School en mensen spreken gaat ondanks de lockdown gewoon door.quote:
Ja zal bestquote:Op maandag 20 december 2021 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
School en mensen spreken gaat ondanks de lockdown gewoon door.
Nee.quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijken jullie wel eens naar HLF8?
Ik heb daar een pittige mening over.
Heel Leidschendam Frituurt? Ja dat is dit toch?quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zo beterquote:Op maandag 20 december 2021 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is je favoriete darter?
Het is echt tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er kijkt anderhalve man en een gevulde koek naar dus dat kan wel kloppen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is echt tenenkrommend slecht.
Heb jij ook een neger in de koelkast?quote:Op maandag 20 december 2021 19:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er kijkt anderhalve man en een gevulde koek naar dus dat kan wel kloppen.
quote:Op maandag 20 december 2021 19:38 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Sorry ben nog beetje nieuw denk ik
Alle vriendjes van Sjonnie en de familie komen langs en dan gaat hij een beetje de popie jopie uithangen en dansjes op tafel doen. Anchorman zijn is een vak.quote:Op maandag 20 december 2021 19:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er kijkt anderhalve man en een gevulde koek naar dus dat kan wel kloppen.
Er steekt een rietje uit mijn buurmans voorgevel. Ik ben iets op het spoor.quote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij ook een neger in de koelkast?
[ afbeelding ]
Gelukkig vindt hij alles erg leuk. Warm bad voor zijn gasten.quote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle vriendjes van Sjonnie en de familie komen langs en dan gaat hij een beetje de popie jopie uithangen en dansjes op tafel doen. Anchorman zijn is een vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |