Op 450 graden, dat is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Op hoeveel graden moest de oven ook al weer voorverwarmen voor de rest van je?
ik stop je niet in de oven hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op 450 graden, dat is echt fantastisch!
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stop je niet in de oven hoor
Iedereen houd van konijntjesquote:
Lekker uit de ovenquote:
dudddiieeeeequote:
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dudddiieeeee
je mag rabbit niet in de oven doen
hij is net terug
quote:
quote:Een klein meisje gaat naar een dierenwinkel en vraagt aan de verkoper: “Heeft u een konijntje voor mij?” De verkoper zet zich op zijn knieën en vraagt: “Moet dat een lief klein bruin konijntje zijn of een lief klein wit konijntje met rode oogjes?” Waarop het meisje zegt : “Ik denk dat het mijn python geen ene kloot kan schelen!”
Hihiquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh nee, arme hazen.. die namen hazenpad verkeerd
quote:
quote:
Faalhazen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:
ze waren hier vandaag hazen aan het schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
@engine Benjiquote:
De ALDI had ze altijd in de december maanden en dat was fucking lekker. Todat simpele zieltjes het wreed vonden. En het is uit de schappen gehaald Koekoekquote:
Zo te zien is die fan van Marioquote:
Hoi hoi greysiequote:
Ja dat vermoeden heb ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo te zien is die fan van Mario
Minder goed dan ik gewild zou hebbenquote:
Jumbo verkoopt ze nog wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De ALDI had ze altijd in de december maanden en dat was fucking lekker. Todat simpele zieltjes het wreed vonden. En het is uit de schappen gehaald Koekoek
Dit is correct en tevens juistquote:
Lidl heeft het misschien nog wel of de AH?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De ALDI had ze altijd in de december maanden en dat was fucking lekker. Todat simpele zieltjes het wreed vonden. En het is uit de schappen gehaald Koekoek
Volgens mij heb ik het gisteren nog bij de ah zien liggen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuur!quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
Fruitje scheetje poepie liefie poppie wat heb ik je lang niet gezien. Zeker 3 uur
Na na naquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ga ik het iedereen in een dm zeggen maar niet jij.
we hebben jou ook gemist hoor lieve lieve Souryquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
Fruitje scheetje poepie liefie poppie wat heb ik je lang niet gezien. Zeker 3 uur
Ik ga het niet tegen iedereen in een DM zeggen neequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ga ik het iedereen in een dm zeggen maar niet jij.
Ik heb hem hier al gepost hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga het niet tegen iedereen in een DM zeggen nee
kijk jij de masked singerquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga het niet tegen iedereen in een DM zeggen nee
@Charzquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk jij de masked singer
of was het @:Charz
ik switch straks naar Maxquote:
teveel extra masked singersquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kijk het niet meer.. vond t te overdreven druk etc
Is nu finalequote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef ToT het volgende:
Masked Singer?
Stukken van 3 of 4 afleveringen gekeken. Op zich wel geinig.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef ToT het volgende:
Masked Singer?
Stukken van 3 of 4 afleveringen gekeken. Op zich wel geinig.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Het is weer gezellig hier met soury erbij![]()
Ah fijn, nodeloze opvulling.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar ze hadden er nu tussen door ook weer extra
Haai, krokodil, giraffe en cupidoquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Die giraffe en dat varken of zo?
Okee!quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Haai, krokodil, giraffe en cupido
Die werd beurtelings gespeeld door Frank Oz en Richard Hunt.quote:
Moet ik nu een Paulact gaan doen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:30 schreef greysbones het volgende:
zijn er nog romanticus die all you need is love kijken op kerstavond?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu een Paulact gaan doen?
Ook dat..quote:
Zonde van het eten, wat ik dan weer uit kotsquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:30 schreef greysbones het volgende:
zijn er nog romanticus die all you need is love kijken op kerstavond?
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zonde van het eten, wat ik dan weer uit kots
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zonde van het eten, wat ik dan weer uit kots
Met jou wil ik trouwen.quote:
ik wil hier de kachel ook wel voor je aansteken en livestreamenquote:
En dan jij op een berenvel ervoor?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil hier de kachel ook wel voor je aansteken en livestreamen
mijn rendiervel is wegquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan jij op een berenvel ervoor?
Komt ook gewoon te lang op tvquote:
Heel irritant is dat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn rendiervel is weg
dat stomme ding bleef maar haren loslaten
Ik ook niet, ook al zou je het niet zeggen door mijn naamquote:
Top idee. Mag ik dan zeggen wanneer en hoe er een nieuw klosje op moet?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil hier de kachel ook wel voor je aansteken en livestreamen
als mensen het wel leuk vindenquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook al zou je het niet zeggen door mijn naam
Ja hoor ja.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als mensen het wel leuk vinden
ook prima
ik denk dat FF altijd kijkt
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Top idee. Mag ik dan zeggen wanneer en hoe er een nieuw klosje op moet?
Waar zie jij mij voor aan ...quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk jij de masked singer
of was het @:Charz
Liefst kampvuur en dan beetje met een stokje erin porrenquote:
Marshmallowsquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Liefst kampvuur en dan beetje met een stokje erin porren
Daar vind ik dan weer niks aanquote:
Ik mis kampvuurtjes en ik heb er zoveel gemaakt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Liefst kampvuur en dan beetje met een stokje erin porren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |