Dat zijn toch z'n scharnieren?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:40 schreef maily het volgende:
Zoekplaatje; wat heeft de persoon links op de foto in zijn broekzakken?
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer drank en spijs in huis
Hearlik gourmettenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi!
Wij gaan hier lekker truttig gourmetten zo!
Ow hier staat-ie elk jaar wel een keertje aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hearlik gourmetten![]()
Hebben wij nog nooit gedaan in huis vanwege de rook en zulks. Volgens mij hebben we het gourmet stel maar 3 keer maximaal gebruikt
Jij hebt dan ook een goed opgevoede vrouw die opruimt terwijl jij zit uit te buiken op de bank terwijl je aan het proosten bent met MiNi-ToTquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hier staat-ie elk jaar wel een keertje aan.
idd veel vettigheid, maar #YOLO.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een goed opgevoede vrouw die opruimt terwijl jij zit uit te buiken op de bank terwijl je aan het proosten bent met MiNi-ToT
BBQ word hier wel goed gebruiktquote:
Fijne lockdown gewenstquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, wat is het leven toch kut!
ik zet net de koffie op. ik zat er beetje bij als miniquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Manneke is een beetje moe!
omnomnomnomquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook met een pop?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zet net de koffie op. ik zat er beetje bij als mini
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
een klein knuffeltje van een hont
Smakelijk etenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit, eet smakelijk en een fijne knusse avond saampjesquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |