quote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Barnie komt eraan
Juist de leuke potjes komen er nu aanquote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet mijn avond. Gegroet allen en tot morgen. Ik zie eventuele Nostra-antwoorden wel in dat topic tegemoet. Veel plezier nog
quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet mijn avond. Gegroet allen en tot morgen. Ik zie eventuele Nostra-antwoorden wel in dat topic tegemoet. Veel plezier nog
"Tsja... Ik ben gewoon geen ochtendmens en die wedstrijden beginnen al om 12 uur. Kijk, in Bolton, waar ik won, begonnen de partijtjes om 14.00 uur. Dat past beter in mijn straatje.quote:Op maandag 20 december 2021 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Trouwens, hoe later op de avond hoe beter voor RvB toch.
HOAX.quote:Op maandag 20 december 2021 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vriendin van mij ligt al een half uur te maffen.
Lekker met een hypo met zn suiker als t later wordtquote:Op maandag 20 december 2021 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Trouwens, hoe later op de avond hoe beter voor RvB toch.
TEAMWADEquote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
James vindt het ook lang duren
Nee, maar die ochtendpotjes.. Da's niks voor hemquote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met een hypo met zn suiker als t later wordt
Kankerstraalt hij straks van het podium af genot.quote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met een hypo met zn suiker als t later wordt
quote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kankerstraalt hij straks van het podium af genot.
Dat gifje van een slapende barney op t podium is nu wel van toepassing.quote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kankerstraalt hij straks van het podium af genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat gifje van een slapende barney op t podium is nu wel van toepassing.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:05 schreef De_Kraam het volgende:
Het zou erg mooi zijn als Barney er direct uitgaat tegen een of andere nobuddie.
Tijdens het ingooien viel alles!
quote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef fetX het volgende:
Zou Wade een 9-darter tegen krijgen?Alle 9 darters van het WK zijn al geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
2 topics geledenquote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dank amigo. Waar tover je die vandaan?
quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alle 9 darters van het WK zijn al geweest
Nog wel ff naar de Plusquote:
Even afgestoft uit de digitale laquote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dank amigo. Waar tover je die vandaan?
Maar daar zit Maijer niet.quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Maijer nu in studio
Heb je de gif van Maijer die in zn stoel zit te springen van geluk?quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Maijer nu in studio
Gaan we de vloek nog doorbreken?quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef Lonaa het volgende:
Geen 9-darter want @:fetX en ik zijn er.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heb je de gif van Maijer die in zn stoel zit te springen van geluk?
Ik ben er al vriend.quote:Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:tompsv18 @:caland @:bolasie Barney is aan de warming-up begonnen, nog een minuutje of 5.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heb je de gif van Maijer die in zn stoel zit te springen van geluk?
Dit was absoluut géén zaadpotquote:Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef BB-King het volgende:
Eindelijk is deze zaadpot afgelopen!
[ afbeelding ]
Dit was heel geen zaadpotquote:Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit al een zaadpot isquote:Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel dan denk ikquote:Op maandag 20 december 2021 22:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoewel, ik ben er donderdagmiddag niet, jij?
Mja, ik wel. Denk 40-45 meer kans dan.quote:Op maandag 20 december 2021 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik er denk ik niet. Misschien een grotere kans op een 9-darter.
Wat is dit?quote:Op maandag 20 december 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[ tweet ]
Ik overweeg dit zowaar (via uitzending gemist) te gaan kijken.
Nouri wordenquote:Op maandag 20 december 2021 22:14 schreef K_uit_h het volgende:
https://voetbalflitsen.nl(...)a-je-schamen-prutser
Nooit gezien dit, heel typisch
quote:Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is eigenlijk waar ik t meeste zin in heb.quote:Op maandag 20 december 2021 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb alleen al godsgruwelijk veel zin om Raybar weer eens met zijn eigen nummer op te zien komen
De Slimste BN'er Mensquote:
Klopt. Mijn ma is verslaafd helaas.quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, alleen de Belgische versie is leuk.
Geschrokken van die F-16's genot. Beetje de schrik erin jagen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overleden bij de bevrijding van Treinkaping De Punt @:Zipportal
Ja, hardop gelachen. Mooi.quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Drie unieke ook gewoon
Lekker gewerkt mensen
Ok het was degelijk maar ik ben meer geïnteresseerd in welke Barney we te zien krijgen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:15 schreef Tagliano het volgende:
@:mastercaller zou zeggen dat als @:bb-king zelfs dit niet leuk vindt, hij beter, ja, iets anders kan gaan kijken
quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Drie unieke ook gewoon
Lekker gewerkt mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |