Dommel goden. Dat ze dat nooit hebben uitgebracht op dvd of bluray is echt een tering schande.quote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik noem dan meteen weer Dommel & Semafoor genot. En Boes Boes
Kijk daar heb je Semafoor, met zijn vriendje Doohoommelquote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik noem dan meteen weer Dommel & Semafoor genot. En Boes Boes
klinkt meer als een zusjequote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wisten jullie dat Diazepam Dimitri vd Bergh ook een broertje heeft die behoorlijk kan darten? Xanthi vd Bergh is de naam.
Geile Cherry boh zou naaien.quote:Op maandag 20 december 2021 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kijk daar heb je Semafoor, met zijn vriendje Doohoommel
Top 2000 vind ik nog altijd leuk. Vooral het top 2000 café, heerlijk altijd om naar een café vol ongemakkelijke mensen te kijken die op eerste Kerstdag niks beters te doen hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit radio. Ook niet die top 2000 meuk.
Dommel is rond, hij eet heel graag, snoepjes, ijs en bottenquote:Op maandag 20 december 2021 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Utrecht, vlakbij t centrum.quote:Op maandag 20 december 2021 21:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Waar woon je en waarom ga je niet in Adam wonen?
Als je daar naar gaat zitten kijken heb je zelf ook niet echt veel te doen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Top 2000 vind ik nog altijd leuk. Vooral het top 2000 café, heerlijk altijd om naar een café vol ongemakkelijke mensen te kijken die op eerste Kerstdag niks beters te doen hebben.
Er is zelfs een standbeeld van Dommel. DOMMELGODquote:Op maandag 20 december 2021 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zouden mensen ook kunnen zeggen over Woodhouse-Wilsonquote:Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je daar naar gaat zitten kijken heb je zelf ook niet echt veel te doen.
Maar goed, dat is op eerste Kerstdag ook logisch. Zelfs ik moet wel héél goed zoeken om wat sport te vinden op zo'n dag (behalve dingen die ik nog in moet halen).quote:Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je daar naar gaat zitten kijken heb je zelf ook niet echt veel te doen.
Godverdomme 13 euro daar betaald voor een inimini proefglaasje bier.quote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Cappuccino in Kopenhagen 6,50 genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |