We kunnen het maar gehad hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat het op dit tijdstip al ontsporen hier
Ik heb gewoon Nepressoquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze vrouw kent haar koffie genot![]()
Gelukkig dat het zo opgelost kon wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef ToT het volgende:
*Burp!*
De hoofdschakelaar van de stopenkast bleef er uit vliegen.
Verlengsnoer naar een ander stopcontact, probleem opgelost!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig dat het zo opgelost kon worden
Handige Harryquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef ToT het volgende:
*Burp!*
De hoofdschakelaar van de stopenkast bleef er uit vliegen.
Verlengsnoer naar een ander stopcontact, probleem opgelost!
quote:
Misschien maakt ie toch ineens sluiting in dat stopcontact. Stroomquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen kut van; het heeft altijd goed gewerkt op dat stopcontact.
Eerst alle andere zware apparaten afgekoppeld, maar het bleef er uit knallen.
Ja nee het gaat steeds ff goed en dan knalt die schakelaar er uit. Alsof de boel oververhit raakt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien maakt ie toch ineens sluiting in dat stopcontact. Stroom
Verdeeldoos zelf niet goed...quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen kut van; het heeft altijd goed gewerkt op dat stopcontact.
Eerst alle andere zware apparaten afgekoppeld, maar het bleef er uit knallen.
Het stopcontact, bedoel je?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verdeeldoos zelf niet goed...
Zolang we het @Haags niet laten horen kan het wel denk ik.quote:
Moet je hem niet mention natuurlijk hequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang we het @:haags niet laten horen kan het wel denk ik.
Wie niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je hem niet mention natuurlijk he
Stil nouquote:
Die houdt daar wel van jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is op dit moment waarschijnlijk te druk bezig te feesten met o.a. @:dud0r
Die is leukquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze moet ik hebben.
[ afbeelding ]
Ja koffiequote:
Oehhhhquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze moet ik hebben.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |