Een banaan uiteraard!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:40 schreef maily het volgende:
Zoekplaatje; wat heeft de persoon links op de foto in zijn broekzakken?
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog voer gaan halenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:10 schreef greysbones het volgende:
ik moet zo nog boodschappen doen
genoten van de laatste voetbalwedstrijd van zoon
tuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet ook nog voer gaan halen![]()
En is je zoon unaniem tot Man Van Het Seizoen gekroond?
Over 10 jaar weet niemand meer hoe je gewonnen hebt, alleen dat je gewonnen hebtquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk
beste van het veld![]()
scheelt dat de helft vandaag een brakke dag had![]()
lekkere leeftijd is dit ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over 10 jaar weet niemand meer hoe je gewonnen hebt, alleen dat je gewonnen hebt![]()
Onder 17quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekkere leeftijd is dit ook![]()
![]()
onder de 17
heerlijk!
wij hebben geen prof voetballer gecreeerdquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onder 17![]()
Ik ken iemand die met 17 al tegen de beste ter wereld reed
Was ook maar een geintjequote:Op zaterdag 18 december 2021 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hebben geen prof voetballer gecreeerd
had gekund
maar niet voor gekozen
weet ikquote:
Perfect dus als prof voetballer, iedere keer als zijn haar verkeerd waait de stervende zwaan opvoerenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet ik
zat er wel in
maar is hij geen jongen voor
te zacht
nee qua voetballer keihardquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Perfect dus als prof voetballer, iedere keer als zijn haar verkeerd waait de stervende zwaan opvoeren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |