Verhoeven op amfetamines won in ieder geval niet haha.quote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Reinier Paping won op een bord Brinta de barre tocht van 1963
HAHAHA ongeloofwaardig genot. Werken bij de NOS!
Beetje pik zuigen eens per week en de bankrekening is weer aangevuld. Slimme meid.quote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was ook feest, ja. Jammer dat zij nooit meer op tv is.
Onder de plak genot.
* Eye of the Tiger muziekje erbijquote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Barnie komt eraan
Stuk fitter dan Vinny.quote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Barnie komt eraan
Daar zijn nog goede foto's vanquote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was ook feest, ja. Jammer dat zij nooit meer op tv is.
Onder de plak genot.
Erg mooi.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet mijn avond. Gegroet allen en tot morgen. Ik zie eventuele Nostra-antwoorden wel in dat topic tegemoet. Veel plezier nog
quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet mijn avond. Gegroet allen en tot morgen. Ik zie eventuele Nostra-antwoorden wel in dat topic tegemoet. Veel plezier nog
Slaap lekker!quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
BarneyGod overslaanquote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mist het vlaggetje.quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
22:04, aansteller.quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiesmorgensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |