Dit.quote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Mensen hadden verwacht dat we even 1 of 2 zouden staan? We doen het toch boven verwachting. We kunnen zelfs stellen dat we wat minder punten hebben dan zou moeten obv spel en kansen. Gaat toch hartstikke goed. Europees overwinterd. Tja, eruit in de beker in een wedstrijd waarin Unnerstall een wereldpot had en je 3x op de paal schiet.
Lastige uitwedstrijden als Vitesse, Utrecht, PSV, Groningen, Twente en straks Heerenveen al achter de rug. En waarde van spelers die bijna alleen maar is gestegen.
Goh wat gaat het allemaal slecht.
Ook gewoon prima ingekocht. Zo'n Pedersen is toch niet meer uit de basis weg te denken, terwijl een half jaar geleden nog niemand van die gozer had gehoord.quote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Mensen hadden verwacht dat we even 1 of 2 zouden staan? We doen het toch boven verwachting. We kunnen zelfs stellen dat we wat minder punten hebben dan zou moeten obv spel en kansen. Gaat toch hartstikke goed. Europees overwinterd. Tja, eruit in de beker in een wedstrijd waarin Unnerstall een wereldpot had en je 3x op de paal schiet.
Lastige uitwedstrijden als Vitesse, Utrecht, PSV, Groningen, Twente en straks Heerenveen al achter de rug. En waarde van spelers die bijna alleen maar is gestegen.
Ik had ook veel meer potjes verwacht zoals Utrecht uit eigenlijk, maar om in Slot te spreken: als je dit al kan laten zien terwijl je net 5 maanden onderweg bent met deze speelstijl.quote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Pedersen, Aursnes, Trauner. Allemaal genottelijke aankopen. Til die het de laatste tijd wat minder doet maar echt van waarde is gebleken. Zelfs Dessers doet het naar behoren. Alleen Alireza valt wel wat tegen en volgens mij vergeet ik er nog een.quote:Op maandag 20 december 2021 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook gewoon prima ingekocht. Zo'n Pedersen is toch niet meer uit de basis weg te denken, terwijl een half jaar geleden nog niemand van die gozer had gehoord.
Ik ook. Het verschil tussen ons en alles daar onder is best groot ook al is dat in punten nog niet zo. En ik sluit niet uit dat we met slechts 2 punten voorsprong de winterstop in gaan. Maar ik verwacht dat die voorsprong uiteindelijk alleen maar groter wordt.quote:Op maandag 20 december 2021 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had ook veel meer potjes verwacht zoals Utrecht uit eigenlijk, maar om in Slot te spreken: als je dit al kan laten zien terwijl je net 5 maanden onderweg bent met deze speelstijl.
Wellicht dat AZ daar ook nog wel bij kan komen, geloof dat die ook wat budget hebben om in de winter iets te doen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Het verschil tussen ons en alles daar onder is best groot ook al is dat in punten nog niet zo. En ik sluit niet uit dat we met slechts 2 punten voorsprong de winterstop in gaan. Maar ik verwacht dat die voorsprong uiteindelijk alleen maar groter wordt.
Ik zei voorafgaand dit seizoen dat ik 70 punten bij Feyenoord verwacht. Met 35 uit 17 doen we het dus precies volgens verwachting. (Makkelijk) derde is altijd het meest logische geweest maar PSV was een tijdje zo slecht dat ik daar wel meer puntverlies had verwacht eigenlijk, dat valt uiteindelijk wat tegen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op maandag 20 december 2021 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zei voorafgaand dit seizoen dat ik 70 punten bij Feyenoord verwacht. Met 35 uit 17 doen we het dus precies volgens verwachting. (Makkelijk) derde is altijd het meest logische geweest maar PSV was een tijdje zo slecht dat ik daar wel meer puntverlies had verwacht eigenlijk, dat valt uiteindelijk wat tegen.
Europees verliep boven verwachting, maar daar tegenover staat wel een vroege bekeruitschakeling. Wat ook een ontzettende teleurstelling blijft is dat er geen publiek meer mag zitten en sindsdien gaat het ook wel een stuk minder goed. Het is de vraag hoe lang dit nog gaat duren maar dit verziekt natuurlijk wel ook een hoop van de financiële winst. Het is de grootste smet op dit seizoen maar Feyenoord treft (natuurlijk) geen blaam.
Verder blijf ik ontzettend positief over de ingeslagen weg en Slot is een geweldenaar.
Ik vond Pedersen wel echt bizar slecht spelen. Die leverde elke bal in.quote:Op maandag 20 december 2021 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook gewoon prima ingekocht. Zo'n Pedersen is toch niet meer uit de basis weg te denken, terwijl een half jaar geleden nog niemand van die gozer had gehoord.
wie niet?quote:Op maandag 20 december 2021 15:13 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vond Pedersen wel echt bizar slecht spelen. Die leverde elke bal in.
ook bij Ajax was het heel slecht, denk dat alleen Blind nog een redelijk passing% hadquote:Op maandag 20 december 2021 15:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik ben vaak kritisch op 'm, maar... Til was de enige die gisteren een voldoende haalde.
Geertruida speelde wel aardig. En Malacia had Anthony in zijn broekzak.quote:
Malacia was goed inderdaad, maar ik word wel erg zenuwachtig van dat gedraai van hem aan de balquote:Op maandag 20 december 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geertruida speelde wel aardig. En Malacia had Anthony in zijn broekzak.
Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Ja aanvallend blijft het nogal druistig allemaal. Soms Roberto Carlos soms Tim de Cler.quote:Op maandag 20 december 2021 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia was goed inderdaad, maar ik word wel erg zenuwachtig van dat gedraai van hem aan de bal
Ik vond Blind de beste aan jullie kant, hij voorkwam redelijk wat kansen, volgens mij ook bij dat moment toen Pasveer on tour ging.quote:Op maandag 20 december 2021 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook bij Ajax was het heel slecht, denk dat alleen Blind nog een redelijk passing% had
0-2 kwam wel via Antony maar maar hij deed het wel goedquote:Op maandag 20 december 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geertruida speelde wel aardig. En Malacia had Anthony in zijn broekzak.
Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Ook wel een beetje op volgens mij, tegen Wijndal ook al onzichtbaar.quote:Op maandag 20 december 2021 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
0-2 kwam wel via Antony maar maar hij deed het wel goed
Sowieso ligt dit hem het best, zijn directe tegenstander uitschakelen en verder niet veel. Begin dit jaar speelde hij Anthony ook al uit de wedstrijd.quote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Wel blij dat Malacia zich wat lijkt te herpakken na een ongelofelijke kut periode sinds de interlands. Vond 'm vorige week in Enschede ook uitstekend.
Wel altijd leuke duels ja. Het is dat die regels omtrent natrappen en slaan zo vreemd zijn inmiddels, anders had dat nog een rood kaartje opgeleverd ook.quote:Op maandag 20 december 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso ligt dit hem het best, zijn directe tegenstander uitschakelen en verder niet veel. Begin dit jaar speelde hij Anthony ook al uit de wedstrijd.
zeker maar het maakt bij hem ook wel uit wie er achter hem speeltquote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een beetje op volgens mij, tegen Wijndal ook al onzichtbaar.
Winterstop komt in ieder geval erg gelegen, ook voor Ajax.
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen. Wel jammer, ook met dat penaltymoment al. Uiteindelijk heeft Higler denk ik correct gehandeld maar in zo’n slechte wedstrijd maken dat soort momentjes het verschil.quote:Op maandag 20 december 2021 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel altijd leuke duels ja. Het is dat die regels omtrent natrappen en slaan zo vreemd zijn inmiddels, anders had dat nog een rood kaartje opgeleverd ook.
het was iig dom en dat penaltymoment bedoel je van Schuurs? Vreemd wel die regel inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen. Wel jammer, ook met dat penaltymoment al. Uiteindelijk heeft Higler denk ik correct gehandeld maar in zo’n slechte wedstrijd maken dat soort momentjes het verschil.
Njah, je ziet er zelden meer rood voor omdat je ook nog eens zo hard moet naslaan of trappen dat je iemand iemand zou kunnen blesseren. Ook echt een onbegrijpelijke regel, want wat voor signaal wil je daarmee afgeven?quote:Op maandag 20 december 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen.
Al met al vond ik hem niet zo goed fluiten, hij wil een soort Nijhuis zijn maar dat gaat hem niet zo goed af, niet dat ik Nijhuis goed vind maar die is wel consequent inconsequentquote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, je ziet er zelden meer rood voor omdat je ook nog eens zo hard moet naslaan of trappen dat je iemand iemand zou kunnen blesseren. Ook echt een onbegrijpelijke regel, want wat voor signaal wil je daarmee afgeven?
Vond het in de oude situatie juist een stuk duidelijker. Slaan/natrappen gewoon altijd rood, ongeacht of je iemand maar half raakt of niet.
Hij laat het vooral niet echt een wedstrijd worden, maar zal van die andere incompetente krullenbol wel een 10 hebben gekregen omdat het volgens het boekje was.quote:Op maandag 20 december 2021 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al vond ik hem niet zo goed fluiten, hij wil een soort Nijhuis zijn maar dat gaat hem niet zo goed af, niet dat ik Nijhuis goed vind maar die is wel consequent inconsequent
Zou het met het ontbreken van Mazraoui te maken hebben?quote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een beetje op volgens mij, tegen Wijndal ook al onzichtbaar.
Winterstop komt in ieder geval erg gelegen, ook voor Ajax.
Als je de regels volgt kun je dit eigenlijk alleen als geel uitleggen en nooit als rood, hoewel ik het een debiele regel vind.quote:Op maandag 20 december 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |