Mooi, het is crisis; hoog tijd dat we het gaan merken.quote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdomme.Sinds gistermiddag geen cv ketel, deze is vanmiddag 'gerepareerd' en is nu wéér uitgevallen.
Tot zo ver lief dagboek
hahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahhahahahaquote:
De verhuurder gaat regelen dat er zsm (hem kennende; morgen) nog een nieuwe geplaatst wordt.quote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Moeten we rond met de collectebus voor een nieuwe ketel @:doevelaer
Met liefde uiteraard
Ik mot geen schooiers aan de deurquote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Moeten we rond met de collectebus voor een nieuwe ketel @:doevelaer
Met liefde uiteraard
Ik ga mee.quote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik doneer een tientje aan @:Doevelaer
Dat is wel een redelijk sympathieke verhuurderquote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De verhuurder gaat regelen dat er zsm (hem kennende; morgen) nog een nieuwe geplaatst wordt.
Nu al d'r haar afgeknipt. Man, man, man.quote:
Voor je vrienden van DRT heb je maar een uitzondering te makenquote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik mot geen schooiers aan de deur
Oh dat is het zeker. Onze vaatwasser ging 2 maand geleden stuk, werd er een dag later na één telefoontje een nieuwe (besturing met m'n telefoonquote:Op maandag 20 december 2021 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijk sympathieke verhuurder
Dan kan ik zeer waarschijnlijk niet kijkenquote:Op maandag 20 december 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
De woensdagmiddagsessie is wel heel leuk.
WAAROM NIETquote:Op maandag 20 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan ik zeer waarschijnlijk niet kijken
Althans niet met het topic erbij
Dat is waar. Het is bovendien de week van Kerstmis.quote:Op maandag 20 december 2021 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor je vrienden van DRT heb je maar een uitzondering te maken
Dit kan Co Stompe ook. De kraanvogel genot.quote:Op maandag 20 december 2021 20:15 schreef Nober het volgende:
Is @:Poepz0r's vrouw begonnen?
[ instagram ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |