Stuur die dm klootzak!quote:Op maandag 20 december 2021 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben lui vandaag. En gisteren.
Flash stop met deze act. Siswet is de leven.quote:Op maandag 20 december 2021 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier ook net de zwakzinnigen-dagbesteding he. Wie van jullie twee is Maijer?
Die busremise met die dikke tetten? Die ken ik wel hoor, maak je geen zorgenquote:
@de_boswachter de onwetendheid HAHAquote:Op maandag 20 december 2021 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die busremise met die dikke tetten? Die ken ik wel hoor, maak je geen zorgen
Watquote:Op maandag 20 december 2021 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier ook net de zwakzinnigen-dagbesteding he. Wie van jullie twee is Maijer?
Ik heb het gifje van Siswet even doorgestuurd naar @Szura die zit zich heerlijk af te beren 100%quote:
@Nattekat al geīnformeerd?quote:Op maandag 20 december 2021 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het gifje van Siswet even doorgestuurd naar @:szura die zit zich heerlijk af te beren 100%
Nee @Muskusboktor57 ook nog niet besef ik mij.quote:Op maandag 20 december 2021 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:nattekat al geīnformeerd?
Wij JUICHEN voor Illagan.quote:Op maandag 20 december 2021 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zo offline tot 22:00 voor Barnegod. Nu even bijslapen. Gegroet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |