quote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Barnie komt eraan
Juist de leuke potjes komen er nu aanquote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet mijn avond. Gegroet allen en tot morgen. Ik zie eventuele Nostra-antwoorden wel in dat topic tegemoet. Veel plezier nog
quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet mijn avond. Gegroet allen en tot morgen. Ik zie eventuele Nostra-antwoorden wel in dat topic tegemoet. Veel plezier nog
"Tsja... Ik ben gewoon geen ochtendmens en die wedstrijden beginnen al om 12 uur. Kijk, in Bolton, waar ik won, begonnen de partijtjes om 14.00 uur. Dat past beter in mijn straatje.quote:Op maandag 20 december 2021 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Trouwens, hoe later op de avond hoe beter voor RvB toch.
HOAX.quote:Op maandag 20 december 2021 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vriendin van mij ligt al een half uur te maffen.
Lekker met een hypo met zn suiker als t later wordtquote:Op maandag 20 december 2021 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Trouwens, hoe later op de avond hoe beter voor RvB toch.
TEAMWADEquote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
James vindt het ook lang duren
Nee, maar die ochtendpotjes.. Da's niks voor hemquote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met een hypo met zn suiker als t later wordt
Kankerstraalt hij straks van het podium af genot.quote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met een hypo met zn suiker als t later wordt
quote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kankerstraalt hij straks van het podium af genot.
Dat gifje van een slapende barney op t podium is nu wel van toepassing.quote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kankerstraalt hij straks van het podium af genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |