SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Radio luisteren is voor boomers.quote:Op maandag 20 december 2021 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Altijd KINK, behalve tijdens de top2000
Gewoon online bestellen en dan heel veel zodat die bezorger zich helemaal de tering zweet en dan op het gemak gerichte aanwijzingen geven waar hij het neer moet zettenquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedere supermarkt zonder zelfscan bestaat niet voor mij.
Ik heb een pittige mening over luisteraars van 538.quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een pittige mening over de dj's van 538.
Ooit een keer bij de IKEA denk ik.quote:
Ik niet, daar luister ik veel te weinig radio voor.quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende: Ik heb een pittige mening over de dj's van 538.
Sowieso neef. Spotify goden in de auto.quote:Op maandag 20 december 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Radio luisteren is voor boomers.
Daar ben ik nog véél te jong voorquote:Op maandag 20 december 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Radio luisteren is voor boomers.
Hier hebben ze zo'n zelfscanner die je dan nog aan de gewone kassa af moet gevenquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedere supermarkt zonder zelfscan bestaat niet voor mij.
Ik luister eigenlijk nooit radio. Ook niet die top 2000 meuk.quote:Op maandag 20 december 2021 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet, daar luister ik veel te weinig radio voor.
Nu je het over IKEA hebtquote:Op maandag 20 december 2021 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ooit een keer bij de IKEA denk ik.
Daarom 's ochtends Kink, 's middags spotify.quote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Spotify heeft ervoor gezorgd dat ik veel minder verschillende dingen luister
Radio Nostalgie uit België genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarom 's ochtends Kink, 's middags spotify.
Altijd al gezegd dat Scandinavië duur is.quote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu je het over IKEA hebtDie hebben hun prijzen ook een partij aangepast koekoek. Paar jaar terug was je een stuk minder kwijt bij die horeca van ze, sow.
Dit is niet een van de toegestane kapsels voor een Noord-Koreaanse man.quote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Rusty ziet er uit als een Noord Koreaan.
En dan 's avonds kinky.nlquote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarom 's ochtends Kink, 's middags spotify.
Ik koop er nooit meubels ofzo, maar goedkoop zijn ze allang niet meer. Jysk is veel voordeliger en LeenBakker.quote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat Scandinavië duur is.
tip: radio fip draait alles door elkaarquote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Spotify heeft ervoor gezorgd dat ik veel minder verschillende dingen luister
Waar woon je en waarom ga je niet in Adam wonen?quote:Op maandag 20 december 2021 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende: [..] Grappig. Ben er na mn studententijd gaan wonen vanwege werk in Amsterdam. Maar nu al 6 jaar woonachtig maar ook geen band met de stad. Zou er prima weg kunnen gaan
Ik lees Jysk en denk meteen: kinderbescherming voor dit gezin.quote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik koop er nooit meubels ofzo, maar goedkoop zijn ze allang niet meer. Jysk is veel voordeliger en LeenBakker.
Hahaha genot! Koop er wat boekenkasten voor de verzameling ouwe reus, verder niks.quote:Op maandag 20 december 2021 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees Jysk en denk meteen: kinderbescherming voor dit gezin.
Cappuccino in Kopenhagen 6,50 genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat Scandinavië duur is.
Dagje parkeren, 85 euroquote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Cappuccino in Kopenhagen 6,50 genot.
Breivik was het ook niet eens met zijn bonnetje, werd behoorlijk mad.quote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die ging voor een onbewoond eiland.quote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Breivik was het ook niet eens met zijn bonnetje, werd behoorlijk mad.
Prima stijltjequote:Op maandag 20 december 2021 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mokersnel genot. Je hebt het idee dat hij die pijlen helemaal niet goed vast heeft ofzo
Ovide en zijn vriendjes genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ging voor een onbewoond eiland.
Jaja. Ik ga ook naar de Aldi voor de wijn.quote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahaha genot! Koop er wat boekenkasten voor de verzameling ouwe reus, verder niks.
Dommel goden. Dat ze dat nooit hebben uitgebracht op dvd of bluray is echt een tering schande.quote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik noem dan meteen weer Dommel & Semafoor genot. En Boes Boes
Kijk daar heb je Semafoor, met zijn vriendje Doohoommelquote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik noem dan meteen weer Dommel & Semafoor genot. En Boes Boes
klinkt meer als een zusjequote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wisten jullie dat Diazepam Dimitri vd Bergh ook een broertje heeft die behoorlijk kan darten? Xanthi vd Bergh is de naam.
Geile Cherry boh zou naaien.quote:Op maandag 20 december 2021 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kijk daar heb je Semafoor, met zijn vriendje Doohoommel
Top 2000 vind ik nog altijd leuk. Vooral het top 2000 café, heerlijk altijd om naar een café vol ongemakkelijke mensen te kijken die op eerste Kerstdag niks beters te doen hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit radio. Ook niet die top 2000 meuk.
Dommel is rond, hij eet heel graag, snoepjes, ijs en bottenquote:Op maandag 20 december 2021 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Utrecht, vlakbij t centrum.quote:Op maandag 20 december 2021 21:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Waar woon je en waarom ga je niet in Adam wonen?
Als je daar naar gaat zitten kijken heb je zelf ook niet echt veel te doen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Top 2000 vind ik nog altijd leuk. Vooral het top 2000 café, heerlijk altijd om naar een café vol ongemakkelijke mensen te kijken die op eerste Kerstdag niks beters te doen hebben.
Er is zelfs een standbeeld van Dommel. DOMMELGODquote:Op maandag 20 december 2021 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zouden mensen ook kunnen zeggen over Woodhouse-Wilsonquote:Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je daar naar gaat zitten kijken heb je zelf ook niet echt veel te doen.
Maar goed, dat is op eerste Kerstdag ook logisch. Zelfs ik moet wel héél goed zoeken om wat sport te vinden op zo'n dag (behalve dingen die ik nog in moet halen).quote:Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Godverdomme 13 euro daar betaald voor een inimini proefglaasje bier.quote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik beweer ook zeker niet dat ik leuke plannen heb op maandagavond doorgaans.quote:Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zouden mensen ook kunnen zeggen over Woodhouse-Wilson
Ah ok, ik woon in Zuilen en bevalt me uitstekend na jaar of 10 in Adam. Leuke mix tussen stad en dorpse setting.quote:Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In Utrecht, vlakbij t centrum.
En Amsterdam trekt me totaal niet. Vrij massaal en teveel toerisme (iig toen ik in Amsterdam ging woenen). En andere mentaliteit. Ik heb gestudeerd in Nijmegen en daar zou ik prima weer kunnen wonen
Ik krijg al een appje: "Jij had 22.00 beloofd"quote:Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Binnen nu en 6 minuten verschijnen de eerste 'Is Barney al bijna' posts
Daarom heb ik de afleveringen van Wheel of Time opgespaard.quote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, dat is op eerste Kerstdag ook logisch. Zelfs ik moet wel héél goed zoeken om wat sport te vinden op zo'n dag (behalve dingen die ik nog in moet halen).
Klopt, er is tijdens kerst geen darts.quote:Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Swingersclub aanwezig?quote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ah ok, ik woon in Zuilen en bevalt me uitstekend na jaar of 10 in Adam. Leuke mix tussen stad en dorpse setting.
al bijna wat? Dood?quote:Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Binnen nu en 6 minuten verschijnen de eerste 'Is Barney al bijna' posts
Ook een uitstekende serie is dat. Jij hebt nog veel genotsseries te kijken zegquote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom heb ik de afleveringen van Wheel of Time opgespaard.
Oke micropenerquote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef heywoodu het volgende:
"Red je laatste centimeters" is met een avond als dit wel nodig ja
quote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik krijg al een appje: "Jij had 22.00 beloofd"
Club Mystique Rucphen is genieten.quote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nog niet gevonden, kun je er een aanbevelen?
Waar héb je het overquote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
laatste minuten jongens. TV-geschiedenis
na deze wedstrijdquote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef appeleibanaan het volgende:
Hey , uh wanneer komt die BARNEY nou?
quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb overigens vernomen dat Domino Day weer terug gaat komen op TV. DE AORTA LOOPT NOG.
Gelachen om depressieve postbodequote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hier worden ze ook al mad.
Met Hans Crow Jr?quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb overigens vernomen dat Domino Day weer terug gaat komen op TV. DE AORTA LOOPT NOG.
Wat een treurnis.quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met Hans Kraay?quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De klassieke Domino Day treurnis noemen, dan ben je echt af.quote:
John Williams genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zetten ze er een bruine neer. Woke genot.
Ik doelde op het alsmaar maar herkauwen van oude programma's.quote:Op maandag 20 december 2021 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De klassieke Domino Day treurnis noemen, dan ben je echt af.
Bohhhhquote:Op maandag 20 december 2021 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij hopen massaal op Celine Huijsmans.
Stukje Zeeland. Zijn oom is waarschijnlijk zijn vader en zijn broer zijn neef enzovoorts. In Zeeland is iedereen familie genot.quote:
Ome John heeft wel weer een succesje nodig he. Domino Day is gegarandeerd succes.quote:Op maandag 20 december 2021 22:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik doelde op het alsmaar maar herkauwen van oude programma's.
Verhoeven op amfetamines won in ieder geval niet haha.quote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Reinier Paping won op een bord Brinta de barre tocht van 1963
HAHAHA ongeloofwaardig genot. Werken bij de NOS!
Beetje pik zuigen eens per week en de bankrekening is weer aangevuld. Slimme meid.quote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was ook feest, ja. Jammer dat zij nooit meer op tv is.
Onder de plak genot.
* Eye of the Tiger muziekje erbijquote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Barnie komt eraan
Stuk fitter dan Vinny.quote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Barnie komt eraan
Daar zijn nog goede foto's vanquote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was ook feest, ja. Jammer dat zij nooit meer op tv is.
Onder de plak genot.
Erg mooi.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet mijn avond. Gegroet allen en tot morgen. Ik zie eventuele Nostra-antwoorden wel in dat topic tegemoet. Veel plezier nog
Nou jongens en meisjes, dit is niet mijn avond. Gegroet allen en tot morgen. Ik zie eventuele Nostra-antwoorden wel in dat topic tegemoet. Veel plezier nog
Slaap lekker!quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
BarneyGod overslaanquote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mist het vlaggetje.quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
22:04, aansteller.quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiesmorgensquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Barnie komt eraan
Juist de leuke potjes komen er nu aanquote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
"Tsja... Ik ben gewoon geen ochtendmens en die wedstrijden beginnen al om 12 uur. Kijk, in Bolton, waar ik won, begonnen de partijtjes om 14.00 uur. Dat past beter in mijn straatje.quote:Op maandag 20 december 2021 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Trouwens, hoe later op de avond hoe beter voor RvB toch.
HOAX.quote:Op maandag 20 december 2021 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vriendin van mij ligt al een half uur te maffen.
Lekker met een hypo met zn suiker als t later wordtquote:Op maandag 20 december 2021 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Trouwens, hoe later op de avond hoe beter voor RvB toch.
TEAMWADEquote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
James vindt het ook lang duren
Nee, maar die ochtendpotjes.. Da's niks voor hemquote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met een hypo met zn suiker als t later wordt
Kankerstraalt hij straks van het podium af genot.quote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met een hypo met zn suiker als t later wordt
quote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kankerstraalt hij straks van het podium af genot.
Dat gifje van een slapende barney op t podium is nu wel van toepassing.quote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kankerstraalt hij straks van het podium af genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat gifje van een slapende barney op t podium is nu wel van toepassing.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:05 schreef De_Kraam het volgende:
Het zou erg mooi zijn als Barney er direct uitgaat tegen een of andere nobuddie.
Tijdens het ingooien viel alles!
quote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef fetX het volgende:
Zou Wade een 9-darter tegen krijgen?Alle 9 darters van het WK zijn al geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
2 topics geledenquote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dank amigo. Waar tover je die vandaan?
quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alle 9 darters van het WK zijn al geweest
Nog wel ff naar de Plusquote:
Even afgestoft uit de digitale laquote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dank amigo. Waar tover je die vandaan?
Maar daar zit Maijer niet.quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Maijer nu in studio
Heb je de gif van Maijer die in zn stoel zit te springen van geluk?quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Maijer nu in studio
Gaan we de vloek nog doorbreken?quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef Lonaa het volgende:
Geen 9-darter want @:fetX en ik zijn er.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heb je de gif van Maijer die in zn stoel zit te springen van geluk?
Ik ben er al vriend.quote:Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:tompsv18 @:caland @:bolasie Barney is aan de warming-up begonnen, nog een minuutje of 5.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heb je de gif van Maijer die in zn stoel zit te springen van geluk?
Dit was absoluut géén zaadpotquote:Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef BB-King het volgende:
Eindelijk is deze zaadpot afgelopen!
[ afbeelding ]
Dit was heel geen zaadpotquote:Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit al een zaadpot isquote:Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel dan denk ikquote:Op maandag 20 december 2021 22:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoewel, ik ben er donderdagmiddag niet, jij?
Mja, ik wel. Denk 40-45 meer kans dan.quote:Op maandag 20 december 2021 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik er denk ik niet. Misschien een grotere kans op een 9-darter.
Wat is dit?quote:Op maandag 20 december 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[ tweet ]
Ik overweeg dit zowaar (via uitzending gemist) te gaan kijken.
Nouri wordenquote:Op maandag 20 december 2021 22:14 schreef K_uit_h het volgende:
https://voetbalflitsen.nl(...)a-je-schamen-prutser
Nooit gezien dit, heel typisch
quote:Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is eigenlijk waar ik t meeste zin in heb.quote:Op maandag 20 december 2021 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb alleen al godsgruwelijk veel zin om Raybar weer eens met zijn eigen nummer op te zien komen
De Slimste BN'er Mensquote:
Klopt. Mijn ma is verslaafd helaas.quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, alleen de Belgische versie is leuk.
Geschrokken van die F-16's genot. Beetje de schrik erin jagen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overleden bij de bevrijding van Treinkaping De Punt @:Zipportal
Ja, hardop gelachen. Mooi.quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Drie unieke ook gewoon
Lekker gewerkt mensen
Ok het was degelijk maar ik ben meer geïnteresseerd in welke Barney we te zien krijgen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:15 schreef Tagliano het volgende:
@:mastercaller zou zeggen dat als @:bb-king zelfs dit niet leuk vindt, hij beter, ja, iets anders kan gaan kijken
quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Drie unieke ook gewoon
Lekker gewerkt mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |