Ik heb ook twee kanten.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
@:Freshfruit als je met iets anders bezig was dan furieus hard fappen is het geen excuus.
Een harde en een zachte.quote:
We weten hoe het bij konijntjes is.quote:
Dat gaat als de konijnenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We weten hoe het bij konijntjes is.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is dus geen ode aan @:viv ?
* SolidasRock wereld stort in
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:26 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Toen we dit subforum gingen oprichten achter de schermen, stond de afkorting eerst op VIV ingesteld in plaats van VF, daar heb ik toen wel een stokje voor gestoken. Zou anders echt wel raar geweest zijn.
Oh, en het briljante van VF was dat het niet alleen voor Viva Forever stond, maar ook Viva Forum kon betekenen (zoals aldaar gebruikelijk).
Hoe is het met mini totquote:
Die ligt nog te meuren.quote:
Hij is net wakker en is helemaal onder de indruk van zijn eigen tekenkunsten:quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
Klote van dat hoesten zeg.
Wel fijn dat hij nu nog slaapt
Hoe is t ermee?quote:
Och gaat wel.quote:
Dat is mooiquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Och gaat wel.De kleine hier is weer lekker lief en vrolijk bezig, dat maakt het leven altijd wel weer goed.
En daarzo?
Haha precies. En sowieso is het ook makkelijk op te vegen van de tegelvloer hier.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Scheelt dat je het makkelijk op kan zuigen met de stofzuiger
Ah en dat ging niet helemaal goedquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha precies. En sowieso is het ook makkelijk op te vegen van de tegelvloer hier.
Reden dat het over de vloer ging was dat de slijper op het opvangbakje roze was, en hij wilde de blauwe er op zetten.
Jaaaa gezellig héquote:
Wordt wel weer drukkerquote:
Daar staat het toch ook voor? Viva Forum?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:26 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Toen we dit subforum gingen oprichten achter de schermen, stond de afkorting eerst op VIV ingesteld in plaats van VF, daar heb ik toen wel een stokje voor gestoken. Zou anders echt wel raar geweest zijn.
Oh, en het briljante van VF was dat het niet alleen voor Viva Forever stond, maar ook Viva Forum kon betekenen (zoals aldaar gebruikelijk).
Ach het is sowieso rustig op heel FOK!.quote:
Nee VF staat voor Viva Foreverquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar staat het toch ook voor? Viva Forum?
Ja maar ze wilde niet dat haar username gebruikt zou worden voor dit subforum!quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar staat het toch ook voor? Viva Forum?
In de nacht slaapt men hierquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is sowieso rustig op heel FOK!.
DTS loopt wel sneller dan dit, maar hier kan het regelmatig ook echt verbazingwekkend hard gaan!
Dan heeft ze geen naamtopic maar een naamsubforum.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ze wilde niet dat haar username gebruikt zou worden voor dit subforum!
Ja hier heb je geen DT-hunts!quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
In de nacht slaapt men hieroverdag wel druk idd.
Dat sowieso idd. maar hoe meer mensen des te gezelligquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:45 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
En anders maar niet.
Gezelligheid is belangrijker dan snelheid.
GM VF-kletsers
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:45 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
En anders maar niet.
Gezelligheid is belangrijker dan snelheid.
GM VF-kletsers
Maily zal nu zachtjes achter d'r scherm zitten te wenen!quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat sowieso idd. maar hoe meer mensen des te gezellig
Goedemorgen Maily!
Oepsie, deed ik een spellingsfoutquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Maily zal nu zachtjes achter d'r scherm zitten te wenen!
Grammatica.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oepsie, deed ik een spellingsfout
gezelliger had moeten zijnquote:
Dus daar werd ik wakker van.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoor haar snotteren inderdaad.
quote:
Hey schoonheden.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Maily zal nu zachtjes achter d'r scherm zitten te wenen!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oepsie, deed ik een spellingsfout
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus daar werd ik wakker van.
Morge.
Zo op Buienradar te zien gaat de zon helaas oostwaarts hier aan ons voorbij.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik denk dat de zon vandaag niet te zien zal zijn.
Het is hier mistig en dikbewolkt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo op Buienradar te zien gaat de zon helaas oostwaarts hier aan ons voorbij.
Een banaan uiteraard!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:40 schreef maily het volgende:
Zoekplaatje; wat heeft de persoon links op de foto in zijn broekzakken?
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog voer gaan halenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:10 schreef greysbones het volgende:
ik moet zo nog boodschappen doen
genoten van de laatste voetbalwedstrijd van zoon
tuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet ook nog voer gaan halen![]()
En is je zoon unaniem tot Man Van Het Seizoen gekroond?
Over 10 jaar weet niemand meer hoe je gewonnen hebt, alleen dat je gewonnen hebtquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk
beste van het veld![]()
scheelt dat de helft vandaag een brakke dag had![]()
lekkere leeftijd is dit ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over 10 jaar weet niemand meer hoe je gewonnen hebt, alleen dat je gewonnen hebt![]()
Onder 17quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekkere leeftijd is dit ook![]()
![]()
onder de 17
heerlijk!
wij hebben geen prof voetballer gecreeerdquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onder 17![]()
Ik ken iemand die met 17 al tegen de beste ter wereld reed
Was ook maar een geintjequote:Op zaterdag 18 december 2021 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hebben geen prof voetballer gecreeerd
had gekund
maar niet voor gekozen
weet ikquote:
Perfect dus als prof voetballer, iedere keer als zijn haar verkeerd waait de stervende zwaan opvoerenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet ik
zat er wel in
maar is hij geen jongen voor
te zacht
nee qua voetballer keihardquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Perfect dus als prof voetballer, iedere keer als zijn haar verkeerd waait de stervende zwaan opvoeren
quote:
Dat zijn toch z'n scharnieren?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:40 schreef maily het volgende:
Zoekplaatje; wat heeft de persoon links op de foto in zijn broekzakken?
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer drank en spijs in huis
Hearlik gourmettenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi!
Wij gaan hier lekker truttig gourmetten zo!
Ow hier staat-ie elk jaar wel een keertje aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hearlik gourmetten![]()
Hebben wij nog nooit gedaan in huis vanwege de rook en zulks. Volgens mij hebben we het gourmet stel maar 3 keer maximaal gebruikt
Jij hebt dan ook een goed opgevoede vrouw die opruimt terwijl jij zit uit te buiken op de bank terwijl je aan het proosten bent met MiNi-ToTquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hier staat-ie elk jaar wel een keertje aan.
idd veel vettigheid, maar #YOLO.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een goed opgevoede vrouw die opruimt terwijl jij zit uit te buiken op de bank terwijl je aan het proosten bent met MiNi-ToT
BBQ word hier wel goed gebruiktquote:
Fijne lockdown gewenstquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, wat is het leven toch kut!
ik zet net de koffie op. ik zat er beetje bij als miniquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Manneke is een beetje moe!
omnomnomnomquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook met een pop?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zet net de koffie op. ik zat er beetje bij als mini
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
een klein knuffeltje van een hont
Smakelijk etenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit, eet smakelijk en een fijne knusse avond saampjesquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, eet smakelijk en een fijne knusse avond saampjes
Heb toch 1000x liever gourmet dan een pozzaquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, er is dus altijd baas boven baas!
Volgende week zondag ga ik gourmettenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb toch 1000x liever gourmet dan een pozza
Lekker hoor. Heb het echt al heel lang niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgende week zondag ga ik gourmetten
quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja de wijn staat eerst even goed te ademen, en zodra dat optimaal gebeurd is, gaan we beginnen.Rode wijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn middag dutjes duren nooit zo lang?
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Haha nee, mevrouw ToT is meer van de witte, dus hebben we dat ingeschonken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rode wijn?![]()
Zijn middag dutjes duren nooit zo lang?
Ah ok.. ik ben niet zo van de witte wijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, mevrouw ToT is meer van de witte, dus hebben we dat ingeschonken.
En normaal heeft Mini-ToT geen middagdutjes meer, maar hij was vannacht weer flink actief, dussss......
Ach ik vind rood en wit beiden wel okee, maar van witte wijn krijg ik sneller last van mijn slokdarm. Rode wijn ligt weer wat zwaarder op de maag bij mij, so to speak.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. ik ben niet zo van de witte wijn![]()
Dan hakt dat er wel in idd, hopen dat hij vannacht beter slaapt
Aaawhquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Manneke slaapt nog, maar we gaan hier heten!
En hee lampje!
Was ze weer 10 minuten wegquote:
Nee veel langerquote:
Hoe heb je het overleefd.quote:
Nou zoals altijdquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe heb je het overleefd.
Maanden want dat zijn sommige wel eens.quote:
Ja jij bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Maanden want dat zijn sommige wel eens.
Ik ben hier toch?quote:
Nou dat nog net nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezellig hoorquote:
Fast foodquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:04 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig maar
wat heb je gegeten voro lekkers?
zo is dat, weekend genotquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Eet je toch later pas of idd morgen
Zo is datquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo is dat, weekend genot
alles kan en alles mag
Mand!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
I know, maar ik ben ook niet dol op Desireequote:
Die heb ik niet weer gezienquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, maar ik ben ook niet dol op Desiree![]()
Groetjes aan je buurmeisje.
Mehquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
oeh heeft ie een leuk buurmeisje?
vraag ik voor een vriend
Nee helemaal niet, Curacao heeft deze week dubbele besmettingen in vergelijk met vorige week, 20 ipv 10, maar er komen geen extra maatregelen en over Bonaire niets gehoord, maar ze laten sowieso eerst de toeristen komen tijdens de feestdagen en indien nodig komt de lockdown daar pas in januari.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je met geknepen billetjes te wachten tot je vakantie gecanceld word deisyy of maak je je geen zorgen daarover?
Kopje koffie erbij, rooibos schenken we niet hierquote:
alright, dat is dan wel fijn!quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, Curacao heeft deze week dubbele besmettingen in vergelijk met vorige week, 20 ipv 10, maar er komen geen extra maatregelen en over Bonaire niets gehoord, maar ze laten sowieso eerst de toeristen komen tijdens de feestdagen en indien nodig komt de lockdown daar pas in januari.
Net even PCR-test gedaan, toch spannond!
Espresso, lekker sterk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kopje koffie erbij, rooibos schenken we niet hier
Ik heb rooibos voor jequote:
Met een lading alcohol op is dat dus wel eens voorgekomen ja, dat herkent iedereen wel denk ikquote:
Zo rolt soury nu eenmaal. Het is zuur of verwarrend of een combinatie van beidenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met een lading alcohol op is dat dus wel eens voorgekomen ja, dat herkent iedereen wel denk ik
Doe maar lief over Souryquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo rolt soury nu eenmaal. Het is zuur of verwarrend of een combinatie van beiden
Wil je ook een bakkie?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo rolt soury nu eenmaal. Het is zuur of verwarrend of een combinatie van beiden
Ik heb net een biertje geopend, maar bedankt voor het aanbodquote:
Proostquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje geopend, maar bedankt voor het aanbod
Ik heb vandaag nog nieuwe espresso bonen gehaald om morgenvroeg van te genieten als ik het bed uit geruft benquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met koffie, maar dat kan uiteraard ook
Wil ik ook!quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Lekker verse bonen, de geur alleen alquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog nieuwe espresso bonen gehaald om morgenvroeg van te genieten als ik het bed uit geruft ben
Deze vrouw kent haar koffie genotquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker verse bonen, de geur alleen al
Oh dat mag nog niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat het op dit tijdstip al ontsporen hier
We kunnen het maar gehad hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat het op dit tijdstip al ontsporen hier
Ik heb gewoon Nepressoquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze vrouw kent haar koffie genot![]()
Gelukkig dat het zo opgelost kon wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef ToT het volgende:
*Burp!*
De hoofdschakelaar van de stopenkast bleef er uit vliegen.
Verlengsnoer naar een ander stopcontact, probleem opgelost!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig dat het zo opgelost kon worden
Handige Harryquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef ToT het volgende:
*Burp!*
quote:
Misschien maakt ie toch ineens sluiting in dat stopcontact. Stroomquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen kut van; het heeft altijd goed gewerkt op dat stopcontact.
Eerst alle andere zware apparaten afgekoppeld, maar het bleef er uit knallen.
Ja nee het gaat steeds ff goed en dan knalt die schakelaar er uit. Alsof de boel oververhit raakt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien maakt ie toch ineens sluiting in dat stopcontact. Stroom
Verdeeldoos zelf niet goed...quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen kut van; het heeft altijd goed gewerkt op dat stopcontact.
Eerst alle andere zware apparaten afgekoppeld, maar het bleef er uit knallen.
Het stopcontact, bedoel je?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verdeeldoos zelf niet goed...
Zolang we het @Haags niet laten horen kan het wel denk ik.quote:
Moet je hem niet mention natuurlijk hequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang we het @:haags niet laten horen kan het wel denk ik.
Wie niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je hem niet mention natuurlijk he
Stil nouquote:
Die houdt daar wel van jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is op dit moment waarschijnlijk te druk bezig te feesten met o.a. @:dud0r
Die is leukquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze moet ik hebben.
[ afbeelding ]
Ja koffiequote:
Oehhhhquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze moet ik hebben.
[ afbeelding ]
Ik kom eraan!!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Cafeïnevrij voor jou.quote:
Op op alles is opquote:
Oh please .........quote:
Die Stoopjes tochquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef ToT het volgende:
*Burp!*
Jij met een klontje suiker en een wolkje melk?quote:
Wie of wat zijn dat????quote:
En een scheut alcoholquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij met een klontje suiker en een wolkje melk?
Vroeg naar bed dan maarquote:
Heb vandaag niet gewerktquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt dat mop? Te hard gewerkt?
Oeh gezellig!quote:
Best druk ja, maar dat was het overal wel jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh gezellig!
Druk daar? Net als in alle steden vandaag?
Of een koude douche, misschien wordt je daar weer iets wakkerder vanquote:
Ik háát kouquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een koude douche, misschien wordt je daar weer iets wakkerder van
Dat heeft op andere momenten een beter effectquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een koude douche, misschien wordt je daar weer iets wakkerder van
Ja, eigenlijk niet zo veel neequote:
Maar je wil ook niet vroeg naar bed denk ik, dus tja dan is dit de oplossingquote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft op andere momenten een beter effect
Daarom ook koude douche pakken, dan gaat je lichaam in ultra opwarming modusquote:
Ik kruip wel tegen iemand aanquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook koude douche pakken, dan gaat je lichaam in ultra opwarming modus
Zo werkt het wel idd jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook koude douche pakken, dan gaat je lichaam in ultra opwarming modus
Je weet waar mijn huis woontquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kruip wel tegen iemand aan
Jammer dat die door verzendkosten 2x zo duur wordt.quote:
Of gewoon meer halve liters klappen, dan krijg je het idee dat je ultra hot bentquote:
Zonde ja, ook niet ergens anders te vinden?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat die door verzendkosten 2x zo duur wordt.
Je bent mij net voor.quote:
nou nee niet helemaalquote:
Zo rollen konijntjes nu eenmaalquote:
Ja net gevonden met gratis verzending maar daar is die 3x zo duur.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zonde ja, ook niet ergens anders te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |