SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.![]()
![]()
Gewoon twee jaar verder. Jaren die je niet meer terug krijgt. Ik ga mn leven ook gewoon leven zoals ik hem wil leven. Op sommige zaken geen invloed (horeca is nou eenmaal dicht, tja), maar dat is het. Hou alleen nog rekening met onze eigen wensen en die van onze vrienden/kennissen, etc. Papa's Hugo en Mark hoeven niet meer te verwachten dat ik m'n leven in ga delen naar hun wensen; we zijn geen robots.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:24 schreef XSbig het volgende:
[..]
Spijt niet per se, eerder spijt van het feit dat ik mijzelf twee jaar lang aan bijna alles gehouden heb, overal rekening mee heb gehouden en dingen heb afgezegd en dat ik nu wéér de deksel op de neus krijg. Daar komt vanaf vanavond dus verandering in, ik blijf niet bezig omdat er iemand in Den Haag weer eens aan een knopje draait.
Ze mogen die booster ook voorlopig ergens steken waar de zon niet schijnt.![]()
Mooie antwoorden. Ik denk dat veel mensen het zo ervarenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bizar, gewoon exact hetzelfde als wat ik erop antwoordde haha!![]()
![]()
Het antwoord daarop lijkt me duidelijk. Ik snap alle frustratie en boosheid hier best, maar dit is gewoon het meest zinnige besluit dat ze konden nemen. Tegelijkertijd is het extra zuur, omdat we mede in deze situatie zitten door het kutbeleid van diezelfde mensen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
In Engeland en met name Londen stromen de ziekenhuizen anders behoorlijk vol. Natuurlijk zou aan AZ kunnen liggen, zou aan de situatie dat alles open is kunnen liggen. Maar het blijft een hele grote gok. De vraag is of je je zo'n gok als overheid wil of kan permitteren. Een vier keer zo snelle verspreiding is gewoon krankzinnig.![]()
Tussen K & O&N wordt het weer verder met Langeafstandspaden of andere routesquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wandel me suf, mijn lunchwandeling is normaliter telkens het hoogtepunt van de (thuiswerk-) dag, maar met dit grijze grauwe weer van de afgelopen week is wandelen ook niet echt een activiteit waar je van opfleurt
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Jij denk serieus dat ze eind januari weer dingen gaan versoepelen ja? Gelachen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze willen iedereen boosteren, dat zal een maand a 6 weken in beslag nemen en dan kan alles weer open.
Zonder die boosters ben je zo goed als niet gevaccineerd, met een variant die vier zo besmettelijk is en waarvan je geen idee hebt of de symptomen milder zijn. Lijkt pas op de plaats wel even verstandig toch?
En dan ook nog zeggen dat we 'even' pas op de plaats moeten maken.
Heb jij sinds maart 2020 onder een steen geleefd?![]()
Gaat wel een mooie avond worden.
Jut en Jul kunnen het niet meer uitleggen dus ze gaan Jaap een verhaal laten houden met wat toelichting waar het merendeel geen reet van snapt. En er ook weinig kritische vragen vanuit de zaal op komen omdat er daar nogal wat staan die ook niet willen laten merken dat ze er geen reet van begrepen hebben.
En als er dan wel een vraag komt kan Jaap een niet te volgen antwoord geven waar dan ook weinig repliek op komt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Nee dat is het niet. We hadden in tegenstelling tot veel andere landen al vrij strenge maatregelen he, vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het antwoord daarop lijkt me duidelijk. Ik snap alle frustratie en boosheid hier best, maar dit is gewoon het meest zinnige besluit dat ze konden nemen. Tegelijkertijd is het extra zuur, omdat we mede in deze situatie zitten door het kutbeleid van diezelfde mensen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Overigens hoor ik wel echt veel meer kritiek dan anders. Ook op sites die anders erg pro overheid zijn. Al een tijdje het gevoel dat het me niks zal verbazen als er iemand zo gek gaat zijn om een aanslag te plegen op Rutte of Hugo.![]()
Depressief omdat je een tijdje niet naar winkels e.d. kan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:06 schreef Oriente het volgende:
Het aantal depressies gaat exponentieel stijgen. Geen houden meer aan.Koel en donker bewaren![]()
Nou ja, dat zou nu dan alleen natuurlijk niet goed stroken met het verhaal dat de vaccins niet genoeg helpen tegen omikron. Eigenlijk spelen we het hele verhaal van vorig jaar winter weer opnieuw af, maar dan met iets andere variabelen (de hoop op de booster in plaats van het basisvaccin, en omikron in plaats van delta als grote boosdoener).quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ze hoogstens een lockdown in zouden voeren voor ongevaccineerden.![]()
Het is inderdaad ronduit kut. Letterlijk vier dagen geleden was de branchevereniging voor de retail nog compleet over de zeik omdat ze na 17:00 niet weer open konden. En nu gaat alles weer dicht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het antwoord daarop lijkt me duidelijk. Ik snap alle frustratie en boosheid hier best, maar dit is gewoon het meest zinnige besluit dat ze konden nemen. Tegelijkertijd is het extra zuur, omdat we mede in deze situatie zitten door het kutbeleid van diezelfde mensen.blablablabla![]()
Zinnig besluit? Hadden ze deze voorzichtigheid verdomme een jaar geleden lekker laten nemen, toen was het allemaal nog minder bekend en dus had het een signaal moeten zijn dat het wel eens gevaarlijk kan zijn voor de gehele wereldbevolking.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het antwoord daarop lijkt me duidelijk. Ik snap alle frustratie en boosheid hier best, maar dit is gewoon het meest zinnige besluit dat ze konden nemen. Tegelijkertijd is het extra zuur, omdat we mede in deze situatie zitten door het kutbeleid van diezelfde mensen.
We lopen godverdomme 2 jaar achter de feiten aan en we laten deze waardeloze vertegenwoordigers met alles weg komen. Ik vind het echt een wonder dat er relatief weinig incidenten zijn geweest in deze periode vanuit de bevolking om hiertegen in opstand te komen hoor..![]()
Ik denk dat het gewoon niet meer verdedigbaar is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Overigens hoor ik wel echt veel meer kritiek dan anders. Ook op sites die anders erg pro overheid zijn. Al een tijdje het gevoel dat het me niks zal verbazen als er iemand zo gek gaat zijn om een aanslag te plegen op Rutte of Hugo.![]()
Dit wordt een flopshow vanavond.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
En dan wachten we niet eens die school sluiting af. Hoe straal je uit dat je in wilde paniek bent..quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. We hadden in tegenstelling tot veel andere landen al vrij strenge maatregelen he, vergeet dat niet.![]()
Het OMT voelt die pijn niet en graait in de grabbelton van 2020 waar je vooral geen 2G of een vaccinatieplicht in terugvindt. Lekker generiek is wel het makkelijkst, hebben ze toch geen last van.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Geen spijt van de basis vaccinatie, want ik geloof best dat die bescherming handig is voor iedereen. Alleen bij boosters heb ik zo mijn twijfels voor gezonde twintigers/dertigers/veertigers.
Had wel gehoopt iets meer profijt te hebben van een vaccinatie. Dat ze hoogstens een lockdown in zouden voeren voor ongevaccineerden. Nu is er wat dat betreft amper winst geweest.I'll give you something to do![]()
Rationeel gezien heb je ook volkomen gelijk. Je laatste zin raakt de kern. Een groot deel van de maatregelen had nu voorkomen kunnen worden als ze op waren geschoten met de boosters. Emotioneel gezien is dat nogal wrang.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het antwoord daarop lijkt me duidelijk. Ik snap alle frustratie en boosheid hier best, maar dit is gewoon het meest zinnige besluit dat ze konden nemen. Tegelijkertijd is het extra zuur, omdat we mede in deze situatie zitten door het kutbeleid van diezelfde mensen.![]()
Maar ze doen het lekker toch.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon niet meer verdedigbaar is.
Ongelofelijk eigenlijk.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Consumptiemaatschappijquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Depressief omdat je een tijdje niet naar winkels e.d. kan?
Kapitalisme![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Depressief omdat je een tijdje niet naar winkels e.d. kan?
Dit soort mensen![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Depressief omdat je een tijdje niet naar winkels e.d. kan?![]()
![]()
Gefeliciteerd! Jij behoort níét tot de doelgroep van deze lockdown!quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Depressief omdat je een tijdje niet naar winkels e.d. kan?I'll give you something to do![]()
quote:Ja whatever hoor ik ben niet diegene die down raakt omdat ik mezelf thuis niet kan vermaken en zoquote:
Koel en donker bewaren![]()
No Hugo, no no Hugo, that is so not right.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Reacties als vanavond de keiharde lockdown wordt afgekondigd
[ afbeelding ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Precies dit. Het is een constant vingertje wijzen naar de bevolking terwijl ongeveer iedereen en zn moeder weet dat óók het kabinet fouten maakt. Wat logisch is in een pandemie, maar durf ze toe te geven. Niet dit eeuwig durende politieke gehannes.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gewoon twee jaar verder. Jaren die je niet meer terug krijgt. Ik ga mn leven ook gewoon leven zoals ik hem wil leven. Op sommige zaken geen invloed (horeca is nou eenmaal dicht, tja), maar dat is het. Hou alleen nog rekening met onze eigen wensen en die van onze vrienden/kennissen, etc. Papa's Hugo en Mark hoeven niet meer te verwachten dat ik m'n leven in ga delen naar hun wensen; we zijn geen robots.![]()
Dat klopt inderdaad welquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:31 schreef galantis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jij behoort níét tot de doelgroep van deze lockdown!
Dan zal ik verder maar wegblijven hier
Nee, JIJ niet. Probeer dan ook niet voor een ander te bepalen wanneer hij/zij depressief kan raken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja whatever hoor ik ben niet diegene die down raakt omdat ik mezelf thuis niet kan vermaken en zo
Man man man.![]()
2020 en nu is appels met peren vergelijken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denk serieus dat ze eind januari weer dingen gaan versoepelen ja? Gelachen.
En dan ook nog zeggen dat we 'even' pas op de plaats moeten maken.
Heb jij sinds maart 2020 onder een steen geleefd?
Als die boosters snel gezet zijn lijkt me dat aannemelijk ja, het grote probleem is dat 80% van je bevolking nu in principe de status van een ongevaccineerde geniet en er een vier keer zo besmettelijke variant aan de deur klopt.blablablabla![]()
Omikron is zover ik begrijp een variant waar je van zou moeten willen dat die dominant wordt. En wat doen wij? Lockdown... Gvd![]()
Worden ze weer wat vaker uitgenodigd voor talkshows. Nog meer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:30 schreef galantis het volgende:
[..]
Het OMT voelt die pijn niet en graait in de grabbelton van 2020 waar je vooral geen 2G of een vaccinatieplicht in terugvindt. Lekker generiek is wel het makkelijkst, hebben ze toch geen last van.![]()
Noooo Hugo! Noo Hugo! This is so not right!quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heerlijk meme materiaal die Totoquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
No Hugo, no no Hugo, that is so not right.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
"Ja maar ziekenhuizen...."quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:33 schreef VacaLoca het volgende:
Omikron is zover ik begrijp een variant waar je van zou moeten willen dat die dominant wordt. En wat doen wij? Lockdown... Gvd![]()
Hoe laat?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Morgen, waarschijnlijk.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hee, daar is weer iemand die even komt vertellen hoe sterk hij in zijn schoenen staat en anderen allemaal mietjes zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Depressief omdat je een tijdje niet naar winkels e.d. kan?![]()
Al besproken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Noooo Hugo! Noo Hugo! This is so not right!![]()
In Amsterdam is 25% van de besmettingen omicron. Maar is dat een probleem?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Nou ja, Mark, Hugo en het OMT hebben sinds begin 2020 werkelijk nul lerend vermogen getoond, en ze maken nog exact dezelfde fouten en achterlijke keuzes als toen. Dus ik denk dat je dat best prima kan vergelijken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
2020 en nu is appels met peren vergelijken.
Als die boosters snel gezet zijn lijkt me dat aannemelijk ja, het grote probleem is dat 80% van je bevolking nu in principe de status van een ongevaccineerde geniet en er een vier keer zo besmettelijke variant aan de deur klopt.![]()
Ik heb de indruk dat hij sowieso wel dominant gaat worden, al komt Hugo je persoonlijk in je kelder vastketenen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:33 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja whatever hoor ik ben niet diegene die down raakt omdat ik mezelf thuis niet kan vermaken en zo
Good for you, ik ben trots![]()
![]()
Omikron gaat sowieso dominant worden, daar hoef je geen beleid op te voeren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:33 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef Arcee het volgende:
In Amsterdam is 25% van de besmettingen omicron. Maar is dat een probleem?![]()
Over 1 à 2 weken is dat percentage 80%+quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef Arcee het volgende:
Met de feestdagen voor de deur is het belangrijk te beseffen dat we met mekaar sowieso nog een X aantal besmettingen moeten doormaken.
Ik reken op jullie, alleen samen krijgen we dit voor elkaar!I'll give you something to do![]()
Serieus.... het is ook goed die wat mildere variant dominant wordt maar niet zo snel dat er daardoor alsnog (te veel) mensen in het zorg(en) gaan komen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:33 schreef VacaLoca het volgende:
Omikron is zover ik begrijp een variant waar je van zou moeten willen dat die dominant wordt. En wat doen wij? Lockdown... Gvd"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Van mij mag heel Amsterdam de corona krijgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef Arcee het volgende:
Ligt eraan welk land je gebruikt om het ziekteverloop te voorspellen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef Arcee het volgende:
Echt, hoe lang pikken mensen dit nog?
NL zou zich naar vrijheid prikken. Bijna 90% geprikt en dan toch weer een lockdown van minimaal een maand. Nu is zogenaamd boosteren weer de oplossing![]()
![]()
Woede? Ik voel me eerder totaal lamgeslagen door het kabinet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:00 schreef Confetti het volgende: Volgens mij kan Rutte beter een Generaal naast zich zetten vanavond dan Jaap. Wat een volkswoede.
![]()
Van vaccin naar vaccin.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef Halcon het volgende:
NL zou zich naar vrijheid prikken. Bijna 90% geprikt en dan toch weer een lockdown van minimaal een maand. Nu is zogenaamd boosteren weer de oplossing![]()
Nou even de niet essentiële boodschappen gedaan. Overal tering druk maar alles om corona te voorkomen hoor.![]()
Ik ben de laatste die beweert dat ik sterk in mijn schoenen sta, integendeel zelfs.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hee, daar is weer iemand die even komt vertellen hoe sterk hij in zijn schoenen staat en anderen allemaal mietjes zijn.
Dat staat voor mij alleen totaal los van of ik naar een bioscoop, winkel, kapper (oke, kapper beetje maar ben al geweest), sportschool of restaurant mag.
Misschien ook proberen om daar je vreugde niet uit te halen?
Tja, men ook níet op de VVD en CDA stemmen. Andere poppetjes aan de macht nemen dan misschien sneller beslissingen, en beginnen dan eerder met boosteren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef Halcon het volgende:
Hadden we Pistolero maar als MP, dan had de wereld er vast een stuk mooier uitgezien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, Mark, Hugo en het OMT hebben sinds begin 2020 werkelijk nul lerend vermogen getoond, en ze maken nog exact dezelfde fouten en achterlijke keuzes als toen. Dus ik denk dat je dat best prima kan vergelijken.blablablabla![]()
En de bezetting van de ziekenhuizen wordt door meer dan de helft veroorzaakt door mensen zonder vaccinatie, die zijn eind januari ook opeens geboosterd?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
2020 en nu is appels met peren vergelijken.
Als die boosters snel gezet zijn lijkt me dat aannemelijk ja, het grote probleem is dat 80% van je bevolking nu in principe de status van een ongevaccineerde geniet en er een vier keer zo besmettelijke variant aan de deur klopt.![]()
Ach joh, rij ik toch gewoon even de grens over naar Belgie of Duitsland, daar kan ik wel nog alles doen![]()
![]()
Hier was het vandaag ook niet te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef ipa84 het volgende:
Nou even de niet essentiële boodschappen gedaan. Overal tering druk maar alles om corona te voorkomen hoor.
Wou nog een mooie outfit voor de kerst halen maar ga dat nu maar gewoon online bestellen, mocht het te laat binnen komen heb ik iets leuks om aan te trekken tijden O&N
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Tja, het is kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef Halcon het volgende:
NL zou zich naar vrijheid prikken. Bijna 90% geprikt en dan toch weer een lockdown van minimaal een maand. Nu is zogenaamd boosteren weer de oplossing
Instorting van de zorg versus blijvende vrijheidsbeperkingen.![]()
Blijkbaar moet eerst alles kapot zijn voor men zich begint te roeren. Onbegrijpelijk wat mij betreft.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef Halcon het volgende:
NL zou zich naar vrijheid prikken. Bijna 90% geprikt en dan toch weer een lockdown van minimaal een maand. Nu is zogenaamd boosteren weer de oplossingzie email 27 oktober![]()
Die booster is over een paar maanden toch weer uitgewerkt. Ergens in de zomer of zo, als het toch al niet het seizoen is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Tja, men ook níet op de VVD en CDA stemmen. Andere poppetjes aan de macht nemen dan misschien sneller beslissingen, en beginnen dan eerder met boosteren.![]()
Waarom niet gewoon je huispak met kerst? Je kunt toch nergens heen en mag niemand uitnodigenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier was het vandaag ook niet te doen.
Wou nog een mooie outfit voor de kerst halen maar ga dat nu maar gewoon online bestellen, mocht het te laat binnen komen heb ik iets leuks om aan te trekken tijden O&N![]()
Wij zouden Tweede Kerstdag meedoen met zo'n georganiseerde wandeling. Met midwinterhoornblazers, warme chocolademelk enzoquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Tussen K & O&N wordt het weer verder met Langeafstandspaden of andere routes. Gaat jammergenoeg niet door, maar we gaan inderdaad zelf maar een mooie route zoeken
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Die zou je gewoon ter plekke een shot moeten geven, zin of niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En de bezetting van de ziekenhuizen wordt door meer dan de helft veroorzaakt door mensen zonder vaccinatie, die zijn eind januari ook opeens geboosterd?![]()
En de andere helft door dikzakken. Die hebben nu al bijna 2 jaar de tijd gehad om af te vallen. Dat wordt ook weleens tijd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En de bezetting van de ziekenhuizen wordt door meer dan de helft veroorzaakt door mensen zonder vaccinatie, die zijn eind januari ook opeens geboosterd?![]()
Nee natuurlijk niet. Maar de situatie was/is nu toch redelijk onder controle qua delta? Opnames liepen snel terug.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En de bezetting van de ziekenhuizen wordt door meer dan de helft veroorzaakt door mensen zonder vaccinatie, die zijn eind januari ook opeens geboosterd?blablablabla![]()
Dat maakt voor nu niet uit? Had je eerder gestart met boosteren had je deze lockdown kunnen voorkomen. We hadden nu allang 30+ geprikt moeten hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die booster is over een paar maanden toch weer uitgewerkt. Ergens in de zomer of zo, als het toch al niet het seizoen is.![]()
Je bedoelt versus het totaal kapot maken van de economie, het onderwijs van een hele generatie, het algemeen welzijn, etc.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja, het is kiezen tussen 2 kwaden.
Instorting van de zorg versus blijvende vrijheidsbeperkingen.zie email 27 oktober![]()
4 mensen uitnodigen. Of mensen zich daar aan houden. Hier komt de gehele familie weer samen. Inclusief boomersquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon je huispak met kerst? Je kunt toch nergens heen en mag niemand uitnodigen![]()
Meldt.... been there, have it, done that & sold the great xxx-T-shirts.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Van mij mag heel Amsterdam de corona krijgen.
Wel vaker gezegd dat niemand zich bezig moet houden en moet bemoeien met wat zich daar afspeelt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
4 personen toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon je huispak met kerst? Je kunt toch nergens heen en mag niemand uitnodigen~FEYENOORD~
Zolang mensen in het smoesje blijven trappen dat prikken de oplossing is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef Halcon het volgende:
Dit wordt nog even vergeten. We houden de economie al twee jaar in stand met overheidsgeld. Het raakt een keer op.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt versus het totaal kapot maken van de economie, het onderwijs van een hele generatie, het algemeen welzijn, etc.![]()
Ja, gros van de bevolking zijn schapen. Aanvankelijk waren mensen ook erg positief over die twee leraren die straks op de persco weer even de clown uit mogen hangen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar moet eerst alles kapot zijn voor men zich begint te roeren. Onbegrijpelijk wat mij betreft.
Hoop mensen zijn ook zoet gehouden met allerlei steunpakketten.![]()
Ik had wat glazen en kookgerei nodig voor het kerstdiner dus beetje lullig als dat na de kerst komt. Geen zin om de fles wijn bijvoorbeeld door te geven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier was het vandaag ook niet te doen.
Wou nog een mooie outfit voor de kerst halen maar ga dat nu maar gewoon online bestellen, mocht het te laat binnen komen heb ik iets leuks om aan te trekken tijden O&N![]()
Oftewel, de bekende "flexibel" zijn dooddoener?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die beweert dat ik sterk in mijn schoenen sta, integendeel zelfs.
Dat staat voor mij alleen totaal los van of ik naar een bioscoop, winkel, kapper (oke, kapper beetje maar ben al geweest), sportschool of restaurant mag.
Misschien ook proberen om daar je vreugde niet uit te halen?![]()
![]()
Dat vertrouwen zal na deze boosterperiode ook wel verleden tijd zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:39 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zolang mensen in het smoesje blijven trappen dat prikken de oplossing is.~FEYENOORD~
30+ ers zijn de risico groep niet. Alle risico groepen zijn al geboosterd. De 60+ersquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat maakt voor nu niet uit? Had je eerder gestart met boosteren had je deze lockdown kunnen voorkomen. We hadden nu allang 30+ geprikt moeten hebben![]()
Dan moet je wel even jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik had wat glazen en kookgerei nodig voor het kerstdiner dus beetje lullig als dat na de kerst komt. Geen zin om de fles wijn bijvoorbeeld door te geven.~FEYENOORD~
Mensen lopen wel massaal te zeuren om boosters en dat het sneller moet. Dus denk dat je wat te optimistisch bent.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vertrouwen zal na deze boosterperiode ook wel verleden tijd zijn![]()
Geloof je dat nog echt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat maakt voor nu niet uit? Had je eerder gestart met boosteren had je deze lockdown kunnen voorkomen. We hadden nu allang 30+ geprikt moeten hebben![]()
Dat zijn ze nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
30+ ers zijn de risico groep niet. Alle risico groepen zijn al geboosterd. De 60+ers![]()
Wij hadden echt wel kapper-stressquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die beweert dat ik sterk in mijn schoenen sta, integendeel zelfs.
Misschien ook proberen om daar je vreugde niet uit te halen?![]()
![]()
Ik word wel down van weer een lockdown. Dat de (middelbare) scholen weer dichtgaan zorgt ervoor dat ik me weer meer zorgen maak over mijn dochter. Het ging eindelijk weer wat beter op school en nu is het maar weer afwachten. En ik trek zelf het thuiswerken steeds minder. Ik zit met zó weinig energie en motivatie achter mijn laptop, ik mis, tegen alle verwachtingen in, het fysieke contact met mijn collega's toch wel.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
En omicron, straks alles weer open (zoals nu bv) met 4x zo besmettelijk virus en hetzelfde reservoir aan niet gevaccineerde mensen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar de situatie was/is nu toch redelijk onder controle qua delta? Opnames liepen snel terug.![]()
Die dooddoener ken ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Oftewel, de bekende "flexibel" zijn dooddoener?Koel en donker bewaren![]()
De boosters waren er al voor de nieuwe variant, hoe groot is dan de kans dat de boosters effectief zijn voor de nieuwe variant?![]()
We hebben al een inflatieprobleem.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:39 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dit wordt nog even vergeten. We houden de economie al twee jaar in stand met overheidsgeld. Het raakt een keer op.zie email 27 oktober![]()
Nee joh. M’n schoonouders zijn 67? en die zijn begin januari. Van de 60-ers is nog maar een heel klein deel geboosterd hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
30+ ers zijn de risico groep niet. Alle risico groepen zijn al geboosterd. De 60+ers![]()
Het is al op. Daarom knalt die inflatie omhoog. Geld wordt geprint maar als je niets meer kan produceren krijg je inflatie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:39 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dit wordt nog even vergeten. We houden de economie al twee jaar in stand met overheidsgeld. Het raakt een keer op.
We gaan tien duistere jaren tegemoet. Minimaal.![]()
Nee hoor, de klap komt over een half jaar wel wanneer we er achter komen dat de booster ook niet genoeg doet, dan is het snel klaar met het ''prikken naar vrijheid'' ideequote:Op zaterdag 18 december 2021 16:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen lopen wel massaal te zeuren om boosters en dat het sneller moet. Dus denk dat je wat te optimistisch bent.~FEYENOORD~
De zestigplussers zijn met een beetje geluk halverwege januari geboosterd... Genoeg die pas over een week of 2 een afspraak hebben....quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
30+ ers zijn de risico groep niet. Alle risico groepen zijn al geboosterd. De 60+ersYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Maar goed, ik hoop dat ondernemers het nu eindelijk eens niet meer pikken.
Ongelooflijk dat speklappen van het formaat Bruls nog wel drie keer per dag, elke dag vette maaltijden mogen bestellen en frituurmaaltijden kunnen halen bij de supermarkt, maar dat bv. de sportscholen dicht zijn.
Schade die kinderen en jongeren oplopen lijkt me ook een vele malen groter probleem dan die relatief paar HLY die verloren gaan met cojona.
Hopelijk gaat het goed los de komende dagen.![]()
Echt, hoe kunnen mensen dit niet snappen. 1 sector die instort versus alle sectoren(en daarbij de hele maatschappij) die instorten. Veel makkelijker gaan de keuzes niet worden zou je denken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt versus het totaal kapot maken van de economie, het onderwijs van een hele generatie, het algemeen welzijn, etc.
Natuurlijk had je het liefst helemaal geen instortende sectoren gehad, maar als mensheid heb je maar te dealen met corona.![]()
In het nieuwe normaal is een goede opleiding niet zo belangrijk meer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik word wel down van weer een lockdown. Dat de (middelbare) scholen weer dichtgaan zorgt ervoor dat ik me weer meer zorgen maak over mijn dochter. Het ging eindelijk weer wat beter op school en nu is het maar weer afwachten.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is al op. Daarom knalt die inflatie omhoog. Geld wordt geprint maar als je niets meer kan produceren krijg je inflatie.
We gaan tien duistere jaren tegemoet. Minimaal.Kan niet anders of er komen financieel zware tijden op ons af.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We hebben al een inflatieprobleem.![]()
Ik weet niet of je van 'onder controle' kan spreken wanneer je in een halve lockdown verkeert. Dat is hetzelfde als op het strand een goed figuur proberen te slaan door uit alle macht je buik in te houden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar de situatie was/is nu toch redelijk onder controle qua delta? Opnames liepen snel terug.I'll give you something to do![]()
60+ is helaas nog helemaal niet geboosterd, ken genoeg mensen die begin januari pas kunnen. Tel daar nog 2 weken bij op en het is al minimaal half januari.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Sinds dinsdag kan je zonder afspraak geboosterd worden. Bron: jannetje van d66 twitter booster fetishistquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
De zestigplussers zijn met een beetje geluk halverwege januari geboosterd... Genoeg die pas over een week of 2 een afspraak hebben....
Alle 60 plussers.
Bron:
https://twitter.com/jpaternotte/status/1470867274458402820?s=21![]()
Zal er om spannen, maar er lagen ook genoeg mensen op de IC en ziekenhuizen die wél gevaccineerd waren, maar waarvan de effectiviteit was afgenomen. Die groep raak je als het goed is wel kwijt door het boosteren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En omicron, straks alles weer open (zoals nu bv) met 4x zo besmettelijk virus en hetzelfde reservoir aan niet gevaccineerde mensen?blablablabla![]()
Ik betrap me erop dat ik hoop dat de (hopelijk zeer milde) Omicron-variant ons gaat bevrijden van overheidsbeleid![]()
![]()
Nou ja, het is natuurlijk een prima gedachte om te kijken naar wat er nog wél kan qua dingen die je plezier geven, in plaats van te kijken naar wat er niet meer kan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Oftewel, de bekende "flexibel" zijn dooddoener?
Maar dat dat voor veel mensen steeds moeilijker wordt, en er soms verdomd weinig plezierige zaken over lijken te blijven, zal ik niet ontkennen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
De zestigplussers zijn met een beetje geluk halverwege januari geboosterd... Genoeg die pas over een week of 2 een afspraak hebben....
Tempo is echt teringtraag.![]()
![]()
Echt hoe simpel wil je sommige figuren hebben? Naast dat dit organisatorisch natuurlijk helemaal niet kan kost dat een hele generatie een jaarsalaris aan het einde van hun carrière.
Maar je hebt tenminste geen Corona.zie email 27 oktober![]()
Ik weet dat wel zeker, maar de overheid moet de angst hoog houden om eigen onkunde te verbloemenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik betrap me erop dat ik hoop dat de (hopelijk zeer milde) Omicron-variant ons gaat bevrijden van overheidsbeleid~FEYENOORD~
Halve lockdown omdat de winkels een uurtje dicht warenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:43 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik weet niet of je van 'onder controle' kan spreken wanneer je in een halve lockdown verkeert. Dat is hetzelfde als op het strand een goed figuur proberen te slaan door uit alle macht je buik in te houden.
Jij gaat het nog zwaar krijgen de komende maand.blablablabla![]()
Wat deed jij met je collega's?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden echt wel kapper-stress![]()
Ik word wel down van weer een lockdown. Dat de (middelbare) scholen weer dichtgaan zorgt ervoor dat ik me weer meer zorgen maak over mijn dochter. Het ging eindelijk weer wat beter op school en nu is het maar weer afwachten. En ik trek zelf het thuiswerken steeds minder. Ik zit met zó weinig energie en motivatie achter mijn laptop, ik mis, tegen alle verwachtingen in, het fysieke contact met mijn collega's toch wel.
Afspraak inplannen wellicht. Mijn vader uit 1950 heeft zich op de eerst mogelijke dag ingepland en kon pas op zijn vroegst a.s. woensdag terecht. In de eigen woonplaats althans. In een andere woonplaats kon iets eerder.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:44 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Sinds dinsdag kan je zonder afspraak geboosterd worden. Bron: jannetje van d66 twitter booster fetishist
Alle 60 plussers![]()
'No Markey nooo, that's soo not right'! also also alsoquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Met '1 sector die instort' bedoel je de ziekenhuiszorg toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt, hoe kunnen mensen dit niet snappen. 1 sector die instort versus alle sectoren(en daarbij de hele maatschappij) die instorten. Veel makkelijker gaan de keuzes niet worden zou je denken.
Natuurlijk had je het liefst helemaal geen instortende sectoren gehad, maar als mensheid heb je maar te dealen met corona.
Prima als jij vindt dat veel mensen moeten sterven omdat de ziekenhuizen vol zitten, maar je bent daar domweg een hele kleine minderheid in. Het overgrote deel van Nederland maakt een andere keuze en de Nederlandse overheid gaat daar in mee.![]()
Goed dat zo'n levensgevaarlijk evenement afgelast wordt; de omicrons toeteren je zo een IC bed in.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zouden Tweede Kerstdag meedoen met zo'n georganiseerde wandeling. Met midwinterhoornblazers, warme chocolademelk enzo. Gaat jammergenoeg niet door, maar we gaan inderdaad zelf maar een mooie route zoeken
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Ik knuffel mijn collega's ook altijd op maandagochtend omdat ik blij ben dat we weer samen zijn voor een hele weekquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat deed jij met je collega's?~FEYENOORD~
Haha. Wat een niveau.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Echt hoe simpel wil je sommige figuren hebben? Naast dat dit organisatorisch natuurlijk helemaal niet kan kost dat een hele generatie een jaarsalaris aan het einde van hun carrière.
Maar je hebt tenminste geen Corona.
Ook nog 34 likes.
Maarja, corona gaat ons allemaal killen natuurlijk.![]()
Aw. Slechtquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Afspraak inplannen wellicht. Mijn vader uit 1950 heeft zich op de eerst mogelijke dag ingepland en kon pas op zijn vroegst a.s. woensdag terecht. In de eigen woonplaats althans. In een andere woonplaats kon iets eerder.![]()
Tot je over een jaartje of 2 in een ontzettend zware financiële crisis zit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:47 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Met '1 sector die instort' bedoel je de ziekenhuiszorg toch?
Prima als jij vindt dat veel mensen moeten sterven omdat de ziekenhuizen vol zitten, maar je bent daar domweg een hele kleine minderheid in. Het overgrote deel van Nederland maakt een andere keuze en de Nederlandse overheid gaat daar in mee.![]()
Misschien kan @Vallon nog even verklaren hoe dat precies werkt maar ik geloof niet in afname van effectiviteit. Die mensen waren sowieso wel in het ziekenhuis beland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal er om spannen, maar er lagen ook genoeg mensen op de IC en ziekenhuizen die wél gevaccineerd waren, maar waarvan de effectiviteit was afgenomen. Die groep raak je als het goed is wel kwijt door het boosteren.![]()
Welneequote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Tot je over een jaartje of 2 in een ontzettend zware financiële crisis zit.
Geld is en blijft bijna gratis.blablablabla![]()
Ik bedoel de ziekhuiszorg ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:47 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Prima als jij vindt dat veel mensen moeten sterven omdat de ziekenhuizen vol zitten, maar je bent daar domweg een hele kleine minderheid in. Het overgrote deel van Nederland maakt een andere keuze en de Nederlandse overheid gaat daar in mee.
Maar wat jij, en blijkbaar heel veel anderen, maar niet willen snappen is dat het aantal doden en verloren levensjaren als (in)direct gevolg van de maatregelen echt extreem veel groter gaat zijn dan het aantal mensen dat sterft door corona en omdat de ziekenhuizen vol zitten.
Het enige verschil is dat dat laatste leed veel minder zichtbaar is en zich grotendeels achter de voordeur afspeelt..![]()
Mvg de ECBquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee
Geld is en blijft bijna gratis.![]()
We kunnen Dirk-Jan wel ff een jaartje opsluiten achter de geraniums, eens kijken of ie het dan nog gelul vindt. Dit soort figuren is de reden dat de polarisatie zo groot is. Niet bereid hun eigen bubbel uit te stappen of te begrijpen dat er meer is dan hun eigen overtuiging.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Maar je hebt tenminste geen Corona.![]()
Voor Nederland valt dat reuze mee, aangezien de overheid het meeste van de schade opvangt. Dat betalen we via de staatsschuld maar die was pre-corona rond de 47% van het BBP en zal nu oplopen naar rond de 60% van het BBP.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Tot je over een jaartje of 2 in een ontzettend zware financiële crisis zit.![]()
Spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik bedoel de ziekhuiszorg ja.
Maar wat jij, en blijkbaar heel veel anderen, maar niet willen snappen is dat het aantal doden en verloren levensjaren als (in)direct gevolg van de maatregelen echt extreem veel groter gaat zijn dan het aantal mensen dat sterft door corona en omdat de ziekenhuizen vol zitten.![]()
Er is 6+% inflatie oid in Nederland verwacht voor 2022. Een beter bewijs dat geld niet gratis is is er niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee
Geld is en blijft bijna gratis.![]()
Alles dicht van 5-5, is de halve dag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Halve lockdown omdat de winkels een uurtje dicht waren
Jij gaat het nog zwaar krijgen de komende maand.
Begin je weer irritant te bagatelliseren? Wat voor kutleven moet je wel niet hebben als je nauwelijks last hebt van maatregelen.I'll give you something to do![]()
What happens in the office, stays in the officequote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat deed jij met je collega's?![]()
Gewoon het kletsen tussendoor, samen een kopje koffie drinken of een broodje halen, dat soort simpele dingen. En werkgerelateerd, bij een vraag even bij een collega naar binnen lopen. Face to face overleggen. Nu moet je weer bellen en chatten en je scherm delen en dat is gewoon stom.
Toen ik nog 1 of 2x per week naar kantoor ging, vond ik mijn thuiswerkdagen ook echt prima. Maar nu vind ik ze doodsaai en demotiverend.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
ten eerste is "veel mensen" een rekbaar begrip, naast dat er nu ook al "veel mensen" overlijden met (niet aan) corona.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:47 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Prima als jij vindt dat veel mensen moeten sterven omdat de ziekenhuizen vol zitten, maar je bent daar domweg een hele kleine minderheid in. Het overgrote deel van Nederland maakt een andere keuze en de Nederlandse overheid gaat daar in mee.
Wellicht komen we eens tot besef dat we deze situatie geen 5 jaar vol kunnen houden. In dat geval kun je het offer beter snel brengen.![]()
Ah ja. In combinatie met inflatie en lage rentes. Jij denkt dat een overheid even een hele economie draaiende kan houden twee jaar lang met reserves. Laat staan wat er wereldwijd nog gaat gebeuren. We krijgen een crisis, daar kan je de donder op zeggen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:50 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Voor Nederland valt dat reuze mee, aangezien de overheid het meeste van de schade opvangt. Dat betalen we via de staatsschuld maar die was pre-corona rond de 47% van het BBP en zal nu oplopen naar rond de 60% van het BBP.![]()
Er is geen enkele garantie dat dat niet alsnog gebeurt. Sterker nog: als de voorspellingen van Van Dissel eindelijk eens kloppen dan is dat een zekerheid.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:47 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Prima als jij vindt dat veel mensen moeten sterven omdat de ziekenhuizen vol zitten, maar je bent daar domweg een hele kleine minderheid in. Het overgrote deel van Nederland maakt een andere keuze en de Nederlandse overheid gaat daar in mee.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ik verwacht de komende dagen wel weer een paar appjes binnen te krijgen met de mededeling dat iemand die ik ken zelfmoord heeft gepleegd.quote:
Maar hé, ze zijn dan gelukkig niet overleden aan corona.![]()
![]()
Wel opa en oma gered.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:52 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ah ja. In combinatie met inflatie en lage rentes. Jij denkt dat een overheid even een hele economie draaiende kan houden twee jaar lang met reserves. Laat staan wat er wereldwijd nog gaat gebeuren. We krijgen een crisis, daar kan je de donder op zeggen.![]()
Echt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef Jason22 het volgende:
Met kerst dus maar 4 mensen welkom, maar met oud en nieuw 2 volgens de NOS?
Hahahahahah![]()
Dat is een advies. Daar kun je natuurlijk mee doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef Jason22 het volgende:
Met kerst dus maar 4 mensen welkom, maar met oud en nieuw 2 volgens de NOS?![]()
Ja en je kan er op wachten dat die inflatie alleen maar verder toeneemt als iedereen weer een maand thuis zijn geld kan zitten oppotten gaat daar onherroepelijk op worden ingespeeld door het bedrijfsleven met (nog) hogere prijzen .quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is 6+% inflatie oid in Nederland verwacht voor 2022. Een beter bewijs dat geld niet gratis is is er niet.blablablabla![]()
Dit soort sneu micromanagement.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef Jason22 het volgende:
Met kerst dus 4 mensen welkom, maar met oud en nieuw 2, volgens de NOS?
oneindig
![]()
Die inflatie wordt grotendeels veroorzaakt door de stijgende energieprijzen en het opkoopprogramma van de ECB. De lage rente wordt volledig veroorzaakt door de ECB.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:52 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ah ja. In combinatie met inflatie en lage rentes. Jij denkt dat een overheid even een hele economie draaiende kan houden twee jaar lang met reserves. Laat staan wat er wereldwijd nog gaat gebeuren. We krijgen een crisis, daar kan je de donder op zeggen.
Wat kan de Nederlandse overheid daar aan doen dan? Als die alles open gooien en code zwart accepteren, verandert dat echt niks aan de rentes hoor.
Het voelt vast lekker, om alle frustratie lekker van je af te roeptoeteren, maar het slaat gewoon nergens op.![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef trein2000 het volgende:
kost dat een hele generatie een jaarsalaris aan het einde van hun carrière.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Het zijn gouden tijden voor mij als aannemerquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en je kan er op wachten dat die inflatie alleen maar verder toeneemt als iedereen weer een maand thuis zijn geld kan zitten oppotten gaat daar onherroepelijk op worden ingespeeld door het bedrijfsleven met (nog) hogere prijzen .![]()
![]()
Ja. Opa en oma, veel te zwaar allebei en 100 onderliggende medische problemen hebben een jaar langer kunnen leven, om daarna te overlijden aan een van hun 100 andere problemen. En op allerlei andere vlakken zijn er dingen gesloopt waar iedereen nog jaaaaaren last van heeft.quote:
Het zal wel niet, maar hoop dat van Houwelingen gelijk krijgt. Tribunalen.![]()
Ik hoop dat de coffeeshops open blijven voor afhaal. Ga wel lekker in m'n ééntje lekker een beetje films kijken de komende tijd. Ik heb er echt zo godvergeten de pest in, laat kerst en alles maar zitten joh.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Nou ja, het streven is dus om dat te voorkomen, of in ieder geval de klap te verzachten. Daarmee handelen ze gewoon conform wat de grote meerderheid van Nederland van ze verwacht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Er is geen enkele garantie dat dat niet alsnog gebeurt. Sterker nog: als de voorspellingen van Van Dissel eindelijk eens kloppen dan is dat een zekerheid.![]()
Dan zullen de volgevreten vvd'ers van deze wereld je gaan vertellen dat succes een keuze is en dat je het allemaal zelf schuld bent.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:43 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
[..]
Kan niet anders of er komen financieel zware tijden op ons af.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Dat zijn Hugo en Rutte niet met je eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is een advies. Daar kun je natuurlijk mee doen wat je wilt.![]()
![]()
Jij kan je blijkbaar niet eens een maandje zelf thuis vermaken met een paar vrienden. Vraag me dan toch af wie hier daadwerkelijk het kutleven heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:51 schreef galantis het volgende:
[..]
Alles dicht van 5-5, is de halve dag.
Begin je weer irritant te bagatelliseren? Wat voor kutleven moet je wel niet hebben als je nauwelijks last hebt van maatregelen.blablablabla![]()
Leller blowen en disney plus kijken😂quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop dat de coffeeshops open blijven voor afhaal. Ga wel lekker in m'n ééntje lekker een beetje films kijken de komende tijd. Ik heb er echt zo godvergeten de pest in, laat kerst en alles maar zitten joh.![]()
(1) Ik beweer toch niet anders? Het is gewoon een giftige cocktail waar we in zitten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:54 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Die inflatie wordt grotendeels veroorzaakt door de stijgende energieprijzen en het opkoopprogramma van de ECB. De lage rente wordt volledig veroorzaakt door de ECB. (1)
Wat kan de Nederlandse overheid daar aan doen dan? Als die alles open gooien en code zwart accepteren, verandert dat echt niks aan de rentes hoor. (2)
Het voelt vast lekker, om alle frustratie lekker van je af te roeptoeteren, maar het slaat gewoon nergens op. (3)
(2) Niets, en in ieder geval niet alles op slot gooien door hun eigen falende beleid.
(3) Ik heb 0 frustratie![]()
Nee, Hitchcock en Tarkovskyquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:56 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Leller blowen en disney plus kijken😂
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Sportscholen waren tijdens de vorige lockdown dicht van 15 december 2020 tot 18 mei 2021 (!). Een ruime 5 maanden dus. Benieuwd wat nu aan termijn in de pijplijn zit ...![]()
Wat jij en velen anderen maar niet willen snappen is dat het daar helemaal niet om gaat. Dat gaat ook niet veranderen als je het nu nog niet snapt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:49 schreef Pistolero het volgende:
Maar wat jij, en blijkbaar heel veel anderen, maar niet willen snappen is dat het aantal doden en verloren levensjaren als (in)direct gevolg van de maatregelen echt extreem veel groter gaat zijn dan het aantal mensen dat sterft door corona en omdat de ziekenhuizen vol zitten.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ten koste van alles.quote:
Groot deel van de bevolking straks down, of zelfs depressief. Of een gezond iemand veranderd in iemand met overgewicht omdat sporten moeilijker gemaakt wordt. Maar dat maakt niet uit.![]()
Figuren zoals jij zijn oprecht gevaarlijk dom en wereldvreemd, de tering.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan je blijkbaar niet eens een maantje zelf thuis vermaken met een paar vrienden. Vraag me dan toch af wie hier daadwerkelijk het kutleven heeft.![]()
![]()
Het gaat vast niet om dat maandje. Het gaat erom dat je al twee jaar zit met allerlei beperkingen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan je blijkbaar niet eens een maandje zelf thuis vermaken met een paar vrienden. Vraag me dan toch af wie hier daadwerkelijk het kutleven heeft.![]()
Supermarkten zullen ook wel inspelen op de behoeften en hun prijzen met 10% verhogen, achja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef XSbig het volgende:
[..]
Het zijn gouden tijden voor mij als aannemerblablablabla![]()
Maar dat boeit niet want we gaan in ieder geval niet dood aan coronavarianten!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ten koste van alles.
Groot deel van de bevolking straks down, of zelfs depressief. Of een gezond iemand veranderd in iemand met overgewicht omdat sporten moeilijker gemaakt wordt. Maar dat maakt niet uit.![]()
Gelukkig kunnen al die dikzakken via Thuisbezorgd nog wel elke dag vet vreten aan laten rukken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ten koste van alles.
Wij wensen Hugo succes met deze maatregel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef Johannes788 het volgende:
Nog 8 minuten cafe’s open en we krijgen ons “gewone” leven pas in maart weer terug. :pzie email 27 oktober![]()
Zakelijk zijn dit voor mij ook gouden tijden. Maar er is meer dan geld.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef XSbig het volgende:
[..]
Het zijn gouden tijden voor mij als aannemer![]()
Ik-kan-me-thuis-vermaken-dus-moet-jij-dat-ook-maar-kunnen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan je blijkbaar niet eens een maandje zelf thuis vermaken met een paar vrienden. Vraag me dan toch af wie hier daadwerkelijk het kutleven heeft.![]()
Ga lekker een potje janken dan, zal de situatie vast beter maken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Figuren zoals jij zijn oprecht gevaarlijk dom en wereldvreemd, de tering.
Adaptieve vermogens van een kamerplant.blablablabla![]()
Genoeg vet op de botten ( hihi) bij de grote sportscholen. Zijn allemaal grote investeerders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Sportscholen waren tijdens de vorige lockdown dicht van 15 december 2020 tot 18 mei 2021 (!). Een ruime 5 maanden dus. Benieuwd wat nu aan termijn in de pijplijn zit ...
Behalve de kleintjes. Die vallen toch uiteindelijk om.![]()
Ik heb met je te doen. En iedereen die hierdoor geraakt gaan worden. Het zijn dagen, weken, maanden, jaren die je nooit meer terug krijgt. En het leven kan zo kort zijn. Je koopt er niks voor, maar een digitale knuffel die kant op. Naar iedereen die moeilijke dagen tegemoet gaat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop dat de coffeeshops open blijven voor afhaal. Ga wel lekker in m'n ééntje lekker een beetje films kijken de komende tijd. Ik heb er echt zo godvergeten de pest in, laat kerst en alles maar zitten joh.![]()
![]()
Waarvan zeker een jaar met amper beperkingen. Maar goed, het is maar hoe druk je jezelf maakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat vast niet om dat maandje. Het gaat erom dat je al twee jaar zit met allerlei beperkingen.blablablabla![]()
Amper beperkingen? Dan ben je niet veel buiten geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarvan zeker een jaar met amper beperkingen. Maar goed, het is maar hoe druk je jezelf maakt natuurlijk.![]()
Dat hangt echt af van de persoon. Het is onzin om dat te denigreren. De één heeft weer heel veel moeite met iets anders. Iedereen z'n waarde. Jonge mensen hebben andere prioriteiten dan een gezin oid.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan je blijkbaar niet eens een maandje zelf thuis vermaken met een paar vrienden. Vraag me dan toch af wie hier daadwerkelijk het kutleven heeft.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Er is veel dat niet kan maar ik vermaak me zo goed als mogelijk is wel dus die conclusies mag je voor je houden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan je blijkbaar niet eens een maandje zelf thuis vermaken met een paar vrienden. Vraag me dan toch af wie hier daadwerkelijk het kutleven heeft.
Lichtzinning doen over maatregelen die jezelf niet treffen, hoe kortzichtig kun je zijn.I'll give you something to do![]()
Wat was er afgelopen zomer allemaal dicht dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Amper beperkingen? Dan ben je niet veel buiten geweest.blablablabla![]()
Ja, de grote jongens zullen dit wel weer doorstaan maar vele (ex)bezoekers zullen in een vicieuze cirkel belanden en dan maar de McDrive opzoeken. Toename van te dik, obeeees en niet goed voor de volksgezondheid ...quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:59 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Genoeg vet op de botten ( hihi) bij de grote sportscholen. Zijn allemaal grote investeerders.
Behalve de kleintjes. Die vallen toch uiteindelijk om.![]()
De anderhalve meter heeft maar een paar maanden niet gegolden…quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was er afgelopen zomer allemaal dicht dan?zie email 27 oktober![]()
Jullie hebben zoveel gepost!Ik ga niet alles teruglezen. Wat heb ik gemist?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Nou, daar heb je echt last van hè.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De anderhalve meter heeft maar een paar maanden niet gegolden…![]()
![]()
Ah we halen het felbegeerde aanpassingversmogen weer van stal. Gefeliciteerd met je maatregelproof leven!quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga lekker een potje janken dan, zal de situatie vast beter maken.
Adaptieve vermogens van een kamerplant.I'll give you something to do![]()
Paniek!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:02 schreef jcdragon het volgende:
![]()
Nachtleven, is maar heel even open geweest. Verder allerlei dingen met reserveren en zo. Reizen ook vaak nog een heel gedoe. Festivals lastig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was er afgelopen zomer allemaal dicht dan?![]()
"Ik ben boos!!!!"quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:02 schreef jcdragon het volgende:
"Stel je niet aan!!!"
x1384![]()
Jij was degene die conclusies begon te trekken over hoe kut mijn leven wel niet was. Pot, ketel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:01 schreef galantis het volgende:
[..]
Er is veel dat niet kan maar ik vermaak me zo goed als mogelijk is wel dus die conclusies mag je voor je houden.
Lichtzinning doen over maatregelen die jezelf niet treffen, hoe kortzichtig kun je zijn.
Tip. In een slachtofferrol gaan zitten gaat klagen je in elk geval niet helpen de komende weken door te komen.
blablablabla![]()
Wat me opvalt is dat veel personen voor anderen aan het bepalen zijn over hoe ze zich moeten voelen over de maatregelen.![]()
helemaal niks.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:02 schreef jcdragon het volgende:
als je de eerste reeks terugleest dan weet je evenveel als dat je deze reeks terugleest. Er is niks veranderd.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Paniek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:02 schreef jcdragon het volgende:
Boosheid.
Selectieve empathie (of gewoon een totaal gebrek aan).
Wat gifjes.
Dat zo'n beetje![]()
![]()
"hont.gif"quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Ik ben boos!!!!"
"Stel je niet aan!!!"
x1384
"Taart"
"HugoGod"Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Heftig hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nachtleven, is maar heel even open geweest. Verder allerlei dingen met reserveren en zo. Reizen ook vaak nog een heel gedoe. Festivals lastig.
De tering wat een first world problems.blablablabla![]()
Waarom mogen de gevaccineerden met hun QR code niet gewoon lekker shoppen en uit eten gaan?quote:
Die hebben toch niets te vrezen van elkaar.![]()
Als jij in je bio hebt staan: weet mensen op de kast te krijgen, dan ben je niet simpel maar heb je een ander doel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Maar je hebt tenminste geen Corona.![]()
Ga jij nou serieus de anderhalve meter samenleving normaliseren?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, daar heb je echt last van hè.![]()
Je zou bijna gaan hopen op een extreem besmettelijke, extreem dodelijke, vaccinatie-resistente mutatie van corona. We zijn als mensheid inmiddels zo ver heen dat we het wel verdienen om uitgeroeid te worden. Hebben er ook meteen geen last meer van de klimaatverandering. Win-win![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef Harlekien2 het volgende:
Wat me opvalt is dat veel personen voor anderen aan het bepalen zijn over hoe ze zich moeten voelen over de maatregelen.gelukkig posten hier mensen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Voor als het je nog interesseert: Er zijn 6 fucking weken geweest in 21 maanden tijd waarin ik 'normaal' housefeesten/festivals kon bezoeken. Daar is simpelweg geen substituut voor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was er afgelopen zomer allemaal dicht dan?I'll give you something to do![]()
Dat werd tijd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:04 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Goed om te zien dat het sentiment aan het keren is.
Komende tijd zullen Hugoshenko & co met steunpakketten wel weer mensen tevreden willen houden. Zonder die steunpakketten zou het allang uit de hand gelopen zijn.![]()
Ja, en?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig hoor.
De tering wat een first world problems.![]()
Van medelijden is nog nooit iemand beter geworden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Ah we halen het felbegeerde aanpassingversmogen weer van stal. Gefeliciteerd met je maatregelproof leven!
Maar ik wil best wel even benoemen hoe vre-se-lijk zwaar jullie het hebben hoor. Kusje.blablablabla![]()
Jammer alleen dat we er niks van kunnen kopen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:04 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Goed om te zien dat het sentiment aan het keren is.![]()
En dus is ‘t niet gratis. De overheid kan wellicht ‘gratis’ lenen, het is niet zonder gevolgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en je kan er op wachten dat die inflatie alleen maar verder toeneemt als iedereen weer een maand thuis zijn geld kan zitten oppotten gaat daar onherroepelijk op worden ingespeeld door het bedrijfsleven met (nog) hogere prijzen .![]()
Coffeeshops blijven toch gewoon open? (voor afhaal)quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:06 schreef Tijn het volgende:
Toch maar ff snel wiet gehaald. Ik was niet de enige![]()
En tijdens die maanden ging de ziekenhuisbezetting als een raket omhoog.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De anderhalve meter heeft maar een paar maanden niet gegolden…![]()
Ik erger me aan het lichtzinnige gedoe. Zou je omgekeerd ook niet fijn vinden. En mocht je dat niet willen begrijpen, hou het gebrek aan empathie ajb voor je.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was degene die conclusies begon te trekken over hoe kut mijn leven wel niet was. Pot, ketel.
Tip. In een slachtofferrol gaan zitten gaat klagen je in elk geval niet helpen de komende weken door te komen.
I'll give you something to do![]()
En nog een hoop andere beperkingen, zoals ik al noemde. De definitie van normaal dreigt bij sommigen erg te vervagen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:05 schreef galantis het volgende:
[..]
Voor als het je nog interesseert: Er zijn 6 fucking weken geweest in 21 maanden tijd waarin ik 'normaal' housefeesten/festivals kon bezoeken. Daar is simpelweg geen substituut voor.![]()
Geen idee!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:07 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
[..]
Coffeeshops blijven toch gewoon open? (voor afhaal)![]()
Dat ben ik met je eens. Alleen is die inflatie meer een gevolg van tekort aan arbeidskrachten dan aan overschot aan geld. Hoewel bepaalde sectoren natuurlijk wel garen spinnen bij de huidige situatie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dus is ‘t niet gratis. De overheid kan wellicht ‘gratis’ lenen, het is niet zonder gevolgen.blablablabla![]()
Houd me maar tegen als het je niet bevalt. Maar wel afstand houden!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ga jij nou serieus de anderhalve meter samenleving normaliseren?![]()
Ik heb totaal geen last van die 1,5m. Ik ervaar het op geen enkele manier als een beperking, behalve bij het organiseren van bijeenkomsten op mijn werk.
Verder vind ik het dikke prima, mensen die een beetje uit mijn zone blijven in de winkel.![]()
Ze mochten de afgelopen weken ook tot 12 open blijven. Vorige jaar werden zij volgens mij ook uitgezonderd. Anders krijg je ja een toestroom naar straatdealers etc.quote:![]()
Natuurlijk is er veel meer. Sociaal-maatschappelijk cement wordt aan de lopende band weggebikt uit de maatschappij. Maar als je niet verder kan kijken dan je eigen bubbel kun je in al je verhevenheid mooi pronken met je aanpassingsvermogen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
En nog een hoop andere beperkingen, zoals ik al noemde. De definitie van normaal dreigt bij sommigen erg te vervagen.I'll give you something to do![]()
Net snel nog langs de coffeeshop geweest, taking Netflix & Chill to the next level![]()
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.![]()
Bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik erger me aan het lichtzinnige gedoe. Zou je omgekeerd ook niet fijn vinden. En mocht je dat niet willen begrijpen, hou het gebrek aan empathie ajb voor je.blablablabla![]()
Vanavond weer chaos bij de persco buiten? Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar de schadenfreude die ik ervaar als het keiharde rellen worden vind ik heerlijk. En ja hoor, ik weet ook wel dat zoiets verwerpelijk is. Iig benieuwd naar de wappies!A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
mwah... er is een tekort aan arbeidskrachten omdat er teveel producten gevraagd worden dan wereldwijd geproduceerd kan worden. Dit kan alleen als dat geld er is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Alleen is die inflatie meer een gevolg van tekort aan arbeidskrachten dan aan overschot aan geld. Hoewel bepaalde sectoren natuurlijk wel garen spinnen bij de huidige situatie.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Zelf heb je trouwens ook wel een grote mond. En dan klagen over een gebrek van empathie van mij. Ben jij een vrouw ?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik erger me aan het lichtzinnige gedoe. Zou je omgekeerd ook niet fijn vinden. En mocht je dat niet willen begrijpen, hou het gebrek aan empathie ajb voor je.blablablabla![]()
Die haal ik wel tijdens de persco. Ik lees de samenvatting welquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:07 schreef Confetti het volgende:
Even zak chips halen voor vanavond.Of lees op Fok mee
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Houd me maar tegen als het je niet bevalt. Maar wel afstand houden!
Ik heb totaal geen last van die 1,5m. Ik ervaar het op geen enkele manier als een beperking, behalve bij het organiseren van bijeenkomsten op mijn werk.
Verder vind ik het dikke prima, mensen die een beetje uit mijn zone blijven in de winkel.Je denkt toch zeker niet dat als ik naar een supermarkt gaat waar er geen toezicht is op hoeveel mensen er tegelijkertijd naar binnen mogen, ik dan overal ga staan te wachten omdat er iemand anders voor het zuivelvak staat. Donder effe op..
![]()
Je hele post kan worden samengevat met 'ikke, ikke, ikke'. Harstikke leuk dat jij er geen last van hebt, maar dat zegt vooral wat over jouw leven. Ik zou bijna medelijden met je krijgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Houd me maar tegen als het je niet bevalt. Maar wel afstand houden!
Verder vind ik het dikke prima, mensen die een beetje uit mijn zone blijven in de winkel.![]()
![]()
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Die user is altijd zo vervelend, ik negeer 'm gewoon altijd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hele post kan worden samengevat met 'ikke, ikke, ikke'. Harstikke leuk dat jij er geen last van hebt, maar dat zegt vooral wat over jouw leven. Ik zou bijna medelijden met je krijgen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Oh ok, apart wel. Bij andere winkels mag je ook niet afhalen na vijf uur.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:08 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
[..]
Ze mochten de afgelopen weken ook tot 12 open blijven. Vorige jaar werden zij volgens mij ook uitgezonderd. Anders krijg je ja een toestroom naar straatdealers etc.![]()
Dat is zeker waar. Neemt niet weg dat de huidige manier van ingrijpen marktverstorend werkt en de komende jaren wel ‘s negatieve gevolgen kan hebben. Gedeeltelijk ook vanwege maatregelen in het buitenland. Denk aan de prijs van (hard)hout vanwege lockdowns enzo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Alleen is die inflatie meer een gevolg van tekort aan arbeidskrachten dan aan overschot aan geld. Hoewel bepaalde sectoren natuurlijk wel garen spinnen bij de huidige situatie.![]()
Vertel mij aub even waarom, als werkelijk iedereen genaaid wordt door deze lockdown, de professionele sport wel gewoon doorgaat. En kom niet aan met het argument 'entertainment'. Je doet het of met zijn allen of niet..![]()
Maar die empathie werkt bij jou dus één kant op . Want andersom, moet ik me dus blijkbaar ook kut voelen omdat jij het allemaal als bijzonder zwaar gaat ervaren? Raar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:09 schreef galantis het volgende:
[..]
In ieder geval fijn dat je toegeeft dat niet te hebben.blablablabla![]()
Dat wordt tintelen….quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het bad van COR is ijskoud vandaag.
Op naar DRT.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]Je denkt toch zeker niet dat als ik naar een supermarkt gaat waar er geen toezicht is op hoeveel mensen er tegelijkertijd naar binnen mogen, ik dan overal ga staan te wachten omdat er iemand anders voor het zuivelvak staat. Donder effe op..
Brood en spelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef HulkHeld het volgende:
Vertel mij aub even waarom, als werkelijk iedereen genaaid wordt door deze lockdown, de professionele sport wel gewoon doorgaat. En kom niet aan met het argument 'entertainment'. Je doet het of met zijn allen of niet..
Oftewel: steunpakketten en voetbal op tv.![]()
hugo wil graag voetbal blijven kijken op tvquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef HulkHeld het volgende:
Vertel mij aub even waarom, als werkelijk iedereen genaaid wordt door deze lockdown, de professionele sport wel gewoon doorgaat. En kom niet aan met het argument 'entertainment'. Je doet het of met zijn allen of niet..Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Waar niemand over wilt praten zijn de QR codes. Die dingen zijn afgedwongen want alleen zo kon anders open. Inmiddels is alles dicht, maar de QR gaat er nooit meer af....![]()
Even wat positieve zomer vibes voor dit topicquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het bad van COR is ijskoud vandaag.
Op naar DRT.:
![]()
Nee een man. Ik zal niet ontkennen dat ik een grotere mond heb dan normaal maar voor jou geldt hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelf heb je trouwens ook wel een grote mond. En dan klagen over een gebrek van empathie van mij. Ben jij een vrouw ?I'll give you something to do![]()
Probeer je nu echt logica te vinden in deze maatregelencrisis?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ok, apart wel. Bij andere winkels mag je ook niet afhalen na vijf uur.![]()
Jij lijdt dus we moeten allemaal pijn lijden. Erg empathisch Pistolero.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hele post kan worden samengevat met 'ikke, ikke, ikke'. Harstikke leuk dat jij er geen last van hebt, maar dat zegt vooral wat over jouw leven. Ik zou bijna medelijden met je krijgen.blablablabla![]()
Beste mensen, na al het geharrewar en onenigheid het afgelopen jaar,
Is men eindelijk bereid om toe te geven dat het massavaccinatiebeleid jammerlijk heeft gefaald, en mensen bedot zijn?
Gevaccineerden en ongevaccineerden zijn mij even lief, fijn weekend allen 🌲of misschien tot later.![]()
Die worden ook gewoon genaaid hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef HulkHeld het volgende:
Vertel mij aub even waarom, als werkelijk iedereen genaaid wordt door deze lockdown, de professionele sport wel gewoon doorgaat. En kom niet aan met het argument 'entertainment'. Je doet het of met zijn allen of niet..
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet meer hoeven te werken toch?![]()
Eerst zou alles open kunnen met prikken, daarna met een korte krachtige avond lockdown, daarna met die code, daarna met boosteren, bla bla.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:14 schreef Warrick21 het volgende:
Waar niemand over wilt praten zijn de QR codes. Die dingen zijn afgedwongen want alleen zo kon anders open. Inmiddels is alles dicht, maar de QR gaat er nooit meer af....![]()
Waar zegt galantis dat je je kut moet voelen omdat hij zich minder voelt? Je kan er toch ook overheen lezen i.p.v. te reageren met versies van ''jank niet''.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar die empathie werkt bij jou dus één kant op . Want andersom, moet ik me dus blijkbaar ook kut voelen omdat jij het allemaal als bijzonder zwaar gaat ervaren? Raar.![]()
En al die ondernemers die al 22 maanden in het sterretje genomen worden, die hebben het voorderest wel gewoon prima en genoeg op de plank liggen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
[..]
Brood en spelen.
Oftewel: steunpakketten en voetbal op tv.![]()
Ah, 2003. Een tijd waarin het vrijheid blijheid was én een tijd waarin een uitbraak van SARS in Oost-Azië in de kiem gesmoord werd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Even wat positieve zomer vibes voor dit topic:
![]()
![]()
Voor mij niet hoor, ik vind het ok.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef Arcee het volgende:
Genaaidquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:14 schreef vencodark het volgende:
Rijscholen straks ook dicht zeker? Man zou over 11 dagen examen hebben.![]()
![]()
![]()
Omdat de Jonge anders niets aan zn seizoenskaart heeft?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef HulkHeld het volgende:
Vertel mij aub even waarom, als werkelijk iedereen genaaid wordt door deze lockdown, de professionele sport wel gewoon doorgaat. En kom niet aan met het argument 'entertainment'. Je doet het of met zijn allen of niet..![]()
![]()
Eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:14 schreef galantis het volgende:
[..]
Nee een man. Ik zal niet ontkennen dat ik een grotere mond heb dan normaal maar voor jou geldt hetzelfde..
Dit soort persoonlijk geneuzel voegt natuurlijk niks toe. Zal er ook aan liggen hoe je je leventje hebt ingericht, en hoe makkelijk je je kunt aanpassen op zoiets als verplicht thuisblijven.
Hoop dat je je weg vindt de komende tijd.blablablabla![]()
??? wacht wat, wat lul jij nou weer allemaal.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij lijdt dus we moeten allemaal pijn lijden. Erg empathisch Pistolero.![]()
Deze reactie heeft in de verste verte niks te maken met deze hele discussie, die ging voornamelijk over het feit dat jij(en een paar anderen hier) de impact van de maatregelen op een vrij extreme wijze aan het bagatelliseren zijn.
Maar goed, ben wel klaar met deze discussie. Heb wel betere dingen te doen met mijn tijd. En intussen dagelijks mensenlevens van dierbaren om mij heen kapot zien gaan als gevolg van de maatregelen. Maar het valt allemaal wel mee.![]()
![]()
We leggen de fabrieken toch ook niet stil? Is gewoon werk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef HulkHeld het volgende:
Vertel mij aub even waarom, als werkelijk iedereen genaaid wordt door deze lockdown, de professionele sport wel gewoon doorgaat. En kom niet aan met het argument 'entertainment'. Je doet het of met zijn allen of niet..zie email 27 oktober![]()
Ziedend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hele post kan worden samengevat met 'ikke, ikke, ikke'. Harstikke leuk dat jij er geen last van hebt, maar dat zegt vooral wat over jouw leven. Ik zou bijna medelijden met je krijgen.![]()
Allemaal leugens. Je zou het niet verwachten van politici :pquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerst zou alles open kunnen met prikken, daarna met een korte krachtige avond lockdown, daarna met die code, daarna met boosteren, bla bla.![]()
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En al die ondernemers die al 22 maanden in het sterretje genomen worden, die hebben het voorderest wel gewoon prima en genoeg op de plank liggen?
Af en toe is er eens eentje dwars of creatief, maar de rest legt zich er maar bij neer en incasseert het steunpakketje.![]()
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die user is altijd zo vervelend, ik negeer 'm gewoon altijd.![]()
Maakt mij niet uit hoe jij je voelt. Juist prima dat je er weinig last van hebt, wees blij daarmee want het kan 10 keer anders. En dat ik het als bijzonder zwaar ga ervaren maak je er zelf van. Jij moest in het begin zo nodig vallen over het feit dat ik het puur gemakshalve een 'halve' lockdown noemde en vervolgens op onprettige toon zeggen dat ik het nog zwaar ga krijgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar die empathie werkt bij jou dus één kant op . Want andersom, moet ik me dus blijkbaar ook kut voelen omdat jij het allemaal als bijzonder zwaar gaat ervaren? Raar.
Maar goed, ik zie je reactie hierboven. Helemaal mee eens, en dankje. Vandaag ook niet in een al te best humeurtje natuurlijk.I'll give you something to do![]()
Maar winkels en kappers moeten wel dicht. Is toch ook gewoon werk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We leggen de fabrieken toch ook niet stil? Is gewoon werk.![]()
Wie weet nog leuke films of Netflix of Disney Plus?freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.![]()
Je mag blijkbaar niet zeggen dat je het best vindt dat de boel dicht gaat want dan ben je kennelijk aan het bagatelliseren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waar zegt galantis dat je je kut moet voelen omdat hij zich minder voelt? Je kan er toch ook overheen lezen i.p.v. te reageren met versies van ''jank niet''.
Mag ik godverdomme lekker zelf bepalen hoe ik maatregelen ervaar? Zijn genoeg mensen die het best vinden hoor, misschien niet jouw soort mensen maar dan nog.blablablabla![]()
Festivals leggen we ook niet stil? Is gewoon werk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We leggen de fabrieken toch ook niet stil? Is gewoon werk.![]()
La casa de papelquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef Nexum het volgende:
Wie weet nog leuke films of Netflix of Disney Plus?![]()
![]()
Lockdown 3 schijnt wel populair te zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef Nexum het volgende:
Ik vind het prima als jij die lockdown wel fijn vind. Top voor jou.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag blijkbaar niet zeggen dat je het best vindt dat de boel dicht gaat want dan ben je kennelijk aan het bagatelliseren.
Mag ik godverdomme lekker zelf bepalen hoe ik maatregelen ervaar? Zijn genoeg mensen die het best vinden hoor, misschien niet jouw soort mensen maar dan nog.
Maar jij had commentaar op hoe anderen die maatregelen ervaren. Maar goede poging om de rollen om te draaien![]()
![]()
Vond dat halve lockdown nogal zwaar aangezet maar soit. Glas is halfvol, of half leeg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef galantis het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoe jij je voelt. Juist prima dat je er weinig last van hebt, wees blij daarmee want het kan 10 keer anders. En dat ik het als bijzonder zwaar ga ervaren maak je er zelf van. Jij moest in het begin zo nodig vallen over het feit dat ik het puur gemakshalve een 'halve' lockdown noemde en vervolgens op onprettige toon zeggen dat ik het nog zwaar ga krijgen.
Maar goed, ik zie je reactie hierboven. Helemaal mee eens, en dankje. Vandaag ook niet in een al te best humeurtje natuurlijk.blablablabla![]()
Togoquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef Nexum het volgende:
Wie weet nog leuke films of Netflix of Disney Plus?
@GGMM![]()
Die 1000en kappers en winkels zorgen voor meer verspreiding dan een potje voetbal op prof. niveau.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar winkels en kappers moeten wel dicht. Is toch ook gewoon werk.![]()
Je mag best op een podium staan zonder publiek hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Festivals leggen we ook niet stil? Is gewoon werk.zie email 27 oktober![]()
Als mensen dit zeggen word ik altijd enorm nieuwsgierig wat ze dan gaan doenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
??? wacht wat, wat lul jij nou weer allemaal.![]()
Deze reactie heeft in de verste verte niks te maken met deze hele discussie, die ging voornamelijk over het feit dat jij(en een paar anderen hier) de impact van de maatregelen op een vrij extreme wijze aan het bagatelliseren zijn.
Maar goed, ben wel klaar met deze discussie. Heb wel betere dingen te doen met mijn tijd.![]()
![]()
Mijn in Duitsland woonachtige zus van 45 heeft vandaag al haar booster gehaald. Hier beginnen ze pas eind januariOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Ok doei hèquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar goed, ben wel klaar met deze discussie.blablablabla![]()
Nog even een tijdje mee scrollen om vervolgens om je vingers te zitten omdat je ook geen flater wil slaan door alsnog te reagerenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als mensen dit zeggen word ik altijd enorm nieuwsgierig wat ze dan gaan doen![]()
![]()
Hugo doet het goed he. We mogen trots op hem zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:21 schreef Djeez het volgende:
Mijn in Duitsland woonachtige zus van 45 heeft vandaag al haar booster gehaald. Hier beginnen ze pas eind januari![]()
Halo Infinite genot.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als mensen dit zeggen word ik altijd enorm nieuwsgierig wat ze dan gaan doen![]()
Ik heb m'n booster vorige week gehaald. In Duitsland. Als Nederlander.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:21 schreef Djeez het volgende:
Mijn in Duitsland woonachtige zus van 45 heeft vandaag al haar booster gehaald. Hier beginnen ze pas eind januari![]()
Denk dat je blij mag zijn als je als veertiger in Nederland al in januari aan de beurt bent.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:21 schreef Djeez het volgende:
Muppets The Christmas Carolquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef Nexum het volgende:
Wie weet nog leuke films of Netflix of Disney Plus?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ik kan me thuis ook prima vermaken en toch raak ik hier down van, dus dat zal het niet zijn. Het is het gebrek aan vrijheid om zelf te bepalen of je je thuis in je eentje of ergens anders met anderen wilt vermaken. En als duidelijk is dat het om een strikt tijdelijke noodmaatregel gaat, is het nog wel te doen, maar nu er ook geen duidelijk eindpunt meer is voor dat hele maatregelenpakket wordt het allemaal wel erg deprimerend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja whatever hoor ik ben niet diegene die down raakt omdat ik mezelf thuis niet kan vermaken en zo![]()
Series: Witcher s2 op Netflix. Op Disney+: Hawkeye en ‘only murders in the building’quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef Nexum het volgende:
Ben vandaag opnieuw begonnen met Witcher seizoen 1.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Series: Witcher s2 op Netflix. Op Disney+: Hawkeye en ‘only murders in the building’![]()
![]()
Altijd zo'n lastige vraag als je niet laat weten welke genres je tof vindquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef Nexum het volgende:
Wie weet nog leuke films of Netflix of Disney Plus?Zoveel leuke series en films namelijk
![]()
![]()
Onder druk een bed gekocht van 80.923 euro want hoe moet je anders online een bed kopen.
De paniek was real.Go hard or go home![]()
Ik hou van drama series! Beetje mysterie erin ook leukquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Altijd zo'n lastige vraag als je niet laat weten welke genres je tof vindZoveel leuke series en films namelijk
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.![]()
Zoveelste leugen. Elke keer rommelen ze je weer in allerlei maatregelen of dingen die je moet doen. Zogenaamd maar even of eenmalig, waarna dat toch weer langer blijkt te duren of je toch weer moet gaan boosteren en zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:25 schreef Jed1Gam het volgende:
Hoe gaat het met de korte krachtige klap, van 5 maanden![]()
Wow. Waar is het daglicht gebleven?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Suggestieve foto genot, 2020 belde![]()
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20211218_15139040
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: