij is gewoon een van de vele verder totaal onbelangrijke varkens die er nu eenmaal zijn.

Ik kan me zo voorstellen dat er bij meer mensen zo'n omslagpunt is geweest. En dat dit mensen de ogen heeft geopend. Die grijpgrage handjes in een ander licht zijn gaan zien.
Als iemand 1 keer in je lakens heeft gescheten wie verdenk je dan de volgende keer als je weer een bruine veeg op je laken ziet?
  woensdag 22 december 2021 @ 12:08:35 #41
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_202750859
quote:
4s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:53 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Als iemand 1 keer in je lakens heeft gescheten wie verdenk je dan de volgende keer als je weer een bruine veeg op je laken ziet?
Hahaha, poep.
  woensdag 22 december 2021 @ 12:13:23 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202750914
Behaalde prijzen
1990: Winnaar Soundmixshow
1995 t/m 2009: Twaalf Edisons, waaronder vijf keer beste zanger
1996 t/m 2006: Twintig TMF Awards, waaronder vijftien keer de TMF Award voor beste Nederlandse zanger
1997 t/m 2000: Vijf Hitkrant Awards, waaronder twee keer beste zanger
1997: Popprijs
1999: Gouden Harp (met John Ewbank)
2000: Onderscheiding voor beste album (Luid en duidelijk) en beste zanger
2002: Rembrandt Award voor beste zanger
2002: Exportprijs
2004: Officier in de Orde van Oranje Nassau (vanwege muzikale bijdrage aan de Nederlandse muziekindustrie en inzet voor War Child Nederland)
2004 t/m 2005: Twee Belgische TMF Awards voor beste zanger internationaal
2006: Radio 2 Zendtijdprijs
2006 t/m 2007: Drie 3FM Awards, waaronder beste zanger
2010: Twitteraar van het Jaar
2010: Lifetime Achievement Award
2011: 100& NL Award in de categorie ‘Artiest van het jaar’
2011: Majoor Bosshardt Prijs
2011: Edison Pop Oeuvreprijs
2012: 100% NL Award in de categorie ‘Hit van het jaar’, samen met Angela Groothuizen, Nick & Simon en VanVelzen als The voice of Holland
2012: Martin Luther King/Hi5 Award
2014: 100% NL Award in de categorie ‘Album van het Jaar’ voor het album Duizend spiegels, John Ewbank heeft deze prijs namens hem in ontvangst genomen
2015: 100% NL Award in de categorie ‘Zanger van het Jaar’ en ‘Album van het Jaar’ met Duizend spiegels
2016: Ticketmaster Award voor de meest verkochte tickets van 2015/2016
2016: 100% NL Award in de categorieën ‘Zanger van het Jaar’ en ‘Album van het Jaar’ met Evenwicht
2017: Buma NL Award voor meest succesvolle single (voor ‘Breng me naar het water’ samen met Matt Simons)
2018: 100% NL Award in de categorie ‘Album van het Jaar’ met het album Thuis
2018: Buma NL Award voor meest succesvolle album – populair door zijn album Thuis
2019: 100% NL Award in de categorie ‘Meest gedraaide artiest’
2019: Ticket of the Year Award publieksprijs Ticketmaster
2020: 100% NL Award in de categorieën ‘Zanger van het Jaar’ en ‘Hit van het Jaar’ met het nummer Hoe het danst.
2021: Gate van het jaar
  woensdag 22 december 2021 @ 12:17:17 #43
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202750970
Herman Brusselmans – Belgen noemen Marco Borsato viezerik, pervert, verkrachter en kinderlokker

https://tpo.nl/2021/12/22(...)ter-en-kinderlokker/

quote:
De Belgen noemen Marco Borsato een viezerik, een pervert, een verkrachter, een pedofiel, en een kinderlokker. Wat is er immers aan de hand? Borsato wordt door een 22-jarige troela ervan beschuldigd dat hij haar, toen ze 15 was, 'onzedelijk betast' zou hebben.

Daarom overladen de Belgen Marco Borsato met @NoXia kruiwagens stront terwijl in België net zo goed showfiguren, meestal onterecht, beschuldigd worden van zogenaamd grensoverschrijdend gedrag.

Wat ik wilde zeggen is dat de Belgen de Nederlanders niet in het hart dragen al zijn er uiteraard uitzonderingen, zoals ikzelf.


[ Bericht 17% gewijzigd door Tengano op 22-12-2021 13:15:08 ]
pi_202751070
Wanneer leren mensen nou eens wat pedofilie inhoudt?
pi_202751116
GeenStijl stond ook even stil bij Marco's verjaardag. Weliswaar met een gestrekt been.



https://www.geenstijl.nl/5162688/wit-licht/

Goede 90's pornosnor wel.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 22 december 2021 @ 12:35:10 #46
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202751166
https://www.mediacourant.(...)e-laag-voor-woorden/

quote:
Luca: "Dreigementen etc. Dus op zekere hoogte: ja."

Reality FBI: "Alleen via socials?"

Luca: Nog wel. En via mail."
Straks krijgt Robbert nog gelijk... 3:38
Inwoners van Nederland zijn daar tegenwoordig gek genoeg voor.
En Marco mag blij zijn dat hij nog niet in een of ander complot een vermeende rol toegedicht heeft gekregen. Die leiperds zijn er gek genoeg voor. Lange Frans had Marco na het eerste bericht al direct afgeschreven.
Wordt misschien eens tijd voor Marco om eens een beetje te informeren naar mogelijkheden voor beveiliging. Kan nooit kwaad.



[ Bericht 26% gewijzigd door Tengano op 22-12-2021 13:08:49 ]
pi_202751528
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 12:35 schreef Tengano het volgende:
https://www.mediacourant.(...)e-laag-voor-woorden/
[..]
Straks krijgt Robbert nog gelijk... 3:38
Inwoners van Nederland zijn daar tegenwoordig gek genoeg voor.

Natuurlijk komen er meer details naar boven. Er komt een rechtszaak, het zou de eerste rechtszaak van een bekende Nederlander zijn waarbij niets op straat komt te liggen. Daarbij zijn er mensen die baat hebben bij die details. Denk aan de slachtoffers of de roddelpers.

En dat Marco Borsato gevaar loopt is ook logisch, pedofilie wordt algemeen gezien als één van de ergste misdaden die er is.

Robbert weet dat soort logische dingen ook weer te combineren met hele vreemde zaken, zoals de kinderen die nu geboren worden, die goed voor de natuur en lid van de wereldbrigade zouden zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 22-12-2021 13:18:40 ]
  Tettenkoning woensdag 22 december 2021 @ 13:09:21 #48
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202751534
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 12:29 schreef CoExist het volgende:
GeenStijl stond ook even stil bij Marco's verjaardag. Weliswaar met een gestrekt been.



https://www.geenstijl.nl/5162688/wit-licht/

Goede 90's pornosnor wel.
Dit zet "wie lief is mag even op mijn toeter blazen" wel in een heel nieuw perspectief :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 22 december 2021 @ 13:13:04 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_202751578
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 12:17 schreef Tengano het volgende:
Herman Brusselmans – Belgen noemen Marco Borsato viezerik, pervert, verkrachter en kinderlokker

https://tpo.nl/2021/12/22(...)ter-en-kinderlokker/
[..]

Troela?

Echt serieus, is dit de vorm bij een aanklacht?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 22 december 2021 @ 13:19:28 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202751651
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Troela?

Echt serieus, is dit de vorm bij een aanklacht?
Dat is waar je over struikelt in die tekst?

Ik maak het je makkelijk: Herman Brusselmans. Column. Niet serieus nemen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202751818
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat is waar je over struikelt in die tekst?

Ik maak het je makkelijk: Herman Brusselmans. Column. Niet serieus nemen.
Herman Brusselmans. Seksistisch.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 december 2021 @ 13:33:50 #52
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202751868
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:31 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Herman Brusselmans. Seksistisch.
Dat mag ook al niet meer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202751899
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:12 schreef DrDarwin het volgende:

[..]
Smakelijke voortzetting. Kerstmenu?
Grazie, si ordinato del Turko

quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ciau, mi chiamo Marco Prostato :7
mamma mia Pavarotti
  woensdag 22 december 2021 @ 13:40:11 #54
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202752020
Net bij Yvonne op Instagram story, de Privé heeft een foto van het graf van de overleden vader van het vermeende slachtoffer geplaatst :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202752056
Overigens wat Borsato eventueel zou hebben gedaan heeft niks met pedofilie te maken
  woensdag 22 december 2021 @ 13:55:18 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202752300
Ik denk dat de meeste mensen er niet mee zitten in welke categorie hij precies valt. Kinderporno, 'aan kinderen zitten' zit allemaal in de taboesfeer. Hoewel ik een meid van 15 eigenlijk geen kind meer vindt, maar wel als een kerel van 55 daar seksueel (getint) contact mee heeft.

[ Bericht 55% gewijzigd door Tengano op 22-12-2021 14:10:32 ]
pi_202752337
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens wat Borsato eventueel zou hebben gedaan heeft niks met pedofilie te maken
Dat probeer ik al tig delen te zeggen :) het gaat er niet in! Het komt niet binnen!
pi_202752568
Oké de samenvatting Story:
Daniëlle van Aalderen is zelf slachtoffer van misbruik, niet door Marco overigens. Ze hekelt het feit dat mensen vragen of er sluitend bewijs is. (Noot van de redactie: maar als er geen bewijs nodig is, kunnen mensen natuurlijk altijd anderen beschuldigen...ook niet wenselijk).
Verder komt ze met het verhaal over broek op de knieen in de kleedkamer van Voice Kids. (Ze doet net of doet heel interessante inside-info is terwijl dat verhaal al zo lang rondzingt).
Ze wil dat de single van Lange Frans, hun zoontje en MB zo snel mogelijk van het internet verdwijnt.

Het crewlid werkte in 2003 voor MB en was toen net volwassen. Hij zat aan haar op een manier die niet wenselijk is "als je met iemand werkt".
Ze waren met zijn tweeën toen MB ineens zijn hand op haar bil legde. Volgens het crewlid is hij een charmante man die doet voorkomen of zijn aanrakingen heel normaal zijn.

Nu er slachtoffers van ernstiger zaken bekend zijn, wil ze toch nog optreden als getuige om zo aan de geloofwaardigheid bij te dragen. (NvdR: ja ze zegt echt slachtoffers en niet "vermeende" slachtoffers).

Dat was het. Die Daniëlle is wel echt om te kotsen hoor, hysterisch type. Maar goed, het is te hopen dat de single offline is gehaald voordat ze met een pistool verhaal gaat halen :')
Verder doet Emile nog een duit in het zakje door te zeggen dat de moeder van het vermeende slachtoffer rancuneus is en dat het best mogelijk is dat het meisje in haar puberjaren over MB fantaseerde en dat opschreef in haar dagboek.
Hij heeft het niet gedaan, want het past niet bij zijn karakter.

Wat een walgelijke mensen allemaal. Of je nou loopt te roeptoeteren dat hij sowieso schuldig is of sowieso onschuldig; het is nogal voorbarig.

(Edit voor de zekerheid: ik doel niet op het crewlid)

[ Bericht 1% gewijzigd door letmehearyouscream op 22-12-2021 14:22:18 ]
pi_202752625
Daniëlle van Aalderen... Ik had het kunnen weten :')
pi_202752680
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 14:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

Wat een walgelijke mensen allemaal. Of je nou loopt te roeptoeteren dat hij sowieso schuldig is of sowieso onschuldig; het is nogal voorbarig.
Dit dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 december 2021 @ 14:17:43 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202752713
Dat crewlid is dan wel een probleem voor Marco als ze wil getuigen van haar ervaring en zo aanvullend bewijs* en de aannemelijkheid van deze zaak kan aandragen. Als er zo nog meer volgen dan wordt het voor team Knoops steeds lastiger om het verhaal af te doen als een verzinsel, rancune of winstbejag.

Ook al is het maar 1 zo'n verhaal van een hand die iemand op haar billen legt. Bij Jos B. werkte het ook niet mee dat hij twee andere jongens had beetgepakt en zijn hand voor hun mond had gehouden. Ook dat werd toen al meegenomen en uitgelegd dat iemand blijkbaar vaker zo handelt, het zijn signatuur is. Zo ook handen in de hals, hand op de billen.

Als er weinig bewijs is, telt wat er wel is, toch vaak met meer gewicht mee. Overigens is het niet mijn bedoeling om Marco met hem te vergelijken want dat is absoluut niet vergelijkbaar.

* aanvullend bewijs dat Marco zich schuldig maakt aan grensoverschrijdend gedrag

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 22-12-2021 14:44:15 ]
pi_202753142
quote:
In Strikt Privé geeft hoofdredacteur Evert Santegoeds iedere woensdag een uniek kijkje achter de verhalen van zijn weekblad. Deze week met een Borsato-update. Hoe vierde hij zijn verjaardag? Verder sorteert Sylvie Meis voor op het einde van haar carrière in de spotlights.
*pakt haar momentje
Dus het mokkel heeft geen werk meer? Er is toch vast wel een thee-merk of een biostabil die haar op 14:15u kan zetten? We weten pas echt of haar kindvrouwtje imago werkt als Marco nog aan haar wil zitten.
Go hard or go home
pi_202753652
Nu ben ik dus Robbert aan het fact checken op zn 2021 voorspellingen.
Tijdrovend topicje dit. Bedankt voor deze lockdown. O+
Go hard or go home
pi_202753988
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 15:09 schreef Noek het volgende:
Nu ben ik dus Robbert aan het fact checken op zn 2021 voorspellingen.
Tijdrovend topicje dit. Bedankt voor deze lockdown. O+
Schat, kijk je uit dat je niet de Ootje van overdag wordt? :D
pi_202754367
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:57 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dat probeer ik al tig delen te zeggen :) het gaat er niet in! Het komt niet binnen!
Is dat dan relevant, hoe het misbruik precies wordt genoemd?
pi_202754395
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef AgnesGru het volgende:
Net bij Yvonne op Instagram story, de Privé heeft een foto van het graf van de overleden vader van het vermeende slachtoffer geplaatst :r
Heeft Borsato daar ook de hand in gehad?
  woensdag 22 december 2021 @ 15:50:11 #67
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202754412
https://www.toekomst-voor(...)oscoop/marco-borsato
quote:
Vandaag is het tijd om je instinct te volgen. Vertrouw jezelf en volg je eigen plan. Dit zal anderen inspireren om hetzelfde te doen! Zorg dat je niet onderdeel van het probleem bent, maar onderdeel van de oplossing. Wees het licht niet de duisternis. Onthoud dat je niks kan veranderen aan iets wat heeft plaatsgevonden. Dus doe je jezelf een plezier en accepteer dat. Zoek naar de positieve zijde van het voorval.
pi_202754452
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Ik ben geen fan van zijn muziek maar ik heb Borsato altijd wel een sympathieke persoon gevonden. Op tv dan, in werkelijkheid heb ik hem nooit ontmoet.

Maar desondanks een sympathieke persoonlijkheid. Tot naar buiten kwam dat hij zijn vrouw bedroog. Voor mij zijn mensen die vreemdgaan lager dan varkens. Vanaf dat moment kon ik Borsato niet meer sympathiek vinden.
Linda de Mol bedroog haar man, Jan Smit Yolanthe, Wesley Snyder bedroog Yolanthe (en zou haar hebben geslagen) Xander de Buisonje bedroog zwangere Wendy, de lijst is lang.

Desondanks worden zij niet als lager dan varkens afgeschilderd in de media.
Sterker nog in geval van Yolanthe was zij de golddigger die belasterd en uitgelachen werd ipv dat er compassie was met deze bedrogen en geslagen vrouw met baby.
pi_202754488
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef Za het volgende:

[..]
Linda de Mol bedroog haar man, Jan Smit Yolanthe, Wesley Snyder bedroog Yolanthe (en zou haar hebben geslagen) Xander de Buisonje bedroog zwangere Wendy, de lijst is lang.

Desondanks worden zij niet als lager dan varkens afgeschilderd in de media.
Sterker nog in geval van Yolanthe was zij de golddigger die belasterd en uitgelachen werd ipv dat er compassie was met deze bedrogen en geslagen vrouw met baby.
Die Xander maakte het helemaal bont ja. Daags voor hun huwelijk biechtte hij opeens op dat hij vreemd was gegaan :{w
pi_202754598
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef Za het volgende:

[..]
Linda de Mol bedroog haar man, Jan Smit Yolanthe, Wesley Snyder bedroog Yolanthe (en zou haar hebben geslagen) Xander de Buisonje bedroog zwangere Wendy, de lijst is lang.

Desondanks worden zij niet als lager dan varkens afgeschilderd in de media.
Sterker nog in geval van Yolanthe was zij de golddigger die belasterd en uitgelachen werd ipv dat er compassie was met deze bedrogen en geslagen vrouw met baby.
Dan is Linda dus een gore zeug, Jan en Wesley en Xander gewoon een enorme domme paardenlullen. Als je een relatie hebt met Yolanthe of Wendy en je gaat toch vreemd, dan heb je gewoon een hersenafwijking.
  woensdag 22 december 2021 @ 16:02:38 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_202754626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 15:09 schreef Noek het volgende:
Nu ben ik dus Robbert aan het fact checken op zn 2021 voorspellingen.
Tijdrovend topicje dit. Bedankt voor deze lockdown. O+
Iets over hebben voor je medemens. Jij hebt dat. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Spellchecker woensdag 22 december 2021 @ 16:02:49 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202754628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 15:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die Xander maakte het helemaal bont ja. Daags voor hun huwelijk biechtte hij opeens op dat hij vreemd was gegaan :{w
Scheelt een scheiding w/
pi_202754634
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef Za het volgende:

[..]
Linda de Mol bedroog haar man, Jan Smit Yolanthe, Wesley Snyder bedroog Yolanthe (en zou haar hebben geslagen) Xander de Buisonje bedroog zwangere Wendy, de lijst is lang.

Desondanks worden zij niet als lager dan varkens afgeschilderd in de media.
Sterker nog in geval van Yolanthe was zij de golddigger die belasterd en uitgelachen werd ipv dat er compassie was met deze bedrogen en geslagen vrouw met baby.
Dat roddelen hier (en in het algemeen) vind ik bijna even erg als aanranding, misschien wel erger. Wie zonder zonde is ...
pi_202754654
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef Za het volgende:

[..]
Linda de Mol bedroog haar man, Jan Smit Yolanthe, Wesley Snyder bedroog Yolanthe (en zou haar hebben geslagen) Xander de Buisonje bedroog zwangere Wendy, de lijst is lang.

Desondanks worden zij niet als lager dan varkens afgeschilderd in de media.
Sterker nog in geval van Yolanthe was zij de golddigger die belasterd en uitgelachen werd ipv dat er compassie was met deze bedrogen en geslagen vrouw met baby.
Dat zijn volwassen mensen. Dit gaat over een kind.
Twinning = boring
  woensdag 22 december 2021 @ 16:04:37 #75
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202754664
Meerdere mensen staan nu dus op om dit kwaad te bestrijden. Het plot tikt.
  woensdag 22 december 2021 @ 16:11:48 #76
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202754784
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:03 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Dat roddelen hier (en in het algemeen) vind ik bijna even erg als aanranding, misschien wel erger.

Wie zonder zonde is ...
Is dat de reden dan dat je hier regelmatig langs komt?

En roddelen heeft voor mij meer iets weg van een of ander verschrikkelijk verhaal verzinnen (liefst met een halve waarheid) en dat rondbazuinen om iemand in een kwaad daglicht te stellen. Ik heb het idee dat de meeste mensen hier gewoon graag meer willen weten van wat hier nu echt speelt.

En in het verhaal van "Wie de eerste steen werpt" (wat je aanhaalt) ging het niet om roddelen. Die vrouw had overspel gepleegd maar de menigte wilde dat ze veroordeeld en gestenigd werd. En dat is toch iets anders dan onderzoeken en uitvragen hoe het nou zo ver gekomen was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 22-12-2021 16:20:41 ]
pi_202754835
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 15:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Is dat dan relevant, hoe het misbruik precies wordt genoemd?
Het getuigt van weinig kennis als dit pedofilie wordt genoemd. Maar misbruik is misbruik en allemaal kut.
  woensdag 22 december 2021 @ 16:17:26 #78
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202754862
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:03 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Dat roddelen hier (en in het algemeen) vind ik bijna even erg als aanranding, misschien wel erger. Wie zonder zonde is ...
Wat doe jij hier dan blauwaap.
pi_202755154
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Is dat de reden dan dat je hier regelmatig langs komt?
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:17 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Wat doe jij hier dan blauwaap.
Mijn Italiaans verbeteren capisci.
  woensdag 22 december 2021 @ 16:46:59 #80
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202755269
  woensdag 22 december 2021 @ 16:50:46 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202755310
Wat een complete randdebielen zijn er toch ook, zijn kinderen dat soort berichten gaan sturen, de tering.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 december 2021 @ 16:58:00 #82
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202755425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 15:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Heeft Borsato daar ook de hand in gehad?
Er staat een tekst van Marco op de steen, dus dan is het blijkbaar gepast om een foto van het graf in de Privé te plaatsen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 22 december 2021 @ 16:59:03 #83
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202755438
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:50 schreef Leandra het volgende:
Wat een complete randdebielen zijn er toch ook, zijn kinderen dat soort berichten gaan sturen, de tering.
Nou, als Marco zijn sociale media dichtzet, dan kunnen zij automatisch de klappen opvangen.

Blijkbaar heeft team Knoops de focus op 'belangrijkere' zaken liggen.
pi_202755547
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:31 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Herman Brusselmans. Seksistisch.
Herman is grappig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 22 december 2021 @ 17:09:26 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202755548
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou, als Marco zijn sociale media dichtzet, dan kunnen zij automatisch de klappen opvangen.

Blijkbaar heeft team Knoops de focus op 'belangrijkere' zaken liggen.
Nou nee, sorry hoor, maar je bent serieus niet goed als je die kinderen gaat lastigvallen, en dat hij zijn social media op slot gegooid heeft is geen argument, dat maakt het alleen maar nog achterlijker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202755637
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:11 schreef Tengano het volgende:

En roddelen heeft voor mij meer iets weg van een of ander verschrikkelijk verhaal verzinnen (liefst met een halve waarheid) en dat rondbazuinen om iemand in een kwaad daglicht te stellen. Ik heb het idee dat de meeste mensen hier gewoon graag meer willen weten van wat hier nu echt speelt.

En in het verhaal van "Wie de eerste steen werpt" (wat je aanhaalt) ging het niet om roddelen. Die vrouw had overspel gepleegd maar de menigte wilde dat ze veroordeeld en gestenigd werd. En dat is toch iets anders dan onderzoeken en uitvragen hoe het nou zo ver gekomen was.
Je komt hierboven met een afbeelding waar je goed kan zien wat voor gevolgen dat roddelen heeft, o.a. talloze (ernstige) bedreigingen en enorm veel haat (wat soms kan leiden tot geweld tegen degene waarover geroddeld wordt of familieleden, of zelfmoord) en het treft zoals in dit geval ook onschuldigen, zijn kinderen. Daarom vind ik dat roddelen soms erger is dan aanranding.

Dan is die vergelijking nog beter op zijn plaats, aangezien we het hebben over iemand die ook overspel heeft gepleegd en door de meute gelyncht wil worden.
pi_202755738
Ze hadden beter Frank Visser kunnen inschakelen, samen met Victor hadden ze dit in 1 dag tot de bodem uitgezocht. John van den Heuvel spreekt helemaal geen Italiaans, hoe kan hij de chatgeschiedenis van Marco Borsato dan controleren?
pi_202755948
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:50 schreef Leandra het volgende:
Wat een complete randdebielen zijn er toch ook, zijn kinderen dat soort berichten gaan sturen, de tering.
Ik ben altijd heel benieuwd wat er in zo iemand omgaat. Mijn vermoeden is dat het vaak van die beroepsdreigers betreft, die het niet eens echt uitmaakt waar het over gaat. En of het nou de weerman , Rutte of een Borsato is.
pi_202755949
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:03 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Dat roddelen hier (en in het algemeen) vind ik bijna even erg als aanranding, misschien wel erger. Wie zonder zonde is ...
Roddelen even erg als aanranding, misschien wel erger.

Daar heb je tegenwoordig goede dokters voor, als je dat werkelijk vindt.
pi_202755959
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 17:24 schreef Eenheid het volgende:
Ze hadden beter Frank Visser kunnen inschakelen, samen met Victor hadden ze dit in 1 dag tot de bodem uitgezocht. John van den Heuvel spreekt helemaal geen Italiaans, hoe kan hij de chatgeschiedenis van Marco Borsato dan controleren?
Ze zouden eigenlijk van die sites moeten hebben waarmee je teksten uit een andere taal kunt vertalen.
pi_202756009
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Is dat de reden dan dat je hier regelmatig langs komt?

En roddelen heeft voor mij meer iets weg van een of ander verschrikkelijk verhaal verzinnen (liefst met een halve waarheid) en dat rondbazuinen om iemand in een kwaad daglicht te stellen. Ik heb het idee dat de meeste mensen hier gewoon graag meer willen weten van wat hier nu echt speelt.

En in het verhaal van "Wie de eerste steen werpt" (wat je aanhaalt) ging het niet om roddelen. Die vrouw had overspel gepleegd maar de menigte wilde dat ze veroordeeld en gestenigd werd. En dat is toch iets anders dan onderzoeken en uitvragen hoe het nou zo ver gekomen was.
Dat verhaal klopt, maar één kleine correctie/aanvulling kan hier niet achterwege blijven.

Het is niet slechts zo dat de menigte dit wilde; het staat ook expliciet vermeld in de Joodse wet (Thora) die ook terug te vinden is in de christelijke bijbel en voor Joden tot op de dag van vandaag van toepassing is. En het was natuurlijk Jezus die deze slimme vraag stelde, waarmee hij tegelijkertijd de legitimiteit van de Joodse wet ter discussie stelde.
pi_202756070
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:58 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Er staat een tekst van Marco op de steen, dus dan is het blijkbaar gepast om een foto van het graf in de Privé te plaatsen.
Welke tekst?
pi_202756087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 17:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Welke tekst?
Liefde wint, altijd.

Staat ook in de insta-biografie van het meisje dat aangifte heeft gedaan.
pi_202756089
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 17:16 schreef Eenheid het volgende:
Dan is die vergelijking nog beter op zijn plaats, aangezien we het hebben over iemand die ook overspel heeft gepleegd en door de meute gelyncht wil worden.
Dat de overspelige zelf gelyncht zou willen worden, laat ik hier maar even rusten.

Maar nogmaals: het ging daarbij om de Joodse wet die tot op de dag van vandaag geldt.
  woensdag 22 december 2021 @ 17:59:50 #95
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202756143
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 17:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Dat verhaal klopt, maar één kleine correctie/aanvulling kan hier niet achterwege blijven.

Het is niet slechts zo dat de menigte dit wilde; het staat ook expliciet vermeld in de Joodse wet (Thora) die ook terug te vinden is in de christelijke bijbel en voor Joden tot op de dag van vandaag van toepassing is. En het was natuurlijk Jezus die deze slimme vraag stelde, waarmee hij tegelijkertijd de legitimiteit van de Joodse wet ter discussie stelde.
Ja, dit zou wel eens een offtopic kwestie kunnen worden. Maar Jezus betichtte de Farizeeërs er juist van dat zij de liefde Gods niet in zich hadden: "Maar ik ken u, want u heeft de liefde Gods niet in zich!" Hij sprak over witte graven. "U bent huichelachtig."

Het ging die mensen juist helemaal niet om die wet, maar meer om de wet te misbruiken om hun kwaadaardige verlangens uit te leven en hun eigen kwade aard zo te verhullen. Door te doen alsof zij vroom, heilig en te goeder trouw waren en zich op de wet verlieten.

Dezelfde wet die ze ook gebruikt hebben om Jezus aan het kruis te nagelen.

En die hypocrysie zie je tegenwoordig nog steeds.

Maar Jezus hield deze lafhalzen en leugenaars dus mooi de spiegel voor >:) wat hem uiteindelijk ook de kop kostte want mensen vinden dat niet prettig.

Nou, on topic maar weer :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 22-12-2021 18:09:07 ]
pi_202756216
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 15:09 schreef Noek het volgende:
Nu ben ik dus Robbert aan het fact checken op zn 2021 voorspellingen.
Tijdrovend topicje dit. Bedankt voor deze lockdown. O+
Een goede voorspeller is het niet. Een dreigende situatie in een supermarkt. Een papegaai die teruggevonden wordt. Een boom die op een tankstation valt. Diana Ross waar het niet goed mee zou gaan...
pi_202756247
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Liefde wint, altijd.
Misschien nog steeds off-topic, maar dit is toch ook duidelijk een christelijk geïnspireerde tekst.

En in dat verband zou ik toch een lans willen breken voor Borsato, door deze zaak eens door een christelijke bril te bekijken.

Misschien heeft hij inderdaad dat meisje wat onzedelijk betast, maar zelfs dan is het toch niet zo dat Borsato een slecht mens is. Integendeel, hij lijkt me een sympathieke man. Helaas wel een overspelige. Het zijn nu eenmaal de sterke schouders die de weelde kunnen dragen. Borsato is door zijn roem en rijkdom in een positie gekomen waarin hij wat te vrijpostig is geworden. Een correctie is nodig, maar hij hoeft nu ook weer niet gestenigd te worden.
pi_202756261
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 17:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, dit zou wel eens een offtopic kwestie kunnen worden. Maar Jezus betichtte de Farizeeërs er juist van dat zij de liefde Gods niet in zich hadden: "Maar ik ken u, want u heeft de liefde Gods niet in zich!" Hij sprak over witte graven. "U bent huichelachtig."

Het ging die mensen juist helemaal niet om die wet, maar meer om de wet te misbruiken om hun kwaadaardige verlangens uit te leven en hun eigen kwade aard zo te verhullen. Door te doen alsof zij vroom, heilig en te goeder trouw waren en zich op de wet verlieten.

Dezelfde wet die ze ook gebruikt hebben om Jezus aan het kruis te nagelen.

En die hypocrysie zie je tegenwoordig nog steeds.

Maar Jezus hield deze lafhalzen en leugenaars dus mooi de spiegel voor >:) wat hem uiteindelijk ook de kop kostte want mensen vinden dat niet prettig.

Nou, on topic maar weer :X
Fucking hell _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202756271
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 17:44 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Roddelen even erg als aanranding, misschien wel erger.

Daar heb je tegenwoordig goede dokters voor, als je dat werkelijk vindt.
zie post #86
pi_202756285
quote:
Slaat natuurlijk nergens op om die juice kanalen de schuld te geven van het bedreigen. Die gekken zijn er nu eenmaal. Dan zouden ze dus nooit meer juice kunnen brengen, want er is altijd wel iemand beledigd. Net zoals die bn’ers die nu het liefst willen dat er nergens meer over Marco gesproken wordt. Maar als het in hun straatje is wordt alles op insta en twitter gegooid en geroepen om een boycot. Enge mensen.
pi_202756348
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef shomila het volgende:

[..]
Slaat natuurlijk nergens op om die juice kanalen de schuld te geven van het bedreigen. Die gekken zijn er nu eenmaal. Dan zouden ze dus nooit meer juice kunnen brengen, want er is altijd wel iemand beledigd. Net zoals die bn’ers die nu het liefst willen dat er nergens meer over Marco gesproken wordt. Maar als het in hun straatje is wordt alles op insta en twitter gegooid en geroepen om een boycot. Enge mensen.
Uhh hier toch ook?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202756366
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef shomila het volgende:

[..]
Slaat natuurlijk nergens op om die juice kanalen de schuld te geven van het bedreigen. Die gekken zijn er nu eenmaal. Dan zouden ze dus nooit meer juice kunnen brengen, want er is altijd wel iemand beledigd. Net zoals die bn’ers die nu het liefst willen dat er nergens meer over Marco gesproken wordt. Maar als het in hun straatje is wordt alles op insta en twitter gegooid en geroepen om een boycot. Enge mensen.
Blaffende honden bijten niet. Sommige mensen zijn wat ruwer in hun uitingen. Ik zou dat geen serieuze bedreigingen willen noemen.

Het is gewoon moeilijk te begrijpen dat een succesvol man als Borsato, getrouwd met een prachtige vrouw, vader van drie mooie kinderen, aan dat rijke leven niet voldoende heeft. En zich moet inlaten met andere vrouwen voor de bevrediging van zijn lagere behoeften.

Dat gedrag roept vragen en weerstand op.
  woensdag 22 december 2021 @ 18:17:36 #103
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202756426
Die Reality fb is vooral op andere kanalen aan het afgeven en met name Yvonne..... blijft maar roepen dat hij als klein kanaal wordt gezien en aan het inlikken bij de andere kant.... triest dat Luca daar in trapt net als Sarah.... laat die kinderen met rust.
pi_202756438
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Blaffende honden bijten niet. Sommige mensen zijn wat ruwer in hun uitingen. Ik zou dat geen serieuze bedreigingen willen noemen.

Het is gewoon moeilijk te begrijpen dat een succesvol man als Borsato, getrouwd met een prachtige vrouw, vader van drie mooie kinderen, aan dat rijke leven niet voldoende heeft. En zich moet inlaten met andere vrouwen voor de bevrediging van zijn lagere behoeften.

Dat gedrag roept vragen en weerstand op.
Nou ik vind het nog al wat als je de kinderen van hem gaat bedreigen. Volgens mij spoor je dan niet. Wat kunnen die kinderen er aan doen.
pi_202756613
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Dazalbest het volgende:
Die Reality fb is vooral op andere kanalen aan het afgeven en met name Yvonne..... blijft maar roepen dat hij als klein kanaal wordt gezien en aan het inlikken bij de andere kant.... triest dat Luca daar in trapt net als Sarah.... laat die kinderen met rust.
Ja ze geven (terecht) af op die vieze mensen met hun anonieme berichten maar zijn zelf ook niet zo fris bezig.
pi_202756632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Blaffende honden bijten niet. Sommige mensen zijn wat ruwer in hun uitingen. Ik zou dat geen serieuze bedreigingen willen noemen.

Het is gewoon moeilijk te begrijpen dat een succesvol man als Borsato, getrouwd met een prachtige vrouw, vader van drie mooie kinderen, aan dat rijke leven niet voldoende heeft. En zich moet inlaten met andere vrouwen voor de bevrediging van zijn lagere behoeften.

Dat gedrag roept vragen en weerstand op.
Wat oppervlakkig om te denken dat zulke zaken zaligmakend zijn.
pi_202756745
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Wat oppervlakkig om te denken dat zulke zaken zaligmakend zijn.
Wie heeft het over zaligmakend? Daarvoor moet je in de kerk zijn.

Ik stel slechts vast dat Borsato in allerlei opzichten een rijk man is, maar dat hij daaraan niet voldoende heeft.

Is het stiekem neuken van je eigen pianiste dan wel zaligmakend?
  woensdag 22 december 2021 @ 18:45:36 #109
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202756773
Marco had er beter aan gedaan als hij voor het geld van een paar van die uitbundige feestjes een paar goeie psychologen had ingehuurd. Dit gebeurt echt zo vaak. Mensen met een gruwelijke hoeveelheid succes die dan op hun hoogtepunt afschuwelijk ten val komen door hun eigen zwakheden en vervormingen. Terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet nodig was geweest. Best wel triest.
pi_202756864
Nieuwe integere video van Yvonne online
  woensdag 22 december 2021 @ 18:56:59 #111
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202756955
Ik vind Ziggi trouwens een stuk leuker dan die Nicky Tutorials. Die laatste trek ik echt niet.

Ziggi vind ik spontaan en zichzelf en hij heeft ook dat nummer van Queen destijds zo te gek gezongen "Too much love will kill you" Ik weet niet of hij veel te roepen heeft, maar wellicht zien we die straks ook aanschuiven in praatprogramma's net als Britt. Altijd leuk om dat soort "what you see is what you get" mensen erbij te hebben.
pi_202756972
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef Tengano het volgende:
Ik vind Ziggi trouwens een stuk leuker dan die Nicky Tutorials. Die laatste trek ik echt niet.

Ziggi vind ik spontaan en zichzelf en hij heeft ook dat nummer van Queen destijds zo te gek gezongen "Too much love will kill you" Ik weet niet of hij veel te roepen heeft, maar wellicht zien we die straks ook aanschuiven in praatprogramma's net als Britt. Altijd leuk om dat soort "what you see is what you get" mensen erbij te hebben.
AJB NIET Wat een randdebiel.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 22 december 2021 @ 19:02:06 #113
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202757025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef JourneyBlue het volgende:
Nieuwe integere video van Yvonne online
Ik zie hem er niet tussen staan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202757028
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef JourneyBlue het volgende:
Nieuwe integere video van Yvonne online
Op Youtube? Is hij weer weggehaald, want ik zie 'm niet.
Koel en donker bewaren
pi_202757047
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef Tengano het volgende:
Ik vind Ziggi trouwens een stuk leuker dan die Nicky Tutorials. Die laatste trek ik echt niet.
Het is Nikkie, en Nikkie is awesome. :{w
Koel en donker bewaren
pi_202757077


Slimme actie...
pi_202757080
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Het is Nikkie, en Nikkie is awesome. :{w
Géén idéé btw
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 22 december 2021 @ 19:07:01 #118
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202757104
Volgens roddelpraat gaan de twee personen die zich bij John en Mick gemeld hebben dus geen aangifte doen. Dit in verband met de aangifte van smaad en laster die door Marco is gedaan. Ook een ander meisje zou om diezelfde reden nu geen aangifte meer doen. Er schijnt van die laatste dus wel beeldmateriaal te zijn (gelukkig).

Toch wel een tegenvaller voor het 'vermeende slachtoffer'.
  woensdag 22 december 2021 @ 19:08:32 #119
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202757121
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Slimme actie...
Dus jij bent lid?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202757141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:07 schreef Tengano het volgende:
Volgens roddelpraat gaan de twee personen die zich bij John en Mick gemeld hebben dus geen aangifte doen. Dit in verband met de aangifte van smaad en laster die door Marco is gedaan. Ook een ander meisje zou om diezelfde reden nu geen aangifte meer doen. Er schijnt van die laatste dus wel beeldmateriaal te zijn (gelukkig).
Nou nou nou.....
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202757156
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dus jij bent lid?
Nee joh, maar Ootje wel toch?
Ze bevestigt het nu idd, alleen voor betalende leden.

Dit wordt echt een business model met rechtsvorm, bedrijfspand etc.
Volgende maand staat ze in de Quote met cringy detective foto's.
  woensdag 22 december 2021 @ 19:12:48 #122
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202757208
Op 7:40 hebben ze het bij Roddelpraat weer over Marco Borsato. Schouten heeft een slachtoffer van Borsato aan de telefoon gehad, ook heeft hij een filmpje gezien waarbij Borsato dat minderjarige meisje bij de heupen en kont beetpakt.

pi_202757227
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202757305
dat sneue rijtje figuren, Yvonne, Jan Roos, Robert Jensen en die gek van een Lange Frans die ook op de borsato-complottheorie is aangesloten.....

Ik zou je tijd er niet aan spenderen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202758253
  woensdag 22 december 2021 @ 20:11:42 #127
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202758474
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:07 schreef Tengano het volgende:
Volgens roddelpraat gaan de twee personen die zich bij John en Mick gemeld hebben dus geen aangifte doen. Dit in verband met de aangifte van smaad en laster die door Marco is gedaan. Ook een ander meisje zou om diezelfde reden nu geen aangifte meer doen. Er schijnt van die laatste dus wel beeldmateriaal te zijn (gelukkig).

Toch wel een tegenvaller voor het 'vermeende slachtoffer'.
Hoeft niet perse een een tegenvaller te zijn voor het vermeende slachtoffer:

quote:
Melding maken van seksueel misbruik
Bij een melding begint de politie in principe geen strafrechtelijk onderzoek. Uw melding wordt tien jaar bewaard. Uw melding blijft belangrijk. Als de politie bijvoorbeeld meer meldingen over deze verdachte krijgt, kan de politie alsnog een onderzoek starten.
Kunnen anderen of u zelf in gevaar komen als u geen aangifte doet en u het bij een melding laat? Dan kan het Openbaar Ministerie besluiten (ambtshalve) dat er toch een strafrechtelijk onderzoek met mogelijke vervolging komt.
https://www.politie.nl/in(...)ksueel-misbruik.html

En vind ik voor de meiden echt sneu dat ze zich zo geïntimideerd voelen, dat ze geen aangifte durven doen.
Hoeft niet alleen door de aangifte van Marco te komen, maar ook de reacties van Shownieuws en Social Media zullen hier aan hebben bijgedragen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202758596
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:10 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nee joh, maar Ootje wel toch?
Ze bevestigt het nu idd, alleen voor betalende leden.

Dit wordt echt een business model met rechtsvorm, bedrijfspand etc.
Volgende maand staat ze in de Quote met cringy detective foto's.
Ja, kijk zo ff.
  woensdag 22 december 2021 @ 20:16:11 #129
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202758606
quote:
@ootjekatootje, vul jij even aan?
Als het goed is gaat ze ook Privé fileren vanwege het plaatsen van foto's van het graf van de vader van het vermeende slachtoffer.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202758644
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
@:ootjekatootje, vul jij even aan?
Als het goed is gaat ze ook Privé fileren vanwege het plaatsen van foto's van het graf van de vader van het vermeende slachtoffer.
Ff de kids op bed leggen.
pi_202760396
Nvm
pi_202760406
Ja, die privé was inderdaad om te kotsen met die foto, goede vraag was: wat dacht de redactie?
Laten we even een foto maken van het graf… totaal overbodig en pijnlijk. Hele vreemde keuze van de Privé.

Verder geen nieuws en dat hoeven we ook niet te verwachten omdat die zaak nu in onderzoek is, al is natuurlijk wel de vraag of team Marco dat ook doet.

Verder wel gelachen om die sukkel van Edwin, die was te laat op Schiphol voor de foto’s van André.
Ze had ook nog wat nieuws over Monique en André maar dat hoort in het andere topic.
pi_202760555
Yv maakt nu ook filmpjes voor geld, lol
SOONY
pi_202761549
Plasman nu bij Beau. (Over Sywert.)
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202761946


[ Bericht 100% gewijzigd door quirina op 22-12-2021 22:42:10 (Weg) ]
pi_202762255
Oh dus die twee andere meisjes durven geen aangifte meer te doen omdat ze anders beschuldigd worden van smaad en laster. Ik zou juist zeggen wel doen! Met drie sta je sterker met je zaak.
Als je misbruikt bent en je wil gerechtigheid en je wil voorkomen dat het meer meiden overkomt juist aangifte doen.
Het mag niet zo zijn dat degene met het meeste geld op de bank zijn onschuld bij de rechter kan kopen als misbruik het geval is.
pi_202763003
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 22:40 schreef quirina het volgende:
Oh dus die twee andere meisjes durven geen aangifte meer te doen omdat ze anders beschuldigd worden van smaad en laster. Ik zou juist zeggen wel doen! Met drie sta je sterker met je zaak.
Als je misbruikt bent en je wil gerechtigheid en je wil voorkomen dat het meer meiden overkomt juist aangifte doen.
Het mag niet zo zijn dat degene met het meeste geld op de bank zijn onschuld bij de rechter kan kopen als misbruik het geval is.
Bij een rechtszaak zouden ze toch altijd als getuige opgeroepen kunnen worden..
  woensdag 22 december 2021 @ 23:47:39 #138
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202763744
Misschien is hun bewijs minder sterk en willen ze dat gezeik niet allemaal over zich heen krijgen als ze het gevoel hebben daardoor wat zwakker te staan in hun verhaal, maar met wel de negatieve gevolgen te maken krijgen als ze er mee naar buiten komen. Toch een lastige afweging....
  woensdag 22 december 2021 @ 23:57:05 #139
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202763885
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef Dazalbest het volgende:
Misschien is hun bewijs minder sterk en willen ze dat gezeik niet allemaal over zich heen krijgen als ze het gevoel hebben daardoor wat zwakker te staan in hun verhaal, maar met wel de negatieve gevolgen te maken krijgen als ze er mee naar buiten komen. Toch een lastige afweging....
Van een derde slachtoffer, waarover in Roddelpraat wordt gesproken, is beeldmateriaal beschikbaar. Met dit slachtoffer heeft Roddelpraat (Dennis) telefonisch contact gehad. Zie video hierboven (post #108 en #123).

Ik denk dat onze zaak steeds sterker wordt. Het is nu vooral een kwestie van de focus op de bal houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 23-12-2021 00:05:29 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 december 2021 @ 00:10:10 #140
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202764068
'Onze zaak' :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 23 december 2021 @ 00:29:24 #141
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202764279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:57 schreef Tengano het volgende:

[..]
Van een derde slachtoffer, waarover in Roddelpraat wordt gesproken, is beeldmateriaal beschikbaar. Met dit slachtoffer heeft Roddelpraat (Dennis) telefonisch contact gehad. Zie video hierboven (post #108 en #123).

Ik denk dat onze zaak steeds sterker wordt. Het is nu vooral een kwestie van de focus op de bal houden.
Ah oke had ik ff gemist
  donderdag 23 december 2021 @ 00:41:38 #142
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202764354
quote:
81s.gif Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef puzziepie het volgende:
'Onze zaak' :')
Ja @puzziepie, ik denk dat ook jij geen enkele reden hebt om je hier te verschuilen achter valse bescheidenheid.

Want ook jij hebt, zoals een ieder hier heeft kunnen vaststellen, met een enorme compassie, scherpte en kordaatheid mede bijgedragen aan dit succes, dat Team Knoops met grote zekerheid zal doen sidderen. En dat mag best gezegd worden.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 december 2021 @ 00:50:10 #143
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202764384
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 00:41 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja @:puzziepie, ik denk dat ook jij geen enkele reden hebt om je hier te verschuilen achter valse bescheidenheid.

Want ook jij hebt, zoals een ieder hier heeft kunnen vaststellen, met een enorme compassie, scherpte en kordaatheid mede bijgedragen aan dit succes, dat Team Knoops met grote zekerheid zal doen sidderen. En dat mag best gezegd worden.
Wauw wat een aannames.
En wat een bullshit.
Dat zegt dan ook meer over jou dan over mij :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202764519
Het " geheime" filmpje gezien. Die 21 minuten krijg ik nooit meer terug. Niet echt nieuw nieuws.
pi_202764568
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 00:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wauw wat een aannames.
En wat een bullshit.
Dat zegt dan ook meer over jou dan over mij :)
Nou ja, iedereen die hier meeleest zit toch wel te wachten op juice, toch?

Ik ben gruwelijk hypocriet, ik zeg ook altijd en overal dat ik niks weet van Sarah van Soelen of Edwin Smulders, en ondertussen geniet ik heerlijk van de juice.

Kijk die kids kunnen ook gewoon gaan leven, donder dat account eraf, deel je dingen online privé met je vrienden. Probleem ook opgelost.
Maar wat doet familie Borsato… toch weer de media opzoeken.

Zo’n Sarah ook weer, op de cover en maar blijven volhouden dat ze nog samen zijn, _O-

Maar ga nou niet hier de moraalridder lopen uithangen, ik weet dat jij ook graag die wappiedemo’s kijkt. Heerlijk, ik kijk er met een schuin oog graag naar, maar das net zo’n leedvermaak als in SHO.
pi_202764847
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:07 schreef Maron het volgende:

[..]
Bij een rechtszaak zouden ze toch altijd als getuige opgeroepen kunnen worden..
Nee, want ze doen geen aangifte.
  donderdag 23 december 2021 @ 07:11:37 #147
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202765051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:57 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat onze zaak :7 steeds sterker wordt. Het is nu vooral een kwestie van de focus op de bal houden :7

:+
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 00:41 schreef Tengano het volgende:
Ja @puzziepie ik denk dat ook jij geen enkele reden hebt om je hier te verschuilen achter valse bescheidenheid.

Want ook jij hebt, zoals een ieder hier heeft kunnen vaststellen, met een enorme compassie, scherpte en kordaatheid mede bijgedragen aan dit succes, dat Team Knoops met grote zekerheid zal doen sidderen. En dat mag best gezegd worden.


;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 23-12-2021 07:52:07 ]
  donderdag 23 december 2021 @ 07:33:21 #148
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202765143
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 05:32 schreef quirina het volgende:
Nee, want ze doen geen aangifte.
Scroll nog even terug naar post #127 van @AgnesGru
quote:
Melding maken van seksueel misbruik

Bij een melding begint de politie in principe geen strafrechtelijk onderzoek. Uw melding wordt tien jaar bewaard. Uw melding blijft belangrijk. Als de politie bijvoorbeeld meer meldingen over deze verdachte krijgt, kan de politie alsnog een onderzoek starten.
Kunnen anderen of u zelf in gevaar komen als u geen aangifte doet en u het bij een melding laat? Dan kan het Openbaar Ministerie besluiten (ambtshalve) dat er toch een strafrechtelijk onderzoek met mogelijke vervolging komt.
  donderdag 23 december 2021 @ 07:41:12 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202765189
quote:
Marco Borsato heeft kerstlampjes aan staan: 'Hij is dus thuis'

Marco Borsato is nergens meer gezien sinds er aangifte tegen hem gedaan is van seksueel misbruik. Volgens de Weekend is hij gewoon thuis. "De kerstlampjes branden bij zijn huis in Alkmaar."

Overigens is Marco dinsdag 55 jaar geworden, maar vanzelfsprekend zal dat niet groot gevierd zijn. "Hij was jarig en dat is een verjaardag in grote stilte geweest", zegt Privé-baas Evert Santegoeds.

"Ik heb het idee dat hij wel thuis was, maar daar liet hij zijn gezicht niet of nauwelijks zien. Het is stilte voor de storm."

https://www.mediacourant.(...)an-hij-is-dus-thuis/
https://www.telegraaf.nl/(...)m-voor-marco-borsato

[ Bericht 24% gewijzigd door Tengano op 23-12-2021 07:51:06 ]
pi_202765443
quote:
Kan dit soort onzin niet achterwege blijven? :{
  donderdag 23 december 2021 @ 08:02:19 #151
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202765463
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:00 schreef Magica het volgende:
Kan dit soort onzin niet achterwege blijven? :{
Misschien helpt het als ik me terugtrek uit dit topic.

Ik vind het zelf wel leuk om af en toe wat humor er in te hebben, maar ja :)
pi_202765522
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Misschien helpt het als ik me terugtrek uit dit topic.

Ik vind het zelf wel leuk om af en toe wat humor er in te hebben, maar ja :)
"Humor" :P
Het voegt echt niks toe, alleen maar meer scrollen naar wel relevante posts
pi_202765539
Onze zaak ? :D
Hallo
pi_202765593
Onze zaak :') deze man tengano :') oude showbizzhunter

Laat het toch over aan justitie.
  donderdag 23 december 2021 @ 08:44:07 #155
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202765813
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Misschien helpt het als ik me terugtrek uit dit topic.

Ik vind het zelf wel leuk om af en toe wat humor er in te hebben, maar ja :)
Ik vind het totaal niet grappig eigenlijk. Het maakt mij alleen maar heel erg boos en verdrietig.
pi_202766074
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Misschien helpt het als ik me terugtrek uit dit topic.

Ik vind het zelf wel leuk om af en toe wat humor er in te hebben, maar ja :)
Maak je niet druk, gewoon blijven posten.
pi_202766614
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Misschien helpt het als ik me terugtrek uit dit topic.

Ik vind het zelf wel leuk om af en toe wat humor er in te hebben, maar ja :)
Humor is een must en nee niet terug trekken.
pi_202766683
Natuurlijk is het van de gekke dat de kinderen Borsato lastig gevallen, en zelfs bedreigd worden door idioten…ik vind het echt heel erg sneu voor ze..
Ook begrijp ik dat ze ondanks alles achter hun vader blijven staan… dat is respectabel en begrijpelijk, want het is immers hun vader, en mij lijkt dat hij ontzettend veel van ze houdt, en altijd goed voor ze is geweest…
Van de andere kant kan niemand je ooit zoveel pijn doen, dan wanneer ze aan je kinderen komen..
Ik denk dat er mensen zijn die bang zijn dat MB zijn straf gaat ontlopen, doordat hij zo direct, en met veel machtsvertoon de tegenaanval heeft ingezet..
Zoals bekend heeft dit tot dusver met succes geleid tot het feit dat vermeende slachtoffers geen aangifte meer durven te doen…
Ik hoop dat het boven tafel komt…De Waarheid..

[ Bericht 0% gewijzigd door Maron op 23-12-2021 10:23:25 ]
  Trouwste user 2022 donderdag 23 december 2021 @ 10:16:10 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_202766709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:08 schreef -river- het volgende:

[..]
Humor is een must en nee niet terug trekken.
Ik haat humor.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202766802
Gisteren was er bij mij niemand thuis, kerstboomlampjes stonden gewoon aan. Just saying.
-nee-
pi_202767318
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:14 schreef Maron het volgende:
Natuurlijk is het van de gekke dat de kinderen Borsato lastig gevallen, en zelfs bedreigd worden door idioten…ik vind het echt heel erg sneu voor ze..
Ook begrijp ik dat ze ondanks alles achter hun vader blijven staan… dat is respectabel en begrijpelijk, want het is immers hun vader, en mij lijkt dat hij ontzettend veel van ze houdt, en altijd goed voor ze is geweest…
Van de andere kant kan niemand je ooit zoveel pijn doen, dan wanneer ze aan je kinderen komen..
Ik denk dat er mensen zijn die bang zijn dat MB zijn straf gaat ontlopen, doordat hij zo direct, en met veel machtsvertoon de tegenaanval heeft ingezet..
Zoals bekend heeft dit tot dusver met succes geleid tot het feit dat vermeende slachtoffers geen aangifte meer durven te doen…
Ik hoop dat het boven tafel komt…De Waarheid..
Dat vetgedrukte klopt dus helemaal niet, als je het tenminste letterlijk neemt. Zoals eerder besproken is uitgebreid vastgelegd in talloze films en foto's dat Borsato graag aan mensen zit met zijn handen: mannen, vrouwen én kinderen. Hij omhelst ze, knuffelt ze, aait ze over hoofd, schouders, rug, enzovoort. En iedereen vindt dat prima.

Echter, de aanklacht betreft een nu 22-jarige vrouw die twee dingen beweert:

1. Bij haar waren de aanrakingen op benen, billen en borsten tussen 2015 en 2019

2. Deze aanrakingen waren ongewenst.

Beide punten zullen toch eerst nog bewezen moeten worden.
pi_202767393
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Dat vetgedrukte klopt dus helemaal niet, als je het tenminste letterlijk neemt. Zoals eerder besproken is uitgebreid vastgelegd in talloze films en foto's dat Borsato graag aan mensen zit met zijn handen: mannen, vrouwen én kinderen. Hij omhelst ze, knuffelt ze, aait ze over hoofd, schouders, rug, enzovoort. En iedereen vindt dat prima.

Echter, de aanklacht betreft een nu 22-jarige vrouw die twee dingen beweert:

1. Bij haar waren de aanrakingen op benen, billen en borsten tussen 2015 en 2019

2. Deze aanrakingen waren ongewenst.

Beide punten zullen toch eerst nog bewezen moeten worden.
En hij streelde ook over haar intieme zone.
pi_202767410
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:13 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
En hij streelde ook over haar intieme zone.
Bedoel je dan de vagina?
-nee-
pi_202767424
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Bedoel je dan de vagina?
Ja
pi_202767431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:15 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Ja
Bedankt
-nee-
pi_202767627
[Van de andere kant kan niemand je ooit zoveel pijn doen, dan wanneer ze aan je kinderen komen..]
De kinderen pijn doen, of ze bedreigen…
Niet zo kies in mijn ogen, maar wellicht een manier om via de kinderen de vader pijn te doen..hem zich rot, machteloos en woedend te laten voelen…
pi_202767639
Dat Borsato ook haar vagina gestreeld zou hebben, lees ik voor het eerst. Is dit opgenomen in haar aangifte of is dit later toegevoegd? Ik ben benieuwd naar het bewijs. Alleen een verklaring van de vrouw in kwestie is niet voldoende.
pi_202767834
De wet zegt:
quote:
Er is sprake van aanranding wanneer iemand door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid een ander dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen. Er moet dus sprake zijn van dwang én die dwang moet leiden tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen. Ontuchtige handelingen zijn handelingen met een seksuele ondertoon.
Hoe zou Borsato die vrouw hebben gedwongen de vermeende ontuchtige handelingen te dulden? Daar heb ik nog iets over gelezen.
pi_202767878
Ik verwacht dat Borsato door de rechtbank geheel zal worden vrijgesproken. Maar dessalnietemin is de schade aan zijn carrièrre onherstelbaar beschadigd.
  donderdag 23 december 2021 @ 12:06:09 #170
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_202768082
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De wet zegt:
[..]
Hoe zou Borsato die vrouw hebben gedwongen de vermeende ontuchtige handelingen te dulden? Daar heb ik nog iets over gelezen.
emotionele chantage... "ons geheimpje" "mag niet in de media, want heel NL denkt dat Leontine en ik zo gelukkig zijn en dat moet ook zo voor mijn imago"
etc..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_202768165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik verwacht dat Borsato door de rechtbank geheel zal worden vrijgesproken. Maar dessalnietemin is de schade aan zijn carrièrre onherstelbaar beschadigd.
Ook als/ doordat hij zou worden vrijgesproken ( door gebrek aan bewijs oid) zal dit idd altijd aan hem blijven plakken..
Ook zullen er altijd mensen blijven die niet in zijn onschuld geloven, en zullen blijven doorgaan met roddels en achterklap…
Hij zal zich dus nooit meer ergens onbevangen kunnen bewegen en gedragen.. karaktermoord dus..
Als hij schuldig is..terecht, maar als hij onschuldig is…een misdaad..
We gaan het zien..
pi_202768452
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2021 12:06 schreef E.T. het volgende:

[..]
emotionele chantage... "ons geheimpje" "mag niet in de media, want heel NL denkt dat Leontine en ik zo gelukkig zijn en dat moet ook zo voor mijn imago"
etc..
Tja. Ga dat maar eens bewijzen.
  donderdag 23 december 2021 @ 12:44:32 #173
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202768533
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik verwacht dat Borsato door de rechtbank geheel zal worden vrijgesproken. Maar dessalnietemin is de schade aan zijn carrièrre onherstelbaar beschadigd.
Hoe kan je dit nou zeggen?
Laffe huichelaar
pi_202768672
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De wet zegt:
[..]
Hoe zou Borsato die vrouw hebben gedwongen de vermeende ontuchtige handelingen te dulden? Daar heb ik nog iets over gelezen.
Die 'dwang om te dulden' moet je juridisch lezen. Het gaat er simpelweg om dat het tegen je wil gebeurt en dat je je er niet of nauwelijks aan kon onttrekken.

Dus als ik bijvoorbeeld op jou afstap en je bij je ballen grijp voldoet het daar al aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2021 12:56:11 ]
pi_202768700
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2021 12:06 schreef E.T. het volgende:

[..]
emotionele chantage... "ons geheimpje" "mag niet in de media, want heel NL denkt dat Leontine en ik zo gelukkig zijn en dat moet ook zo voor mijn imago"
etc..
Dat meisje kende hem al vanaf haar geboorte. Grote kans dat hij haar als kind heeft opgetild, geknuffeld. Misschien zelfs haar luier verschoond. Dat meisje is van kindsaf aan gewend door hem te worden aangeraakt. Toen haar vader overleed, zal hij haar getroost hebben, gekust op het hoofd. Misschien is ze zelf wel tegen hem aangekropen op de bank, misschien heeft hij haar naar bed gebracht. Allemaal onschuldig.

Maar het meisje komt op enig moment in de puberteit. De fysieke aanrakingen zouden daarvóór al gestopt moeten zijn. Althans, zo heb ik dat als kind zelf ervaren, en ook bij mijn eigen kinderen, neefjes en nichtjes. Kinderen willen op een zeker moment niet meer worden geaaid, opgetild en aangehaald. En volwassenen moeten dat ook niet meer willen doen, naar mijn mening.

De wet stelt dat voor aanranding er sprake moet zijn van dwang. Maar ik denk dat hij helemaal geen dwang nodig heeft gehad. Borsato en de hele kring van familie, vrienden, fans, en werknemers om hem heen zijn gewend aan zijn fysieke aanrakingen. Dit kunnen we zien op de filmpjes bij de bbq e.d. Iedereen zit daar aan elkaar te plukken, aaien en knuffelen alsof het allemaal kleuters zijn. Kinderen en volwassenen door elkaar. In de wat betere sociale kringen zie je dergelijk apengedrag niet.

Maar hier gaat het om een groep van ongeletterde laagontwikkelde personen met teveel geld. Die wel de financiële middelen hebben om dit soort exorbitante groepsfeesten te organiseren, maar nooit de sociale ontwikkeling en opvoeding hebben genoten die noodzakelijk zijn wanneer je jezelf zo in de schijnwerpers wil plaatsen.
pi_202768844
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Hoe kan je dit nou zeggen?
Ik denk dat het bewijs te mager zal zijn. Er zijn verklaringen dat hij aan haar billen gezeten zou hebben. Misschien staat dit zelfs op film.

Maar zelfs dan kan hij verklaren dat dit onbewust ging. Dat er geen bedoeling achter zat. Dat het slechts vriendelijk was bedoeld. Dat hij als Italiaan nu eenmaal gewend is aan fysiek contact. Dat iedereen dat ook weet en accepteert.

Voor de benen, borsten en vagina geldt hetzelfde. Onbedoeld, onbewust. Geen seksuele ondertoon. Toevallige lieve aanrakingen slechts bedoeld als troost en medelijden.
pi_202768960
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik denk dat het bewijs te mager zal zijn. Er zijn verklaringen dat hij aan haar billen gezeten zou hebben. Misschien staat dit zelfs op film.

Maar zelfs dan kan hij verklaren dat dit onbewust ging. Dat er geen bedoeling achter zat. Dat het slechts vriendelijk was bedoeld. Dat hij als Italiaan nu eenmaal gewend is aan fysiek contact. Dat iedereen dat ook weet en accepteert.

Voor de benen, borsten en vagina geldt hetzelfde. Onbedoeld, onbewust. Geen seksuele ondertoon. Toevallige lieve aanrakingen slechts bedoeld als troost en medelijden.
Aanrakingen op de vagina als troost ?
Hallo
  donderdag 23 december 2021 @ 13:15:05 #178
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202768992
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik denk dat het bewijs te mager zal zijn. Er zijn verklaringen dat hij aan haar billen gezeten zou hebben. Misschien staat dit zelfs op film.

Maar zelfs dan kan hij verklaren dat dit onbewust ging. Dat er geen bedoeling achter zat. Dat het slechts vriendelijk was bedoeld. Dat hij als Italiaan nu eenmaal gewend is aan fysiek contact. Dat iedereen dat ook weet en accepteert.

Voor de benen, borsten en vagina geldt hetzelfde. Onbedoeld, onbewust. Geen seksuele ondertoon. Toevallige lieve aanrakingen slechts bedoeld als troost en medelijden.
Knap dat zelfs de instanties nog bezig zijn met bewijs verzamelen en onderzoek en dat jij toch al zó ingevoerd bent dat je al weet dat het nog te presenteren bewijs te mager is.

Of je bent een enorme debiel of je hebt een iets te hoge pet op van jezelf
Laffe huichelaar
  donderdag 23 december 2021 @ 13:15:59 #179
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202769007
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Voor de benen, borsten en vagina geldt hetzelfde. Onbedoeld, onbewust. Geen seksuele ondertoon. Toevallige lieve aanrakingen slechts bedoeld als troost en medelijden.
Fijn om te zien dat er nu vooral zinnige posts geplaatst worden.

Zelf merk ik dat ik de sfeer hier toch als minder aangenaam ervaar and that's why I'm out.

Iedereen nog een goede kerst toegewenst verder ~:)
  donderdag 23 december 2021 @ 13:17:36 #180
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202769040
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef Maron het volgende:

[..]
Ook als/ doordat hij zou worden vrijgesproken ( door gebrek aan bewijs oid) zal dit idd altijd aan hem blijven plakken..
Ook zullen er altijd mensen blijven die niet in zijn onschuld geloven, en zullen blijven doorgaan met roddels en achterklap…
Hij zal zich dus nooit meer ergens onbevangen kunnen bewegen en gedragen.. karaktermoord dus..
Als hij schuldig is..terecht, maar als hij onschuldig is…een misdaad..
We gaan het zien..
Als dit waar is dan is het pure broodmoord.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:12 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Aanrakingen op de vagina als troost ?
De dingen die mensen hier typen zijn om te kotsen. :r hoe verzin je het. lens gevingerd worden en dat is dan een lieve aanraking. Gekkenwerk gatverdamme.
pi_202769165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik denk dat het bewijs te mager zal zijn. Er zijn verklaringen dat hij aan haar billen gezeten zou hebben. Misschien staat dit zelfs op film.

Maar zelfs dan kan hij verklaren dat dit onbewust ging. Dat er geen bedoeling achter zat. Dat het slechts vriendelijk was bedoeld. Dat hij als Italiaan nu eenmaal gewend is aan fysiek contact. Dat iedereen dat ook weet en accepteert.

Voor de benen, borsten en vagina geldt hetzelfde. Onbedoeld, onbewust. Geen seksuele ondertoon. Toevallige lieve aanrakingen slechts bedoeld als troost en medelijden.
Schei toch uit met die Italiaanse afkomst. Ik mag hopen dat Knoop MB afraadt om dat aan te halen, mocht het tot een rechtszaak komen.
pi_202769555
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Knap dat zelfs de instanties nog bezig zijn met bewijs verzamelen en onderzoek en dat jij toch al zó ingevoerd bent dat je al weet dat het nog te presenteren bewijs te mager is.

Of je bent een enorme debiel of je hebt een iets te hoge pet op van jezelf
Je leest niet goed.
  donderdag 23 december 2021 @ 13:54:01 #183
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202769598
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Je leest niet goed.
Je zegt dat je verwacht dat Borsato zal worden vrijgesproken omdat, zeg je daarna, je denkt dat het bewijs te mager zal zijn.

Als je het zo hoog inje bol hebt dat je zelfs al denkt te weten hoe sterk of mager het bewijs zal gaan zijn terwijl je geen idee hebt wat het bewijs is, heb je grootheidswaanzin of ben je een debiel.
Laffe huichelaar
pi_202769645
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:12 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Aanrakingen op de vagina als troost ?
Ik weet niet waar die vagina vandaan komt. Iemand schreef dat vanochtend opeens.

Het feit dat jij schrijft "op de vagina" doet mij vermoeden dat jij niet precies wat een vagina is. Misschien bedoel je de vulva?
  donderdag 23 december 2021 @ 13:59:44 #185
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202769695
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Het feit dat jij schrijft "op de vagina" doet mij vermoeden dat jij niet precies wat een vagina is. Misschien bedoel je de vulva?
Ah gossie toch. :') Jochie zit, af en terug in je mand. Niemand vind die zelftrekkerij interessant hier.
pi_202769720
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Je zegt dat je verwacht dat Borsato zal worden vrijgesproken omdat, zeg je daarna, je denkt dat het bewijs te mager zal zijn.
Ik lees, ik denk, ik redeneer, ik speculeer. Is dat verboden of ben ik een debiel?

quote:
Als je het zo hoog inje bol hebt dat je zelfs al denkt te weten hoe sterk of mager het bewijs zal gaan zijn terwijl je geen idee hebt wat het bewijs is, heb je grootheidswaanzin of ben je een debiel.
Of ik denk gewoon iets dieper dan voor jou mogelijk is.
  Tettenkoning donderdag 23 december 2021 @ 14:03:37 #187
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202769749
quote:
81s.gif Op donderdag 23 december 2021 00:10 schreef puzziepie het volgende:
'Onze zaak' :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202769755
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:59 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Ah gossie toch. :') Jochie zit, af en terug in je mand. Niemand vind die zelftrekkerij interessant hier.
Boeiend.
pi_202769767
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik weet niet waar die vagina vandaan komt. Iemand schreef dat vanochtend opeens.

Het feit dat jij schrijft "op de vagina" doet mij vermoeden dat jij niet precies wat een vagina is. Misschien bedoel je de vulva?
Onder haar rokje TUSSEN haar benen…
Hoe dan ook.. ongewenste aanrakingen daar, de billen, en de borsten bij een 15 jarige IS aanranding..
Wellicht goed om de vorige (15?) topics eens door te lezen..
  donderdag 23 december 2021 @ 14:06:35 #190
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202769794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik lees, ik denk, ik redeneer, ik speculeer. Is dat verboden of ben ik een debiel?
[..]
Of ik denk gewoon iets dieper dan voor jou mogelijk is.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:03 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Boeiend.
Zo proberen een stoere user te zijn, maar toch zo ontzettend onzeker overkomen. :') Bijna een prestatie, chapeau.
pi_202769812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:04 schreef Maron het volgende:

[..]
Onder haar rokje TUSSEN haar benen…
Hoe dan ook.. ongewenste aanrakingen daar, de billen, en de borsten bij een 15 jarige IS aanranding..
Volgens de wet niet. Er moet sprake zijn van dwang. Daarnaast is het te vraag hoe bewezen kan worden dat de aanrakingen ongewenst waren. Plus dat bewezen moet worden dat de aanrakingen hebben plaatsgevonden. Geen gemakkelijke zaak voor de aanklager. Daarom verwacht ik algehele vrijspraak.
pi_202769828
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:06 schreef Draak31 het volgende:

[..]
[..]
Zo proberen een stoere user te zijn, maar toch zo ontzettend onzeker overkomen. :') Bijna een prestatie, chapeau.
Kun jij niet ergens anders vervelend gaan doen, bij je moeder ofzo?
pi_202769848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Volgens de wet niet. Er moet sprake zijn van dwang. Daarnaast is het te vraag hoe bewezen kan worden dat de aanrakingen ongewenst waren. Plus dat bewezen moet worden dat de aanrakingen hebben plaatsgevonden. Geen gemakkelijke zaak voor de aanklager. Daarom verwacht ik algehele vrijspraak.
Je kent de bewijslast?
  donderdag 23 december 2021 @ 14:11:43 #194
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202769863
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Kun jij niet ergens anders vervelend gaan doen, bij je moeder ofzo?
Een echte vulva kenner.
  donderdag 23 december 2021 @ 14:12:54 #195
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202769880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik lees, ik denk, ik redeneer, ik speculeer. Is dat verboden of ben ik een debiel?
[..]
Of ik denk gewoon iets dieper dan voor jou mogelijk is.
Grootheidswaanzin dus, duidelijk.

Gewoon zo diep denken dat je al denkt te weten wat er uit het onderzoek komt zonder dat je überhaupt weet welk bewijs ze onderzoeken _O_ Een heus genie
Laffe huichelaar
pi_202769890
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Volgens de wet niet. Er moet sprake zijn van dwang. Daarnaast is het te vraag hoe bewezen kan worden dat de aanrakingen ongewenst waren. Plus dat bewezen moet worden dat de aanrakingen hebben plaatsgevonden. Geen gemakkelijke zaak voor de aanklager. Daarom verwacht ik algehele vrijspraak.
Bij een leeftijdgenootje wellicht niet, maar als oude “Italiaanse” vent van 55 wél…
Zit je de boel nou op te naaien of niet, want zo lijkt het wel of je er zélf op kickt..😕

[ Bericht 3% gewijzigd door Maron op 23-12-2021 14:27:38 ]
  donderdag 23 december 2021 @ 14:19:00 #197
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202769954
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:13 schreef Maron het volgende:

[..]
Bij een leeftijdgenootje wellicht niet, maar als oude “Italiaanse” vent van 55 wél…
Zit je de boel nou op te naaien of niet, want zo lijkt wel of je er zélf op kickt..😕
Er zijn een groepje hele vieze mensjes dit topic binnengekropen.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 december 2021 @ 14:19:32 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_202769959
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:13 schreef Maron het volgende:

Zit je de boel nou op te naaien of niet
Leuk in deze

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 december 2021 @ 14:20:26 #199
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202769967
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:59 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Ah gossie toch. :') Jochie zit, af en terug in je mand. Niemand vind die zelftrekkerij interessant hier.
Nou ja, hij heeft wel gelijk. Een vagina is niet hetzelfde als een vulva en dat is best een belangrijk verschil als het gaat om een aanrandingszaak.

Sowieso mag er imo wel wat meer algehele kennis komen over het verschil tussen een vulva en vagina. Ik noem een penis immers ook niet elke keer een zaadleider.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 december 2021 @ 14:21:17 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_202769977
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou ja, hij heeft wel gelijk. Een vagina is niet hetzelfde als een vulva en dat is best een belangrijk verschil als het gaat om een aanrandingszaak.

Sowieso mag er imo wel wat meer algehele kennis komen over het verschil tussen een vulva en vagina. Ik noem een penis immers ook niet elke keer een zaadleider.
Ik wel

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 december 2021 @ 14:23:14 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202769997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik wel

:T
Van jou had ik ook niet anders verwacht natuurlijk, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 23 december 2021 @ 14:23:43 #202
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202770005
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou ja, hij heeft wel gelijk. Een vagina is niet hetzelfde als een vulva en dat is best een belangrijk verschil als het gaat om een aanrandingszaak.

Sowieso mag er imo wel wat meer algehele kennis komen over het verschil tussen een vulva en vagina. Ik noem een penis immers ook niet elke keer een zaadleider.
Ik vind dat het woord vulva al veel teveel genoemd is in dit topic. Pure viesnekkerij dit.
pi_202770079
Missxhien is het beter als we Sjoukje negeren vanaf nu :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202770157
Misschien dat we dit hele topic misschien een beetje kunnen negeren tot er daadwerkelijk weer iets te melden is, want het niveau en de posts worden er niet beter op :')
Koel en donker bewaren
pi_202770194
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik weet niet waar die vagina vandaan komt. Iemand schreef dat vanochtend opeens.

Het feit dat jij schrijft "op de vagina" doet mij vermoeden dat jij niet precies wat een vagina is. Misschien bedoel je de vulva?
Heb je zand IN je vagina ofzo ?
Hallo
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 december 2021 @ 14:39:21 #206
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202770268
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:03 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Thnx!
Ik ben hier weg.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202770394
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Je kent de bewijslast?
Nee.
pi_202770424
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:13 schreef Maron het volgende:

[..]
Bij een leeftijdgenootje wellicht niet, maar als oude “Italiaanse” vent van 55 wél…
Zit je de boel nou op te naaien of niet, want zo lijkt het wel of je er zélf op kickt..😕
Nee.

Ik denk dat Borsato schuldig is en ik denk dat deze schuld niet bewezen kan worden.

Dat is alles.
pi_202770425
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Het feit dat jij schrijft "op de vagina" doet mij vermoeden dat jij niet precies weet wat een vagina is.
Dit topic wordt met de dag beter _O_
  Trouwste user 2022 donderdag 23 december 2021 @ 14:52:06 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_202770484
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Dit topic wordt met de dag beter _O_
Het enige nog smullen op FOK! _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202770651
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Nee.

Ik denk dat Borsato schuldig is en ik denk dat deze schuld niet bewezen kan worden.

Dat is alles.
Dat is een heel ander verhaal dan je deed vermoeden.
Niemand weet precies wat de bewijslast is, niemand weet wat er verder nog aan aanvullend materiaal of getuigenissen bijkomen..en dan ligt het natuurlijk ook nog aan de rechter wat het vonnis zal zijn..
pi_202770887
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:01 schreef Maron het volgende:

[..]
Dat is een heel ander verhaal dan je deed vermoeden.
Niemand weet precies wat de bewijslast is, niemand weet wat er verder nog aan aanvullend materiaal of getuigenissen bijkomen..en dan ligt het natuurlijk ook nog aan de rechter wat het vonnis zal zijn..
Klopt. Maar de manier waarop deze zaak in de publiciteit is gekomen, brengt mij tot het vermoeden dat de bewijslast te mager is.

Als er namelijk wel een sterke bewijslast geweest zou zijn, dan was het hele mediaspektakel niet nodig geweest. Dan had er in stilte een aangifte gedaan kunnen worden en had een eventuele strafzaak ook in stilte gevoerd kunnen worden. En dan zouden we pas achteraf in de krant hebben gelezen dat ene Marco B. door de rechtbank was veroordeeld wegens aanranding.

Maar nee. Nu zijn er journalisten bijgehaald. De aanklacht heeft in verschillende media grote aandacht gekregen. Er zijn oproepen gedaan aan nog meer (veronderstelde) slachtoffers om zich te melden. Dit spektakel heeft twee doelen gehad:

1. De hoop of verwachting dat zich inderdaad meer slachtoffers melden, zodat de zaak voor de aanklager sterker wordt.

2. De hoop of verwachting dat de vermeende dader toenadering zou zoeken om een bekentenis af te leggen, een schikkingsvoorstel te doen, of gewoon om hem bang te maken.

Wat is tot dusver het resultaat van de media-aandacht.

Ad. 1. Wat vage berichten over mogelijke andere slachtoffers die echter geen aangifte willen doen, plus wat vage verklaringen van getuigen die soortgelijk gedrag van de vermeende dader ook bij andere meisjes gezien zouden hebben.

Ad. 2. De vermeende dader heeft zich niet laten afschrikken en is met een tegenoffensief begonnen.
  Tettenkoning donderdag 23 december 2021 @ 15:26:53 #213
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202771050
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Sowieso mag er imo wel wat meer algehele kennis komen over het verschil tussen een vulva en vagina. Ik noem een penis immers ook niet elke keer een zaadleider.
Wanneer kan ik praktijkexamen bij je doen? O-)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202771221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:17 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Ad. 2. De vermeende dader heeft zich niet laten afschrikken en is met een tegenoffensief begonnen.
De vermeende dader had na lang nadenken en vermoedelijk juridisch advies ook geen andere keuze…de aanval is de beste verdediging…
  donderdag 23 december 2021 @ 15:56:28 #215
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202771578
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef Nine. het volgende:

[..]
Wanneer kan ik praktijkexamen bij je doen? O-)
Wat een dorstige, hijgerige reactie zeg. Getsie.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 december 2021 @ 16:23:53 #216
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202772032
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef Nine. het volgende:

[..]
Wanneer kan ik praktijkexamen bij je doen? O-)
Misschien eerst bij je moeder checken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202772152
quote:
4s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:56 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Wat een dorstige, hijgerige reactie zeg. Getsie.
_O-

Idd @Nine. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202772235
Deze reeks als roddelblad:

Eerst: Gretig uit het schap willen pakken, om zo snel mogelijk door te bladeren en alles te willen lezen

Nu: Gretig uit het schap willen pakken, om open te slaan en meteen ergens zo snel mogelijk terug te leggen in het schap.

Waarin ben ik beland :') ?!
  Tettenkoning donderdag 23 december 2021 @ 17:41:37 #219
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202773253
quote:
4s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:56 schreef Draak31 het volgende:
Wat een dorstige, hijgerige reactie zeg. Getsie.
Of je gaat er even serieus op in :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning donderdag 23 december 2021 @ 17:42:07 #220
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202773260
quote:
16s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien eerst bij je moeder checken.
Dat wordt lastig...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 23 december 2021 @ 17:43:34 #221
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202773283
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:41 schreef Nine. het volgende:

[..]
Of je gaat er even serieus op in :')
"Was maar een grapje toch!" Zei hij hijgerig.
pi_202773590
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Dit topic wordt met de dag beter _O_
Ja lachen man
Hallo
pi_202773688
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Dit topic wordt met de dag beter _O_
-nee-
pi_202774102
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:04 schreef Draak31 het volgende:
Meerdere mensen staan nu dus op om dit kwaad te bestrijden. Het plot tikt.
Is dit een vertaling van 'the plot thickens'? _O-
  donderdag 23 december 2021 @ 19:00:22 #225
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202774280
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:45 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]
Is dit een vertaling van 'the plot thickens'? _O-
Nee is gewoon van mij.
pi_202774297
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2021 19:00 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Nee is gewoon van mij.
Het slaat in ieder geval helemaal nergens op.
  donderdag 23 december 2021 @ 19:10:08 #227
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202774396
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef Document1 het volgende:

[..]
Het slaat in ieder geval helemaal nergens op.
Jawel het plot tikt als een tikkende klok vooruit. Het plot tikt dus. Geloof mij maar ik heb verstand van dit soort dingen en nog veel meer.
pi_202775671
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2021 19:10 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Jawel het plot tikt als een tikkende klok vooruit. Het plot tikt dus. Geloof mij maar ik heb verstand van dit soort dingen en nog veel meer.
Zoals het plotje thuis tikt dank de koekoek dat de klepel niet ver van de kerstboom valt..🥴
pi_202775888
Dit is fantastisch.

#doubt
SOONY
pi_202776147
Hoe staat het ervoor met onze zaak vandaag?

@Tengano
pi_202776316
https://www.spotgroningen(...)to-band-extra-datum/

Ik zit hier te wachten in de grote zaal, maar zie Marco nog niet.

quote:
Marco Borsato: “2020 was voor ons allen een roerig jaar. Ook voor mij persoonlijk, wat niet onopgemerkt is gebleven. Gelukkig heb ik nu de energie en het plezier weer teruggevonden in de muziek. Ik kijk er enorm naar uit om weer op te treden en mijn fans te zien. Door de samenwerking met John Ewbank en Rolf Sanchez heb ik de smaak weer te pakken gekregen en na Een Moment vonden we het ook tijd om de remmen wat meer los te gooien, en dat is gelukt met Hef Je Glas”.

Borsato vervolgt: “Het lijkt er steeds meer op dat we dit jaar ons glas kunnen gaan heffen; nu alweer overdag op het terras, maar met een beetje geluk op steeds meer plekken en tijdstippen. De wereld gaat zich langzaam openen en dan wil ik met jullie het glas heffen! Door Corona realiseer ik me ook hoe bijzonder het is om straks weer met zijn allen te kunnen genieten van livemuziek. Ik kan niet wachten om met jullie te proosten!”
pi_202776667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

Je kent de bewijslast?
Bewijslast is de verplichting van de beschuldigende partij tot het leveren van bewijs.
  donderdag 23 december 2021 @ 21:10:54 #233
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_202777080
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 20:55 schreef Za het volgende:

[..]
Bewijslast is de verplichting van de beschuldigende partij tot het leveren van bewijs.
"De term ~ is niet geheel correct, er bestaat namelijk geen plicht tot bewijzen"

https://www.juridischwoordenboek.nl/?zoek=bewijslast

Terug naar je bunker :P
love & heet
pi_202777925
quote:
11s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:10 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"De term ~ is niet geheel correct, er bestaat namelijk geen plicht tot bewijzen"

https://www.juridischwoordenboek.nl/?zoek=bewijslast

Terug naar je bunker :P
Een last is niet hetzelfde als een verplichting.

Wat hierboven staat is dus onlogisch. Eerst stellen dat bewijslast een verplichting is (onwaar), vervolgens aangeven dat die verplichting niet bestaat, om tenslotte te concluderen dat de term niet geheel correct is.

Het blijven alpha's natuurlijk, die juristen. Logisch redeneren is niet hun sterkste punt.
  donderdag 23 december 2021 @ 21:50:17 #235
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_202777992
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Een last is niet hetzelfde als een verplichting.

Wat hierboven staat is dus onlogisch. Eerst stellen dat bewijslast een verplichting is (onwaar), vervolgens aangeven dat die verplichting niet bestaat, om tenslotte te concluderen dat de term niet geheel correct is.

Het blijven alpha's natuurlijk, die juristen. Logisch redeneren is niet hun sterkste punt.
Gelukkig gaat jou dat een stuk beter af getuige je posts hierow
love & heet
  donderdag 23 december 2021 @ 21:51:19 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202778017
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Je kent de bewijslast?
Bedoel je de tenlastelegging?
The love you take is equal to the love you make.
pi_202778018
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:50 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Gelukkig gaat jou dat een stuk beter af getuige je posts hierow
Hierow?
  donderdag 23 december 2021 @ 21:54:04 #238
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_202778084
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Hierow?
love & heet
  donderdag 23 december 2021 @ 21:55:41 #239
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_202778122
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Bedoel je de tenlastelegging?
Oh mijn god.. Begint zij weer over leggings :{w
love & heet
pi_202780097
quote:
11s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:10 schreef sly-nl het volgende:

"De term ~ is niet geheel correct, er bestaat namelijk geen plicht tot bewijzen"

https://www.juridischwoordenboek.nl/?zoek=bewijslast

Terug naar je bunker :P
Uit je link dan maar:
Bewijslast - verplichting om stellingen te bewijzen, vereist tot het staven posita en eis resp. verweer. De ~ rust in beginsel bij diegene die zich op de rechtsgevolgen van zijn ten processe aangevoerde stellingen beroept.

De term ~ is niet door mij bedacht, ik wees user letmehearyouscream op een verkeerde interpretatie van betreffende term.
  vrijdag 24 december 2021 @ 00:05:42 #241
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_202781017
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Nee.

Ik denk dat Borsato schuldig is en ik denk dat deze schuld niet bewezen kan worden.

Dat is alles.
Bij een volwassen persoon heb je gelijk naar alle waarschijnlijkheid. Maar dit gaat om toentertijd een 15 jarig meisje. Waarbij die dwang geen voorwaarde is.
Dat veranderd het speelveld aanzienlijk. Sterker nog ook na haar 16de geld dit als grooming aannemelijk gemaakt kan worden.

Ik geef het een redelijke kans op een veroordeling. Natuurlijk mits de ontuchtige handelingen aanneembaar gemaakt kunnen worden.
Jij vergeet de leeftijd van het vermeende slachtoffer en de machtspositie van de situatie mee te nemen. Zelfs als het meisje toentertijd niets deed om het te stoppen of zelfs meedeed is strafbaar. Er hoeft enkel aannemelijk gemaakt te worden dat hij haar bepoteld heeft toen of met grooming bezig was en de daadwerkelijke bepoteling na haar 16de jaar plaats vond.

Jouw idee hierbij gaat meer over volwassenen onder elkaar. Niet over een enorm leeftijds en machtsverschil.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 24 december 2021 @ 02:42:19 #242
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202781614
Heeft Marco al iets van zich laten horen? Kan echt niet dit.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 december 2021 @ 02:47:10 #243
22592 crew  Ole
pi_202781621
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 december 2021 02:42 schreef Draak31 het volgende:
Heeft Marco al iets van zich laten horen? Kan echt niet dit.
Anders lees je even terug. maar hij heeft inmiddels aangifte gedaan van laster /smaad
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202781856
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Bedoel je de tenlastelegging?
Ik zei het verkeerd. Bedoelde de bewijzen.
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2021 @ 09:13:01 #245
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_202782657
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik denk dat het bewijs te mager zal zijn. Er zijn verklaringen dat hij aan haar billen gezeten zou hebben. Misschien staat dit zelfs op film.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:15 schreef timmmmm het volgende:
Of je bent een enorme debiel of je hebt een iets te hoge pet op van jezelf
Zij zegt toch duidelijk: Ik denk.... Waarom maakt dat iemand nou een enorme debiel, dat snap ik echt niet. En dat vind ik ook een behoorlijk pedante reactie. Zo heel sterk ís het bewijs toch ook niet? :?

Mijn gevoel zegt ook dat Borsato schuldig is (aan ontoelaatbaar gedrag jegens minderjarigen), maar zeker weten doen we dat natuurlijk niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:16:49 #246
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202782685
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 02:47 schreef Ole het volgende:

[..]
Anders lees je even terug. maar hij heeft inmiddels aangifte gedaan van laster /smaad
Heb al terug gelezen, maar dit gaf mij geen bevredigend antwoord. Ook vind ik dat het allemaal wel wat sneller mag gaan, ik had meer actie verwacht.
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:25:30 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202782751
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
[..]
Zij zegt toch duidelijk: Ik denk.... Waarom maakt dat iemand nou een enorme debiel, dat snap ik echt niet. En dat vind ik ook een behoorlijk pedante reactie. Zo heel sterk ís het bewijs toch ook niet? :?

Mijn gevoel zegt ook dat Borsato schuldig is (aan ontoelaatbaar gedrag jegens minderjarigen), maar zeker weten doen we dat natuurlijk niet.
Ik vind het nogal raar als je zegt dat je verwacht dat hij zal worden vrijgesproken of zal worden veroordeeld.

Jij, ik en de user die doet of hij al kan verwachten wat de uitkomst is van een eventuele rechtzaak hebben geen idee wat het bewijs allemaal is. We hebben een verklaring van het slachtoffer en een verklaring van de tegenpartij en wat flarden van een betrokken misdaadverslaggever. Je hebt geen idee wat voor bewijs er is, dus ik vind het ook erg raar dat jij kan zeggen dat het niet sterk is. En als je daaruit de conclusie trekt dat te verwachten is dat hij vrijgesproken wordt is zelfs nóg raarder.

Als je echt denkt de sterkte of zwakte van de bewijzen te kunnen beoordelen terwijl het onderzoek daar zelfs nog naar bezig is en we geen idee hebben wat die bewijzen zijn die allemaal onderzocht worden, leef je evengoed in dezelfde waan
Laffe huichelaar
pi_202782789
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
[..]
Zij zegt toch duidelijk: Ik denk.... Waarom maakt dat iemand nou een enorme debiel, dat snap ik echt niet. En dat vind ik ook een behoorlijk pedante reactie. Zo heel sterk ís het bewijs toch ook niet? :?

Mijn gevoel zegt ook dat Borsato schuldig is (aan ontoelaatbaar gedrag jegens minderjarigen), maar zeker weten doen we dat natuurlijk niet.
Bedankt voor deze steun. Ik denk inderdaad dat het bewijs te mager is, op basis van wat ik tot dusver heb gezien en gelezen. Dit werd door sommigen geïnterpreteerd als zou ik het misbruik verdedigen, wat natuurlijk niet het geval is.

Wat zou het bewijs kunnen zijn?

1. Filmopname - als die er is, dan is het bewijs rond, maar dan hadden we deze discussie waarschijnlijk niet gehad.

2. Foto's - mogelijk een toevallige foto met een hand op een verkeerde plek, maar daar is Borsato te slim voor denk ik.

3. Bekentenis - de moeder zou een stiekeme geluidsooname hebben van een soort bekentenis.

3a. Spijtbetuiging - er zou een sessie met psychologen zijn geweest.

4. Getuigen - zijn er vermoedelijk niet althans van het misbruik zelf.

5. Dagboek - de vraag is welke waarde een rechter hier aan toekent. De verdediging heeft dit al fantasieën genoemd.

Borsato en zijn advocaten zijn in elk geval niet onder de indruk van het mogelijk bewijs en hebben een tegenaangifte ingediend. Het is daardoor een soort gevecht tussen advocaten geworden.

[ Bericht 2% gewijzigd door SjoukjeHooynaayer op 24-12-2021 09:37:09 ]
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2021 @ 09:34:49 #249
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_202782823
Bedankt voor je toelichting, Timmmmm, ik ben het echter niet (volledig) met je eens. Het staat ons (en ieder ander) uiteraard volkomen vrij alvast een verwachting of andere mening uit te spreken op basis van wat we nu weten. Uiteraard kunnen er ineens allerlei andere feiten aan het licht komen, maar als we moeten wachten op Justitie heeft dit topic dus geen functie. En de rest van het forum ook nauwelijks.

Hier speculeren we als leken, zonder te pretenderen de waarheid in pacht te hebben. En dan liefst ook nog zonder als debiel weggezet te worden. Als dat niet zou mogen kunnen we FOK! wel zo'n beetje opdoeken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_202782832
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:34 schreef Cynix ® het volgende:
Bedankt voor je toelichting, Timmmmm, ik ben het echter niet (volledig) met je eens. Het staat ons (en ieder ander) uiteraard volkomen vrij alvast een verwachting of andere mening uit te spreken op basis van wat we nu weten. uiteraard kunnen er ineens allerlei andere feiten aan het licht komen, maar als we moeten wachten op Justitie heeft dit topic dus geen functie. En de rest van het forum ook nauwelijks.

Hier speculeren we als leken, zonder te pretenderen de waarheid in pacht te hebben. En dan liefst ook nog zonder als debiel weggezet te worden. Als dat niet zou mogen kunnen we FOK! wel zo'n beetje opdoeken.
Exact.
pi_202782891
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:16 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Heb al terug gelezen, maar dit gaf mij geen bevredigend antwoord. Ook vind ik dat het allemaal wel wat sneller mag gaan, ik had meer actie verwacht.
Wat had je eigenlijk verwacht dan?
pi_202782906
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
[..]
Zij zegt toch duidelijk: Ik denk.... Waarom maakt dat iemand nou een enorme debiel, dat snap ik echt niet. En dat vind ik ook een behoorlijk pedante reactie. Zo heel sterk ís het bewijs toch ook niet? :?

Mijn gevoel zegt ook dat Borsato schuldig is (aan ontoelaatbaar gedrag jegens minderjarigen), maar zeker weten doen we dat natuurlijk niet.
Dat weet je niet.
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2021 @ 09:47:31 #253
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_202782944
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:44 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dat weet je niet.
Nee, dat klopt. Ik had moeten zeggen: Zo heel sterk lijkt het bewijs, zoals tot nu toe bij ons bekend, toch niet? Wat de politie verder in handen heeft en niet met ons deelt weten we niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:47:45 #254
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202782948
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:34 schreef Cynix ® het volgende:
Bedankt voor je toelichting, Timmmmm, ik ben het echter niet (volledig) met je eens. Het staat ons (en ieder ander) uiteraard volkomen vrij alvast een verwachting of andere mening uit te spreken op basis van wat we nu weten. Uiteraard kunnen er ineens allerlei andere feiten aan het licht komen, maar als we moeten wachten op Justitie heeft dit topic dus geen functie. En de rest van het forum ook nauwelijks.

Hier speculeren we als leken, zonder te pretenderen de waarheid in pacht te hebben. En dan liefst ook nog zonder als debiel weggezet te worden. Als dat niet zou mogen kunnen we FOK! wel zo'n beetje opdoeken.
Het lijkt wel een discussieforum, als we het niet met elkaar eens zijn :P

Ik vond dat hier wat teveel gedaan werd of men die waarheid wél in pacht had en daar ageer ik tegen. Speculeren over zaken die bij ons bekend zijn, dat is logisch. Er zijn zat feiten wel bekend en er wordt van alles beweerd om over te praten.

Wanneer je ook bewijzen die je niet eens bekend zijn gaat wegen, gaat het me te ver. De onderzoeken zijn nog niet eens afgerond, dus zelfs leek moet je dan kunnen begrijpen dat je die bewijzen die je niet bekend zijn en zelfs nog niet onderzocht zijn niet kan beoordelen.

Als je denkt dat je over bewijzen die niet bekend zijn kan oordelen gaat er echt iets mis.
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:49:01 #255
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202782963
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Nee, dat klopt. Ik had moeten zeggen: Zo heel sterk lijkt het bewijs, zoals tot nu toe bij ons bekend, toch niet? Wat de politie verder in handen heeft en niet met ons deelt weten we niet.
En het is me dan een brug te ver om, als je al die info niet hebt, de uitkomst van het proces linksom of rechtsom al te voorspellen
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2021 @ 09:50:13 #256
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_202782970
Ok, dan begrijpen we elkaar. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_202783027
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]
En het is me dan een brug te ver om, als je al die info niet hebt, de uitkomst van het proces linksom of rechtsom al te voorspellen
Ja, dan ben je een "debiel".
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:59:23 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202783062
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ja, dan ben je een "debiel".
Of leef je in een waan, als je daadwerkelijk gelooft dat je daar echt uitspraken over kan doen
Laffe huichelaar
pi_202783101
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Of leef je in een waan, als je daadwerkelijk gelooft dat je daar echt uitspraken over kan doen
Zucht. Ik dacht dat je het begreep. Het staat iedereen vrij om een verwachting uit te spreken op basis van de beschikbare informatie. En ik doe dat met uitgebreide onderbouwing.

Daarop reageer je echter niet. Alleen maar gescheld met "debiel" en "grootheidswaanzin". Jammer.
  vrijdag 24 december 2021 @ 10:07:54 #260
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202783132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Zucht. Ik dacht dat je het begreep. Het staat iedereen vrij om een verwachting uit te spreken op basis van de beschikbare informatie. En ik doe dat met uitgebreide onderbouwing.

Daarop reageer je echter niet. Alleen maar gescheld met "debiel" en "grootheidswaanzin". Jammer.
Je hebt geen informatie beschikbaar om daar uitspraken over te doen, dat schijn je alleen écht niet te begrijpen
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 december 2021 @ 10:13:29 #261
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202783187
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Wat had je eigenlijk verwacht dan?
Gewoon een beetje meer actie. Badabing badaba weetje wel, gáán
pi_202783201
De rol van de moeder is merkwaardig. In juli 2019 heeft zij Borsato geconfronteerd met het misbruik dat zij in het dagboek van haar dochter had gelezen. Van dit gesprek heeft ze, blijkt achteraf, een heimelijke geluidsopname gemaakt. In september 2019 was er een afscheidsfeest voor haar wegens haar vertrek bij het team Borsato. Op dit feest waren de moeder en Borsato de dikste vrienden, zoals altijd.

Hoe is dat te verklaren? Zou de moeder het misbruik van haar dochter zelf ook niet geloven? Maar als dat zo is, wat staat er dan op de geluidsopname? Of zou de moeder het misbruik niet zo heel erg hebben gevonden?

Van het minderjarige kind kun je geen logisch en consistent gedrag verwachten. Maar van de ruim volwassen moeder toch wel?
pi_202783231
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Je hebt geen informatie beschikbaar om daar uitspraken over te doen, dat schijn je alleen écht niet te begrijpen
Daarin verschillen jij en ik van mening. Dat kan. Maar ik noem jou ook geen "debiel" omdat je er anders over denkt dan ik.
  vrijdag 24 december 2021 @ 10:20:24 #264
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202783302
[off topic

[ Bericht 98% gewijzigd door Ole op 24-12-2021 14:44:20 ]
pi_202783669
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
In september 2019 was er een afscheidsfeest voor haar wegens haar vertrek bij het team Borsato. Op dit feest waren de moeder en Borsato de dikste vrienden, zoals altijd.
Je was bij dat feest begrijp ik? Welk feest bedoel je precies en waar vond het plaats?

Sowieso klopt de opmerking in de timeline uit de openingspost niet. In het item van september 2019 wordt opeens een artikel uit week 49 van 2021 aangehaald, waarbij de moeder zegt dat ze 'al 2 jaar geen contact heeft gehad'. Dat kan prima. Dan zit je namelijk in december 2019, ruim na het afscheid.

[ Bericht 18% gewijzigd door eborn op 24-12-2021 11:07:59 ]
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 december 2021 @ 11:09:01 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_202784045
Voor veel mensen is er sprake van een Borsato-beerput, nu de zanger officieel beschuldigd is van seksueel ongewenst gedrag bij een destijds minderjarig meisje. Tegenover Story verklaren nu twee andere vrouwen soortgelijk gedrag van Marco te hebben meegemaakt. Een collega-BN’er vreest dat hij zichzelf iets aandoet.

Ex-vrouw collega-zanger beweert: ‘Marco Borsato werd betrapt met zijn broek op de knieën’
Een oud-medewerkster verklaart: ‘Hij legde zijn hand op mijn bil, toen we alleen in de kamer waren’
BN’er die hetzelfde meemaakte vreest: Als Marco zichzelf maar niets aandoet...
Hoe diep is de vermeende beerput waarin Marco Borsato zich lijkt te bevinden? De eens zo gevierde zanger wordt officieel beschuldigd van seksueel misbruik van de destijds minderjarige dochter van een oud-voorzitster van Marco’s fanclub; de inmiddels 22-jarige vrouw deed aangifte tegen Marco. Volgens de gerenommeerde misdaadjournalisten John van den Heuvel en Mick van Wely zou Marco het meisje vanaf haar vijftiende jarenlang hebben misbruikt. De zanger was huisvriend van de ouders van het meisje. Nadat de vader van het meisje overleed, ontpopte Marco zich tot een tweede vader. Vanaf dat moment zou Marco handtastelijk zijn geworden. In de aangifte verklaart de vrouw dat Marco ‘talloze malen aan haar borsten en billen zat en met zijn handen onder haar rokje gleed en tussen haar benen streelde’. Het misbruik zou geduurd hebben van 2014 tot 2019. Toen las haar moeder in haar dochters dagboek angstaanjagende passages over Marco’s handtastelijkheden. De moeder sprak Marco daar op 4 juli 2019 op aan in zijn kantoor in Abcoude. Het slachtoffer zelf durfde Marco niet terecht te wijzen omdat zij hem juist als vertrouwenspersoon zag. Pas na sessies met psychologen, waarbij volgens de aangifte ook Borsato aanwezig was en huilend zijn verontschuldigingen aanbood, voelde de inmiddels jonge vrouw zich gesterkt om de gedragingen van de zanger aan de kaak te stellen. ‘Ik ken Marco vanaf mijn geboorte,’ liet de vrouw weten. ‘Na het overlijden van mijn vader heeft hij veel lieve dingen voor me gedaan. Hij was er op mijn diploma-uitreiking, hij kocht een fiets voor me, ging met me winkelen. Maar je kunt de dingen die goed gaan niet wegstrepen tegen de dingen die verkeerd zijn gegaan. Mijn moeder werkte voor Marco en zodoende kwam hij regelmatig over de vloer. Het misbruik begon na de dood van mijn vader. Ik voelde me smerig om wat hij met me deed maar durfde me niet te verzetten omdat ik bang was voor de gevolgen.’

De woorden van het meisje gingen net als bij veel andere mensen ook bij Daniëlle van Aalderen, de ex-vrouw van Lange Frans, door merg en been. ‘Ik ben zelf ook slachtoffer geweest,’ vertelt ze openhartig aan Story. ‘En ik was óók een meisje dat in haar dagboekje schreef. En ik kan je vertellen dat ik daar niet alles opschreef. Daar stonden niet alle details in. Dat dagboekje is toen eveneens door mijn moeder gelezen, waarna er een hoop duidelijk werd. Het gaat nu niet om mij, dus ik wil niet inhoudelijk ingaan op hetgeen mij vroeger is overkomen. Maar het raakt me om die reden ook persoonlijk. Ik weet wat die meisjes doormaken. Als je kind bent, schrijf je zoiets in je dagboek op, omdat je je geen raad weet. Je weet niet waar je met je verhaal naartoe kunt. Als je slachtoffer bent, wil je geen geld. Je bent beschadigd. Dat litteken gaat nooit meer weg.’ Ondanks de aangifte van het meisje, is het nog niet officieel bewezen dat Marco zich schuldig heeft gemaakt aan seksueel misbruik. ‘Je merkt dan toch dat mensen zeggen: Is er sluitend bewijs? Maar wat willen mensen dan? Het kwakje van Marco?’ Volgens Daniëlle zijn ook Marco’s kinderen slachtoffer. ‘Het zal je vader maar zijn...’ Het is niet voor het eerst dat er wilde geruchten over Marco Borsato rondzingen. In het verleden werd gesuggereerd dat Marco het bed zou hebben gedeeld met The Voice of Holland-winnares Maan. Daniëlle vertelt Story: ‘De laatste vijf jaar zijn de verhalen over Marco’s escapades steeds heftiger geworden, met steeds jongere meisjes. Ik heb gehoord dat Marco Borsato tijdens The Voice Kids in zijn kleedkamer betrapt is met de broek op de knieën. Ik ging er altijd vanuit dat dat met iemand van de productie was. Tot ik het afgelopen jaar andere verhalen hoorde...’ Vanwege alle ontwikkelingen wil Daniëlle de single die Lange Frans en hun zoon Willem met Marco en zijn dochter Jada en John Ewbank en zijn dochter Day opnamen, Samen voor altijd, zo snel mogelijk van het internet laten verdwijnen. ‘Ik wil níét meer met Marco geassocieerd worden.’ Wel is Daniëlle benieuwd naar de lezing van Leontine. ‘Ik zou wel willen weten wat Leontine hiervan vindt. Dit moet je als moeder intens raken.’

Intussen lijkt de oproep aan mogelijke andere slachtoffers nieuwe ervaringen met de zanger op te leveren. Volgens een filmmaakster zou Marco zich achttien jaar geleden al schuldig hebben gemaakt aan ongewenste intimiteiten. ‘Ik heb in 2003 als crewlid samen met Marco Borsato op diverse filmsets van zijn videoclips voor het album Zien gewerkt,’ vertelt de vrouw (persoonsgegevens bekend) aan Story. ‘Ik was toen net volwassen en heb helaas ook een nare ervaring met Marco gehad. Het is voor mij geen groot trauma. Maar Marco zat aan me op een manier die niet juist is als je met iemand werkt. Ik was gewoon een meisje, maar Marco Borsato was toen al Marco Borsato. Vanwege zijn bekendheid ben ik dat nooit vergeten. Marco en ik waren alleen in een kamer en keken samen naar videobeelden, daar was verder niemand bij. Toen hij naast me stond, legde hij zijn hand op mijn bil. Het was heel ongemakkelijk. Ik heb dat naderhand nooit meer meegemaakt.

Zoiets doe je niet. Maar hij is een charmante man, die het laat overkomen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Terwijl je weet: dit is raar. Dit is Marco Borsato en dit klopt voor geen meter.’ De vrouw voelde zich destijds niet geroepen om aan de bel te trekken. ‘In de Metoo-periode dacht ik aan dit incident terug en besprak dat met mensen uit mijn omgeving. Nu er slachtoffers van ernstiger zaken bekend zijn, en mijn verhaal aan hun geloofwaardigheid kan bijdragen, ben ik bereid daarover te verklaren en kunnen ze me als getuige oproepen. Ik doe mijn verhaal niet om Marco achttien jaar na dato uit rancune een trap na te geven, of kapot te maken. Ik heb zelf geen baat bij dit verhaal. Ik vertel dit om eventuele slachtoffers en het 22-jarige meisje te ondersteunen. Bewijsvoering in dit soort zaken is lastig. Dus mensen die een soortgelijke ervaring met Marco hebben, in wat voor gradatie dan ook, moeten zich melden. Ik ben bereid dit onder ede te verklaren en als getuige in de rechtszaak op te treden. Ik hoop dat ik mensen door mijn verhaal over de streep kan trekken ook hun verhaal te doen.’

https://www.tijdschrift.n(...)k-pos1&utm_source=ad

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:11:09 #267
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_202784067
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De rol van de moeder is merkwaardig. In juli 2019 heeft zij Borsato geconfronteerd met het misbruik dat zij in het dagboek van haar dochter had gelezen. Van dit gesprek heeft ze, blijkt achteraf, een heimelijke geluidsopname gemaakt. In september 2019 was er een afscheidsfeest voor haar wegens haar vertrek bij het team Borsato. Op dit feest waren de moeder en Borsato de dikste vrienden, zoals altijd.

Hoe is dat te verklaren? Zou de moeder het misbruik van haar dochter zelf ook niet geloven? Maar als dat zo is, wat staat er dan op de geluidsopname? Of zou de moeder het misbruik niet zo heel erg hebben gevonden?

Van het minderjarige kind kun je geen logisch en consistent gedrag verwachten. Maar van de ruim volwassen moeder toch wel?
Je fatsoenlijk gedragen ergens staat niet gelijk aan geloofde het zelf ook niet e.d.
Ook volwassen mensen hebben wat tijd nodig om dingen te laten bezinken, een plek te geven. En voelen de druk van normaal moeten doen en de druk van mogelijke gevolgen voor iedereen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_202785629
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Je fatsoenlijk gedragen ergens staat niet gelijk aan geloofde het zelf ook niet e.d.
Ook volwassen mensen hebben wat tijd nodig om dingen te laten bezinken, een plek te geven. En voelen de druk van normaal moeten doen en de druk van mogelijke gevolgen voor iedereen.
Ik begrijp dat een beetje. Maar het heeft ook iets onethisch. De moeder was op de hoogte van een strafbaar feit. Het is dan normaal om daar bij de bevoegde instanties aangifte van te doen. Al is het alleen maar om mogelijke herhaling bij andere slachtoffers te voorkomen. In dit geval deed de moeder geen aangifte, maar lekte het bericht wel via diverse kanalen. Ik vind dat niet zuiver.
pi_202785877
weg

[ Bericht 33% gewijzigd door Ole op 24-12-2021 14:41:11 ]
pi_202786067
Lol, Herman Brusselmans die andere mannen kritiek geeft op omgang met vrouwen/meisjes. Belgen zijn écht grappig :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202786327
quote:
Zo dan!

Die poll ook :D Indien meer dan 30.000 stemmen --> Kamervragen?

(edit: ik kom beeldschermen tekort voor alle bagger :D (incl. 3FM SR ) :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202786428
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 13:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
In dit geval deed de moeder geen aangifte, maar lekte het bericht wel via diverse kanalen. Ik vind dat niet zuiver.
De moeder heeft 'direct' melding gemaakt bij de politie. De volledige aangifte is pas recent gedaan toen het slachtoffer daar klaar voor was. Het zou een mooi verhaal worden als je als moeder de wensen van je inmiddels volwassen kind negeert en zelf aangifte gaat doen.
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2021 @ 14:52:09 #274
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_202786602
Ik geloof die Yvonne eerder dan Evert Santegoeds, al is dat nergens op gebaseerd. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_202786641
Schreeuwmeisje begint nu over Evert Santegoeds te schreeuwen. En de volgende figuur mag zich melden om over te schreeuwen.

Raar dat die moeder maanden na confrontatie nog steeds dikke vrienden was met de stadionzanger.
Heb ook een foto van 't vermeende slachtoffer met de stadionzanger, toen 't nog gezellig was tussen die twee.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 24 december 2021 @ 15:04:17 #276
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202786705
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 december 2021 14:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik geloof die Yvonne eerder dan Evert Santegoeds, al is dat nergens op gebaseerd. :@
Ik ook :Y

Evert is een rat.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202787179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 14:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Schreeuwmeisje begint nu over Evert Santegoeds te schreeuwen. En de volgende figuur mag zich melden om over te schreeuwen.

Raar dat die moeder maanden na confrontatie nog steeds dikke vrienden was met de stadionzanger.
Heb ook een foto van 't vermeende slachtoffer met de stadionzanger, toen 't nog gezellig was tussen die twee.
Schreeuw meisje deed dat twee weken geleden al…
pi_202787552
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 13:41 schreef Eenheid het volgende:
weg
Je bent heel stout, niet meer doen. Billenkoek = aanranding. Ik ga aangifte doen. @Ole
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 december 2021 @ 16:38:57 #279
22592 crew  Ole
pi_202787694
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:23 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Je bent heel stout, niet meer doen. Billenkoek = aanranding. Ik ga aangifte doen. @:Ole
doe niet zo flauw zeg.
en nu weer ontopic
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 december 2021 @ 16:41:01 #280
22592 crew  Ole
pi_202787726
graag on topic blijven! svp geen persoonlijk geneuzel hier meer
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202791249
Voor iemand die zo achter het slachtoffer staat maakt Yvonne wel een walgelijke grap in haar story op instagram. Met home alone/Marco Borsato parody.
Vind ik echt niet kunnen als je zo begaan bent.
pi_202791281
https://www.dumpert.nl/item/100018038_ee30db1c

Link betreffend filmpje voorgaande post.
Dit doe je niet als je achter het slachtoffer staat.
  vrijdag 24 december 2021 @ 23:01:26 #283
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202792268
Nee vond het een dom filmpje, niet eens grappig en nergens op slaan.....

Raar dat ze dan zoiets gaat delen terwijl ze juist wat serieuzer en oprecht leek te worden......
pi_202793844
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Dazalbest het volgende:
Nee vond het een dom filmpje, niet eens grappig en nergens op slaan.....

Raar dat ze dan zoiets gaat delen terwijl ze juist wat serieuzer en oprecht leek te worden......
Ja maar nu word ze ook wat arroganter tegenover de “mainstream” media. Zomaar een bericht delen over andré zijn nieuwe vriendin terwijl het waarschijnlijk iemand anders is. Ze claimt namelijk altijd voorzichtig te werk te gaan maar dat blijkt dus niet zo.
pi_202795466
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 22:01 schreef quirina het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100018038_ee30db1c

Link betreffend filmpje voorgaande post.
Dit doe je niet als je achter het slachtoffer staat.
Het filmpje is wel een soort van grappig, maar totaal ongepast.

Als misbruik namelijk waar is, dan is dat geen onderwerp om grappen over te maken.

Dat gold trouwens ook voor de vergelijking van Borsato met Cosby, een bewezen vrouwenverkrachter. Grappig bedoeld, maar ongepast.
pi_202795746
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 21:59 schreef quirina het volgende:
Voor iemand die zo achter het slachtoffer staat maakt Yvonne wel een walgelijke grap in haar story op instagram. Met home alone/Marco Borsato parody.
Vind ik echt niet kunnen als je zo begaan bent.
Nee inderdaad, ze heeft nu 2611 betalende leden, nog zo’n grapje en ze kan fluiten naar die centen.

Ik herhaal, ¤ 26110 deze maand. Ik verwacht nu ff wel goede juice maar wel eerlijk en onderbouwd
pi_202795762
Ze lurken allemaal mee hier, zeker weten!
pi_202796652
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 00:16 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Ja maar nu word ze ook wat arroganter tegenover de “mainstream” media. Zomaar een bericht delen over andré zijn nieuwe vriendin terwijl het waarschijnlijk iemand anders is. Ze claimt namelijk altijd voorzichtig te werk te gaan maar dat blijkt dus niet zo.
Met het Facetime-verhaal zat ze er ook al naast. Het probleem met die hijgerige kanalen is dat ze zo snel (moeten) werken om de andere kanalen voor te zijn dat het allemaal niet zo zorgvuldig gaat en de keren dat ze het goed hebben toevalstreffer zijn.
pi_202796692
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee inderdaad, ze heeft nu 2611 betalende leden, nog zo’n grapje en ze kan fluiten naar die centen.

Ik herhaal, ¤ 26110 deze maand. Ik verwacht nu ff wel goede juice maar wel eerlijk en onderbouwd
Wow besef even; ze verdient per maand een jaarsalaris met het plaatsen van fragmenten uit openbare YouTube-filmpjes en dit soort voorbarige onzin.
pi_202796781
Sorry verkeerde topic.

[ Bericht 92% gewijzigd door letmehearyouscream op 25-12-2021 08:58:17 ]
pi_202797317
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 08:38 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Wow besef even; ze verdient per maand een jaarsalaris met het plaatsen van fragmenten uit openbare YouTube-filmpjes en dit soort voorbarige onzin.
Ze zal die spionnen van haar ook wel wat moeten betalen. Die doen geen vrijwilligerswerk lijkt me.
pi_202797773
2611 mensen die Yvonne een tientje per maand lappen? Geloof ik niet. Ja ze zal 2611 mensen hebben die een keer een maandje gekeken hebben en dan weer opgezegd hebben, Want reality f.b.i geeft alle zogenaamde “geheime” juice door op insta dus je kan het gewoon gratis weten.
pi_202797808
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De rol van de moeder is merkwaardig. In juli 2019 heeft zij Borsato geconfronteerd met het misbruik dat zij in het dagboek van haar dochter had gelezen. Van dit gesprek heeft ze, blijkt achteraf, een heimelijke geluidsopname gemaakt. In september 2019 was er een afscheidsfeest voor haar wegens haar vertrek bij het team Borsato. Op dit feest waren de moeder en Borsato de dikste vrienden, zoals altijd.

Hoe is dat te verklaren? Zou de moeder het misbruik van haar dochter zelf ook niet geloven? Maar als dat zo is, wat staat er dan op de geluidsopname? Of zou de moeder het misbruik niet zo heel erg hebben gevonden?

Van het minderjarige kind kun je geen logisch en consistent gedrag verwachten. Maar van de ruim volwassen moeder toch wel?
Jij stond niet in haar schoenen toch?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 25 december 2021 @ 11:22:54 #294
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202798851
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 00:16 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Ja maar nu word ze ook wat arroganter tegenover de “mainstream” media. Zomaar een bericht delen over andré zijn nieuwe vriendin terwijl het waarschijnlijk iemand anders is. Ze claimt namelijk altijd voorzichtig te werk te gaan maar dat blijkt dus niet zo.
Toch heeft ze gelijk (hoogstwaarschijnlijk). Die Joëlle is niet Antwee zijn vriendin. Check eens het Lulgate-topic :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202799468
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 10:14 schreef quirina het volgende:
2611 mensen die Yvonne een tientje per maand lappen? Geloof ik niet. Ja ze zal 2611 mensen hebben die een keer een maandje gekeken hebben en dan weer opgezegd hebben, Want reality f.b.i geeft alle zogenaamde “geheime” juice door op insta dus je kan het gewoon gratis weten.
Dan geloof je het niet.

Reality geeft niet alles 1 op 1 door. Kan me trouwens niet voorstellen dat ik de enige ben hier op haar juice kanaal.
  zaterdag 25 december 2021 @ 12:35:27 #296
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202800249
Haha betalen voor informatie over het leven van een ander.
pi_202800320
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 december 2021 12:35 schreef Draak31 het volgende:
Haha betalen voor informatie over het leven van een ander.
Haha dit inderdaad. Dan heb je wel de bodem bereikt. Maar sowieso is dit topic om dezelfde reden (minus het betalen) ook enigszins treurig
Hallo
pi_202800741
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 december 2021 12:35 schreef Draak31 het volgende:
Haha betalen voor informatie over het leven van een ander.
De een huurt een film, de ander Videoland, zie het probleem niet.
pi_202800866
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 december 2021 12:35 schreef Draak31 het volgende:
Haha betalen voor informatie over het leven van een ander.
Da's het verdienmodel van de Story en Privé.
pi_202808473
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 12:58 schreef -Spring het volgende:

[..]
Da's het verdienmodel van de Story en Privé.
Ook al is naar mijn idee elke vorm van roddel bedenkelijk, er is een verschil.
Story en Privé proberen nog enige vorm van journalistiek te bedrijven.

Zoals Yvonne het doet gaat het nergens over. Schreeuwen, de naam van de stadionzanger kan ze niet eens normaal uitspreken/typen. Het doet op deze manier denken aan een persoonlijke vendetta.
Hoe kan iemand zo verzuren dat nog de enige overgebleven manier is om aandacht te krijgen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202808789
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 00:16 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Ja maar nu word ze ook wat arroganter tegenover de “mainstream” media. Zomaar een bericht delen over andré zijn nieuwe vriendin terwijl het waarschijnlijk iemand anders is. Ze claimt namelijk altijd voorzichtig te werk te gaan maar dat blijkt dus niet zo.
Haar nieuws klopte volgens mij over Andre zijn vriendin, ze heeft wel vaker dingen juist.
Dat filmpje vind ik ook niet oke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')