Vind ik wel gezellig.quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Dit zijn wel van die potten dat mijn focus vooral op het topic ligt
Score omroeper?quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef RipCity het volgende:
Heeft iemand wel eens een pijltje in die score omroeper per ongeluk gegooid?
Mooi uitgangsbord voor 123 Lens.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Mooi dat Roland zo loopt te haten, maar wat heeft hij nou allemaal gebracht als darter?
Heeft een major bij de PDC gewonnen (de UK open). Dat is verder alleen Barney en vGerwen gelukt.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Mooi dat Roland zo loopt te haten, maar wat heeft hij nou allemaal gebracht als darter?
Je weet wel met die vlokken schuim?quote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alle tijd om met de bubbels in het bad te spelen
Ach, de Lakeside van Jelle K. mag ook nog wel tellen, dat was nog wel net voor de echte definitieve exodus.quote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft een major bij de PDC gewonnen (de UK open). Dat is verder alleen Barney en vGerwen gelukt.
Beter dan menig FOK!ker, sooowquote:Op maandag 20 december 2021 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee kwartfinales en een halve finale in de hoogtijdagen van Lakeside/The Embassy, jawel! En twee kwartfinales bij de PDC! En de UK Open gewonnen en finale Premier League gehaald. Ik bedoel maar.
We noemen het een caller. Anders komen er tribunalen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Keurig Nederlands voor caller toch?
Zo te zien al minimaal drie.quote:Op maandag 20 december 2021 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Wilson al nekhernia hebben gezien zijn houding?
Als je ‘Woody’ als bijnaam neemt doe dan dat liedje van Toy Storyquote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Woodhouse heeft wel een bij hem passende opkomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |