SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
Motie reeds besproken. @Dr_Flash bleef maar spammen.quote:Op maandag 20 december 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poepie heeft toch mooi half topic volgeluld
Ik zo stukje snertensoep GENOTquote:Op maandag 20 december 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Even ouwelullenslaapje allen. Vanavond weer DIEP IN DE NACHT en morgen weer aan de kantoorslavernij
Mag gewoon he, keerzijde van de vrijheidquote:Op maandag 20 december 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poepie heeft toch mooi half topic volgeluld
TRIBUNALEN VOLGEN!quote:Op maandag 20 december 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag gewoon he, keerzijde van de vrijheid
Gezelligquote:
Lekker naakt op het bankie?quote:Op maandag 20 december 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En nou je kop houwe want ik wil ff slapen
Phil Taylor. Die is reeds gestopt.quote:Op maandag 20 december 2021 17:46 schreef BB-King het volgende:
Doet trouwens die ene darter nog mee aan dit WK?
Ben naam even kwijt maar heeft wat overgewicht, is moeilijk te verstaan en heeft een domme uitdrukking.
Iemand een idee?
GENOTquote:Op maandag 20 december 2021 17:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GENOT ouwe reus. Ik heb nog 8 weken, hallotjes
Nee die bedoel ik niet.quote:Op maandag 20 december 2021 17:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Phil Taylor. Die is reeds gestopt.
Ja dat kan ongeveer driehonderd man zijn. De meesten daarvan doen niet mee want hier staan er maar 96.quote:Op maandag 20 december 2021 17:46 schreef BB-King het volgende:
Doet trouwens die ene darter nog mee aan dit WK?
Ben naam even kwijt maar heeft wat overgewicht, is moeilijk te verstaan en heeft een domme uitdrukking.
Iemand een idee?
Phil actquote:Op maandag 20 december 2021 17:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet.
Phil kon ik wel goed verstaan dus voldeed maar aan 2 van de 3 herkenningspunten.
haha zo dan, waar komt dat vandaan danquote:Op maandag 20 december 2021 17:49 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Het is wel gebruikelijk iets te posten van shemales of iets dergelijks als je nieuw bent.
Is dat die man in het geel en met enorme oorlellen?quote:Op maandag 20 december 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ie Chisnall bedoelt trouwens
quote:Op maandag 20 december 2021 17:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is dat die man in het geel en met enorme oorlellen?
Bij mij: al besproken.quote:Op maandag 20 december 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Even ouwelullenslaapje allen. Vanavond weer DIEP IN DE NACHT en morgen weer aan de kantoorslavernij
Zo zo, we hebben hier te maken met een connaisseur?quote:Op maandag 20 december 2021 18:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Biefstukje gebakken, wijntje erbij.
Als Maijeraids er zit welquote:Op maandag 20 december 2021 18:06 schreef Doevelaer het volgende:
Kunnen we de HOLLANDSE AVOND vast callen voor de Bingo?
Dat zou zomaar kunnen. Geen mayo erbij, zelfs geen HELA curry.quote:Op maandag 20 december 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zo, we hebben hier te maken met een connaisseur?
De Andere Tijden docu over de elfstedentocht van 1963 bewees dat hij geen lul was.quote:
Jeen was een lul toch?quote:Op maandag 20 december 2021 18:11 schreef spleeh het volgende:
[..]
De Andere Tijden docu over de elfstedentocht van 1963 bewees dat hij een lul was.
Ik begrijp opeens een stuk beter waarom Marco ambassadeur was van War Child.quote:Op maandag 20 december 2021 18:51 schreef Chippiegang het volgende:
Wie kan die reclame over die kinderverjaardagen ook niet meer zien? je zou ze bijna Marco als eregast toewensen
Niemand ziet hoe klein je bent.quote:Op maandag 20 december 2021 18:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik begrijp opeens een stuk beter waarom Marco ambassadeur was van War Child.
Ja puzzelstukjes vallen langzaam op zijn plekquote:Op maandag 20 december 2021 18:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik begrijp opeens een stuk beter waarom Marco ambassadeur was van War Child.
Stukje Michael Jackson, stukje Jimmy Saville.quote:Op maandag 20 december 2021 19:01 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja puzzelstukjes vallen langzaam op zijn plek
stukje Gary Glitterquote:Op maandag 20 december 2021 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje Michael Jackson, stukje Jimmy Saville.
In DRT heb je wel een mooie darts UI nodig als nieuwelingquote:Op maandag 20 december 2021 19:01 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja puzzelstukjes vallen langzaam op zijn plek
Misschien is dit een idee?quote:Op maandag 20 december 2021 19:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In DRT heb je wel een mooie darts UI nodig als nieuweling
Wie is je favoriete darter?quote:Op maandag 20 december 2021 19:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In DRT heb je wel een mooie darts UI nodig als nieuweling
quote:Op maandag 20 december 2021 19:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Misschien is dit een idee?
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2021 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog mikken-gerelateerd
Een vuist recht op die ogen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog mikken-gerelateerd
School en mensen spreken gaat ondanks de lockdown gewoon door.quote:
Ja zal bestquote:Op maandag 20 december 2021 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
School en mensen spreken gaat ondanks de lockdown gewoon door.
Nee.quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijken jullie wel eens naar HLF8?
Ik heb daar een pittige mening over.
Heel Leidschendam Frituurt? Ja dat is dit toch?quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zo beterquote:Op maandag 20 december 2021 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is je favoriete darter?
Het is echt tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er kijkt anderhalve man en een gevulde koek naar dus dat kan wel kloppen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is echt tenenkrommend slecht.
Heb jij ook een neger in de koelkast?quote:Op maandag 20 december 2021 19:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er kijkt anderhalve man en een gevulde koek naar dus dat kan wel kloppen.
quote:Op maandag 20 december 2021 19:38 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Sorry ben nog beetje nieuw denk ik
Alle vriendjes van Sjonnie en de familie komen langs en dan gaat hij een beetje de popie jopie uithangen en dansjes op tafel doen. Anchorman zijn is een vak.quote:Op maandag 20 december 2021 19:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er kijkt anderhalve man en een gevulde koek naar dus dat kan wel kloppen.
Er steekt een rietje uit mijn buurmans voorgevel. Ik ben iets op het spoor.quote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij ook een neger in de koelkast?
[ afbeelding ]
Gelukkig vindt hij alles erg leuk. Warm bad voor zijn gasten.quote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle vriendjes van Sjonnie en de familie komen langs en dan gaat hij een beetje de popie jopie uithangen en dansjes op tafel doen. Anchorman zijn is een vak.
Wat een godenscene hebben ze in elkaar gezetquote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij ook een neger in de koelkast?
[ afbeelding ]
Zitten we er nog voor?quote:Op maandag 20 december 2021 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We zijn nog in de race voor het topicrecord. Ter info.
Ik heb vanmiddag gezien hoe dat kanquote:Op maandag 20 december 2021 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaat helemaal goed komenquote:Op maandag 20 december 2021 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik nietquote:Op maandag 20 december 2021 19:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gezien hoe dat kan
Vanavond moeten we in topic 62 zitten.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat @Poepz0r zonder enige aanleiding offtopic heeft zitten posten hequote:
Dat is onmogelijk in zo'n zelfregulerend warm bad.quote:Op maandag 20 december 2021 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat @:poepz0r zonder enige aanleiding offtopic heeft zitten posten he
Hoef je je niet meer druk over te maken pseudomodquote:Op maandag 20 december 2021 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat @:poepz0r zonder enige aanleiding offtopic heeft zitten posten he
Godverdomme je begon net zo leukquote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef Chippiegang het volgende:
Waren er ook nog hoerenreviews? vond ik een leuke rubriek vorig jaar haha
Dit jaar houden we het beschaafd.quote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef Chippiegang het volgende:
Was meer een zeer ludieke referentie aan gisteren al zeg ik het zelfquote:Op maandag 20 december 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoef je je niet meer druk over te maken pseudomod
Ik zie het. Vorig jaar begon het WK ook op 15 december. Makkelijk bij te houden dan.quote:Op maandag 20 december 2021 19:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vanavond moeten we in topic 62 zitten.
0 herhalingsgevaar dit jaarquote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef Chippiegang het volgende:
Goedzo, dat lijkt me een beter idee, moet wel toegeven dat ik er wel goed om heb gelachen als er weer zon genotspartij bezig wasquote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit jaar houden we het beschaafd.
De vleesgeworden saaiheid.quote:Op maandag 20 december 2021 19:56 schreef T3hTommay het volgende:
Als Kuivenhoven wint post ik nooit meer in DRT.
NIet zo gewaagd dezequote:Op maandag 20 december 2021 19:56 schreef T3hTommay het volgende:
Waaghalsquote:Op maandag 20 december 2021 19:56 schreef T3hTommay het volgende:
Als RvB verliest post ik nooit meer in DRT.quote:
Allemaal zin in de HOLLANDSE AVONDquote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het hier wel vies druk terwijl de show nog niet eens begonnen is
Mag ik dat zeggen
Ja dat mag jij zeggen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Mag ik dat zeggen
Er moeten twee NEDERLANDERSquote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Mag ik dat zeggen
Ja dat mag jij zeggenquote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Mag ik dat zeggen
Mevrouw van Zetten uit Tiel zal vanavond ook wel kijkenquote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Mag ik dat zeggen
Alsof die Filipino er iets van kanquote:Op maandag 20 december 2021 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Als RvB verliest post ik nooit meer in DRT.
Iets gewaagder al.
Jawel eigenlijkquote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Alsof die Filipino er iets van kan
Overstroomd bad, de kraan staat al de hele dag openquote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt door de stortvloed aan reacties
Raybar godquote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
Vergeet de pick'em niet
![]()
DRT / [PDC WK 2022] Pick'em spel #1
Vergeet de pick'em niet
BarneyGod moet ook eerst nog op komen dagen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Alsof die Filipino er iets van kan
Heb enkel eens op de H2H gekeken in Flashscore, zag er niet te best uit. Maar heb er inderdaad niet echt zicht op.quote:
Bonkers die manquote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef Chippiegang het volgende:
Machine gaat iedereen gewoon handjes schudden
quote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef Chippiegang het volgende:
Wat een hoop open deuren achter elkaarquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee @:Muskusboktor57 ook nog niet besef ik mij.
@:maxi-mus en @:Nober weer nergens te bekennen en dat noemt zichzelf dartfans. UIT DAT LICHT.
De moderne tijd laat wel zien waarom handen schudden de norm was.quote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef Chippiegang het volgende:
Darts Ultimate Team?quote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan ze de grote spelerskaarten ook promoten?
quote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De vervelende klote dikzak Darin Young
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
@KingRolandquote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Bedankt ie nou God-de-Vader nadat ie gewonnen heeft?
Dat noemen ze eerste ronde genotquote:Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
Eerste 2 partijen zijn wel beetje apart in de avondsessie
Hij zal ook bij het ontbijt en de lunch ongetwijfeld stevig hebben zitten bunkeren ja.quote:Op maandag 20 december 2021 20:09 schreef BB-King het volgende:
Ligt het aan mij of is Feather aangekomen sinds de laatste keer dat we hem zagen?
Op TV lijk je al gauw 5 kilo zwaarder, en dan heeft hij ook nog de pech dat hij daar nu iedere dag op te zien is. Dan gaat dat wel snel jaquote:Op maandag 20 december 2021 20:09 schreef BB-King het volgende:
Ligt het aan mij of is Feather aangekomen sinds de laatste keer dat we hem zagen?
Plus de pech dat hij mokervadsig is.quote:Op maandag 20 december 2021 20:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op TV lijk je al gauw 5 kilo zwaarder, en dan heeft hij ook nog de pech dat hij daar nu iedere dag op te zien is. Dan gaat dat wel snel ja
Gelachen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op TV lijk je al gauw 5 kilo zwaarder, en dan heeft hij ook nog de pech dat hij daar nu iedere dag op te zien is. Dan gaat dat wel snel ja
Dat kan ook meewegen jaquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Plus de pech dat hij mokervadsig is.
Like voor de Ul.quote:Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
Eerste 2 partijen zijn wel beetje apart in de avondsessie
Haha!quote:
Ik zou zeggen "even quoten" maar dit zou wel een teleurstellende zijnquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg geen lucht meer als deze man WK wordt
Diversiteitsquotaquote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
Rusty Jake in de avond ten kosten van Chisnall, King... welke mafketel verzint dat?
Chisnall en King, nou en zeg.quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
Rusty Jake in de avond ten kosten van Chisnall, King... welke mafketel verzint dat?
Omdat dit een eerste ronde partij is en Chisnall en King tweede ronde partijen zijn?quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
Die Wilson is wel een tough cookiequote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Iemand nog wat te melden over Woodhouse-Wilson eigenlijk
Wilson is een sympathieke man.quote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef fetX het volgende:
Het shirt van Barney ziet er zelfs voor een dartsshirt een beetje goedkoop uit.
Dat gaat toch ook helemaal niet gebeurenquote:Op maandag 20 december 2021 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "even quoten" maar dit zou wel een teleurstellende zijn
Die partij bestaat in de studio niet. We gaan het nog even over Stief tegen Sherrock hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Ja dat viel een beetje tegenquote:
Kan Maijer mooi thuisblijven.quote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef fetX het volgende:
Koert ziet er trouwens gezonder uit dan normaal.
Niet boeiend genoeg om het vooraf al een kwartier over te hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Boostertje gepakt, gok ik?quote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef fetX het volgende:
Koert ziet er trouwens gezonder uit dan normaal.
Dat lijkt me sowieso het beste.quote:Op maandag 20 december 2021 20:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kan Maijer mooi thuisblijven.
Positief getest?quote:
Dit ziet er ongezond uitquote:Op maandag 20 december 2021 20:15 schreef Nober het volgende:
Is @:Poepz0r's vrouw begonnen?
[ instagram ]
Ik lees en hoor goede dingen, erg mooi.quote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef fetX het volgende:
@:maxi-mus ik heb de eerste 4 afleveringen van The Witcher gezien. Prima tweede seizoen tot nu toe.
Zo ziet ie er dan ook wel uit jaquote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef Mani89 het volgende:
James Wilson is een ex-bajesklant trouwens.
Dit is Netflix tochquote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef fetX het volgende:
@:maxi-mus ik heb de eerste 4 afleveringen van The Witcher gezien. Prima tweede seizoen tot nu toe.
Kort.quote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef Doevelaer het volgende:
Roland en Niels hypen alsnog even deze partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |