Darts Ultimate Team?quote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan ze de grote spelerskaarten ook promoten?
quote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De vervelende klote dikzak Darin Young
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
@KingRolandquote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Bedankt ie nou God-de-Vader nadat ie gewonnen heeft?
Dat noemen ze eerste ronde genotquote:Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
Eerste 2 partijen zijn wel beetje apart in de avondsessie
Hij zal ook bij het ontbijt en de lunch ongetwijfeld stevig hebben zitten bunkeren ja.quote:Op maandag 20 december 2021 20:09 schreef BB-King het volgende:
Ligt het aan mij of is Feather aangekomen sinds de laatste keer dat we hem zagen?
Op TV lijk je al gauw 5 kilo zwaarder, en dan heeft hij ook nog de pech dat hij daar nu iedere dag op te zien is. Dan gaat dat wel snel jaquote:Op maandag 20 december 2021 20:09 schreef BB-King het volgende:
Ligt het aan mij of is Feather aangekomen sinds de laatste keer dat we hem zagen?
Plus de pech dat hij mokervadsig is.quote:Op maandag 20 december 2021 20:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op TV lijk je al gauw 5 kilo zwaarder, en dan heeft hij ook nog de pech dat hij daar nu iedere dag op te zien is. Dan gaat dat wel snel ja
Gelachen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op TV lijk je al gauw 5 kilo zwaarder, en dan heeft hij ook nog de pech dat hij daar nu iedere dag op te zien is. Dan gaat dat wel snel ja
Dat kan ook meewegen jaquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Plus de pech dat hij mokervadsig is.
Like voor de Ul.quote:Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
Eerste 2 partijen zijn wel beetje apart in de avondsessie
Haha!quote:
Ik zou zeggen "even quoten" maar dit zou wel een teleurstellende zijnquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg geen lucht meer als deze man WK wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |