Ik denk dat het bewijs te mager zal zijn. Er zijn verklaringen dat hij aan haar billen gezeten zou hebben. Misschien staat dit zelfs op film.quote:
Aanrakingen op de vagina als troost ?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik denk dat het bewijs te mager zal zijn. Er zijn verklaringen dat hij aan haar billen gezeten zou hebben. Misschien staat dit zelfs op film.
Maar zelfs dan kan hij verklaren dat dit onbewust ging. Dat er geen bedoeling achter zat. Dat het slechts vriendelijk was bedoeld. Dat hij als Italiaan nu eenmaal gewend is aan fysiek contact. Dat iedereen dat ook weet en accepteert.
Voor de benen, borsten en vagina geldt hetzelfde. Onbedoeld, onbewust. Geen seksuele ondertoon. Toevallige lieve aanrakingen slechts bedoeld als troost en medelijden.
Knap dat zelfs de instanties nog bezig zijn met bewijs verzamelen en onderzoek en dat jij toch al zó ingevoerd bent dat je al weet dat het nog te presenteren bewijs te mager is.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik denk dat het bewijs te mager zal zijn. Er zijn verklaringen dat hij aan haar billen gezeten zou hebben. Misschien staat dit zelfs op film.
Maar zelfs dan kan hij verklaren dat dit onbewust ging. Dat er geen bedoeling achter zat. Dat het slechts vriendelijk was bedoeld. Dat hij als Italiaan nu eenmaal gewend is aan fysiek contact. Dat iedereen dat ook weet en accepteert.
Voor de benen, borsten en vagina geldt hetzelfde. Onbedoeld, onbewust. Geen seksuele ondertoon. Toevallige lieve aanrakingen slechts bedoeld als troost en medelijden.
Fijn om te zien dat er nu vooral zinnige posts geplaatst worden.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Als dit waar is dan is het pure broodmoord.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef Maron het volgende:
[..]
Ook als/ doordat hij zou worden vrijgesproken ( door gebrek aan bewijs oid) zal dit idd altijd aan hem blijven plakken..
Ook zullen er altijd mensen blijven die niet in zijn onschuld geloven, en zullen blijven doorgaan met roddels en achterklap…
Hij zal zich dus nooit meer ergens onbevangen kunnen bewegen en gedragen.. karaktermoord dus..
Als hij schuldig is..terecht, maar als hij onschuldig is…een misdaad..
We gaan het zien..
De dingen die mensen hier typen zijn om te kotsen.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:12 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Aanrakingen op de vagina als troost ?
Schei toch uit met die Italiaanse afkomst. Ik mag hopen dat Knoop MB afraadt om dat aan te halen, mocht het tot een rechtszaak komen.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Je leest niet goed.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Knap dat zelfs de instanties nog bezig zijn met bewijs verzamelen en onderzoek en dat jij toch al zó ingevoerd bent dat je al weet dat het nog te presenteren bewijs te mager is.
Of je bent een enorme debiel of je hebt een iets te hoge pet op van jezelf
Je zegt dat je verwacht dat Borsato zal worden vrijgesproken omdat, zeg je daarna, je denkt dat het bewijs te mager zal zijn.quote:
Ik weet niet waar die vagina vandaan komt. Iemand schreef dat vanochtend opeens.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:12 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Aanrakingen op de vagina als troost ?
Ah gossie toch.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het feit dat jij schrijft "op de vagina" doet mij vermoeden dat jij niet precies wat een vagina is. Misschien bedoel je de vulva?
Ik lees, ik denk, ik redeneer, ik speculeer. Is dat verboden of ben ik een debiel?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zegt dat je verwacht dat Borsato zal worden vrijgesproken omdat, zeg je daarna, je denkt dat het bewijs te mager zal zijn.
Of ik denk gewoon iets dieper dan voor jou mogelijk is.quote:Als je het zo hoog inje bol hebt dat je zelfs al denkt te weten hoe sterk of mager het bewijs zal gaan zijn terwijl je geen idee hebt wat het bewijs is, heb je grootheidswaanzin of ben je een debiel.
Boeiend.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:59 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ah gossie toch.Jochie zit, af en terug in je mand. Niemand vind die zelftrekkerij interessant hier.
Onder haar rokje TUSSEN haar benen…quote:Op donderdag 23 december 2021 13:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die vagina vandaan komt. Iemand schreef dat vanochtend opeens.
Het feit dat jij schrijft "op de vagina" doet mij vermoeden dat jij niet precies wat een vagina is. Misschien bedoel je de vulva?
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik lees, ik denk, ik redeneer, ik speculeer. Is dat verboden of ben ik een debiel?
[..]
Of ik denk gewoon iets dieper dan voor jou mogelijk is.
Zo proberen een stoere user te zijn, maar toch zo ontzettend onzeker overkomen.quote:
Volgens de wet niet. Er moet sprake zijn van dwang. Daarnaast is het te vraag hoe bewezen kan worden dat de aanrakingen ongewenst waren. Plus dat bewezen moet worden dat de aanrakingen hebben plaatsgevonden. Geen gemakkelijke zaak voor de aanklager. Daarom verwacht ik algehele vrijspraak.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:04 schreef Maron het volgende:
[..]
Onder haar rokje TUSSEN haar benen…
Hoe dan ook.. ongewenste aanrakingen daar, de billen, en de borsten bij een 15 jarige IS aanranding..
Kun jij niet ergens anders vervelend gaan doen, bij je moeder ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:06 schreef Draak31 het volgende:
[..]
[..]
Zo proberen een stoere user te zijn, maar toch zo ontzettend onzeker overkomen.Bijna een prestatie, chapeau.
Je kent de bewijslast?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Volgens de wet niet. Er moet sprake zijn van dwang. Daarnaast is het te vraag hoe bewezen kan worden dat de aanrakingen ongewenst waren. Plus dat bewezen moet worden dat de aanrakingen hebben plaatsgevonden. Geen gemakkelijke zaak voor de aanklager. Daarom verwacht ik algehele vrijspraak.
Een echte vulva kenner.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Kun jij niet ergens anders vervelend gaan doen, bij je moeder ofzo?
Grootheidswaanzin dus, duidelijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik lees, ik denk, ik redeneer, ik speculeer. Is dat verboden of ben ik een debiel?
[..]
Of ik denk gewoon iets dieper dan voor jou mogelijk is.
Bij een leeftijdgenootje wellicht niet, maar als oude “Italiaanse” vent van 55 wél…quote:Op donderdag 23 december 2021 14:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Volgens de wet niet. Er moet sprake zijn van dwang. Daarnaast is het te vraag hoe bewezen kan worden dat de aanrakingen ongewenst waren. Plus dat bewezen moet worden dat de aanrakingen hebben plaatsgevonden. Geen gemakkelijke zaak voor de aanklager. Daarom verwacht ik algehele vrijspraak.
Er zijn een groepje hele vieze mensjes dit topic binnengekropen.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:13 schreef Maron het volgende:
[..]
Bij een leeftijdgenootje wellicht niet, maar als oude “Italiaanse” vent van 55 wél…
Zit je de boel nou op te naaien of niet, want zo lijkt wel of je er zélf op kickt..😕
Leuk in dezequote:Op donderdag 23 december 2021 14:13 schreef Maron het volgende:
Zit je de boel nou op te naaien of niet
Nou ja, hij heeft wel gelijk. Een vagina is niet hetzelfde als een vulva en dat is best een belangrijk verschil als het gaat om een aanrandingszaak.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:59 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ah gossie toch.Jochie zit, af en terug in je mand. Niemand vind die zelftrekkerij interessant hier.
Ik welquote:Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel gelijk. Een vagina is niet hetzelfde als een vulva en dat is best een belangrijk verschil als het gaat om een aanrandingszaak.
Sowieso mag er imo wel wat meer algehele kennis komen over het verschil tussen een vulva en vagina. Ik noem een penis immers ook niet elke keer een zaadleider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |