Barney op dit niveau is top 32 en zeker niet het niveau van van Duijvenbode.quote:Op maandag 20 december 2021 12:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Barney op dit niveau is gewoon een plekje tussen 15-24. Dat is het niveau van Van Duivenbode, Dolan en Clemens. Genoeg om lekker mee te doen, maar te zwak om halve finales te halen.
Je weet dat ik volledig achter Dolan sta?quote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Barney en Dolan hetzelfde niveau noemen
Bijzonder ook om te zien dat het gemiddelde van Taylor ook niet echt minder werd in de loop der jaren, de PDC finales bekijkend. Eerder beter. Verschil is dat de tegenstanders ook beter werden.quote:Op maandag 20 december 2021 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja. Vroeger was er 1 die dik boven de 100 kon gooien en die kon daardoor 16x wereldkampioen worden. Nu zijn t er gelukkig meer.
Is dit een miem?quote:Op maandag 20 december 2021 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht dit week mijn kerstpakket!
Maar 'dit week' is geen Nederlands.quote:Op maandag 20 december 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NIet dat ik weet? Ik verwacht daadwerkelijk een pakket dit week van mijn werk
Dezequote:Op maandag 20 december 2021 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar 'dit week' is geen Nederlands.
Ik tel 4 kleuren van verschillende vakjes.quote:Op maandag 20 december 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle vakjes met groen zijn geweest, dus ook die
Misschien was met twee kleuren werken toch niet zo handig
Staat er nu bijquote:Op maandag 20 december 2021 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat VEEL PLEZIEJUR heb ik ook al 714 keer te vaak gehoord
Trein moeten pakken. Directe EuroStar Brussel - Londen.quote:Op maandag 20 december 2021 13:15 schreef spleeh het volgende:
https://dartfreakz.nl/blo(...)mpaign=ReviveOldPost
Altijd tegen hamster
(koffers ook nog kwijt)
Pardon? ALLEEN MAAR van Marcel.quote:Op maandag 20 december 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die hebben we nog niet van Marcel geheurt toch?
Die gaat nog van god los joh.quote:Op maandag 20 december 2021 13:25 schreef Poepz0r het volgende:
Stelling:
Alexia dient een OnlyFans account te hebben.
Ik zie steun voor deze motie. Dank partij @Cocoquote:Op maandag 20 december 2021 13:25 schreef Poepz0r het volgende:
Stelling:
Alexia dient een OnlyFans account te hebben.
O dat was mijn eigen idiote idee, vandaar ook inmiddels de aanpassing. Zoals ik al zei in de niet ingevulde versie (of met slechts enkele vakjes ingekleurd) zag het er prima uit, maar nu inmiddels de helft is geweest werd het één onduidelijke bendequote:Op maandag 20 december 2021 13:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik tel 4 kleuren van verschillende vakjes.
Van wie is dat idiote idee?
Ik kreeg hem zelf van meerdere users door, maar ik heb hem zelf niet horen langskomen (maar dat geldt voor meer uit de bingo, vandaar dat ik het vaak navraag).quote:Op maandag 20 december 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zal het wel kloppen, ik heb ook wat gemist.quote:Op maandag 20 december 2021 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg hem zelf van meerdere users door, maar ik heb hem zelf niet horen langskomen (maar dat geldt voor meer uit de bingo, vandaar dat ik het vaak navraag).
Ja, veel beter. Hij gooit dit jaar vrij rustig mee, haast anoniem zou ik het noemen, maar slecht is het niet. Hij heeft zich voor vier TV-toernooien geplaatst waarbij de Grand Slam het knapst was. Op de UK open verloor hij wat pijnlijk van Soutar maar verder heeft hij enkel verloren van spelers van wie je prima kan verliezen (Smith, Anderson en vGerwen) en daar bleef hij vrij rustig onder.quote:Op maandag 20 december 2021 12:24 schreef Momo het volgende:
Vanavond Barney, ik volg door het jaar Darts niet zo heel goed, maar heeft hij zichzelf weer een beetje herpakt mentaal gezien?
Dan kun jij je dus weer druk maken om de OnlyFans van Alexiaquote:Op maandag 20 december 2021 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
FRIKANDEL NOG NIET IN DE GANG GENOT @:de_boswachter
Is toch je reinste beflikkering dat ze die niet heeft.quote:Op maandag 20 december 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kun jij je dus weer druk maken om de OnlyFans van Alexia
@de_boswachter zet ruige likes, maar reageert niet. Zo mokerlui.quote:Op maandag 20 december 2021 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
FRIKANDEL NOG NIET IN DE GANG GENOT @:de_boswachter
Heeft bowa een punthoofd?quote:Op maandag 20 december 2021 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:de_boswachter zet ruige likes, maar reageert niet. Zo mokerlui.
Ik heb Marcel al minimaal 5 keer VEEL PLEZIEJJJJJR horen roepen met een blij hondenhoofdquote:Op maandag 20 december 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2021 14:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik heb Marcel al minimaal 5 keer VEEL PLEZIEJJJJJR horen roepen met een blij hondenhoofd
Lui sowieso, dikkig niet. Bonk spier genot.quote:Op maandag 20 december 2021 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is wel aan de dikkige kant en lui genot.
Pics or gtfoquote:Op maandag 20 december 2021 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lui sowieso, dikkig niet. Bonk spier genot.
Niet eroverheen lullen Jos. Pics or gtfo.quote:Op maandag 20 december 2021 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stuur maar eens pics van die kleine straks. En niet van je 12 cm ouwe.
Ok doei. Koud bad.quote:Op maandag 20 december 2021 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet eroverheen lullen Jos. Pics or gtfo.
Wij missen de middagsessies.quote:Op maandag 20 december 2021 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Waarom wordt hier zoveel gepost als er niet gedart wordt.
Stukje Amsterdammertje.quote:Op maandag 20 december 2021 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun jij niet eens een sessie geven voor mijn goede vriend @:de_boswachter ?
Mag per dm allen.quote:Op maandag 20 december 2021 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje Amsterdammertje.
Ter informatie: gifje van Siswet gezocht. Niet geschikt voor deze doelgroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |