Jij gelooft oprecht nog dat we Senesi deze winter of komend jaar nog tegen een enigszins fatsoenlijk bedrag kunnen verkopen ja?quote:
Ik zie liever Nelson met z’n snelheid.quote:Op zondag 19 december 2021 15:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, wat een lul dat hij de bal daar zo weg geeft. Vandaag heel matig die jongen. Tweede helft Jahanbaksh.
Ach, had verwacht dat het al kansloos 0-2 zou staan bij de rust. Ik ben positief verrast.quote:Op zondag 19 december 2021 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa vond ons wel wel iets dreigender, maar het is inderdaad van een abominabel niveau.
Beide per ongeluk wat kansen gekregen ja. Tering wat een zaadpotquote:Op zondag 19 december 2021 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boveliggende partij?
Het is allebei net zo kut hoor
Het is echt niet te geloven, het 'Feyenoord is een paradie op een voetbalclub' topic zal het wel weer druk gaan krijgen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord is inderdaad wel iets beter dan Ajax. Die creëren echt helemaal niks.
Gelukkig scoren we ze zelf voor ze
Waarom type je alsof je een sinterklaas gedicht voordraagt. Je kan gewoon meerdere zinnnen achter elkaar zettenquote:Op zondag 19 december 2021 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT DOET LINSSEN OP DIT VELD
en dan die toornstra
eidere keer speel je met negen man
slot blinde hond
Omdat Feyenoord ook voor Sinterklaas speelt misschien.quote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Waarom type je alsof je een sinterklaas gedicht voordraagt. Je kan gewoon meerdere zinnnen achter elkaar zetten
Nou ja, dat schot van Toornstra was goed uitgespeeld, die voorzet van Pedersen die er op het laatste moment werd uitgehaald was op zich goed uitgespeeld, passje op Til waar Pasveer zo raar deed was niet verkeerd. Misschien is kansen een groot woord voor die momenten, maar dat soort momenten heb ik bij Ajax helemaal niet gezien.quote:
wtf is dit weerquote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Waarom type je alsof je een sinterklaas gedicht voordraagt. Je kan gewoon meerdere zinnnen achter elkaar zetten
Is hem nog nooit gelukt... Interpunctie is hem ook vreemd, net zoals hoofdletters op de juiste locatie.quote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik enerzijds ook, maar het drukzetten gaat vrij goed en ik vraag me af of hij dat zo goed kan als Jahanbaksh. Die speelt meestal goed in z'n taak.quote:Op zondag 19 december 2021 15:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zie liever Nelson met z’n snelheid.
quote:Op zondag 19 december 2021 15:25 schreef Haringkop het volgende:
Voor Senesi wordt het ondertussen ook wel tijd voor de bank. Hoeveel tegengoals heeft hij al veroorzaakt dit seizoen.
Ik vond het ook geen fout van Senesi.quote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:
en die feyenoord supporters die maar blijven klaar komen op toornstra
dit is geen fout van senesi maar van die klootzak
Sinisterra eruit hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
slot blijft gewoon met deze opstelling spelen
zo schandalig slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |