Wat een godenscene hebben ze in elkaar gezetquote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij ook een neger in de koelkast?
[ afbeelding ]
Zitten we er nog voor?quote:Op maandag 20 december 2021 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We zijn nog in de race voor het topicrecord. Ter info.
Ik heb vanmiddag gezien hoe dat kanquote:Op maandag 20 december 2021 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaat helemaal goed komenquote:Op maandag 20 december 2021 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik nietquote:Op maandag 20 december 2021 19:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gezien hoe dat kan
Vanavond moeten we in topic 62 zitten.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat @Poepz0r zonder enige aanleiding offtopic heeft zitten posten hequote:
Dat is onmogelijk in zo'n zelfregulerend warm bad.quote:Op maandag 20 december 2021 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat @:poepz0r zonder enige aanleiding offtopic heeft zitten posten he
Hoef je je niet meer druk over te maken pseudomodquote:Op maandag 20 december 2021 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat @:poepz0r zonder enige aanleiding offtopic heeft zitten posten he
Godverdomme je begon net zo leukquote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef Chippiegang het volgende:
Waren er ook nog hoerenreviews? vond ik een leuke rubriek vorig jaar haha
Dit jaar houden we het beschaafd.quote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef Chippiegang het volgende:
Was meer een zeer ludieke referentie aan gisteren al zeg ik het zelfquote:Op maandag 20 december 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoef je je niet meer druk over te maken pseudomod
Ik zie het. Vorig jaar begon het WK ook op 15 december. Makkelijk bij te houden dan.quote:Op maandag 20 december 2021 19:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vanavond moeten we in topic 62 zitten.
0 herhalingsgevaar dit jaarquote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef Chippiegang het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |