Nee daar ben ik wel bereid voor een (proef)abotje Disney te nemenquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Maar Feyenoord docu is geen Netflix he? Al wist je dat vast
Hotel levenquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Doevelaer het volgende:
Woodhouse heeft er een paar kilo'tjes bij gekregen, toch te vaak aan tv toernooien mee gedaan
Prumjur Liek gedaan, ho hoquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Mooi dat Roland zo loopt te haten, maar wat heeft hij nou allemaal gebracht als darter?
Na Barney en MVG de meest succesvolle Nederlandse darter. Hij heeft wel recht van spreken hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Mooi dat Roland zo loopt te haten, maar wat heeft hij nou allemaal gebracht als darter?
Twee kwartfinales en een halve finale in de hoogtijdagen van Lakeside/The Embassy, jawel! En twee kwartfinales bij de PDC! En de UK Open gewonnen en finale Premier League gehaald. Ik bedoel maar.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Halve finale WK (BDO), winnaar UK open.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Jammer genoeg niet de Woody'squote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Woodhouse heeft wel een bij hem passende opkomst
300x verloren van de klootzak Phil Douglas Taylor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
De slechtste pot ooit op tv.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Alle tijd om met de bubbels in het bad te spelenquote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Dit zijn wel van die potten dat mijn focus vooral op het topic ligt
Mijn focus ligt meer bij het bobsleeën en skicross op het moment, daar zijn dit wel lekkere wedstrijdjes voor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Vind ik wel gezellig.quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Score omroeper?quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef RipCity het volgende:
Heeft iemand wel eens een pijltje in die score omroeper per ongeluk gegooid?
Mooi uitgangsbord voor 123 Lens.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Heeft een major bij de PDC gewonnen (de UK open). Dat is verder alleen Barney en vGerwen gelukt.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Je weet wel met die vlokken schuim?quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alle tijd om met de bubbels in het bad te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |