Met een lading alcohol op is dat dus wel eens voorgekomen ja, dat herkent iedereen wel denk ikquote:
Zo rolt soury nu eenmaal. Het is zuur of verwarrend of een combinatie van beidenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met een lading alcohol op is dat dus wel eens voorgekomen ja, dat herkent iedereen wel denk ik
Doe maar lief over Souryquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo rolt soury nu eenmaal. Het is zuur of verwarrend of een combinatie van beiden
Wil je ook een bakkie?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo rolt soury nu eenmaal. Het is zuur of verwarrend of een combinatie van beiden
Ik heb net een biertje geopend, maar bedankt voor het aanbodquote:
Proostquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje geopend, maar bedankt voor het aanbod
Ik heb vandaag nog nieuwe espresso bonen gehaald om morgenvroeg van te genieten als ik het bed uit geruft benquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met koffie, maar dat kan uiteraard ook
Wil ik ook!quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Lekker verse bonen, de geur alleen alquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog nieuwe espresso bonen gehaald om morgenvroeg van te genieten als ik het bed uit geruft ben
Deze vrouw kent haar koffie genotquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker verse bonen, de geur alleen al
Oh dat mag nog niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat het op dit tijdstip al ontsporen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |