zo is dat, weekend genotquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Eet je toch later pas of idd morgen
Zo is datquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo is dat, weekend genot
alles kan en alles mag
Mand!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Maanden want dat zijn sommige wel eens.
I know, maar ik ben ook niet dol op Desireequote:
Die heb ik niet weer gezienquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, maar ik ben ook niet dol op Desiree![]()
Groetjes aan je buurmeisje.
Mehquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
oeh heeft ie een leuk buurmeisje?
vraag ik voor een vriend
Nee helemaal niet, Curacao heeft deze week dubbele besmettingen in vergelijk met vorige week, 20 ipv 10, maar er komen geen extra maatregelen en over Bonaire niets gehoord, maar ze laten sowieso eerst de toeristen komen tijdens de feestdagen en indien nodig komt de lockdown daar pas in januari.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je met geknepen billetjes te wachten tot je vakantie gecanceld word deisyy of maak je je geen zorgen daarover?
Kopje koffie erbij, rooibos schenken we niet hierquote:
alright, dat is dan wel fijn!quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, Curacao heeft deze week dubbele besmettingen in vergelijk met vorige week, 20 ipv 10, maar er komen geen extra maatregelen en over Bonaire niets gehoord, maar ze laten sowieso eerst de toeristen komen tijdens de feestdagen en indien nodig komt de lockdown daar pas in januari.
Net even PCR-test gedaan, toch spannond!
Espresso, lekker sterk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kopje koffie erbij, rooibos schenken we niet hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |