Uhh hier toch ook?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef shomila het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk nergens op om die juice kanalen de schuld te geven van het bedreigen. Die gekken zijn er nu eenmaal. Dan zouden ze dus nooit meer juice kunnen brengen, want er is altijd wel iemand beledigd. Net zoals die bn’ers die nu het liefst willen dat er nergens meer over Marco gesproken wordt. Maar als het in hun straatje is wordt alles op insta en twitter gegooid en geroepen om een boycot. Enge mensen.
Blaffende honden bijten niet. Sommige mensen zijn wat ruwer in hun uitingen. Ik zou dat geen serieuze bedreigingen willen noemen.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef shomila het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk nergens op om die juice kanalen de schuld te geven van het bedreigen. Die gekken zijn er nu eenmaal. Dan zouden ze dus nooit meer juice kunnen brengen, want er is altijd wel iemand beledigd. Net zoals die bn’ers die nu het liefst willen dat er nergens meer over Marco gesproken wordt. Maar als het in hun straatje is wordt alles op insta en twitter gegooid en geroepen om een boycot. Enge mensen.
Nou ik vind het nog al wat als je de kinderen van hem gaat bedreigen. Volgens mij spoor je dan niet. Wat kunnen die kinderen er aan doen.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet. Sommige mensen zijn wat ruwer in hun uitingen. Ik zou dat geen serieuze bedreigingen willen noemen.
Het is gewoon moeilijk te begrijpen dat een succesvol man als Borsato, getrouwd met een prachtige vrouw, vader van drie mooie kinderen, aan dat rijke leven niet voldoende heeft. En zich moet inlaten met andere vrouwen voor de bevrediging van zijn lagere behoeften.
Dat gedrag roept vragen en weerstand op.
Ja ze geven (terecht) af op die vieze mensen met hun anonieme berichten maar zijn zelf ook niet zo fris bezig.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Dazalbest het volgende:
Die Reality fb is vooral op andere kanalen aan het afgeven en met name Yvonne..... blijft maar roepen dat hij als klein kanaal wordt gezien en aan het inlikken bij de andere kant.... triest dat Luca daar in trapt net als Sarah.... laat die kinderen met rust.
Wat oppervlakkig om te denken dat zulke zaken zaligmakend zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet. Sommige mensen zijn wat ruwer in hun uitingen. Ik zou dat geen serieuze bedreigingen willen noemen.
Het is gewoon moeilijk te begrijpen dat een succesvol man als Borsato, getrouwd met een prachtige vrouw, vader van drie mooie kinderen, aan dat rijke leven niet voldoende heeft. En zich moet inlaten met andere vrouwen voor de bevrediging van zijn lagere behoeften.
Dat gedrag roept vragen en weerstand op.
Wie heeft het over zaligmakend? Daarvoor moet je in de kerk zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig om te denken dat zulke zaken zaligmakend zijn.
AJB NIET Wat een randdebiel.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef Tengano het volgende:
Ik vind Ziggi trouwens een stuk leuker dan die Nicky Tutorials. Die laatste trek ik echt niet.
Ziggi vind ik spontaan en zichzelf en hij heeft ook dat nummer van Queen destijds zo te gek gezongen "Too much love will kill you" Ik weet niet of hij veel te roepen heeft, maar wellicht zien we die straks ook aanschuiven in praatprogramma's net als Britt. Altijd leuk om dat soort "what you see is what you get" mensen erbij te hebben.
Ik zie hem er niet tussen staan.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef JourneyBlue het volgende:
Nieuwe integere video van Yvonne online
Op Youtube? Is hij weer weggehaald, want ik zie 'm niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef JourneyBlue het volgende:
Nieuwe integere video van Yvonne online
Het is Nikkie, en Nikkie is awesome.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef Tengano het volgende:
Ik vind Ziggi trouwens een stuk leuker dan die Nicky Tutorials. Die laatste trek ik echt niet.
Géén idéé btwquote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is Nikkie, en Nikkie is awesome.
Dus jij bent lid?quote:
Nou nou nou.....quote:Op woensdag 22 december 2021 19:07 schreef Tengano het volgende:
Volgens roddelpraat gaan de twee personen die zich bij John en Mick gemeld hebben dus geen aangifte doen. Dit in verband met de aangifte van smaad en laster die door Marco is gedaan. Ook een ander meisje zou om diezelfde reden nu geen aangifte meer doen. Er schijnt van die laatste dus wel beeldmateriaal te zijn (gelukkig).
Nee joh, maar Ootje wel toch?quote:
Barbie pop nu, 0,0 waardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |