Met Hans Crow Jr?quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb overigens vernomen dat Domino Day weer terug gaat komen op TV. DE AORTA LOOPT NOG.
Wat een treurnis.quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb overigens vernomen dat Domino Day weer terug gaat komen op TV. DE AORTA LOOPT NOG.
Met Hans Kraay?quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De klassieke Domino Day treurnis noemen, dan ben je echt af.quote:
John Williams genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zetten ze er een bruine neer. Woke genot.
Ik doelde op het alsmaar maar herkauwen van oude programma's.quote:Op maandag 20 december 2021 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De klassieke Domino Day treurnis noemen, dan ben je echt af.
Bohhhhquote:Op maandag 20 december 2021 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij hopen massaal op Celine Huijsmans.
Stukje Zeeland. Zijn oom is waarschijnlijk zijn vader en zijn broer zijn neef enzovoorts. In Zeeland is iedereen familie genot.quote:
Ome John heeft wel weer een succesje nodig he. Domino Day is gegarandeerd succes.quote:Op maandag 20 december 2021 22:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik doelde op het alsmaar maar herkauwen van oude programma's.
Verhoeven op amfetamines won in ieder geval niet haha.quote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Reinier Paping won op een bord Brinta de barre tocht van 1963
HAHAHA ongeloofwaardig genot. Werken bij de NOS!
Beetje pik zuigen eens per week en de bankrekening is weer aangevuld. Slimme meid.quote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was ook feest, ja. Jammer dat zij nooit meer op tv is.
Onder de plak genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |