SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Rond 22:00.quote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Hoelaat moet Barney? (daar schakel ik even voor in)
Dit kan niet.quote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet nog dat ik Daydream Believer leuk vind maar ik kan me het deuntje niet meer voor de geest halen
Niet voor 00:30quote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavondquote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Dit mag uit de OP. @heywooduquote:Sunday December 19
Evening Session (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Ach, kan gebeuren. Bij de eerste toontjes had ik 'm wel weerquote:
Klopt. Maar Feyenoord docu is geen Netflix he? Al wist je dat vastquote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef Tagliano het volgende: [..] Dit is Netflix toch Dan heb ik samen met de Feyenoord docu alvast wat voor de donkere dagen na de finale
Nee daar ben ik wel bereid voor een (proef)abotje Disney te nemenquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Maar Feyenoord docu is geen Netflix he? Al wist je dat vast
Hotel levenquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Doevelaer het volgende:
Woodhouse heeft er een paar kilo'tjes bij gekregen, toch te vaak aan tv toernooien mee gedaan
Prumjur Liek gedaan, ho hoquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Mooi dat Roland zo loopt te haten, maar wat heeft hij nou allemaal gebracht als darter?
Na Barney en MVG de meest succesvolle Nederlandse darter. Hij heeft wel recht van spreken hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Mooi dat Roland zo loopt te haten, maar wat heeft hij nou allemaal gebracht als darter?
Twee kwartfinales en een halve finale in de hoogtijdagen van Lakeside/The Embassy, jawel! En twee kwartfinales bij de PDC! En de UK Open gewonnen en finale Premier League gehaald. Ik bedoel maar.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Halve finale WK (BDO), winnaar UK open.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Jammer genoeg niet de Woody'squote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Woodhouse heeft wel een bij hem passende opkomst
300x verloren van de klootzak Phil Douglas Taylor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
De slechtste pot ooit op tv.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Alle tijd om met de bubbels in het bad te spelenquote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Dit zijn wel van die potten dat mijn focus vooral op het topic ligt
Mijn focus ligt meer bij het bobsleeėn en skicross op het moment, daar zijn dit wel lekkere wedstrijdjes voor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Vind ik wel gezellig.quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Score omroeper?quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef RipCity het volgende:
Heeft iemand wel eens een pijltje in die score omroeper per ongeluk gegooid?
Mooi uitgangsbord voor 123 Lens.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Heeft een major bij de PDC gewonnen (de UK open). Dat is verder alleen Barney en vGerwen gelukt.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Je weet wel met die vlokken schuim?quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alle tijd om met de bubbels in het bad te spelen
Ach, de Lakeside van Jelle K. mag ook nog wel tellen, dat was nog wel net voor de echte definitieve exodus.quote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft een major bij de PDC gewonnen (de UK open). Dat is verder alleen Barney en vGerwen gelukt.
Beter dan menig FOK!ker, sooowquote:Op maandag 20 december 2021 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee kwartfinales en een halve finale in de hoogtijdagen van Lakeside/The Embassy, jawel! En twee kwartfinales bij de PDC! En de UK Open gewonnen en finale Premier League gehaald. Ik bedoel maar.
We noemen het een caller. Anders komen er tribunalen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Keurig Nederlands voor caller toch?
Zo te zien al minimaal drie.quote:Op maandag 20 december 2021 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Wilson al nekhernia hebben gezien zijn houding?
Als je ‘Woody’ als bijnaam neemt doe dan dat liedje van Toy Storyquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Woodhouse heeft wel een bij hem passende opkomst
Roewby-Sjongod staat 63e virtueel en Roestige-Sjaak 87equote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef T3hTommay het volgende:
Vraagje aan de kenners: hoe zit het met de tourcard-verwachtingen voor deRodriguezjes
?
Hij geeft ook wel eens in het Duits commentaarquote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Pino112 het volgende:
"Sinds 2020 is Scholten bondscoach van het Duitse nationale dartsteam.[1]"
Jeetje.
Zijn Haagse Duits is echt geweldig.quote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij geeft ook wel eens in het Duits commentaar
Dat is wel mooi
Je weet dat Murnan er ook nog in zit haha.quote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Zorro het volgende:
Dit ziet er nu al uit als een wedstrijd die veel te lang gaat duren
Voel ik opeens twee kleine bobbelsquote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet wel met die vlokken schuim?
Of je wordt dartsfitquote:Op maandag 20 december 2021 20:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Voel ik opeens twee kleine bobbels
Kon zo richting afdeling oncologie
We zullen deze amateuren fahler nooit vergeten.quote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij geeft ook wel eens in het Duits commentaar
Dat is wel mooi
Diep in de nachtZquote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef Zorro het volgende:
3-2 in sets met elke set ook 3-2.
Zo'n wedstrijd
En gemiddeldes van 81 en 79.quote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef Zorro het volgende:
Zo'n wedstrijd
Dit had natuurlijk al nooit in een avond sessie gezet mogen wordenquote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef fetX het volgende:
Terecht dat dit het eerste potje van de avond is.
God neequote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef Zorro het volgende:
Zo'n wedstrijd
We houden Wilson in de gaten.quote:
Dit is er wel eentje die ik normaal gesproken oversla ja.quote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dit had natuurlijk al nooit in een avond sessie gezet mogen worden
Ja die YouTube filmpjes zijn briljantquote:Op maandag 20 december 2021 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn Haagse Duits is echt geweldig.
Zo klinkt Russ altijdquote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef D_A het volgende:
Zo die stem is al lekker vergaan zo aan t begin van het toernooi
Jij bent nog niet bekend met Russ Bray, zo te horenquote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef D_A het volgende:
Hij rolt zo weer lekker een shaggie met Jim Williams in de pauze.quote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef D_A het volgende:
Nee, Wilson en Woodhouse zijn gewoon trage figuren, ligt niet aan je internet.quote:Op maandag 20 december 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Misschien maar even de hele internetboel hier vervangn godvers trage kutboel
Nee zo traag gooien ze gewoonquote:Op maandag 20 december 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Misschien maar even de hele internetboel hier vervangn godvers trage kutboel
Ik had 't idee dat het minder was dan voorheenquote:Op maandag 20 december 2021 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met Russ Bray, zo te horen
Woodhouse lijkt dit wel simpel te winnen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:27 schreef Zorro het volgende:
Zo'n wedstrijd
TOTTENHAM GET BATTERED EVERYWHERE THEY GOquote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef BB-King het volgende:
Medley.
Stand up if you love the darts
Boring boring tables!
Feed the stands, let them know it's Christmas Time
Yayayayayayayayayayayayayayayaya
Kolokolokolokolokolokolokolokolo
There's only one...
There's only one...
Walking around, singing a song
Waling in a... wonderland.
Don't take me home
Please don't take me home
I just don't wanna go to work
I wanna stay here and drink all your beer
Please don't please don't take me home
Dat Schottendingetje is er nu ook wel bijgekomen op totaal willekeurige en irrelevante momenten.quote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef BB-King het volgende:
Medley.
Boring boring tables!
There's only one...
There's only one...
Don't take me home
Jalalalla Vincent van der Voort, van der Voort, van der Voort, Vincent van der Voort jalalalaaquote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef BB-King het volgende:
Medley.
Boring boring tables!
There's only one...
There's only one...
Don't take me home
En drinkt daarna een fles whiskey me Whitlock?quote:Op maandag 20 december 2021 20:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij rolt zo weer lekker een shaggie met Jim Williams in de pauze.
De eerste 3-2 set is anders al een feitquote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Woodhouse lijkt dit wel simpel te winnen.
Timing hoor, ik hoorde 'mquote:Op maandag 20 december 2021 20:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jalalalla Vincent van der Voort, van der Voort, van der Voort, Vincent van der Voort jalalalaa
Russ Bray Godquote:Op maandag 20 december 2021 20:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die gozer naast het bord die 180 roept.
GENOTquote:
De sympathieke mensen van NHquote:Op maandag 20 december 2021 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zuiderduingoden met breiende oma's
Gewoon kop of munt.quote:Op maandag 20 december 2021 20:34 schreef wimderon het volgende:
Rond hoofd Wilson of lege blik Woodhouse. Lastig, lastig.
Nee.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef RipCity het volgende:
Heeft iemand wel eens een pijltje in die score omroeper per ongeluk gegooid?
Die reportages waren ook goud. Echt heel leuk.quote:Op maandag 20 december 2021 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zuiderduingoden met breiende oma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |