Diversiteitsquotaquote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
Rusty Jake in de avond ten kosten van Chisnall, King... welke mafketel verzint dat?
Chisnall en King, nou en zeg.quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
Rusty Jake in de avond ten kosten van Chisnall, King... welke mafketel verzint dat?
Omdat dit een eerste ronde partij is en Chisnall en King tweede ronde partijen zijn?quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
Die Wilson is wel een tough cookiequote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Iemand nog wat te melden over Woodhouse-Wilson eigenlijk
Wilson is een sympathieke man.quote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef fetX het volgende:
Het shirt van Barney ziet er zelfs voor een dartsshirt een beetje goedkoop uit.
Dat gaat toch ook helemaal niet gebeurenquote:Op maandag 20 december 2021 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "even quoten" maar dit zou wel een teleurstellende zijn
Die partij bestaat in de studio niet. We gaan het nog even over Stief tegen Sherrock hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Ja dat viel een beetje tegenquote:
Kan Maijer mooi thuisblijven.quote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef fetX het volgende:
Koert ziet er trouwens gezonder uit dan normaal.
Niet boeiend genoeg om het vooraf al een kwartier over te hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Boostertje gepakt, gok ik?quote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef fetX het volgende:
Koert ziet er trouwens gezonder uit dan normaal.
Dat lijkt me sowieso het beste.quote:Op maandag 20 december 2021 20:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kan Maijer mooi thuisblijven.
Positief getest?quote:
Dit ziet er ongezond uitquote:Op maandag 20 december 2021 20:15 schreef Nober het volgende:
Is @:Poepz0r's vrouw begonnen?
[ instagram ]
Ik lees en hoor goede dingen, erg mooi.quote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef fetX het volgende:
@:maxi-mus ik heb de eerste 4 afleveringen van The Witcher gezien. Prima tweede seizoen tot nu toe.
Zo ziet ie er dan ook wel uit jaquote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef Mani89 het volgende:
James Wilson is een ex-bajesklant trouwens.
Dit is Netflix tochquote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef fetX het volgende:
@:maxi-mus ik heb de eerste 4 afleveringen van The Witcher gezien. Prima tweede seizoen tot nu toe.
Kort.quote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef Doevelaer het volgende:
Roland en Niels hypen alsnog even deze partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |