Nee niet echt, al zat er wel behoorlijk wat oud zeer. Ik vind Berghuis eigenlijk stiekem altijd wel een prima ventje. Vooral in interviewsquote:
Je bent net zo origineel als dat je verstand van voetbal hebt. Bravoquote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf is dit weer
ga naar de keuken
het is bijna etenstijd
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 19 december 2021 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee niet echt, al zat er wel behoorlijk wat oud zeer. Ik vind Berghuis eigenlijk stiekem altijd wel een prima ventje. Vooral in interviews
Wat zijn jouw verwachtingen over dit seizoen dan ben ik benieuwd naar.quote:Op zondag 19 december 2021 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Die slot begint steeds meer een clown te worden
vergeet hij even wat er woensdag gebeurd is en de zondag ervoor en de keren dat er net met geluk gewonnen wordt.
hij maakt er iedere keer een mooi verhaal van
maar we zullen zien wat het eindresultaat zal zijn dit seizoen.......
Ik vind dat hij faalt...
Ik denk plaats 4-5 als Slot doorgaat met deze basisopstelling tot het eind van het seizoen. Ik vind het de slechtste voorhoede van de top 6 op dit moment.quote:Op zondag 19 december 2021 19:40 schreef JaapKroket het volgende:
[..]
Wat zijn jouw verwachtingen over dit seizoen dan ben ik benieuwd naar.
En dan Jens op het middenveld?quote:Op zondag 19 december 2021 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom wordt Guus Til eigenlijk niet in de spits gezet.
in principe heeft hij de goede lengte en hij scoort altijd zijn doelpunten waar de spits doelpunten maakt.
ik denk dat hij het beter zou doen dan Linssen maar dat is eigenlijk niet zo moeilijk.
Ja, want daar kan jij over oordelen. Speelde vandaag best prima en liet voetballend goede dingen zien.quote:Op zondag 19 december 2021 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft naar het toilet
Senisi is denk ik ook gewoon niet 100 procent fit geweest dit seizoen. Het zit mentaal niet zo goed bij hem op dit moment omdat hij een paar fouten heeft gemaakt doordat hij niet helemaal fit was en daardoor is hij gewoon onzeker geworden.
Hij moet over dat dode punt heen. Het is een mentaal probleem op dit moment.
Jullie vergeten hier volgens mij wel dat hij naast een eigen doelpunt ook nog met een hakje wilde uitverdedigen maar dan wel richting eigen doel wat bijna een schitterende steekpass was (voor Ajax)quote:Op zondag 19 december 2021 20:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ja, want daar kan jij over oordelen. Speelde vandaag best prima en liet voetballend goede dingen zien.
Ja klopt, die was bijzonder.quote:Op zondag 19 december 2021 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie vergeten hier volgens mij wel dat hij naast een eigen doelpunt ook nog met een hakje wilde uitverdedigen maar dan wel richting eigen doel wat bijna een schitterende steekpass was (voor Ajax)
Dat was serieus nog achterlijker dan zijn knullige eigen doelpunt.
Hij leverde sowieso bijna elke bal in als hij onder druk stond. Als hij de tijd heeft kan hij best leuk voetballen maar in de drukte doet hij de gekste dingen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie vergeten hier volgens mij wel dat hij naast een eigen doelpunt ook nog met een hakje wilde uitverdedigen maar dan wel richting eigen doel wat bijna een schitterende steekpass was (voor Ajax)
Dat was serieus nog achterlijker dan zijn knullige eigen doelpunt.
quote:Op zondag 19 december 2021 20:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ja, want daar kan jij over oordelen. Speelde vandaag best prima en liet voetballend goede dingen zien.
Vind hem er ook niet gezond uit zien eerlijk gezegd. Hoop niet dat er lichamelijk of geestelijk nare dingen spelen die zijn prestaties beïnvloeden.quote:Op zondag 19 december 2021 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij leverde sowieso bijna elke bal in als hij onder druk stond. Als hij de tijd heeft kan hij best leuk voetballen maar in de drukte doet hij de gekste dingen.
Heel het seizoen al, wat een hype die sukkel.quote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Senesi zit gewoon in een zware vormdip, en momenten als vandaag helpen daar niet echt aan mee.
Waarop had je gerekend dan? We staan nog op een schema van meer dan 70 punten en overwinteren in Europa.quote:Op maandag 20 december 2021 10:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heel het seizoen al, wat een hype die sukkel.
Weer een seizoen verknalt.
Dat Feyenoord eindelijk voor het eerst sinds de oprichting van de club zijn uitwedstrijden eens ging winnen. Iedere uitwedstrijd is een drama.quote:Op maandag 20 december 2021 11:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Waarop had je gerekend dan? We staan nog op een schema van meer dan 70 punten en overwinteren in Europa.
So far, so good.
Ik vind het vooral spannend of we de lijn na de winterstop kunnen doortrekken. Daar ontbreekt het eigenlijk altijd aan.
Die uitwedstrijden blijven wel een dingetje helaas, aan de andere kant waren we op Utrecht na altijd wel de bovenliggende partij en is het voetbal vele malen beter dan vorig seizoen.quote:Op maandag 20 december 2021 11:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat Feyenoord eindelijk voor het eerst sinds de oprichting van de club zijn uitwedstrijden eens ging winnen. Iedere uitwedstrijd is een drama.
En Senesi vorig seizoen ook al een eigen goal in de klassieker. Vooral nog een docu gaan maken over je zelf.
Wat een droeftoeter.
Dit.quote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Mensen hadden verwacht dat we even 1 of 2 zouden staan? We doen het toch boven verwachting. We kunnen zelfs stellen dat we wat minder punten hebben dan zou moeten obv spel en kansen. Gaat toch hartstikke goed. Europees overwinterd. Tja, eruit in de beker in een wedstrijd waarin Unnerstall een wereldpot had en je 3x op de paal schiet.
Lastige uitwedstrijden als Vitesse, Utrecht, PSV, Groningen, Twente en straks Heerenveen al achter de rug. En waarde van spelers die bijna alleen maar is gestegen.
Goh wat gaat het allemaal slecht.
Ook gewoon prima ingekocht. Zo'n Pedersen is toch niet meer uit de basis weg te denken, terwijl een half jaar geleden nog niemand van die gozer had gehoord.quote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Mensen hadden verwacht dat we even 1 of 2 zouden staan? We doen het toch boven verwachting. We kunnen zelfs stellen dat we wat minder punten hebben dan zou moeten obv spel en kansen. Gaat toch hartstikke goed. Europees overwinterd. Tja, eruit in de beker in een wedstrijd waarin Unnerstall een wereldpot had en je 3x op de paal schiet.
Lastige uitwedstrijden als Vitesse, Utrecht, PSV, Groningen, Twente en straks Heerenveen al achter de rug. En waarde van spelers die bijna alleen maar is gestegen.
Ik had ook veel meer potjes verwacht zoals Utrecht uit eigenlijk, maar om in Slot te spreken: als je dit al kan laten zien terwijl je net 5 maanden onderweg bent met deze speelstijl.quote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Pedersen, Aursnes, Trauner. Allemaal genottelijke aankopen. Til die het de laatste tijd wat minder doet maar echt van waarde is gebleken. Zelfs Dessers doet het naar behoren. Alleen Alireza valt wel wat tegen en volgens mij vergeet ik er nog een.quote:Op maandag 20 december 2021 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook gewoon prima ingekocht. Zo'n Pedersen is toch niet meer uit de basis weg te denken, terwijl een half jaar geleden nog niemand van die gozer had gehoord.
Ik ook. Het verschil tussen ons en alles daar onder is best groot ook al is dat in punten nog niet zo. En ik sluit niet uit dat we met slechts 2 punten voorsprong de winterstop in gaan. Maar ik verwacht dat die voorsprong uiteindelijk alleen maar groter wordt.quote:Op maandag 20 december 2021 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had ook veel meer potjes verwacht zoals Utrecht uit eigenlijk, maar om in Slot te spreken: als je dit al kan laten zien terwijl je net 5 maanden onderweg bent met deze speelstijl.
Wellicht dat AZ daar ook nog wel bij kan komen, geloof dat die ook wat budget hebben om in de winter iets te doen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Het verschil tussen ons en alles daar onder is best groot ook al is dat in punten nog niet zo. En ik sluit niet uit dat we met slechts 2 punten voorsprong de winterstop in gaan. Maar ik verwacht dat die voorsprong uiteindelijk alleen maar groter wordt.
Ik zei voorafgaand dit seizoen dat ik 70 punten bij Feyenoord verwacht. Met 35 uit 17 doen we het dus precies volgens verwachting. (Makkelijk) derde is altijd het meest logische geweest maar PSV was een tijdje zo slecht dat ik daar wel meer puntverlies had verwacht eigenlijk, dat valt uiteindelijk wat tegen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op maandag 20 december 2021 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zei voorafgaand dit seizoen dat ik 70 punten bij Feyenoord verwacht. Met 35 uit 17 doen we het dus precies volgens verwachting. (Makkelijk) derde is altijd het meest logische geweest maar PSV was een tijdje zo slecht dat ik daar wel meer puntverlies had verwacht eigenlijk, dat valt uiteindelijk wat tegen.
Europees verliep boven verwachting, maar daar tegenover staat wel een vroege bekeruitschakeling. Wat ook een ontzettende teleurstelling blijft is dat er geen publiek meer mag zitten en sindsdien gaat het ook wel een stuk minder goed. Het is de vraag hoe lang dit nog gaat duren maar dit verziekt natuurlijk wel ook een hoop van de financiële winst. Het is de grootste smet op dit seizoen maar Feyenoord treft (natuurlijk) geen blaam.
Verder blijf ik ontzettend positief over de ingeslagen weg en Slot is een geweldenaar.
Ik vond Pedersen wel echt bizar slecht spelen. Die leverde elke bal in.quote:Op maandag 20 december 2021 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook gewoon prima ingekocht. Zo'n Pedersen is toch niet meer uit de basis weg te denken, terwijl een half jaar geleden nog niemand van die gozer had gehoord.
wie niet?quote:Op maandag 20 december 2021 15:13 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vond Pedersen wel echt bizar slecht spelen. Die leverde elke bal in.
ook bij Ajax was het heel slecht, denk dat alleen Blind nog een redelijk passing% hadquote:Op maandag 20 december 2021 15:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik ben vaak kritisch op 'm, maar... Til was de enige die gisteren een voldoende haalde.
Geertruida speelde wel aardig. En Malacia had Anthony in zijn broekzak.quote:
Malacia was goed inderdaad, maar ik word wel erg zenuwachtig van dat gedraai van hem aan de balquote:Op maandag 20 december 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geertruida speelde wel aardig. En Malacia had Anthony in zijn broekzak.
Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Ja aanvallend blijft het nogal druistig allemaal. Soms Roberto Carlos soms Tim de Cler.quote:Op maandag 20 december 2021 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia was goed inderdaad, maar ik word wel erg zenuwachtig van dat gedraai van hem aan de bal
Ik vond Blind de beste aan jullie kant, hij voorkwam redelijk wat kansen, volgens mij ook bij dat moment toen Pasveer on tour ging.quote:Op maandag 20 december 2021 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook bij Ajax was het heel slecht, denk dat alleen Blind nog een redelijk passing% had
0-2 kwam wel via Antony maar maar hij deed het wel goedquote:Op maandag 20 december 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geertruida speelde wel aardig. En Malacia had Anthony in zijn broekzak.
Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Ook wel een beetje op volgens mij, tegen Wijndal ook al onzichtbaar.quote:Op maandag 20 december 2021 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
0-2 kwam wel via Antony maar maar hij deed het wel goed
Sowieso ligt dit hem het best, zijn directe tegenstander uitschakelen en verder niet veel. Begin dit jaar speelde hij Anthony ook al uit de wedstrijd.quote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Wel blij dat Malacia zich wat lijkt te herpakken na een ongelofelijke kut periode sinds de interlands. Vond 'm vorige week in Enschede ook uitstekend.
Wel altijd leuke duels ja. Het is dat die regels omtrent natrappen en slaan zo vreemd zijn inmiddels, anders had dat nog een rood kaartje opgeleverd ook.quote:Op maandag 20 december 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso ligt dit hem het best, zijn directe tegenstander uitschakelen en verder niet veel. Begin dit jaar speelde hij Anthony ook al uit de wedstrijd.
zeker maar het maakt bij hem ook wel uit wie er achter hem speeltquote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een beetje op volgens mij, tegen Wijndal ook al onzichtbaar.
Winterstop komt in ieder geval erg gelegen, ook voor Ajax.
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen. Wel jammer, ook met dat penaltymoment al. Uiteindelijk heeft Higler denk ik correct gehandeld maar in zo’n slechte wedstrijd maken dat soort momentjes het verschil.quote:Op maandag 20 december 2021 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel altijd leuke duels ja. Het is dat die regels omtrent natrappen en slaan zo vreemd zijn inmiddels, anders had dat nog een rood kaartje opgeleverd ook.
het was iig dom en dat penaltymoment bedoel je van Schuurs? Vreemd wel die regel inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen. Wel jammer, ook met dat penaltymoment al. Uiteindelijk heeft Higler denk ik correct gehandeld maar in zo’n slechte wedstrijd maken dat soort momentjes het verschil.
Njah, je ziet er zelden meer rood voor omdat je ook nog eens zo hard moet naslaan of trappen dat je iemand iemand zou kunnen blesseren. Ook echt een onbegrijpelijke regel, want wat voor signaal wil je daarmee afgeven?quote:Op maandag 20 december 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen.
Al met al vond ik hem niet zo goed fluiten, hij wil een soort Nijhuis zijn maar dat gaat hem niet zo goed af, niet dat ik Nijhuis goed vind maar die is wel consequent inconsequentquote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, je ziet er zelden meer rood voor omdat je ook nog eens zo hard moet naslaan of trappen dat je iemand iemand zou kunnen blesseren. Ook echt een onbegrijpelijke regel, want wat voor signaal wil je daarmee afgeven?
Vond het in de oude situatie juist een stuk duidelijker. Slaan/natrappen gewoon altijd rood, ongeacht of je iemand maar half raakt of niet.
Hij laat het vooral niet echt een wedstrijd worden, maar zal van die andere incompetente krullenbol wel een 10 hebben gekregen omdat het volgens het boekje was.quote:Op maandag 20 december 2021 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al vond ik hem niet zo goed fluiten, hij wil een soort Nijhuis zijn maar dat gaat hem niet zo goed af, niet dat ik Nijhuis goed vind maar die is wel consequent inconsequent
Zou het met het ontbreken van Mazraoui te maken hebben?quote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een beetje op volgens mij, tegen Wijndal ook al onzichtbaar.
Winterstop komt in ieder geval erg gelegen, ook voor Ajax.
Als je de regels volgt kun je dit eigenlijk alleen als geel uitleggen en nooit als rood, hoewel ik het een debiele regel vind.quote:Op maandag 20 december 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen
Dat je ballen de tweede ring in schiet? Geen idee, zou ik wel raar vinden eigenlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou het met het ontbreken van Mazraoui te maken hebben?
Oh, dat bedoelde je met onzichtbaar.quote:Op maandag 20 december 2021 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je ballen de tweede ring in schiet? Geen idee, zou ik wel raar vinden eigenlijk.
Dat heb ik zo vaak bij hem. Hij had gisteren ook weer de typische terugspeelbal door het midden die (bijna) werd onderschept.quote:Op maandag 20 december 2021 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia was goed inderdaad, maar ik word wel erg zenuwachtig van dat gedraai van hem aan de bal
Vorig jaar was er weer kritiek dat er te veel penalties werden gegeven door ongelukkige handsballen.quote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was iig dom en dat penaltymoment bedoel je van Schuurs? Vreemd wel die regel inderdaad.
Die kaart voor Gravenberch sloeg echt nergens op.quote:Op maandag 20 december 2021 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar was er weer kritiek dat er te veel penalties werden gegeven door ongelukkige handsballen.
Hier stak de arm wel erg veel uit, maar je kan het interpreteren als ongelukkige handsbal. Kwam eerst tegen het lichaam.
Prima uitgangspunt. Zoals bij elke regel ook weer niet perfect.
Enkelbreker van Linssen op Alvarez was ook wel licht bestraft met slechts geel. Zeker als je daarna Gravenberch ook geel geeft voor een duel.
Misschien geen goede timing na z'n belabberde wedstrijd gisteren maar ik vind het wel een goede zet. Ervaren, kent de club, is ook een echte Feyenoorder en een toffe gast en ook dit seizoen heeft ie alweer een paar prima wedstrijden afgeleverd. Volgens mij is het ook een prima persoon om na z'n carrière nog een functie bij de club te geven. Lijkt me een uitstekende zaak om zo iemand als twaalfde man te hebben.quote:
Mwah, het is ook wel het ene uiterste met het andere uiterste. Als Schuurs die bal niet met de hand raakt, stuit die bal wel weer gewoon de ‘16’ in. Is imo wel volstrekt iets anders dan al die handsballen langs het lichaam die vorig jaar tot pingels leidden.quote:Op maandag 20 december 2021 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar was er weer kritiek dat er te veel penalties werden gegeven door ongelukkige handsballen.
Hier stak de arm wel erg veel uit, maar je kan het interpreteren als ongelukkige handsbal. Kwam eerst tegen het lichaam.
Prima uitgangspunt. Zoals bij elke regel ook weer niet perfect.
Enkelbreker van Linssen op Alvarez was ook wel licht bestraft met slechts geel. Zeker als je daarna Gravenberch ook geel geeft voor een duel.
Dit zegt mij alleen maar dat Feyenoord de komende jaren in de middenmoot wil blijven spelen.quote:
Hij kan dacht ik ook op de rechterflank spelen mocht het echt nodig zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 19:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien geen goede timing na z'n belabberde wedstrijd gisteren maar ik vind het wel een goede zet. Ervaren, kent de club, is ook een echte Feyenoorder en een toffe gast en ook dit seizoen heeft ie alweer een paar prima wedstrijden afgeleverd. Volgens mij is het ook een prima persoon om na z'n carrière nog een functie bij de club te geven. Lijkt me een uitstekende zaak om zo iemand als twaalfde man te hebben.
Al zal hij in de praktijk wel gewoon basisspeler blijven, dat mag voor mij dan wel weer afgebouwd worden.
Toornstra is 1 van de best betaalde spelers bij #feyenoordquote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij kan dacht ik ook op de rechterflank spelen mocht het echt nodig zijn.
Al zou dat wel armoede zijn als het nodig is en op zijn leeftijd niet wat je graag ziet, maar de beste kerel raakt daarbij zelden geblesseerd en is aardig constant in wat die levert.
Ik zou als zijnde Feyenoord ook een bult stevige kerels halen die het duel niet schuwen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Toornstra is 1 van de best betaalde spelers bij #feyenoord
die mongool van een martin van geel is flink aan het uitdelen geweest
zo speler moet gewoon weg...hij presteert niets bijzonders waarvoor je hem nog zou willen hebben de komende jaren
zeker als je club geen geld heb
als je normaal beleid voert zeg je tegen zo een speler dat er geen plaats meer voor hem is
maar feyenoord is een soort liefdadigheidsinstelling
Je heb gewoon een goede spits nodig volgend seizoen en ruimte kan je daarvoor maken door te stoppen met Toornstra en het salaris van hem te geven aan een topspits
dat is logica wat die sukkels in de kuip niet zo goed snappen.....
Werkuh voor je centuhquote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou als zijnde Feyenoord ook een bult stevige kerels halen die het duel niet schuwen.
Werken voor je kankergeld bedoel jequote:
@GGMM is het hier volledig mee eens.quote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou als zijnde Feyenoord ook een bult stevige kerels halen die het duel niet schuwen.
Dat soort transfers zijn hopelijk verleden tijd.quote:
De aanwezigheid van Trauner heeft dit seizoen nou niet echt de slippertjes van Senesi voorkomen, en Geertruida vulde het daar meer dan uitstekend in.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Trauner had je zondag gewoon gewonnen.
En hij scoort ook niet overdreven veel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De aanwezigheid van Trauner heeft dit seizoen nou niet echt de slippertjes van Senesi voorkomen, en Geertruida vulde het daar meer dan uitstekend in.
Ja als nou ergens afgelopen zondag het probleem vooral niet lag (bij beide ploegen trouwens) is het wel bij het verdedigende aspect.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hij scoort ook niet overdreven veel.
Ik vind dat je aanvallend meer had kunnen brengenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als nou ergens afgelopen zondag het probleem vooral niet lag (bij beide ploegen trouwens) is het wel bij het verdedigende aspect.
Hef jezelf opquote:Op woensdag 22 december 2021 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt hij niet te klein bevonden
Leuk om te lezen ja. Eindelijk eens een aankoop die beter uitpakt dan verwachtquote:Op woensdag 22 december 2021 09:10 schreef Scrummie het volgende:
Interview VI met Gernot: https://www.vi.nl/pro/ger(...)n-maar-niet-tevreden
Pro artikel.
Ik ben altijd een beetje huiverig voor die HEEL EUROPA ZAT ER ACHTERAAN berichten.quote:
Zelfs als je die wegdenkt is jonge veelbelovende spelers halen natuurlijk positief.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje huiverig voor die HEEL EUROPA ZAT ER ACHTERAAN berichten.
Plaats hem dan ook evenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
We komen steeds dichter in de buurt van de favoriete opstelling van Klaas
HARVARED
Hij laat wel tekenen van leven zien. Een paar prima (voor zijn doen dan) dingen laten zien tot dusver.quote:
Ja eens, kutveld.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:28 schreef hhh38 het volgende:
Valt nauwelijks te voetballen op deze akker
Die heeft z'n miljoenen na zondag weer terugverdiend.quote:
Alsof zo’n ongelukkige eigen goal daar invloed op heeft. Die fouten zijn erger dus laten we hopen dat hij dat vandaag even niet doetquote:Op woensdag 22 december 2021 19:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die heeft z'n miljoenen na zondag weer terugverdiend.
Het is wel jammer dat Senesi zich zo slecht op de markt heeft gezet afgelopen maanden.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:31 schreef Caland het volgende:
Geertje weer aan het heersen achterin. Slot gaat het nog lastig krijgen om hem eruit te houden.
Echt hè. 0-3 of 0-4 was niet gek geweest.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:31 schreef hhh38 het volgende:
Deze score had nog een stuk hoger mogen/moeten zijn
Klopt, dit topic was ook leuker zonder jou.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Het wordt allemaal een stuk makkelijker als je stoorzenders als toornstra die geen kut met een bal kan niet mee doen.
Zijn snelheid is vooral heel fijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:31 schreef Caland het volgende:
Geertje weer aan het heersen achterin. Slot gaat het nog lastig krijgen om hem eruit te houden.
je lultquote:Op woensdag 22 december 2021 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, dit topic was ook leuker zonder jou.
Het is heel simpel.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:31 schreef Caland het volgende:
Als ie zo speelt zie je dat ie centraal echt perfect op z'n plek is. Op rechtsback is het toch wat onbeholpen.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:31 schreef Caland het volgende:
Eigen goal was echt wel zijn fout en was ook niet zijn eerste.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof zo’n ongelukkige eigen goal daar invloed op heeft. Die fouten zijn erger dus laten we hopen dat hij dat vandaag even niet doet
ja dat toornstra niet meedoetquote:Op woensdag 22 december 2021 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat @:scrummie hier een prima punt maakt.
Profeetquote:Op woensdag 22 december 2021 19:58 schreef fetX het volgende:
Mooi. Dan nu snel de terechte 0-3 maken voordat er straks weer per ongeluk 1 in vliegt.
Toch nog minstens 7 belangrijke potjes dan.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:10 schreef TweedeKlum het volgende:
In april zal 'ie wel in vorm zijn.
Extreem irritant ja. Zeker van spelers die het niet kunnen.quote:
Mist gewoon de rust van een echte spits. Best wel een a-typische speler, wat is hij nu eigenlijk wel?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Linssen die alleen op het doel afrent vind ik geen leuke rubriek
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Extreem irritant ja. Zeker van spelers die het niet kunnen.
Zou het? Tegen die tijd is de derde plek wel binnen, tenzij er voorin echt kwaliteit bij komt.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch nog minstens 7 belangrijke potjes dan.
Schaduwspits?quote:Op woensdag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2631306/5/50#p202758605]woensdag 22 december 2021 20:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mist gewoon de rust van een echte spits. Best wel een a-typische speler, wat is hij nu eigenlijk wel?
Met die gekke ayatollahs weet je dat ook maar nooit.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:17 schreef Haringkop het volgende:
Jahanbakhsh kijjt ook elke week of z’n moeder zojuist is overleden.
Een vreselijk nuttig ettertjequote:Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mist gewoon de rust van een echte spits. Best wel een a-typische speler, wat is hij nu eigenlijk wel?
Ging het niet over Malacia?quote:
De beste van Vitesse.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Absoluut, had van te voren niet gedacht dat het zo makkelijk zou gaan vanavond.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:19 schreef Caland het volgende:
Misschien wel één van de betere wedstrijden dit seizoen als je het veld in ogenschouw neemt, al helpt de tegenstander aardig mee.
Een drukzettende spits? Vraage trouwens af of een 'echte' spits betere statistieken zou hebben.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een van 22,5 miljoen in ieder geval niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een drukzettende spits? Vraage trouwens af of een 'echte' spits betere statistieken zou hebben.
Hij zit op een schema richting 20 goalsquote:Op woensdag 22 december 2021 20:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een drukzettende spits? Vraage trouwens af of een 'echte' spits betere statistieken zou hebben.
Goed punt. Maar volgens mij heeft Linssen in ieder geval wel 90% van zijn 1-op-1 kansen gemist.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, hij maakt de moeilijke kansen voor mijn gevoel ook vaker dan de makkelijke kansen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed punt. Maar volgens mij heeft Linssen in ieder geval wel 90% van zijn 1-op-1 kansen gemist.
Dit ja. Die goal die hij vandaag weer maakt is gewoon weer heel erg knap. Om dan vervolgens een 1-op-1 te missen jaquote:Op woensdag 22 december 2021 20:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, hij maakt de moeilijke kansen voor mijn gevoel ook vaker dan de makkelijke kansen.
Ja, de TV kan nu wel uit.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:29 schreef Wicky15 het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik erger me altijd dood als ik Diemers over het voetbalveld zie bewegen
Mee eens. Mocht ook wel weer na een serie van mindere potjes, de laatste goede overwinning was alweer een tijdje terug.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:19 schreef Caland het volgende:
Misschien wel één van de betere wedstrijden dit seizoen als je het veld in ogenschouw neemt, al helpt de tegenstander aardig mee.
Zelfs een half seizoen in de lappenmand en op de bank heeft die houding niet weggenomen...quote:Op woensdag 22 december 2021 20:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hij loopt er ook bij alsof hij een wereldspeler is. Dat idee heb ik tenminste.
Teleurstellend vind ik echt overdreven hoor. Gewoon een prima pot, en ja, je mag wat meer goals maken maar het is nou niet zo dat dat iets nieuws is ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiteindelijk toch gewoon teleurstellend dat je deze wedstrijd niet gewoon met 0-5 wint. De hoeveelheid kansen die we missen vind ik toch frustrerend.
Teleurstellend is wel overdreven, maar dit moet wel echt beter. Dit heeft ons al 5+ punten gekost.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Teleurstellend vind ik echt overdreven hoor. Gewoon een prima pot, en ja, je mag wat meer goals maken maar het is nou niet zo dat dat iets nieuws is ofzo.
Gewoon uitstekend dat je zo de winterstop in gaat.
Straks vechten voor een basisplaats tussen hem en Trauner, misschien wel Senesi op de bankquote:
Slot vond zelfs dat hij vandaag iets extra’s bracht centraalquote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks vechten voor een basisplaats tussen hem en Trauner, misschien wel Senesi op de bank
Hij is ook de enige met voldoende snelheid, echt een enorme meerwaarde als hij zo speelt.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot vond zelfs dat hij vandaag iets extra’s bracht centraal
GeertGod
Een paar maanden geleden was je nog lyrisch over deze speler, toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
Daar zou ik niet de hoofdprijs voor gaan betalen, lijkt mij ook totaal geen 'Slotspeler'. Wel een stukje creativiteit erbij.
Lyrisch is wel heel zwaar overdreven maar het lijkt mij zoals je zelf ook aangeeft juist totaal niet iets wat je nodig hebt. Naast dat hij zich niet ontwikkelt en weinig heeft van wat Slot van een middenvelder verwacht. Maar in de zomer (voor de huidige selectie met o.a. Aursnes wat ik niet zo had verwacht) vond ik het een goede koop ja, blijft wel een goede speler.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden was je nog lyrisch over deze speler, toch?
Ik vind alleen niet dat dit is wat we nu nodig hebben. Zou eerder een cv en een voorhoedespeler willen zien.
Die investeerders van Chris Woerts staan toch al ruim 7 jaar aan de poort te rammelenquote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lyrisch is wel heel zwaar overdreven maar het lijkt mij zoals je zelf ook aangeeft juist totaal niet iets wat je nodig hebt. Naast dat hij zich niet ontwikkelt en weinig heeft van wat Slot van een middenvelder verwacht. Maar in de zomer (voor de huidige selectie met o.a. Aursnes wat ik niet zo had verwacht) vond ik het een goede koop ja, blijft wel een goede speler.Waar halen ze eigenlijk het geld vandaag?
Amerikanen of havenbaronnen?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die investeerders van Chris Woerts staan toch al ruim 7 jaar aan de poort te rammelen
Ik weet het ook niet. Ben het wel echt eens dat dit niet is wat we nodig hebben. Het middenveld is juist totaal niet het probleem. Met Aursnes, Kokcu, Til, Toornstra heb je daar 4 uitstekende opties. Moet wel wat achter, maar om dan zoveel geld daar aan uit te geven…quote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lyrisch is wel heel zwaar overdreven maar het lijkt mij zoals je zelf ook aangeeft juist totaal niet iets wat je nodig hebt. Naast dat hij zich niet ontwikkelt en weinig heeft van wat Slot van een middenvelder verwacht. Maar in de zomer (voor de huidige selectie met o.a. Aursnes wat ik niet zo had verwacht) vond ik het een goede koop ja, blijft wel een goede speler.Waar halen ze eigenlijk het geld vandaag?
Ze zullen nu wel iets gezakt zijn, toen AZ interesse had wilden ze rond de 9 miljoen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ben het wel echt eens dat dit niet is wat we nodig hebben. Het middenveld is juist totaal niet het probleem. Met Aursnes, Kokcu, Til, Toornstra heb je daar 4 uitstekende opties. Moet wel wat achter, maar om dan zoveel geld daar aan uit te geven…
Het probleem zit in het afmaken voorin en de weinige opties achterin.
Geloof dat vorig seizoen juist werd belicht dat hij zoveel meters maakte toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ben het wel echt eens dat dit niet is wat we nodig hebben. Het middenveld is juist totaal niet het probleem. Met Aursnes, Kokcu, Til, Toornstra heb je daar 4 uitstekende opties. Moet wel wat achter, maar om dan zoveel geld daar aan uit te geven…
Het probleem zit in het afmaken voorin en de weinige opties achterin.
Als hij komt zou ik dat verder prima vinden. Genoeg vertrouwen dat Slot daar iets van kan maken. Maar achterin en voorin moet ook echt wat bij en daar ligt wel prioriteit.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat vorig seizoen juist werd belicht dat hij zoveel meters maakte toch?
Het hele middenveld loopt leeg volgend seizoen en dan reken ik Kokcu niet eens mee die goed in de markt ligt.
Het lijkt me wel een slimme optie, ben alleen bang dat je er teveel voor gaat neerleggen
Ik ben nooit écht enthousiast over hem geweest, al lijkt het me ook niet inspirerend om zo lang in zo'n matig elftal te blijven hangen. Toch is ie al 23 en hebben we op het middenveld niet direct een versterking nodig.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
Diemers, Texeira en Til gaan weg. In dat opzicht wel logisch. Gaat zich alleen niet meteen in de basis spelen.
Ja opzich wel eens, kan me ook niet voorstellen dat Heerenveen hem voor een miljoen of 3-4 laat gaan. En alles daarboven is imo teveelquote:Op woensdag 22 december 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nooit écht enthousiast over hem geweest, al lijkt het me ook niet inspirerend om zo lang in zo'n matig elftal te blijven hangen. Toch is ie al 23 en hebben we op het middenveld niet direct een versterking nodig.
Voelt teveel als een Van Geel aankoop
Lijkt mij dat je hem alleen kunt halen als er een investeerder komt of als er iemand weg gaat. Op zich natuurlijk goed om in te spelen op een vertrek van Til in de zomer. Dan heb je met hem erbij weer 4 volwaardige basisspelers.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand in onze selectie met zijn pass.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Is Joey Veerman echt zo bijzonder
Ik volg andere clubs niet goed genoeg om een goed oordeel te kunnen vellen.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand in onze selectie met zijn pass.
Maar goed, ik ben fan, dus ik zie de mindere dingen misschien niet zo.
Op dit moment geen van beide, maar dat zal Kokcu worden uiteindelijk. Vind hem geen type voor op de plek van Til.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik volg andere clubs niet goed genoeg om een goed oordeel te kunnen vellen.
Ik denk niet dat het rondkomt overigens. Maar wie zou hij op het middenveld moeten vervangen dan? Kökcü of Til?
Veerman in wedstrijden onder druk ben ik nog niet zo van onder de indruk. Of ik moet wedstrijden (buiten zijn valse linksbuiten-duels) gemist hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand in onze selectie met zijn pass.
Maar goed, ik ben fan, dus ik zie de mindere dingen misschien niet zo.
Toen hij die vrije trap ging nemen voelde ik al nattigheid. En jawel hoor: panklaar ingedraaid voor die andere Veerman. Die gelukkig een paar centimeter buitenspel stond toen hij scoorde.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Veerman?
Ik hoop dat dit niet waar is
Gisteren totaal niet gezien en hij valt me eigenlijk niet op
Ik vind het echt totaal geen speler voor de positie van Til, moet inderdaad veel meer het spel voor zich hebben en daar staan Kokcu en Aursnesquote:Op donderdag 23 december 2021 10:17 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zou Veerman wel een fijne aankoop vinden hoor, als hij 80% van het loopvermogen van Til kan overnemen heb je er al heel veel aan. Voetballend is die namelijk zoveel beter. Of idd op de positie van Kökcü, die man heeft een creatief voetballend vermogen wat weinig Nederlandse spelers hebben hoor.
Pas 29 ook, in mijn gedachten was het minstens 15 jaar geleden dat die bij Heerenveen zat. Was wel echt een hele fijne speler daar vond ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Die was ik uit het oog verloren.
Kökcü in die passmapquote:Op donderdag 23 december 2021 08:08 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord heeft huisgehouden in Heerenveen.
Kokcu zal na dit seizoen wel vertrekken.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als je Veerman haalt moet je Kokcu verkopen, simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |