quote:Op maandag 20 december 2021 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik dit plaatje zo eens bekijk heb ik daar niks van op het oog. Vermoedelijk gewoon via de werkgever en dan wordt het Zorg en Zekerheid, morgen eens vragen.Kijk hoe belachelijk veel keusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om te janken.
Het zat op weg naar Londen niet mee voor de Belg. Nadat the Hurricane eindelijk op plaats bestemming was aangekomen bleek hij met lege handen te staan. Zijn bagage is zoek waardoor hij zonder pijlen voor de deuren stond van Ally Pally.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik dit plaatje zo eens bekijk heb ik daar niks van op het oog. Vermoedelijk gewoon via de werkgever en dan wordt het Zorg en Zekerheid, morgen eens vragen.Ohja die zie ik hier eigenlijk nooit dus geen idee hoe dat zit met eventueel preferentiebeleid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Uiteraard!quote:Op maandag 20 december 2021 20:58 schreef Lonaa het volgende:
Dit is wel mijn favoriete score omroeper.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik hoor liever zijn vrouw, Tupper.quote:
Carpoolen met Ted Hankey genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef K_uit_h het volgende:
Jelle gaat liever naar de basisschool
Ik ga ze niet missenquote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Een hoop ellende is zijn tourkaart kwijt, ja jammer.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef K_uit_h het volgende:
Jelle gaat liever naar de basisschool
Dit kan echt nietquote:
Yannick die blij is. Genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Yannick is er erg blij mee dat klotedwerg Webster zijn tourkaart kwijt is.
"Ik hoop dat hij zijn beide armpjes breekt"quote:Op maandag 20 december 2021 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Yannick is er erg blij mee dat klotedwerg Webster zijn tourkaart kwijt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |