Gelachen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op TV lijk je al gauw 5 kilo zwaarder, en dan heeft hij ook nog de pech dat hij daar nu iedere dag op te zien is. Dan gaat dat wel snel ja
Dat kan ook meewegen jaquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Plus de pech dat hij mokervadsig is.
Like voor de Ul.quote:Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
Eerste 2 partijen zijn wel beetje apart in de avondsessie
Ik zou zeggen "even quoten" maar dit zou wel een teleurstellende zijnquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg geen lucht meer als deze man WK wordt
Diversiteitsquotaquote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
Rusty Jake in de avond ten kosten van Chisnall, King... welke mafketel verzint dat?
Chisnall en King, nou en zeg.quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
Rusty Jake in de avond ten kosten van Chisnall, King... welke mafketel verzint dat?
Omdat dit een eerste ronde partij is en Chisnall en King tweede ronde partijen zijn?quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
Die Wilson is wel een tough cookiequote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Iemand nog wat te melden over Woodhouse-Wilson eigenlijk
Wilson is een sympathieke man.quote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef fetX het volgende:
Het shirt van Barney ziet er zelfs voor een dartsshirt een beetje goedkoop uit.
Dat gaat toch ook helemaal niet gebeurenquote:Op maandag 20 december 2021 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "even quoten" maar dit zou wel een teleurstellende zijn
Die partij bestaat in de studio niet. We gaan het nog even over Stief tegen Sherrock hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |