Dank je!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, eet smakelijk en een fijne knusse avond saampjes
Heb toch 1000x liever gourmet dan een pozzaquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, er is dus altijd baas boven baas!
Volgende week zondag ga ik gourmettenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb toch 1000x liever gourmet dan een pozza
Lekker hoor. Heb het echt al heel lang niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgende week zondag ga ik gourmetten
quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja de wijn staat eerst even goed te ademen, en zodra dat optimaal gebeurd is, gaan we beginnen.Rode wijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn middag dutjes duren nooit zo lang?
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Haha nee, mevrouw ToT is meer van de witte, dus hebben we dat ingeschonken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rode wijn?![]()
Zijn middag dutjes duren nooit zo lang?
Ah ok.. ik ben niet zo van de witte wijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, mevrouw ToT is meer van de witte, dus hebben we dat ingeschonken.
En normaal heeft Mini-ToT geen middagdutjes meer, maar hij was vannacht weer flink actief, dussss......
Ach ik vind rood en wit beiden wel okee, maar van witte wijn krijg ik sneller last van mijn slokdarm. Rode wijn ligt weer wat zwaarder op de maag bij mij, so to speak.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. ik ben niet zo van de witte wijn![]()
Dan hakt dat er wel in idd, hopen dat hij vannacht beter slaapt
Aaawhquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Manneke slaapt nog, maar we gaan hier heten!
En hee lampje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |