quote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik krijg al een appje: "Jij had 22.00 beloofd"
Club Mystique Rucphen is genieten.quote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nog niet gevonden, kun je er een aanbevelen?
Waar héb je het overquote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
laatste minuten jongens. TV-geschiedenis
na deze wedstrijdquote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef appeleibanaan het volgende:
Hey , uh wanneer komt die BARNEY nou?
quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb overigens vernomen dat Domino Day weer terug gaat komen op TV. DE AORTA LOOPT NOG.
Gelachen om depressieve postbodequote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hier worden ze ook al mad.
Met Hans Crow Jr?quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb overigens vernomen dat Domino Day weer terug gaat komen op TV. DE AORTA LOOPT NOG.
Wat een treurnis.quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met Hans Kraay?quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De klassieke Domino Day treurnis noemen, dan ben je echt af.quote:
John Williams genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zetten ze er een bruine neer. Woke genot.
Ik doelde op het alsmaar maar herkauwen van oude programma's.quote:Op maandag 20 december 2021 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De klassieke Domino Day treurnis noemen, dan ben je echt af.
Bohhhhquote:Op maandag 20 december 2021 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij hopen massaal op Celine Huijsmans.
Stukje Zeeland. Zijn oom is waarschijnlijk zijn vader en zijn broer zijn neef enzovoorts. In Zeeland is iedereen familie genot.quote:
Ome John heeft wel weer een succesje nodig he. Domino Day is gegarandeerd succes.quote:Op maandag 20 december 2021 22:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik doelde op het alsmaar maar herkauwen van oude programma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |