Herman Brusselmans. Seksistisch.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is waar je over struikelt in die tekst?
Ik maak het je makkelijk: Herman Brusselmans. Column. Niet serieus nemen.
Dat mag ook al niet meer.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Herman Brusselmans. Seksistisch.
Grazie, si ordinato del Turkoquote:Op woensdag 22 december 2021 09:12 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Smakelijke voortzetting. Kerstmenu?
mamma mia Pavarottiquote:
Dat probeer ik al tig delen te zeggenquote:Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens wat Borsato eventueel zou hebben gedaan heeft niks met pedofilie te maken
Dit dus.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat een walgelijke mensen allemaal. Of je nou loopt te roeptoeteren dat hij sowieso schuldig is of sowieso onschuldig; het is nogal voorbarig.
*pakt haar momentjequote:In Strikt Privé geeft hoofdredacteur Evert Santegoeds iedere woensdag een uniek kijkje achter de verhalen van zijn weekblad. Deze week met een Borsato-update. Hoe vierde hij zijn verjaardag? Verder sorteert Sylvie Meis voor op het einde van haar carrière in de spotlights.
Schat, kijk je uit dat je niet de Ootje van overdag wordt?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:09 schreef Noek het volgende:
Nu ben ik dus Robbert aan het fact checken op zn 2021 voorspellingen.
Tijdrovend topicje dit. Bedankt voor deze lockdown.
Is dat dan relevant, hoe het misbruik precies wordt genoemd?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat probeer ik al tig delen te zeggenhet gaat er niet in! Het komt niet binnen!
Heeft Borsato daar ook de hand in gehad?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef AgnesGru het volgende:
Net bij Yvonne op Instagram story, de Privé heeft een foto van het graf van de overleden vader van het vermeende slachtoffer geplaatst
quote:Vandaag is het tijd om je instinct te volgen. Vertrouw jezelf en volg je eigen plan. Dit zal anderen inspireren om hetzelfde te doen! Zorg dat je niet onderdeel van het probleem bent, maar onderdeel van de oplossing. Wees het licht niet de duisternis. Onthoud dat je niks kan veranderen aan iets wat heeft plaatsgevonden. Dus doe je jezelf een plezier en accepteer dat. Zoek naar de positieve zijde van het voorval.
Linda de Mol bedroog haar man, Jan Smit Yolanthe, Wesley Snyder bedroog Yolanthe (en zou haar hebben geslagen) Xander de Buisonje bedroog zwangere Wendy, de lijst is lang.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik ben geen fan van zijn muziek maar ik heb Borsato altijd wel een sympathieke persoon gevonden. Op tv dan, in werkelijkheid heb ik hem nooit ontmoet.
Maar desondanks een sympathieke persoonlijkheid. Tot naar buiten kwam dat hij zijn vrouw bedroog. Voor mij zijn mensen die vreemdgaan lager dan varkens. Vanaf dat moment kon ik Borsato niet meer sympathiek vinden.
Die Xander maakte het helemaal bont ja. Daags voor hun huwelijk biechtte hij opeens op dat hij vreemd was gegaanquote:Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Linda de Mol bedroog haar man, Jan Smit Yolanthe, Wesley Snyder bedroog Yolanthe (en zou haar hebben geslagen) Xander de Buisonje bedroog zwangere Wendy, de lijst is lang.
Desondanks worden zij niet als lager dan varkens afgeschilderd in de media.
Sterker nog in geval van Yolanthe was zij de golddigger die belasterd en uitgelachen werd ipv dat er compassie was met deze bedrogen en geslagen vrouw met baby.
Dan is Linda dus een gore zeug, Jan en Wesley en Xander gewoon een enorme domme paardenlullen. Als je een relatie hebt met Yolanthe of Wendy en je gaat toch vreemd, dan heb je gewoon een hersenafwijking.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Linda de Mol bedroog haar man, Jan Smit Yolanthe, Wesley Snyder bedroog Yolanthe (en zou haar hebben geslagen) Xander de Buisonje bedroog zwangere Wendy, de lijst is lang.
Sterker nog in geval van Yolanthe was zij de golddigger die belasterd en uitgelachen werd ipv dat er compassie was met deze bedrogen en geslagen vrouw met baby.
Iets over hebben voor je medemens. Jij hebt dat.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:09 schreef Noek het volgende:
Nu ben ik dus Robbert aan het fact checken op zn 2021 voorspellingen.
Tijdrovend topicje dit. Bedankt voor deze lockdown.
Scheelt een scheidingquote:Op woensdag 22 december 2021 15:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die Xander maakte het helemaal bont ja. Daags voor hun huwelijk biechtte hij opeens op dat hij vreemd was gegaan
Dat roddelen hier (en in het algemeen) vind ik bijna even erg als aanranding, misschien wel erger. Wie zonder zonde is ...quote:Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Dat zijn volwassen mensen. Dit gaat over een kind.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |