ToT in VF / [VIV SC #65] Tanzen mit kaninchen!quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:02 schreef Schakeltopia het volgende:
hey wat leuk derrabbit danst.gif genot
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
ToT in VF / [VIV SC #65] Tanzen mit kaninchen!
Weeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeennnnnnnnnddddddddddddddddquote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeennnnnnnnndddddddddddddddd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
soort van danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Toch ben ik blijquote:
en we zijn zo blijquote:
Alvast oefenen voor de sint 2022?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
en we zijn zo blij
want er zijn geen stoute users bij
en we zingen en we springen![]()
![]()
ik kan er wel alvast wat in de zak stoppenquote:
Denk je ook aan al die petjes, shirtjes, polsbandjes, shortjes met HAMILTON F1 CHAMPION erop?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er wel alvast wat in de zak stoppen
ruimt lekker op
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Denk je ook aan al die petjes, shirtjes, polsbandjes, shortjes met HAMILTON F1 CHAMPION erop?
Kan allemaal in de zak van Max![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Denk je ook aan al die petjes, shirtjes, polsbandjes, shortjes met HAMILTON F1 CHAMPION erop?
Kan allemaal in de zak van Max![]()
O wow, had niet verwacht dat hij het zou worden!quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:45 schreef greysbones het volgende:
@:DerRabbit
https://racingnews365.nl/(...)dt-als-fia-president
nieuwe president FIA
ik ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O wow, had niet verwacht dat hij het zou worden!
Graham zat gewoon te veel te stokenquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O wow, had niet verwacht dat hij het zou worden!
Plausibelquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Graham zat gewoon te veel te stoken
quote:
quote:
quote:
quote:
Lekker zwaaienquote:
Joehoe!quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja we zwaaien de week uit
zo hops het weekend in
[ afbeelding ]
Sneupke.quote:
Rock-'n-rollquote:
Vandaar ook dat het plausibel isquote:
MrsL.quote:
Her Rabbit.quote:
Hey wortelknager.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik luister deze. echt zooooo lang niet gehoord
[ afbeelding ]
Fucking intens gaaf nummer!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:12 schreef Charz het volgende:
Joehoe, wat is freaky friday?!
Staat @:ToT vandaag halfnaakt ik de woonkamer met enkel een kerstmuts?
Heb al opquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze verklaar ik het avondeten genot over 20 minuten voor geopend
Deze?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
Er was nog een ander nummer met "Open your eyes" als titel. Beetje relaxed elektronisch, met een fake hondenblafje er in enzo.
Oh.. nou zegquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh......me niet verlegen maken he, anders valt die muts op de grond.
Wat voor muziek genre is het?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit van het hele album te genieten
Marco Borsato?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit van het hele album te genieten
volgens wikipedia is het Alternative rock, nu metal, funk metalquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor muziek genre is het?
Oh niet mijn smaakquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens wikipedia is het Alternative rock, nu metal, funk metal
Dat laatste!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef Schakeltopia het volgende:
niet geklikt vermoed rickroll of whammed
Snow Patrol denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
Er was nog een ander nummer met "Open your eyes" als titel. Beetje relaxed elektronisch, met een fake hondenblafje er in enzo.
ik was al gewaarschuwd door @drakin vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste!Is dat iets nieuws als meme?
Daar scoor je geen punten mee.quote:
Dan heb ik geen idee.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, was iets met zo'n Man Bijt Hond keffertje in de clip.
Je hebt hem iig gevonden.quote:
Ruilen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja heb m'n hoofd ff bij allerlei andere dingen, dus het was ff wat moeilijk.
Mijn kapper heeft er altijd een hele zooi verschillende bladen liggen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft die de viva liggen dan?
Ik heb gewoon een mobiel of een heus boek voor wachtkamers
Ik zit met mijn hoofd overal behalve in de roze wolken.quote:
Maar de Viva niet meer denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn kapper heeft er altijd een hele zooi verschillende bladen liggen.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar de Viva niet meer denk ik
Dan zou ik ramen en deuren maar gesloten houden want de knokploeg is onderweg!quote:
* Mrsloveable sluit alle deuren en ramen, en gaat schuilen in de kelderquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik ramen en deuren maar gesloten houden want de knokploeg is onderweg!
Kruip maar onder mijn vleugeltje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable sluit alle deuren en ramen, en gaat schuilen in de kelder![]()
Oh fuck heb geen kelder
* Mrsloveable kruipt onder SBE zijn vleugelquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kruip maar onder mijn vleugeltje.
Dat is wel lekker warm.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable kruipt onder SBE zijn vleugel
Heerlijk!quote:
Ik laat je wel ophalen, heb je voorkeur voor een vliegtuig of een limousine?quote:
Doe maar limousine, durf niet te vliegenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat je wel ophalen, heb je voorkeur voor een vliegtuig of een limousine?
Een mooie rondvlucht boven Nederland zou je afslaan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe maar limousine, durf niet te vliegen
Moet-ie er in ieder geval geen deukje in maken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe maar limousine, durf niet te vliegen
Denk t wel ja..quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een mooie rondvlucht boven Nederland zou je afslaan?
En als ik zeg dat je bij mij op schoot mag?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie er in ieder geval geen deukje in maken.
Speelt zijn zus trouwens nog volleybal?
Dan misschien welquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je bij mij op schoot mag?
Lodewijk van Avezaath.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie er in ieder geval geen deukje in maken.
Speelt zijn zus trouwens nog volleybal?
quote:
quote:
Oh kende ik geen eens, zal zo eens ff luisterenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Verrek zeg kerel ben jij 't
Nog altijd aan de rol
Zit je pa nog op de Bahama's
Speelt je zus nog volleybal
Kittig ding, je zusje
[...]
Dat deukje in mijn limousine
Wat jij op die nacht hebt gemaakt
Dat was op de kop af vijf rooien
Ja, je had 'm behoorlijk geraakt hahaha
Generatiekloofje!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh kende ik geen eens, zal zo eens ff luisteren
Het is ook echt een vergeten hit.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh kende ik geen eens, zal zo eens ff luisteren
Denk het jaquote:
Zeker!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook echt een vergeten hit.
Bij eendje, de piloot moet natuurlijk wel sturenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:55 schreef maily het volgende:
[..]
Als bij een eendje of bij een piloot? Vragen vragen ...
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat doet de stewardess van de Mile High Club!
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij eendje, de piloot moet natuurlijk wel sturen
Ik wou hem net posten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Altijd leuk als mensen van de ondertiteling de grap niet snappen!
!
kan nu Karen voor in de plaatsquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou hem net posten.
[ afbeelding ]
fast friday, I gave you my speed.quote:
Ken je Airplane 2 ook trouwens?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou hem net posten.
[ afbeelding ]
Die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik...quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je Airplane 2 ook trouwens?
Alleen toentertijd gezien, maar tegenwoordig is hij moeilijk te vinden.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik...
Daar zijn ze bij Disney goed in.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
Disney kropt erg slecht daar mag ook wel wat van gezegd worden. Origineel is rechts voor de niet zo slimpies [ link | afbeelding ] De hele grap is weg
Dat is een van hun specialiteiten zo zegt ons Miranda altijd!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn ze bij Disney goed in.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een van hun specialiteiten zo zegt ons Miranda altijd!
Daarom heb ik het ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn ze bij Disney goed in.
Hey je bent er weerquote:
Hey ToTquote:
Nee geen idee waarom ie op die kleur staatquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee geen idee waarom ie op die kleur staat![]()
Zijn wel meer voorbeelden maar ik blijf het toch wel toffe tekenfilms vinden.quote:
Nee dankjewel skeet, heb al theequote:
Als kind ergerde ik me er kapot aan!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn wel meer voorbeelden maar ik blijf het toch wel toffe tekenfilms vinden.
De eerste 10 die Disney heeft gemaakt.quote:
Heb ooit een film van hem gezien over kamperen, en toen had hij het over "the Dutch, and their heggelsleg"quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:12 schreef ToT het volgende:
Het leuke is trouwens dat Leslie Nielsen bekend was geworden als een serieuze kapitein van een cruiseschip of zo.
Airplane is een letterlijke 1 op 1 remake van een oudere film en ze moesten een houterig acterende serieuze acteur hebben voor die rol, en toen moest iemand aan die film met die cruiseschip denken!Hij was echt geknipt voor die rol!
de meeste waren zo flauw dat ze grappig warenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ooit een film van hem gezien over kamperen, en toen had hij het over "the Dutch, and their heggelsleg"![]()
Zegt me ergens heel vaag iets, maar ik kan het helaas niet plaatsen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ooit een film van hem gezien over kamperen, en toen had hij het over "the Dutch, and their heggelsleg"![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meeste waren zo flauw dat ze grappig waren
Ach het was in ieder geval niet zo extreem als met de tv-serie van Blue Thunder!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb wel eens een docu gezien hoe bij Disney de tekenfilms werden gemaakt.Bij het maken van de film Bambi hadden ze reeënstal op de tekenkamer. Over een paar min. film was men weken bezig. Dus niet zo uitzonderlijk dat er voorbeelden uit eerdere films werden gebruikt.
Lieg niet, dat was geen film.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Het was bij de ingang van een camping, en er kwamen mensen in auto's met caravans aanrijden ...quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lieg niet, dat was geen film.
Eens kijken wat mini daarvan vindt?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
@:derrabbit heeft ook wat achtergelaten hier:
[ afbeelding ]
Smaakt nog prima ook!
Ik weet wat je bedoeld, nu jij nog.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Het was bij de ingang van een camping, en er kwamen mensen in auto's met caravans aanrijden ...
Lijken hier wel een beetje opquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakt nog prima ook!
BedoelTquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, nu jij nog.
Haha beetje hard, ik ben een beetje bang dat door een peuterkeeltje te laten gaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Eens kijken wat mini daarvan vindt?
Klopt, maar wel kleiner.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijken hier wel een beetje op
https://www.hema.nl/eten-(...)0-gram-10500010.html
Nu ga ik het iedereen in een dm zeggen maar niet jij.quote:
Net zoals dit https://www.hema.nl/eten-(...)1-kilo-10500024.htmlquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar wel kleiner.
Ik zie dat ze die voor zowat elke streek in het land hebben gemaakt, vaak idd ook de naam in het lokale dialect.
Wist geen eens dat ie overleden wasquote:
Haha ja ach je kunt ook idd niet alles van iedereen bijhouden he.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wist geen eens dat ie overleden was
wattttttttquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
kreeg je een kerstkaartquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
Zolang je maar geen kerstkaart terug verwacht of zo!
Of ik ben het gewoon vergetenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ach je kunt ook idd niet alles van iedereen bijhouden he.
Zo ben ik gewoonquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakt nog prima ook!
Ook alweer 10 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
11 jaarquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook alweer 10 jaar geleden ofzo.
Op 450 graden, dat is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Op hoeveel graden moest de oven ook al weer voorverwarmen voor de rest van je?
ik stop je niet in de oven hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op 450 graden, dat is echt fantastisch!
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stop je niet in de oven hoor
Iedereen houd van konijntjesquote:
Lekker uit de ovenquote:
dudddiieeeeequote:
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dudddiieeeee
je mag rabbit niet in de oven doen
hij is net terug
quote:
quote:Een klein meisje gaat naar een dierenwinkel en vraagt aan de verkoper: “Heeft u een konijntje voor mij?” De verkoper zet zich op zijn knieën en vraagt: “Moet dat een lief klein bruin konijntje zijn of een lief klein wit konijntje met rode oogjes?” Waarop het meisje zegt : “Ik denk dat het mijn python geen ene kloot kan schelen!”
Hihiquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh nee, arme hazen.. die namen hazenpad verkeerd
Faalhazen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:
ze waren hier vandaag hazen aan het schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
@engine Benjiquote:
De ALDI had ze altijd in de december maanden en dat was fucking lekker. Todat simpele zieltjes het wreed vonden. En het is uit de schappen gehaald Koekoekquote:
Zo te zien is die fan van Marioquote:
Hoi hoi greysiequote:
Ja dat vermoeden heb ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo te zien is die fan van Mario
Minder goed dan ik gewild zou hebbenquote:
Jumbo verkoopt ze nog wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De ALDI had ze altijd in de december maanden en dat was fucking lekker. Todat simpele zieltjes het wreed vonden. En het is uit de schappen gehaald Koekoek
Dit is correct en tevens juistquote:
Lidl heeft het misschien nog wel of de AH?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De ALDI had ze altijd in de december maanden en dat was fucking lekker. Todat simpele zieltjes het wreed vonden. En het is uit de schappen gehaald Koekoek
Volgens mij heb ik het gisteren nog bij de ah zien liggen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuur!quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
Fruitje scheetje poepie liefie poppie wat heb ik je lang niet gezien. Zeker 3 uur
Na na naquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ga ik het iedereen in een dm zeggen maar niet jij.
we hebben jou ook gemist hoor lieve lieve Souryquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
Fruitje scheetje poepie liefie poppie wat heb ik je lang niet gezien. Zeker 3 uur
Ik ga het niet tegen iedereen in een DM zeggen neequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ga ik het iedereen in een dm zeggen maar niet jij.
Ik heb hem hier al gepost hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga het niet tegen iedereen in een DM zeggen nee
kijk jij de masked singerquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga het niet tegen iedereen in een DM zeggen nee
@Charzquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk jij de masked singer
of was het @:Charz
teveel extra masked singersquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kijk het niet meer.. vond t te overdreven druk etc
Is nu finalequote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef ToT het volgende:
Masked Singer?
Stukken van 3 of 4 afleveringen gekeken. Op zich wel geinig.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef ToT het volgende:
Masked Singer?
Stukken van 3 of 4 afleveringen gekeken. Op zich wel geinig.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Het is weer gezellig hier met soury erbij![]()
Ah fijn, nodeloze opvulling.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar ze hadden er nu tussen door ook weer extra
Haai, krokodil, giraffe en cupidoquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Die giraffe en dat varken of zo?
Okee!quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Haai, krokodil, giraffe en cupido
Die werd beurtelings gespeeld door Frank Oz en Richard Hunt.quote:
Moet ik nu een Paulact gaan doen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:30 schreef greysbones het volgende:
zijn er nog romanticus die all you need is love kijken op kerstavond?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu een Paulact gaan doen?
Ook dat..quote:
Zonde van het eten, wat ik dan weer uit kotsquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:30 schreef greysbones het volgende:
zijn er nog romanticus die all you need is love kijken op kerstavond?
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zonde van het eten, wat ik dan weer uit kots
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zonde van het eten, wat ik dan weer uit kots
Met jou wil ik trouwen.quote:
ik wil hier de kachel ook wel voor je aansteken en livestreamenquote:
En dan jij op een berenvel ervoor?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil hier de kachel ook wel voor je aansteken en livestreamen
mijn rendiervel is wegquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan jij op een berenvel ervoor?
Komt ook gewoon te lang op tvquote:
Heel irritant is dat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn rendiervel is weg
dat stomme ding bleef maar haren loslaten
Ik ook niet, ook al zou je het niet zeggen door mijn naamquote:
Top idee. Mag ik dan zeggen wanneer en hoe er een nieuw klosje op moet?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil hier de kachel ook wel voor je aansteken en livestreamen
als mensen het wel leuk vindenquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook al zou je het niet zeggen door mijn naam
Ja hoor ja.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als mensen het wel leuk vinden
ook prima
ik denk dat FF altijd kijkt
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Top idee. Mag ik dan zeggen wanneer en hoe er een nieuw klosje op moet?
Waar zie jij mij voor aan ...quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk jij de masked singer
of was het @:Charz
Liefst kampvuur en dan beetje met een stokje erin porrenquote:
Marshmallowsquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Liefst kampvuur en dan beetje met een stokje erin porren
Daar vind ik dan weer niks aanquote:
Ik mis kampvuurtjes en ik heb er zoveel gemaakt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Liefst kampvuur en dan beetje met een stokje erin porren
excuussssquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
Waar zie jij mij voor aan ...
Nee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |