Amerikanen of havenbaronnen?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die investeerders van Chris Woerts staan toch al ruim 7 jaar aan de poort te rammelen
Ik weet het ook niet. Ben het wel echt eens dat dit niet is wat we nodig hebben. Het middenveld is juist totaal niet het probleem. Met Aursnes, Kokcu, Til, Toornstra heb je daar 4 uitstekende opties. Moet wel wat achter, maar om dan zoveel geld daar aan uit te geven…quote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lyrisch is wel heel zwaar overdreven maar het lijkt mij zoals je zelf ook aangeeft juist totaal niet iets wat je nodig hebt. Naast dat hij zich niet ontwikkelt en weinig heeft van wat Slot van een middenvelder verwacht. Maar in de zomer (voor de huidige selectie met o.a. Aursnes wat ik niet zo had verwacht) vond ik het een goede koop ja, blijft wel een goede speler.Waar halen ze eigenlijk het geld vandaag?
Ze zullen nu wel iets gezakt zijn, toen AZ interesse had wilden ze rond de 9 miljoen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ben het wel echt eens dat dit niet is wat we nodig hebben. Het middenveld is juist totaal niet het probleem. Met Aursnes, Kokcu, Til, Toornstra heb je daar 4 uitstekende opties. Moet wel wat achter, maar om dan zoveel geld daar aan uit te geven…
Het probleem zit in het afmaken voorin en de weinige opties achterin.
Geloof dat vorig seizoen juist werd belicht dat hij zoveel meters maakte toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ben het wel echt eens dat dit niet is wat we nodig hebben. Het middenveld is juist totaal niet het probleem. Met Aursnes, Kokcu, Til, Toornstra heb je daar 4 uitstekende opties. Moet wel wat achter, maar om dan zoveel geld daar aan uit te geven…
Het probleem zit in het afmaken voorin en de weinige opties achterin.
Als hij komt zou ik dat verder prima vinden. Genoeg vertrouwen dat Slot daar iets van kan maken. Maar achterin en voorin moet ook echt wat bij en daar ligt wel prioriteit.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat vorig seizoen juist werd belicht dat hij zoveel meters maakte toch?
Het hele middenveld loopt leeg volgend seizoen en dan reken ik Kokcu niet eens mee die goed in de markt ligt.
Het lijkt me wel een slimme optie, ben alleen bang dat je er teveel voor gaat neerleggen
Ik ben nooit écht enthousiast over hem geweest, al lijkt het me ook niet inspirerend om zo lang in zo'n matig elftal te blijven hangen. Toch is ie al 23 en hebben we op het middenveld niet direct een versterking nodig.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
Diemers, Texeira en Til gaan weg. In dat opzicht wel logisch. Gaat zich alleen niet meteen in de basis spelen.
Ja opzich wel eens, kan me ook niet voorstellen dat Heerenveen hem voor een miljoen of 3-4 laat gaan. En alles daarboven is imo teveelquote:Op woensdag 22 december 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nooit écht enthousiast over hem geweest, al lijkt het me ook niet inspirerend om zo lang in zo'n matig elftal te blijven hangen. Toch is ie al 23 en hebben we op het middenveld niet direct een versterking nodig.
Voelt teveel als een Van Geel aankoop
Lijkt mij dat je hem alleen kunt halen als er een investeerder komt of als er iemand weg gaat. Op zich natuurlijk goed om in te spelen op een vertrek van Til in de zomer. Dan heb je met hem erbij weer 4 volwaardige basisspelers.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lyrisch is wel heel zwaar overdreven maar het lijkt mij zoals je zelf ook aangeeft juist totaal niet iets wat je nodig hebt. Naast dat hij zich niet ontwikkelt en weinig heeft van wat Slot van een middenvelder verwacht. Maar in de zomer (voor de huidige selectie met o.a. Aursnes wat ik niet zo had verwacht) vond ik het een goede koop ja, blijft wel een goede speler.Waar halen ze eigenlijk het geld vandaag?
Volgens mij is er niemand in onze selectie met zijn pass.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Is Joey Veerman echt zo bijzonder
Ik volg andere clubs niet goed genoeg om een goed oordeel te kunnen vellen.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand in onze selectie met zijn pass.
Maar goed, ik ben fan, dus ik zie de mindere dingen misschien niet zo.
Op dit moment geen van beide, maar dat zal Kokcu worden uiteindelijk. Vind hem geen type voor op de plek van Til.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik volg andere clubs niet goed genoeg om een goed oordeel te kunnen vellen.
Ik denk niet dat het rondkomt overigens. Maar wie zou hij op het middenveld moeten vervangen dan? Kökcü of Til?
Veerman in wedstrijden onder druk ben ik nog niet zo van onder de indruk. Of ik moet wedstrijden (buiten zijn valse linksbuiten-duels) gemist hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand in onze selectie met zijn pass.
Maar goed, ik ben fan, dus ik zie de mindere dingen misschien niet zo.
Toen hij die vrije trap ging nemen voelde ik al nattigheid. En jawel hoor: panklaar ingedraaid voor die andere Veerman. Die gelukkig een paar centimeter buitenspel stond toen hij scoorde.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Veerman?
Ik hoop dat dit niet waar is
Gisteren totaal niet gezien en hij valt me eigenlijk niet op
Ik vind het echt totaal geen speler voor de positie van Til, moet inderdaad veel meer het spel voor zich hebben en daar staan Kokcu en Aursnesquote:Op donderdag 23 december 2021 10:17 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zou Veerman wel een fijne aankoop vinden hoor, als hij 80% van het loopvermogen van Til kan overnemen heb je er al heel veel aan. Voetballend is die namelijk zoveel beter. Of idd op de positie van Kökcü, die man heeft een creatief voetballend vermogen wat weinig Nederlandse spelers hebben hoor.
Pas 29 ook, in mijn gedachten was het minstens 15 jaar geleden dat die bij Heerenveen zat. Was wel echt een hele fijne speler daar vond ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Die was ik uit het oog verloren.
Kökcü in die passmapquote:Op donderdag 23 december 2021 08:08 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord heeft huisgehouden in Heerenveen.
Kokcu zal na dit seizoen wel vertrekken.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als je Veerman haalt moet je Kokcu verkopen, simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |