Sowieso ligt dit hem het best, zijn directe tegenstander uitschakelen en verder niet veel. Begin dit jaar speelde hij Anthony ook al uit de wedstrijd.quote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Wel blij dat Malacia zich wat lijkt te herpakken na een ongelofelijke kut periode sinds de interlands. Vond 'm vorige week in Enschede ook uitstekend.
Wel altijd leuke duels ja. Het is dat die regels omtrent natrappen en slaan zo vreemd zijn inmiddels, anders had dat nog een rood kaartje opgeleverd ook.quote:Op maandag 20 december 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso ligt dit hem het best, zijn directe tegenstander uitschakelen en verder niet veel. Begin dit jaar speelde hij Anthony ook al uit de wedstrijd.
zeker maar het maakt bij hem ook wel uit wie er achter hem speeltquote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een beetje op volgens mij, tegen Wijndal ook al onzichtbaar.
Winterstop komt in ieder geval erg gelegen, ook voor Ajax.
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen. Wel jammer, ook met dat penaltymoment al. Uiteindelijk heeft Higler denk ik correct gehandeld maar in zo’n slechte wedstrijd maken dat soort momentjes het verschil.quote:Op maandag 20 december 2021 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel altijd leuke duels ja. Het is dat die regels omtrent natrappen en slaan zo vreemd zijn inmiddels, anders had dat nog een rood kaartje opgeleverd ook.
het was iig dom en dat penaltymoment bedoel je van Schuurs? Vreemd wel die regel inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen. Wel jammer, ook met dat penaltymoment al. Uiteindelijk heeft Higler denk ik correct gehandeld maar in zo’n slechte wedstrijd maken dat soort momentjes het verschil.
Njah, je ziet er zelden meer rood voor omdat je ook nog eens zo hard moet naslaan of trappen dat je iemand iemand zou kunnen blesseren. Ook echt een onbegrijpelijke regel, want wat voor signaal wil je daarmee afgeven?quote:Op maandag 20 december 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen.
Al met al vond ik hem niet zo goed fluiten, hij wil een soort Nijhuis zijn maar dat gaat hem niet zo goed af, niet dat ik Nijhuis goed vind maar die is wel consequent inconsequentquote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, je ziet er zelden meer rood voor omdat je ook nog eens zo hard moet naslaan of trappen dat je iemand iemand zou kunnen blesseren. Ook echt een onbegrijpelijke regel, want wat voor signaal wil je daarmee afgeven?
Vond het in de oude situatie juist een stuk duidelijker. Slaan/natrappen gewoon altijd rood, ongeacht of je iemand maar half raakt of niet.
Hij laat het vooral niet echt een wedstrijd worden, maar zal van die andere incompetente krullenbol wel een 10 hebben gekregen omdat het volgens het boekje was.quote:Op maandag 20 december 2021 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al vond ik hem niet zo goed fluiten, hij wil een soort Nijhuis zijn maar dat gaat hem niet zo goed af, niet dat ik Nijhuis goed vind maar die is wel consequent inconsequent
Zou het met het ontbreken van Mazraoui te maken hebben?quote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een beetje op volgens mij, tegen Wijndal ook al onzichtbaar.
Winterstop komt in ieder geval erg gelegen, ook voor Ajax.
Als je de regels volgt kun je dit eigenlijk alleen als geel uitleggen en nooit als rood, hoewel ik het een debiele regel vind.quote:Op maandag 20 december 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het sowieso wel rood eigenlijk, maar met die nieuwe regels kan je het als geel uitleggen
Dat je ballen de tweede ring in schiet? Geen idee, zou ik wel raar vinden eigenlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou het met het ontbreken van Mazraoui te maken hebben?
Oh, dat bedoelde je met onzichtbaar.quote:Op maandag 20 december 2021 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je ballen de tweede ring in schiet? Geen idee, zou ik wel raar vinden eigenlijk.
Dat heb ik zo vaak bij hem. Hij had gisteren ook weer de typische terugspeelbal door het midden die (bijna) werd onderschept.quote:Op maandag 20 december 2021 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia was goed inderdaad, maar ik word wel erg zenuwachtig van dat gedraai van hem aan de bal
Vorig jaar was er weer kritiek dat er te veel penalties werden gegeven door ongelukkige handsballen.quote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was iig dom en dat penaltymoment bedoel je van Schuurs? Vreemd wel die regel inderdaad.
Die kaart voor Gravenberch sloeg echt nergens op.quote:Op maandag 20 december 2021 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar was er weer kritiek dat er te veel penalties werden gegeven door ongelukkige handsballen.
Hier stak de arm wel erg veel uit, maar je kan het interpreteren als ongelukkige handsbal. Kwam eerst tegen het lichaam.
Prima uitgangspunt. Zoals bij elke regel ook weer niet perfect.
Enkelbreker van Linssen op Alvarez was ook wel licht bestraft met slechts geel. Zeker als je daarna Gravenberch ook geel geeft voor een duel.
Misschien geen goede timing na z'n belabberde wedstrijd gisteren maar ik vind het wel een goede zet. Ervaren, kent de club, is ook een echte Feyenoorder en een toffe gast en ook dit seizoen heeft ie alweer een paar prima wedstrijden afgeleverd. Volgens mij is het ook een prima persoon om na z'n carrière nog een functie bij de club te geven. Lijkt me een uitstekende zaak om zo iemand als twaalfde man te hebben.quote:
Mwah, het is ook wel het ene uiterste met het andere uiterste. Als Schuurs die bal niet met de hand raakt, stuit die bal wel weer gewoon de ‘16’ in. Is imo wel volstrekt iets anders dan al die handsballen langs het lichaam die vorig jaar tot pingels leidden.quote:Op maandag 20 december 2021 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar was er weer kritiek dat er te veel penalties werden gegeven door ongelukkige handsballen.
Hier stak de arm wel erg veel uit, maar je kan het interpreteren als ongelukkige handsbal. Kwam eerst tegen het lichaam.
Prima uitgangspunt. Zoals bij elke regel ook weer niet perfect.
Enkelbreker van Linssen op Alvarez was ook wel licht bestraft met slechts geel. Zeker als je daarna Gravenberch ook geel geeft voor een duel.
Dit zegt mij alleen maar dat Feyenoord de komende jaren in de middenmoot wil blijven spelen.quote:
Hij kan dacht ik ook op de rechterflank spelen mocht het echt nodig zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 19:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien geen goede timing na z'n belabberde wedstrijd gisteren maar ik vind het wel een goede zet. Ervaren, kent de club, is ook een echte Feyenoorder en een toffe gast en ook dit seizoen heeft ie alweer een paar prima wedstrijden afgeleverd. Volgens mij is het ook een prima persoon om na z'n carrière nog een functie bij de club te geven. Lijkt me een uitstekende zaak om zo iemand als twaalfde man te hebben.
Al zal hij in de praktijk wel gewoon basisspeler blijven, dat mag voor mij dan wel weer afgebouwd worden.
Toornstra is 1 van de best betaalde spelers bij #feyenoordquote:Op maandag 20 december 2021 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij kan dacht ik ook op de rechterflank spelen mocht het echt nodig zijn.
Al zou dat wel armoede zijn als het nodig is en op zijn leeftijd niet wat je graag ziet, maar de beste kerel raakt daarbij zelden geblesseerd en is aardig constant in wat die levert.
Ik zou als zijnde Feyenoord ook een bult stevige kerels halen die het duel niet schuwen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Toornstra is 1 van de best betaalde spelers bij #feyenoord
die mongool van een martin van geel is flink aan het uitdelen geweest
zo speler moet gewoon weg...hij presteert niets bijzonders waarvoor je hem nog zou willen hebben de komende jaren
zeker als je club geen geld heb
als je normaal beleid voert zeg je tegen zo een speler dat er geen plaats meer voor hem is
maar feyenoord is een soort liefdadigheidsinstelling
Je heb gewoon een goede spits nodig volgend seizoen en ruimte kan je daarvoor maken door te stoppen met Toornstra en het salaris van hem te geven aan een topspits
dat is logica wat die sukkels in de kuip niet zo goed snappen.....
Werkuh voor je centuhquote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou als zijnde Feyenoord ook een bult stevige kerels halen die het duel niet schuwen.
Werken voor je kankergeld bedoel jequote:
@GGMM is het hier volledig mee eens.quote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou als zijnde Feyenoord ook een bult stevige kerels halen die het duel niet schuwen.
Dat soort transfers zijn hopelijk verleden tijd.quote:
De aanwezigheid van Trauner heeft dit seizoen nou niet echt de slippertjes van Senesi voorkomen, en Geertruida vulde het daar meer dan uitstekend in.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Trauner had je zondag gewoon gewonnen.
En hij scoort ook niet overdreven veel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De aanwezigheid van Trauner heeft dit seizoen nou niet echt de slippertjes van Senesi voorkomen, en Geertruida vulde het daar meer dan uitstekend in.
Ja als nou ergens afgelopen zondag het probleem vooral niet lag (bij beide ploegen trouwens) is het wel bij het verdedigende aspect.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hij scoort ook niet overdreven veel.
Ik vind dat je aanvallend meer had kunnen brengenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als nou ergens afgelopen zondag het probleem vooral niet lag (bij beide ploegen trouwens) is het wel bij het verdedigende aspect.
Hef jezelf opquote:Op woensdag 22 december 2021 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt hij niet te klein bevonden
Leuk om te lezen ja. Eindelijk eens een aankoop die beter uitpakt dan verwachtquote:Op woensdag 22 december 2021 09:10 schreef Scrummie het volgende:
Interview VI met Gernot: https://www.vi.nl/pro/ger(...)n-maar-niet-tevreden
Pro artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |