Ik koop er nooit meubels ofzo, maar goedkoop zijn ze allang niet meer. Jysk is veel voordeliger en LeenBakker.quote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat Scandinavië duur is.
tip: radio fip draait alles door elkaarquote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Spotify heeft ervoor gezorgd dat ik veel minder verschillende dingen luister
Waar woon je en waarom ga je niet in Adam wonen?quote:Op maandag 20 december 2021 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende: [..] Grappig. Ben er na mn studententijd gaan wonen vanwege werk in Amsterdam. Maar nu al 6 jaar woonachtig maar ook geen band met de stad. Zou er prima weg kunnen gaan
Ik lees Jysk en denk meteen: kinderbescherming voor dit gezin.quote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik koop er nooit meubels ofzo, maar goedkoop zijn ze allang niet meer. Jysk is veel voordeliger en LeenBakker.
Hahaha genot! Koop er wat boekenkasten voor de verzameling ouwe reus, verder niks.quote:Op maandag 20 december 2021 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees Jysk en denk meteen: kinderbescherming voor dit gezin.
Cappuccino in Kopenhagen 6,50 genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat Scandinavië duur is.
Dagje parkeren, 85 euroquote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Cappuccino in Kopenhagen 6,50 genot.
Breivik was het ook niet eens met zijn bonnetje, werd behoorlijk mad.quote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Cappuccino in Kopenhagen 6,50 genot.
Die ging voor een onbewoond eiland.quote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Breivik was het ook niet eens met zijn bonnetje, werd behoorlijk mad.
Prima stijltjequote:Op maandag 20 december 2021 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mokersnel genot. Je hebt het idee dat hij die pijlen helemaal niet goed vast heeft ofzo
Ovide en zijn vriendjes genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ging voor een onbewoond eiland.
Jaja. Ik ga ook naar de Aldi voor de wijn.quote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahaha genot! Koop er wat boekenkasten voor de verzameling ouwe reus, verder niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |