Ik moet nog cadeaus halen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is bovendien de week van Kerstmis.
Uitmelkgenotquote:Op maandag 20 december 2021 20:47 schreef Chippiegang het volgende:
Dit wordt echt 3-2 in sets, en 3-2 in elke set
Definieer 'werken'.quote:Op maandag 20 december 2021 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van werken is nog nooit iemand rijk geworden.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van werken is nog nooit iemand rijk geworden.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
U hebt een heel groot probleem
Aangezien de kerstgedachte is denk aan elkaar kun je wat mij betreft ook iedereen een pen geven van 123inkt.nl ofzo. Het gaat immers om het gebaar!quote:
maar echt hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat een lange, lange avond worden
Dat zou kunnen maar ik denk niet dat het dan heel gezellig wordt voor mij.quote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aangezien de kerstgedachte is denk aan elkaar kun je wat mij betreft ook iedereen een pen geven van 123inkt.nl ofzo. Het gaat immers om het gebaar!
Ik ben al continu aan het wegdommelenquote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat een lange, lange avond worden
In feite koop je dus gezelligheid met een cadeauquote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar ik denk niet dat het dan heel gezellig wordt voor mij.
Broer en vader in December jarig hier en mijn dochter misschien met kerst. Ligt eraan, even afwachten allen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
Vriendin is met kerst jarig. 2 dagen voor de prijs van 1.
IDEAAL.
Bij die Moffen kopenquote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het wordt tijd om de vrienden van Bol in te schakelen
Seks vooral, maar wel goedkoper dan de hoeren.quote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In feite koop je dus gezelligheid met een cadeau
Tel uit je winst
Als je het koopt dan gaat het toch ook om hoeren?quote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seks vooral, maar wel goedkoper dan de hoeren.
Wat was er te doen in maart?quote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Broer en vader in December jarig hier en mijn dochter misschien met kerst. Ligt eraan, even afwachten allen.
En vandaag wilde ik op tijd naar bed.quote:Op maandag 20 december 2021 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
Het is al 9 voor 9 en pas 1-1, hahahahahaha.
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Net op zoek naar een zorgverzekering en dan komt er een reclame voor op TV, omg
Moeten shoppen voor een zorgverzekering. Het is toch om te janken eigenlijkquote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Morgen om 09:00 weer voor het schermpjequote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vandaag wilde ik op tijd naar bed.
Naja, misschien laat ik Wade-Kuivenhoven wel lopen. Dat kan een heel saaie pot worden.
Benieuwd of iemand ook wel eens zoiets heeft gehad bij een kutschimmelreclame.quote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |