De beste van Vitesse.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mist gewoon de rust van een echte spits. Best wel een a-typische speler, wat is hij nu eigenlijk wel?
Absoluut, had van te voren niet gedacht dat het zo makkelijk zou gaan vanavond.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:19 schreef Caland het volgende:
Misschien wel één van de betere wedstrijden dit seizoen als je het veld in ogenschouw neemt, al helpt de tegenstander aardig mee.
Een drukzettende spits? Vraage trouwens af of een 'echte' spits betere statistieken zou hebben.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mist gewoon de rust van een echte spits. Best wel een a-typische speler, wat is hij nu eigenlijk wel?
Een van 22,5 miljoen in ieder geval niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een drukzettende spits? Vraage trouwens af of een 'echte' spits betere statistieken zou hebben.
Hij zit op een schema richting 20 goalsquote:Op woensdag 22 december 2021 20:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een drukzettende spits? Vraage trouwens af of een 'echte' spits betere statistieken zou hebben.
Goed punt. Maar volgens mij heeft Linssen in ieder geval wel 90% van zijn 1-op-1 kansen gemist.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, hij maakt de moeilijke kansen voor mijn gevoel ook vaker dan de makkelijke kansen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed punt. Maar volgens mij heeft Linssen in ieder geval wel 90% van zijn 1-op-1 kansen gemist.
Dit ja. Die goal die hij vandaag weer maakt is gewoon weer heel erg knap. Om dan vervolgens een 1-op-1 te missen jaquote:Op woensdag 22 december 2021 20:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, hij maakt de moeilijke kansen voor mijn gevoel ook vaker dan de makkelijke kansen.
Ja, de TV kan nu wel uit.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:29 schreef Wicky15 het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik erger me altijd dood als ik Diemers over het voetbalveld zie bewegen
Mee eens. Mocht ook wel weer na een serie van mindere potjes, de laatste goede overwinning was alweer een tijdje terug.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:19 schreef Caland het volgende:
Misschien wel één van de betere wedstrijden dit seizoen als je het veld in ogenschouw neemt, al helpt de tegenstander aardig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |