abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202756348
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef shomila het volgende:

[..]
Slaat natuurlijk nergens op om die juice kanalen de schuld te geven van het bedreigen. Die gekken zijn er nu eenmaal. Dan zouden ze dus nooit meer juice kunnen brengen, want er is altijd wel iemand beledigd. Net zoals die bn’ers die nu het liefst willen dat er nergens meer over Marco gesproken wordt. Maar als het in hun straatje is wordt alles op insta en twitter gegooid en geroepen om een boycot. Enge mensen.
Uhh hier toch ook?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202756366
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef shomila het volgende:

[..]
Slaat natuurlijk nergens op om die juice kanalen de schuld te geven van het bedreigen. Die gekken zijn er nu eenmaal. Dan zouden ze dus nooit meer juice kunnen brengen, want er is altijd wel iemand beledigd. Net zoals die bn’ers die nu het liefst willen dat er nergens meer over Marco gesproken wordt. Maar als het in hun straatje is wordt alles op insta en twitter gegooid en geroepen om een boycot. Enge mensen.
Blaffende honden bijten niet. Sommige mensen zijn wat ruwer in hun uitingen. Ik zou dat geen serieuze bedreigingen willen noemen.

Het is gewoon moeilijk te begrijpen dat een succesvol man als Borsato, getrouwd met een prachtige vrouw, vader van drie mooie kinderen, aan dat rijke leven niet voldoende heeft. En zich moet inlaten met andere vrouwen voor de bevrediging van zijn lagere behoeften.

Dat gedrag roept vragen en weerstand op.
  woensdag 22 december 2021 @ 18:17:36 #103
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202756426
Die Reality fb is vooral op andere kanalen aan het afgeven en met name Yvonne..... blijft maar roepen dat hij als klein kanaal wordt gezien en aan het inlikken bij de andere kant.... triest dat Luca daar in trapt net als Sarah.... laat die kinderen met rust.
pi_202756438
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Blaffende honden bijten niet. Sommige mensen zijn wat ruwer in hun uitingen. Ik zou dat geen serieuze bedreigingen willen noemen.

Het is gewoon moeilijk te begrijpen dat een succesvol man als Borsato, getrouwd met een prachtige vrouw, vader van drie mooie kinderen, aan dat rijke leven niet voldoende heeft. En zich moet inlaten met andere vrouwen voor de bevrediging van zijn lagere behoeften.

Nou ik vind het nog al wat als je de kinderen van hem gaat bedreigen. Volgens mij spoor je dan niet. Wat kunnen die kinderen er aan doen.
pi_202756613
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Dazalbest het volgende:
Die Reality fb is vooral op andere kanalen aan het afgeven en met name Yvonne..... blijft maar roepen dat hij als klein kanaal wordt gezien en aan het inlikken bij de andere kant.... triest dat Luca daar in trapt net als Sarah.... laat die kinderen met rust.
Ja ze geven (terecht) af op die vieze mensen met hun anonieme berichten maar zijn zelf ook niet zo fris bezig.
pi_202756632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wat oppervlakkig om te denken dat zulke zaken zaligmakend zijn.
pi_202756745
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Wat oppervlakkig om te denken dat zulke zaken zaligmakend zijn.
Wie heeft het over zaligmakend? Daarvoor moet je in de kerk zijn.

Ik stel slechts vast dat Borsato in allerlei opzichten een rijk man is, maar dat hij daaraan niet voldoende heeft.

Is het stiekem neuken van je eigen pianiste dan wel zaligmakend?
  woensdag 22 december 2021 @ 18:45:36 #109
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202756773
Marco had er beter aan gedaan als hij voor het geld van een paar van die uitbundige feestjes een paar goeie psychologen had ingehuurd. Dit gebeurt echt zo vaak. Mensen met een gruwelijke hoeveelheid succes die dan op hun hoogtepunt afschuwelijk ten val komen door hun eigen zwakheden en vervormingen. Terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet nodig was geweest. Best wel triest.
pi_202756864
Nieuwe integere video van Yvonne online
  woensdag 22 december 2021 @ 18:56:59 #111
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202756955
Ik vind Ziggi trouwens een stuk leuker dan die Nicky Tutorials. Die laatste trek ik echt niet.

Ziggi vind ik spontaan en zichzelf en hij heeft ook dat nummer van Queen destijds zo te gek gezongen "Too much love will kill you" Ik weet niet of hij veel te roepen heeft, maar wellicht zien we die straks ook aanschuiven in praatprogramma's net als Britt. Altijd leuk om dat soort "what you see is what you get" mensen erbij te hebben.
pi_202756972
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef Tengano het volgende:
Ik vind Ziggi trouwens een stuk leuker dan die Nicky Tutorials. Die laatste trek ik echt niet.

Ziggi vind ik spontaan en zichzelf en hij heeft ook dat nummer van Queen destijds zo te gek gezongen "Too much love will kill you" Ik weet niet of hij veel te roepen heeft, maar wellicht zien we die straks ook aanschuiven in praatprogramma's net als Britt. Altijd leuk om dat soort "what you see is what you get" mensen erbij te hebben.
AJB NIET Wat een randdebiel.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202757025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef JourneyBlue het volgende:
Ik zie hem er niet tussen staan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202757028
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef JourneyBlue het volgende:
Op Youtube? Is hij weer weggehaald, want ik zie 'm niet.
Koel en donker bewaren
pi_202757047
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef Tengano het volgende:
Het is Nikkie, en Nikkie is awesome. :{w
Koel en donker bewaren
pi_202757077

Slimme actie...
pi_202757080
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Het is Nikkie, en Nikkie is awesome. :{w
Géén idéé btw
  woensdag 22 december 2021 @ 19:07:01 #118
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202757104
Volgens roddelpraat gaan de twee personen die zich bij John en Mick gemeld hebben dus geen aangifte doen. Dit in verband met de aangifte van smaad en laster die door Marco is gedaan. Ook een ander meisje zou om diezelfde reden nu geen aangifte meer doen. Er schijnt van die laatste dus wel beeldmateriaal te zijn (gelukkig).

Toch wel een tegenvaller voor het 'vermeende slachtoffer'.
pi_202757121
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Slimme actie...
Dus jij bent lid?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202757141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:07 schreef Tengano het volgende:
Volgens roddelpraat gaan de twee personen die zich bij John en Mick gemeld hebben dus geen aangifte doen. Dit in verband met de aangifte van smaad en laster die door Marco is gedaan. Ook een ander meisje zou om diezelfde reden nu geen aangifte meer doen. Er schijnt van die laatste dus wel beeldmateriaal te zijn (gelukkig).
Nou nou nou.....
pi_202757156
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dus jij bent lid?
Nee joh, maar Ootje wel toch?
Ze bevestigt het nu idd, alleen voor betalende leden.

Dit wordt echt een business model met rechtsvorm, bedrijfspand etc.
Volgende maand staat ze in de Quote met cringy detective foto's.
  woensdag 22 december 2021 @ 19:12:48 #122
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202757208
Op 7:40 hebben ze het bij Roddelpraat weer over Marco Borsato. Schouten heeft een slachtoffer van Borsato aan de telefoon gehad, ook heeft hij een filmpje gezien waarbij Borsato dat minderjarige meisje bij de heupen en kont beetpakt.

pi_202757227
pi_202757305
dat sneue rijtje figuren, Yvonne, Jan Roos, Robert Jensen en die gek van een Lange Frans die ook op de borsato-complottheorie is aangesloten.....

Ik zou je tijd er niet aan spenderen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')