SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Rond 22:00.quote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Hoelaat moet Barney? (daar schakel ik even voor in)
Dit kan niet.quote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet nog dat ik Daydream Believer leuk vind maar ik kan me het deuntje niet meer voor de geest halen
Niet voor 00:30quote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavondquote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Dit mag uit de OP. @heywooduquote:Sunday December 19
Evening Session (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Ach, kan gebeuren. Bij de eerste toontjes had ik 'm wel weerquote:
Klopt. Maar Feyenoord docu is geen Netflix he? Al wist je dat vastquote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef Tagliano het volgende: [..] Dit is Netflix toch Dan heb ik samen met de Feyenoord docu alvast wat voor de donkere dagen na de finale
Nee daar ben ik wel bereid voor een (proef)abotje Disney te nemenquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Maar Feyenoord docu is geen Netflix he? Al wist je dat vast
Hotel levenquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Doevelaer het volgende:
Woodhouse heeft er een paar kilo'tjes bij gekregen, toch te vaak aan tv toernooien mee gedaan
Prumjur Liek gedaan, ho hoquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Mooi dat Roland zo loopt te haten, maar wat heeft hij nou allemaal gebracht als darter?
Na Barney en MVG de meest succesvolle Nederlandse darter. Hij heeft wel recht van spreken hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Mooi dat Roland zo loopt te haten, maar wat heeft hij nou allemaal gebracht als darter?
Twee kwartfinales en een halve finale in de hoogtijdagen van Lakeside/The Embassy, jawel! En twee kwartfinales bij de PDC! En de UK Open gewonnen en finale Premier League gehaald. Ik bedoel maar.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Halve finale WK (BDO), winnaar UK open.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Jammer genoeg niet de Woody'squote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Woodhouse heeft wel een bij hem passende opkomst
300x verloren van de klootzak Phil Douglas Taylor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
De slechtste pot ooit op tv.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Alle tijd om met de bubbels in het bad te spelenquote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Dit zijn wel van die potten dat mijn focus vooral op het topic ligt
Mijn focus ligt meer bij het bobsleeėn en skicross op het moment, daar zijn dit wel lekkere wedstrijdjes voor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Vind ik wel gezellig.quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Score omroeper?quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef RipCity het volgende:
Heeft iemand wel eens een pijltje in die score omroeper per ongeluk gegooid?
Mooi uitgangsbord voor 123 Lens.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Heeft een major bij de PDC gewonnen (de UK open). Dat is verder alleen Barney en vGerwen gelukt.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Je weet wel met die vlokken schuim?quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alle tijd om met de bubbels in het bad te spelen
Ach, de Lakeside van Jelle K. mag ook nog wel tellen, dat was nog wel net voor de echte definitieve exodus.quote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft een major bij de PDC gewonnen (de UK open). Dat is verder alleen Barney en vGerwen gelukt.
Beter dan menig FOK!ker, sooowquote:Op maandag 20 december 2021 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee kwartfinales en een halve finale in de hoogtijdagen van Lakeside/The Embassy, jawel! En twee kwartfinales bij de PDC! En de UK Open gewonnen en finale Premier League gehaald. Ik bedoel maar.
We noemen het een caller. Anders komen er tribunalen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Keurig Nederlands voor caller toch?
Zo te zien al minimaal drie.quote:Op maandag 20 december 2021 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Wilson al nekhernia hebben gezien zijn houding?
Als je ‘Woody’ als bijnaam neemt doe dan dat liedje van Toy Storyquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Woodhouse heeft wel een bij hem passende opkomst
Roewby-Sjongod staat 63e virtueel en Roestige-Sjaak 87equote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef T3hTommay het volgende:
Vraagje aan de kenners: hoe zit het met de tourcard-verwachtingen voor deRodriguezjes
?
Hij geeft ook wel eens in het Duits commentaarquote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Pino112 het volgende:
"Sinds 2020 is Scholten bondscoach van het Duitse nationale dartsteam.[1]"
Jeetje.
Zijn Haagse Duits is echt geweldig.quote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij geeft ook wel eens in het Duits commentaar
Dat is wel mooi
Je weet dat Murnan er ook nog in zit haha.quote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Zorro het volgende:
Dit ziet er nu al uit als een wedstrijd die veel te lang gaat duren
Voel ik opeens twee kleine bobbelsquote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet wel met die vlokken schuim?
Of je wordt dartsfitquote:Op maandag 20 december 2021 20:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Voel ik opeens twee kleine bobbels
Kon zo richting afdeling oncologie
We zullen deze amateuren fahler nooit vergeten.quote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij geeft ook wel eens in het Duits commentaar
Dat is wel mooi
Diep in de nachtZquote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef Zorro het volgende:
3-2 in sets met elke set ook 3-2.
Zo'n wedstrijd
En gemiddeldes van 81 en 79.quote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef Zorro het volgende:
Zo'n wedstrijd
Dit had natuurlijk al nooit in een avond sessie gezet mogen wordenquote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef fetX het volgende:
Terecht dat dit het eerste potje van de avond is.
God neequote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef Zorro het volgende:
Zo'n wedstrijd
We houden Wilson in de gaten.quote:
Dit is er wel eentje die ik normaal gesproken oversla ja.quote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dit had natuurlijk al nooit in een avond sessie gezet mogen worden
Ja die YouTube filmpjes zijn briljantquote:Op maandag 20 december 2021 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn Haagse Duits is echt geweldig.
Zo klinkt Russ altijdquote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef D_A het volgende:
Zo die stem is al lekker vergaan zo aan t begin van het toernooi
Jij bent nog niet bekend met Russ Bray, zo te horenquote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef D_A het volgende:
Hij rolt zo weer lekker een shaggie met Jim Williams in de pauze.quote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef D_A het volgende:
Nee, Wilson en Woodhouse zijn gewoon trage figuren, ligt niet aan je internet.quote:Op maandag 20 december 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Misschien maar even de hele internetboel hier vervangn godvers trage kutboel
Nee zo traag gooien ze gewoonquote:Op maandag 20 december 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Misschien maar even de hele internetboel hier vervangn godvers trage kutboel
Ik had 't idee dat het minder was dan voorheenquote:Op maandag 20 december 2021 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met Russ Bray, zo te horen
Woodhouse lijkt dit wel simpel te winnen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef Zorro het volgende:
Zo'n wedstrijd
TOTTENHAM GET BATTERED EVERYWHERE THEY GOquote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef BB-King het volgende:
Medley.
Stand up if you love the darts
Boring boring tables!
Feed the stands, let them know it's Christmas Time
Yayayayayayayayayayayayayayayaya
Kolokolokolokolokolokolokolokolo
There's only one...
There's only one...
Walking around, singing a song
Waling in a... wonderland.
Don't take me home
Please don't take me home
I just don't wanna go to work
I wanna stay here and drink all your beer
Please don't please don't take me home
Dat Schottendingetje is er nu ook wel bijgekomen op totaal willekeurige en irrelevante momenten.quote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef BB-King het volgende:
Medley.
Boring boring tables!
There's only one...
There's only one...
Don't take me home
Jalalalla Vincent van der Voort, van der Voort, van der Voort, Vincent van der Voort jalalalaaquote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef BB-King het volgende:
Medley.
Boring boring tables!
There's only one...
There's only one...
Don't take me home
En drinkt daarna een fles whiskey me Whitlock?quote:Op maandag 20 december 2021 20:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij rolt zo weer lekker een shaggie met Jim Williams in de pauze.
De eerste 3-2 set is anders al een feitquote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Woodhouse lijkt dit wel simpel te winnen.
Timing hoor, ik hoorde 'mquote:Op maandag 20 december 2021 20:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jalalalla Vincent van der Voort, van der Voort, van der Voort, Vincent van der Voort jalalalaa
Russ Bray Godquote:Op maandag 20 december 2021 20:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die gozer naast het bord die 180 roept.
GENOTquote:
De sympathieke mensen van NHquote:Op maandag 20 december 2021 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zuiderduingoden met breiende oma's
Gewoon kop of munt.quote:Op maandag 20 december 2021 20:34 schreef wimderon het volgende:
Rond hoofd Wilson of lege blik Woodhouse. Lastig, lastig.
Nee.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef RipCity het volgende:
Heeft iemand wel eens een pijltje in die score omroeper per ongeluk gegooid?
Die reportages waren ook goud. Echt heel leuk.quote:Op maandag 20 december 2021 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zuiderduingoden met breiende oma's
Een sloeber in een boevenpak die tevergeefs vertelde dat de BDO stukken leuker was dan de PDC.quote:Op maandag 20 december 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die reportages waren ook goud. Echt heel leuk.
First world struggles.quote:Op maandag 20 december 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
beeld op Macbook hapert totaal niet. PC is gewoon zo gaar als boter. Lekker dan.
Hup Wilhouse.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
beeld op Macbook hapert totaal niet. PC is gewoon zo gaar als boter. Lekker dan.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:37 schreef Nober het volgende:
Sky heeft Versace reclames. Meer voor mannen.
Die slogan sowiesoquote:Op maandag 20 december 2021 20:37 schreef Nober het volgende:
Sky heeft Versace reclames. Meer voor mannen.
Iedere dag even langs de Dua Lipa-instastories swipen?quote:
Zonder morren.quote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedere dag even langs de Dua Lipa-instastories swipen?
Gelukkig lig je in een loeiheet badquote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdomme.Sinds gistermiddag geen cv ketel, deze is vanmiddag 'gerepareerd' en is nu wéér uitgevallen.
Tot zo ver lief dagboek
Dat gaat geen warm bad wordenquote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdomme.Sinds gistermiddag geen cv ketel, deze is vanmiddag 'gerepareerd' en is nu wéér uitgevallen.
Tot zo ver lief dagboek
Welke prutser is er langs geweest danquote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
Tot zo ver lief dagboek
Lief kind dat het is.quote:
FOK! houdt je warm!quote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
Tot zo ver lief dagboek
quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
@:mani89 https://twitter.com/jetze_jan/status/1472586198170353666 er is echt iets mis met deze gast.
quote:
Mooi, het is crisis; hoog tijd dat we het gaan merken.quote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
Tot zo ver lief dagboek
hahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahhahahahaquote:
De verhuurder gaat regelen dat er zsm (hem kennende; morgen) nog een nieuwe geplaatst wordt.quote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Moeten we rond met de collectebus voor een nieuwe ketel @:doevelaer
Met liefde uiteraard
Ik mot geen schooiers aan de deurquote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Moeten we rond met de collectebus voor een nieuwe ketel @:doevelaer
Met liefde uiteraard
Ik ga mee.quote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik doneer een tientje aan @:Doevelaer
Dat is wel een redelijk sympathieke verhuurderquote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De verhuurder gaat regelen dat er zsm (hem kennende; morgen) nog een nieuwe geplaatst wordt.
Nu al d'r haar afgeknipt. Man, man, man.quote:
Voor je vrienden van DRT heb je maar een uitzondering te makenquote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik mot geen schooiers aan de deur
Oh dat is het zeker. Onze vaatwasser ging 2 maand geleden stuk, werd er een dag later na één telefoontje een nieuwe (besturing met m'n telefoonquote:Op maandag 20 december 2021 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijk sympathieke verhuurder
Dan kan ik zeer waarschijnlijk niet kijkenquote:Op maandag 20 december 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
De woensdagmiddagsessie is wel heel leuk.
WAAROM NIETquote:Op maandag 20 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan ik zeer waarschijnlijk niet kijken
Althans niet met het topic erbij
Dat is waar. Het is bovendien de week van Kerstmis.quote:Op maandag 20 december 2021 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor je vrienden van DRT heb je maar een uitzondering te maken
Dit kan Co Stompe ook. De kraanvogel genot.quote:Op maandag 20 december 2021 20:15 schreef Nober het volgende:
Is @:Poepz0r's vrouw begonnen?
[ instagram ]
Ik moet nog cadeaus halen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is bovendien de week van Kerstmis.
Uitmelkgenotquote:Op maandag 20 december 2021 20:47 schreef Chippiegang het volgende:
Dit wordt echt 3-2 in sets, en 3-2 in elke set
Definieer 'werken'.quote:Op maandag 20 december 2021 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van werken is nog nooit iemand rijk geworden.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van werken is nog nooit iemand rijk geworden.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
U hebt een heel groot probleem
Aangezien de kerstgedachte is denk aan elkaar kun je wat mij betreft ook iedereen een pen geven van 123inkt.nl ofzo. Het gaat immers om het gebaar!quote:
maar echt hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat een lange, lange avond worden
Dat zou kunnen maar ik denk niet dat het dan heel gezellig wordt voor mij.quote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aangezien de kerstgedachte is denk aan elkaar kun je wat mij betreft ook iedereen een pen geven van 123inkt.nl ofzo. Het gaat immers om het gebaar!
Ik ben al continu aan het wegdommelenquote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat een lange, lange avond worden
In feite koop je dus gezelligheid met een cadeauquote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar ik denk niet dat het dan heel gezellig wordt voor mij.
Broer en vader in December jarig hier en mijn dochter misschien met kerst. Ligt eraan, even afwachten allen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
Vriendin is met kerst jarig. 2 dagen voor de prijs van 1.
IDEAAL.
Bij die Moffen kopenquote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het wordt tijd om de vrienden van Bol in te schakelen
Seks vooral, maar wel goedkoper dan de hoeren.quote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In feite koop je dus gezelligheid met een cadeau
Tel uit je winst
Als je het koopt dan gaat het toch ook om hoeren?quote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seks vooral, maar wel goedkoper dan de hoeren.
Wat was er te doen in maart?quote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Broer en vader in December jarig hier en mijn dochter misschien met kerst. Ligt eraan, even afwachten allen.
En vandaag wilde ik op tijd naar bed.quote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
Het is al 9 voor 9 en pas 1-1, hahahahahaha.
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Net op zoek naar een zorgverzekering en dan komt er een reclame voor op TV, omg
Moeten shoppen voor een zorgverzekering. Het is toch om te janken eigenlijkquote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Morgen om 09:00 weer voor het schermpjequote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vandaag wilde ik op tijd naar bed.
Naja, misschien laat ik Wade-Kuivenhoven wel lopen. Dat kan een heel saaie pot worden.
Benieuwd of iemand ook wel eens zoiets heeft gehad bij een kutschimmelreclame.quote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb er ook echt nul komma nul verstand van dus zit als een aap naar een roestig horloge naar die dingen te kijken. Ach.quote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moeten shoppen voor een zorgverzekering. Het is toch om te janken eigenlijk
Kansberekening zegt van welquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd of iemand ook wel eens zoiets heeft gehad bij een kutschimmelreclame.
Tot zo!quote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Chippiegang het volgende:
ik ga maar eens naar huis rijden vanaf werk, kan prima in deze partij haha
Ik ook, maar voor een plenaire bijeenkomst met alle docenten. Schermpje aan en het bedje daarna weer in (en dan hopen dat er geen break-out rooms komen).quote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen om 09:00 weer voor het schermpje
Die standaard pakketten zijn dermate uitgekleed dat het geen moer meer uitmaakt lol. Het is om te janken dat we net zoals in een supermarkt kunnen shoppen voor een zorgverzekering. Doe gewoon 1 a 2 keuzes max in plaats van 180 aanbieders.quote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt nul komma nul verstand van dus zit als een aap naar een roestig horloge naar die dingen te kijken. Ach.
Geen verzekering uit de VGZ groep nemen als je medicijnen gebruikt #speltip1quote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt nul komma nul verstand van dus zit als een aap naar een roestig horloge naar die dingen te kijken. Ach.
Ik zat een paar maanden terug met een flinke kater in een break-out room.quote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor een plenaire bijeenkomst met alle docenten. Schermpje aan en het bedje daarna weer in (en dan hopen dat er geen break-out rooms komen).
Dat hij geen andere oorzaken wil bedenken is wat mij betreft een motivatieprobleemquote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef Tagliano het volgende:
In de wereld van Scholten is alles een motivatieprobleem
Vroeger zat ik gewoon met een flinke kater tijdens werkcollege. Tijden veranderen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zat een paar maanden terug met een flinke kater in een break-out room.
Als ik dit plaatje zo eens bekijk heb ik daar niks van op het oog. Vermoedelijk gewoon via de werkgever en dan wordt het Zorg en Zekerheid, morgen eens vragen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen verzekering uit de VGZ groep nemen als je medicijnen gebruikt #speltip1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op maandag 20 december 2021 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik dit plaatje zo eens bekijk heb ik daar niks van op het oog. Vermoedelijk gewoon via de werkgever en dan wordt het Zorg en Zekerheid, morgen eens vragen.Kijk hoe belachelijk veel keusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om te janken.
Het zat op weg naar Londen niet mee voor de Belg. Nadat the Hurricane eindelijk op plaats bestemming was aangekomen bleek hij met lege handen te staan. Zijn bagage is zoek waardoor hij zonder pijlen voor de deuren stond van Ally Pally.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik dit plaatje zo eens bekijk heb ik daar niks van op het oog. Vermoedelijk gewoon via de werkgever en dan wordt het Zorg en Zekerheid, morgen eens vragen.Ohja die zie ik hier eigenlijk nooit dus geen idee hoe dat zit met eventueel preferentiebeleid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Uiteraard!quote:Op maandag 20 december 2021 20:58 schreef Lonaa het volgende:
Dit is wel mijn favoriete score omroeper.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik hoor liever zijn vrouw, Tupper.quote:
Carpoolen met Ted Hankey genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef K_uit_h het volgende:
Jelle gaat liever naar de basisschool
Ik ga ze niet missenquote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Een hoop ellende is zijn tourkaart kwijt, ja jammer.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef K_uit_h het volgende:
Jelle gaat liever naar de basisschool
Dit kan echt nietquote:
Yannick die blij is. Genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Yannick is er erg blij mee dat klotedwerg Webster zijn tourkaart kwijt is.
"Ik hoop dat hij zijn beide armpjes breekt"quote:Op maandag 20 december 2021 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Yannick is er erg blij mee dat klotedwerg Webster zijn tourkaart kwijt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |